چه رنگ‌هایی را با لباس بنفش سِت کنیم؟

چه رنگ‌هایی را با لباس بنفش سِت کنیم؟

23 آبان 1399

با پوشیدن لباس بنفش، شما به سادگی می‌توانید متفاوت از دیگران به نظر برسید! بسیاری از خانم‌ها به دلایل کاملاً اشتباهی از پوشیدن این رنگ خودداری می‌کنند. در واقع، سِت کردن لباس بنفش آنقدرها هم سخت نیست! ما به شما نشان خواهیم داد که چه رنگ‌های با بنفش سِت خواهند شد و از چه قوانین استایلی باید پیروی کنید، پس ادامه مقاله را از دست ندهید!

بنفش و صورتی

 این دو رنگ هارمونی زیبایی با یکدیگر دارند. هچنین هنگامی که رنگ‌های ملایم یا پاستیلی را برای آن انتخاب می‌کنید، این ترکیب رنگ بسیار دخترانه به نظر می‌رسد.

استایل خیابانی با ست بنفش و صورتی

بنفش و مشکی

 خیلی کم پیش می‌آید که سِت کردن رنگی با مشکی اشتباه باشد. این ترکیب با رنگ بنفش براق میان طرفداران موسیقی راک بسیار محبوب است. اکنون ترکیب رنگ‌ها مشکی و یاسی اغلب نیز در استایل‌ها خیابانی دیده می‌شود.

استایل خیابانی با ست بنفش و مشکی

بنفش و طوسی

اگر سِت کردن رنگ بنفش و مشکی برای سلیقه شما بیش از حد متضاد است پس باید به جای مشکی رنگ طوسی را انتخاب کنید. این ترکیب رنگ لباس بنفش شما را درخشان می‌کند.

استایل خیابانی با ست بنفش و طوسی

بنفش و بنفش

 از آنجایی که رنگ بنفش یکی از کمیاب‌ترین رنگ‌ها در کمد لباس اکثر خانم‌ها به حساب می‌آید، استایل بنفش یک رنگ قطعاً چشمگیر خواهد بود. اما پوشیدن سایه‌های روشن‌تر و تیره‌تر بنفش با یکدیگر ظاهری واقعاً شیک به لباس‌های شما خواهد داد.

استایل مونوکروم بنفش

بنفش و قرمز

 این ترکیب در سال‌ها اخیر روز به روز در حال محبوب‌تر شدن است. رنگ کفش یا لباس‌های دیگر خود را محدود به مشکی و بژ کنید.

استایل خیابانی با ست بنفش و قرمز

بنفش و سبز

 شما باید از سِت کردن رنگ بنفش روشن با سبز خودداری کنید. اما از طرف دیگر، بنفش تیره و سبز زمردی می‌توانند به لباس‌های شما حال و هوایی سلطنتی بدهد. برای دادن حال و هوایی بهاره به استایل خود می‌توانید رنگ سبز روشن مانند نعنایی را با ارغوانی سِت کنید.

استایل خیابانی با ست بنفش و سبز

بنفش و زرد

 زرد تکمیل کننده رنگ بنفش است پس تضادی زیادی با آن دارد. هرچند اگر اکسسوری و کفش تیپ خود را به رنگ‌های خنثی انتخاب کنید، می‌توانید این دو رنگ را با یکدیگر سِت کنید.

استایل خیابانی با ست بنفش و زرد

با بلوز بنفش چی بپوشیم؟

اگر می‌خواهید مقداری رنگ بنفش به کمد لباس خود اضافه کنید، باید کار خود را با بلوزی ساده به این رنگ شروع کنید. تی‌شرت، بلوز و پلیور بنفش را می‌توانید به راحتی با شلوار یا جین‌های به رنگ‌ آبی، مشکی و طوسی سِت کنید. رنگ ترند ارغوانی به طور خاص به تاپ و تی‌شرت‌ها کوتاه شما ظاهری خانمانه‌تر می‌دهد.

ست کردن بلوز سفید و دامن بنفش

این رنگ‌ها با دامن یا شلوار بنفش زیبا به نظر می‌رسند

ترکیب کردن دامن و شلوار بنفش سخت‌تر از ترکیب کردن لباس‌ها مشکی یا جین‌های آبی است، اما غیرممکن نیست! هنگام انتخاب کردن بلوز خود، باید آنهایی را انتخاب کنید که سفید ساده، طوسی، بژ و یا دارای دیزاین مشکی یا طرح‌های بنفش هستند. برای مثال، یک بلوز با طرح گلدار بنفش می‌تواند با دامن بنفش سِت شود البته اگر رنگ‌های بنفش آن دو به یکدیگر شبیه باشند. رنگ‌ها پاستلی مانند نعنایی، قرمز روشن یا زرد پاستیلی با ارغوانی زیبا به نظر می‌رسند.

استایل خیابانی با شلوار بنفش

چگونه باید پیراهن بنفش پوشید و به آن اکسسوری اضافه کرد؟

پیراهن‌ بنفش روشن انتخابی محبوب برای ساقدوش‌های عروس یا دیگر مهمان‌های عروسی است زیرا این رنگ به زیبایی با حال و هوای رمانتیک جشن‌های عروسی هماهنگ می‌شود. اگر می‌خواهید کمی پیراهن خود را جالب کنید، می‌توانید جزئیات زیبایی مانند آستین آف شولدر، یقه هفت باز یا کمر تنگ را به آن اضافه کنید.

پیراهن بنفش

و اینکه چه رنگ کفشی برای پیراهن بنفش مناسب خواهد بود؟

اگر پیراهن شما بنفش روشن باشد، می‌توانید به راحتی استایل خود را با انتخاب اکسسوری دارای رنگ‌های خنثی مانند مشکی، نود، قهوه‌ای، نقره‌ای-طوسی و طلایی ملایم کنید. پیراهن‌های تابستانه غیررسمی به رنگ ارغوانی با زیورآلات طلایی، کیف سبدی و صندل زیبا به نظر می‌رسند. برای میکاپ نیز همیشه از سایه چشم‌های خنثی و رژلب‌ها صورتی خاکی استفاده کنید که به صورت شما طروات و شادابی می‌دهند! برای بیرون رفتن‌ها شبانه یا جسورانه کردن ظاهر خود می‌توانید رژلب و لاک ناخن قرمز را با پیراهن بنفش تیره سِت کنید.

بلوز بنفش

بیشتر بخوانید: چگونه رنگ‌های پاستیلی را با یکدیگر سِت کنیم؟

مطالب مرتبط