با پیراهن سفید دکمه‌دار استایل‌تان را متفاوت‌تر کنید

با پیراهن سفید دکمه‌دار استایل‌تان را متفاوت‌تر کنید

13 آذر 1399

لباس‌های بسیار کمی وجود دارند که مانند پیراهن سفید دکمه‌دار به آنها وابسته باشیم. فرقی نمی‌کند که جنس آنها کتان خشک، لنین خنک یا ابریشمی نرم باشد، این پیراهن خوش دوخت ظاهری مرتب، شیک و مدرن به استایل شما می‌دهد. این پیراهن سفید دکمه‌دار به راحتی با همه چیز ست می‌شود و برای تیپ‌های رسمی و یا غیررسمی آخر هفته یا حتی بیرون رفتن‌های شبانه با دوستانتان مناسب است. به همین دلیل است که یکی از پیراهن‌های مورد علاقه و پرطرفدار در استایل خیابانی نیز به حساب می‌آید. ما استایل‌های خیابانی و بیرونی ست شده با پیراهن‌های سفید را برایتان گردآوری کردیم تا بتوانید برای تیپ‌های روزانه‌تان از آنها الهام بگیرید. 

پیراهن سفید دکمه‌دار با کاپشن پافر برای استایل خیابانی

گاهی تنها چیزی که برای زیباتر شدن تیپ کلاسیک به آن نیاز دارید، استفاده کردن از یک تکه لباس ترند است. در اینجا استایلی را می‌بینید که با یک شلوار جین مشکی معمولی و پیراهن سفید ساده ست شده و سپس با اضافه شدن یک کت زمستانه که امسال ترند شده است (چیزی نیست به جز کاپشن پافر) به طور شگفت انگیزی ظاهری مدرن به خود گرفته است. سعی کنید این لباس‌ها را جهت داشتن استایلی باکلاس با یک کمربند تزئین شده و آنکل بوت‌های مشکی براق، همانطور که در عکس می‌بینید بپوشید یا برای داشتن ظاهری غیر رسمی‌تر برای آخر هفته می‌توانید تنها کتونی‌های ساده را با این استایل استفاده کنید.

ست کردن پیراهن سفید با کاپشن پافر

پیراهن سفید نازک برای مهمانی 

پوشیدن پیراهن‌های سفید نازک، امسال یکی از بزرگ‌ترین ترندهاست و برای آن دسته از کسانی که دوست دارند به‌روز باشند، چالش ‌برانگیز است. در این عکس شما نمونه خوبی از چگونه پوشیدن پیراهن سفید و نازک را به روشی ترند و جذاب بدون نشان دادن پوست بدن‌تان می‌بینید. پوشیدن لباس زیر مناسب با این پیراهن سفید نازک و دامن کوتاه و چکمه‌های بلند چرم راهی عالی برای داشتن ظاهری شیک است.

ست کردن پیراهن سفید با دامن زرد

استایل غیر رسمی با دامن جین

در اینجا یک استایل زیبا با پیراهن سفید دکمه‌دار برای روزهای گرم‌تر سال و زمان رفتن به دروهمی‌های دخترانه یا مهمانی نیمه رسمی را می‌بینید. به سادگی پیراهن سفید دکمه‌دار کلاسیک را داخل دامن کوتاه جین قرار دهید و آن را با یک جفت صندل بدون پاشنه زیبا و کیف دستی سِت کنید.

ست کردن پیراهن سفید با دامن جین

تیپ اسپرت برای آخر هفته

ترند لباس‌های اسپرت و ورزشی این روزها در دنیای مد و فشن بسیار پرطرفدار هستند. در حالی که شما می‌توانید به سادگی یک شلوار خط‌دار ترند را با تی‌شرتی گشاد ست کنید، چرا نباید تیپ‌تان را متفاوت و جالب‌تر کنید؟ با پوشیدن یک پیراهن سفید کلاسیک مانند عکس به همراه یک شلوار ورزشی، استایل خیابانی برای خودتان درست کنید که برای روزهای غیر رسمی و آخر هفته‌ها مناسب است و می‌توانید با آن منحصر به فرد به نظر برسید.

ست کردن پیراهن سفید با شلوار ورزشی

استایل متفاوت با دامن راه راه

هنگامی که شما لباس‌های روشن و جسورانه یا خاص را می‌پوشید، بهتر است که آن‌ها را به روش هوشمندانه با لباس‌های ساده سِت کنید. در این عکس می‌بینید که یک دامن راه راه در کنار پیراهن سفید و ساده دکمه‌دار و کتونی‌های ساده متعادل شده است. همانطور که می‌بینید از کیف غیر رسمی و یک پاپیون زیبا برای دادن حال و هوایی غیر رسمی و جالب به استایل استفاده کرده است. می‌توانید به جای این کار چند دکمه بالای پیراهن را باز گذاشته و آن را با کیف دستی رنگ نود یا صندل‌های طلایی ست کنید. 

