16 مورد از بهترین رازهای زیبایی زنان ژاپنی‌

16 مورد از بهترین رازهای زیبایی زنان ژاپنی‌

26 آبان 1399

وقتی کسی می‌گوید زنان ژاپنی، شما به پوستی روشن فکر می‌کنید که فارغ از سن آنها لطیف و جوان به نظر می‌رسد! موهای درخشان و شاداب آنها را فراموش نکنیم. ژاپنی‌ها همیشه به خاطر پوست و موی زیبا و سالم شناخته شده‌اند. چگونه آنها توانسته‌اند همیشه عالی و طبیعی به نظر برسند؟ شاید ما قبلاً در مورد آنها اطلاعی نداشتیم، اما چند راز زیبایی ژاپنی اکنون در معرض دید است. برای کسانی که ظاهر آنها را تحسین می‌کنند، چند راز زیبایی جالب ژاپنی وجود دارد که می‌توانید خودتان امتحان کنید. پیگیری این موارد آسان است و نتایج کاملاً مشابه هستند.


نکات مراقبت از پوست ژاپنی


1. ویتامین C: ژاپنی‌ها در زندگی روزمره خود به ویتامین C اعتماد می‌کنند. رژیم غذایی روزانه آنها از پرتقال تشکیل شده است که باعث احیاء کردن و تجزیه ملانین می‌شود. این راز چهره روشن و یکدست آنهاست. این ماده به از بین بردن هرگونه علائم رنگدانه‌ای کمک کرده و رنگ پوست شما یکنواخت می‌شود.

2. آزوکی: ژاپنی‌ها از آزوکی که یک نوع لوبیای قرمز است به عنوان بخشی از رژیم مراقبت از پوست خود استفاده می‌کنند. آزوکی ماده‌ای با قدمت چند قرن است. زنان در ژاپن آن را به آرامی روی صورت خود می‌مالند. این کمک می‌کند تا پوستی صاف و بدون لکه داشته باشید.

3. روغن‌های طبیعی: زنان ژاپنی از روغن‌های طبیعی برای تمیز کردن، پاکسازی و تن دادن به چهره خود استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از روغن‌های طبیعی یا گیاهی برای همین منظور استفاده کنید.

4. ماهی: رژیم غذایی اصلی آنها شامل ماهی است که مقدار زیادی امگا 3 دارد. این ماده به ارتقا پوست سالم و درخشان کمک می‌کند.

5. سبوس برنج: سبوس برنج به تغذیه پوست و جلوگیری از چین و چروک پوست کمک می‌کند. همچنین در از بین بردن سیاهی و تیرگی موثر است و به شما کمک می‌کند تا چهره‌ای بی‌عیب و نقص را داشته باشید.

6. گیاهان: گیاهان شرقی به مبارزه با خشکی و زیبایی پوست کمک می‌کنند.

7. لایه‌برداری: زنان ژاپنی غالباً با کمک یک ژل شفاف پوست خود را لایه‌برداری می‌کنند. این کار به حذف سلول‌های پوستی مات و مرده از چهره آنها کمک می‌کند. می‌توانید از اسکراب لایه‌بردار گیاهی استفاده کنید که ملایم باشد و بدون افزودن مواد شیمیایی به پوست شما نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشد.

8. کتانجک واکامه: کتانجک واکامه نوعی جلبک دریایی است که از پوست در برابر اشعه UV و آلودگی محافظت می‌کند. همچنین از فرد در برابر خطوط ریز و سیاهی دور چشم محافظت می‌کند.

9. چای سبز: مردم ژاپن هر روز چندین فنجان چای سبز می‌نوشند. این امر به کند شدن روند پیری کمک می‌کند و پوست را جوان و لطیف نگه می‌دارد.

10. درمان آکنه به طور طبیعی: ژاپنی‌ها آکنه را تا حد ممکن به صورت طبیعی درمان می‌کنند. آنها برای این منظور به طور مستقیم از روغن زردچوبه و درخت چای استفاده می‌کنند.

11. جلبک دریایی: جلبک دریایی کمک زیادی به تقویت و پاکسازی پوست می‌کند. شما هم می‌توانید با استفاده از این ماده درخشش را به پوست خود بخشیده و همچنین باعث بسته شدن منافذ باز پوست شوید.

12. فضله کبوتر: ژاپنی‌ها قسم می‌خورند که صورت صافشان را از پرندگان دارند که در بین مردم به نام Uguisu معروف است. آنزیمی به صورت طبیعی وجود دارد که باعث می‌شود پوست نرم و لطیف شود.

13. کاملیا: کاملیا یک روغن گل باستانی است. این ماده به مقابله با علائم پیری کمک می‌کند، خطوط ظریف و چین و چروک‌ها را نرم می‌کند و باعث تعادل رطوبت در پوست‌های خشک می شود. برای داشتن بهترین نتیجه آن را روی پوست مرطوب قرار دهید.

14. پیاده‌روی منظم: ژاپنی‌ها مردمی کاملاً آگاه از سلامتی هستند. آنها به مزایای پیاده‌روی اعتقاد دارند زیرا به سفت شدن پوست کمک می‌کند.

15. ماهی درمانی: ژاپنی‌ها برای از بین بردن سلول‌های مرده پوستی از پاهایشان، پاها را در یک حوضچه کوچک یا وان پر از "ماهی پزشک" یا ماهی بدون دندان فرو می‌برند. این ماهی‌ها پوست مرده را از روی پا می‌تراشند، به صاف شدن پاشنه‌ها کمک می‌کنند و باعث می‌شوند سالم به نظر برسند.


موهای صاف و لخت ژاپنی


با پیروی از روش صافی موی ژاپنی، موهای صاف و لخت را مانند آنها بدست آورید. استفاده از برخی از این تکنیک‌های ژاپنی در زندگی روزمره شما نیز امکان‌پذیر است. حداقل چند هفته نیاز به تکرار دارید تا نتایج قابل مشاهده را ببینید.

  • آرایشگران یک سیستم صاف کننده بدون پوشش ایجاد می‌کنند که از فرآیند اکسیداسیون گرما استفاده می‌کند.
  • این کمک می‌کند تا از طریق ترکیبی از مواد شیمیایی و اتو، مواد به داخل موها نفوذ پیدا کند.
  • درجه حرارت مناسب برای دستیابی به موهای صاف براق و ابریشمی از این طریق، 356 درجه است.
  • یک نرم‌کننده پروتئینه به موها زده می‌شود.
  • به دنبال آن یک سازنده مجدد، که محلول تیوگلیکولات است، استفاده می‌شود.
  • با استفاده از سشوار و برس‌پیچ موها را خشک کرده که این کار باعث نرمی موها می شود.
  • این فرآیند در انتها با کشیدن اتوی موی سرامیکی به پایان می‌رسد و نتایج آن می‌تواند برای ماه‌های طولانی ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: برای رشد موهایتان، خوردن روغن ماهی را فراموش نکنید!

مطالب مرتبط