ست کردن پیراهن سفید با دامن راه راه

استایل شیک مشکی و سفید

اگر شما فکر می‌کنید که تنها گارسون‌های رستوران باید شلوار مشکی و پیراهن سفید بپوشند، ما اینجا هستیم تا این طرز تفکر شما را تغییر بدهیم. همانطور که در عکس می‌بینید، می‌توانید استایلی فوق‌العاده شیک با لباس‌های مشکی و سفید برای خودتان درست کنید، البته تا زمانی که آنها را به درستی با یکدیگر بپوشید. در اینجا یک پیراهن سفید که جزئیات بسیار خاصی روی بازو و پایین آن دارد، به راحتی داخل یک شلوار مشکی فاق بلند قرار داده شده که انحنا و کمر باریک شما را نشان می‌دهد. صندل‌های بند‌دار می‌تواند کمی قد شما را بلندتر کند و برای مهمانی‌ به شما استایلی ساده بدهد.

ست کردن پیراهن سفید با شلوار مشکی

پیراهن سفید دکمه‌دار با شرتک 

روزهای گرم سال شما را به داشتن تیپی غیر رسمی و مرتب دعوت می‌کند که در آنها اصلاً عرق نخواهید کرد. این تیپ باکلاس با شرتک و یک پیراهن سفید دکمه‌دار به جای تی‌شرت ساده معمولی راهی عالی برای شیک به نظر رسیدن است و همچنین برای روزهایی که هیچ مناسبت رسمی وجود ندارد مناسب خواهد بود.

ست کردن پیراهن سفید با شرتک 

استایلی چشمگیر با دامن خال خالی

ما عاشق این استایل خیابانی تحسین ‌برانگیز هستیم که در عین حال، هم کلاسیک و هم غیر رسمی است. برای داشتن استایلی شیک و در عین حال زیبا، پیراهن سفید دکمه‌دار کلاسیک را با یک دامن فون خال خالی و کفش قرمز بپوشید و از رژلبی با رنگ روشن استفاده کنید که به خوبی با دیزاین خالی خالی زیبا به نظر می‌رسد.  

ست کردن پیراهن سفید با دامن خالخالی

پر جلوه کردن کمر

در اینجا قانون کاملاً ثابت شده‌ای برای پوشیدن لباس‌ها با یکدیگر وجود دارد و می‌تواند استایلی کاملاً زیبا و به‌روز به شما بدهد. یک پیراهن بلند سفید را با دکمه‌های باز به صورت غیر رسمی بپوشید، کمربند را محکم را روی آن ببندید تا باریک‌ترین قسمت کمر خود را نمایان کرده و به رخ دیگران بکشید. روی آن پالتویی طرح‌دار و ضخیم پوشیده و مانند عکس کیفی چهار چوب‌دار را با آن ست کنید. حالا دیگر استایل شما کاملاً برای موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی مناسب است.

ست کردن پیراهن سفید با کت چهارخانه و کمربند

استایل آخر هفته شیک با شلوار جین

از زمانی که شلوار جین بوی فرند در اولین دهه این قرن تبدیل به ترندی بزرگ و پرطرفدار شد، این مدل شلوار جین یکی از لباس‌های مورد علاقه سلبریتی‌ها و فشن بلاگرها به حساب آمد. شلوار جین بوی فرند که یکی از لباس‌های مناسب برای آخر هفته است که می‌توانید با آن به طور شگفت‌انگیزی تیپ رسمی درست کنید. در این عکس همانطور که می‌بینید این شلوار جین غیر رسمی با پیراهن سفید کلاسیکی که داخل آن قرار داده شده و یک پالتو مخمل بنفش کاملاً منسجم و شیک به نظر می‌رسد. آنکل بوت بزرگ مشکی با یک کیف دستی چرم نیز به تیپ غیر رسمی آخر هفته شما زیبایی بیشتری می‌دهد. 

ست کردن پیراهن سفید با شلوار جین

استایل رسمی با کمربند 

لباسی که برای یک قرار ملاقات مهم می‌پوشید، نباید باز باشد و پوست بدنتان را نمایش دهد. اگر به ما اعتماد ندارید تنها کافیست تا به این استایل نگاهی بیندازید که همه نگاه‌ها را به سمت خودش می‌چرخاند. یک پیراهن آستین بلند سفید با حاشیه دوزی زیبا در شلوار مجلسی قرار گرفته و روی آن کمربندی خاص، محکم بسته شده است. می‌توانید برای بیشتر شیک یا جذاب به نظر رسیدن این تیپ کیف دستی و کفش خود را عوض کنید. این استایل برای شامی رسمی یا مهمانی در شب بسیار مناسب است.

ست کردن پیراهن سفید با کمربند

دامن بلند با پیراهن سفید

من عاشق دامن بلند با پیراهن سفید برای بلند و کشیده‌تر کردن حالت بدن هستم. در این استایل، یک پیراهن سفید آستین‌ بلند درون یک دامن ماکسی گشاد قرار گرفته است. اکسسوری‌های قرمز و یک گردنبند بلند مرواریدی، رنگ و جلوه بیشتر به استایل شما می‌دهد.

ست کردن پیراهن سفید با دامن بلند

استایل پرپی چهارخانه

استایل قدیمی پرپی (مانند لباس‌های برند رالف لورن) هرگز از مد نمی‌روند. من عاشق ظاهری هستم که یک پیراهن سفید با حاشیه دوزی چین‌دار را داخل دامن بلند پرپی چهارخانه‌ای قرار بدهم. یک پالتو زیتونی، کیف جیر و کفش‌های پاشنه بلند نود، اکسسوری‌هایی عالی برای این استایل پاییزی است که برای آخر هفته‌های و دیدارهای کمی رسمی نیز مناسب است.

ست کردن پیراهن سفید با دامن چهارخانه

تیپ شیک با چکمه چرم بلند

داشتن استایلی کلاسیک و شیک به لباس‌های کلاسیک نیز نیاز دارد و شما می‌توانید با آن‌ها تیپ دلخواهتان را درست کنید. همانطور که می‌دانید یک پیراهن سفید دکمه‌دار آستین بلند یکی از لباس‌های کلاسیکی است که حتماً باید آن را در کمد لباس‌تان داشته باشید. برای داشتن استایلی ساده، شیک و تاثیرگذار که تحسین همگان را بر می‌انگیزد، این پیراهن را با یک دامن راسته مدادی، اکسسوری‌های چرم باکیفیت و زیورآلات ساده سِت کنید.

ست کردن پیراهن سفید با دامن چرم

تیپ سفید و قرمز گلدار

در اینجا خواهید دید که چگونه باید پیراهن سفید کلاسیک را جهت داشتن ظاهری مناسب برای قرار ملاقات بپوشید. هنگامی که یک پیراهن سفید دکمه‌دار اسلیم فیت داخل یک دامن با طرح مدرن گلدار قرار می‌گیرد، به صورت زیبایی جذاب به نظر می‌رسد، مخصوصاً اگر دکمه‌های بالایی آن را باز بگذارید. این تیپ ملیح و دلفریب را با کفش پاشنه‌دار جسورانه بپوشید تا تحسین همگان را در آن قرار ملاقات نصیب خود کنید.

ست کردن پیراهن سفید با دامن گلدار

دامن مجلسی و پیراهن سفید دکمه‌دار

طراحان استایل‌های سبک‌دار و خاص معمولاً لباس‌های لاکچری و مجلل را با لباس‌های کلاسیک همیشه به‌روز سِت می‌کنند و این را به عنوان قانونی ثابت شده برای متفاوت بودن از دیگران در مراسم و موقعیت‌های رسمی در نظر دارند. در این عکس همانطور که می‌بینید، یک پیراهن کتان سفید ساده در پیراهن ریش ریش مروارید کاری شده و لاکچری قرار گرفته است، اینگونه برای خود تیپی مجلل درست ‌کنید که تقریباً می‌توانید آن را همه جا بپوشید. شما می‌توانید این استایل را مانند عکس با کفش پاشنه تخت، پوشیده و غیر رسمی کنید و یا آن را جهت داشتن استایلی شیک‌تر با پاشنه بلند ست کنید.

ست کردن پیراهن سفید با دامن مجلسی

دامن چرم چاک دار با پیراهن سفید کلاسیک

آیا شما دامن چرمی در کمد لباستان دارید که زیاد از آن استفاده نمی‌کنید؟ می‌توانید این دامن چرم را با پیراهن سفید دکمه‌دار زنانه و کیف دستی با کیفیت سِت کنید تا استایلی پرکاربرد و تقریباً مناسب برای همه جا داشته باشید.

ست کردن پیراهن سفید با دامن چرم

استایل شیک با شلوار چرم

آیا می‌خواهید ظاهری جسورانه برای مراسم رسمی داشته باشید؟ درست کردن این تیپ بسیار آسان است و وقت زیادی برای شما باقی می‌ماند تا آرایش و مدل موهایتان را درست کنید. کار خود را با پوشیدن یک پیراهن سفید پفی شروع کرده و آن را با یک شلوار چرمی اسلیم فیت سِت کنید. سپس یک جفت کفش پاشنه بلند و یک کیف دستی شیک به آن اضافه کنید. حالا برای مهمانی آماده هستید. 

ست کردن پیراهن سفید با شلوار چرم

تیپ رسمی با شرتک برای آخر هفته

شرتک‌ها لباسی تابستانه و غیر رسمی هستند، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید آنها را برای مراسمی رسمی‌تر در تابستان مانند خوردن ناهاری دلپذیر در باغ با دوستان یا خانواده خود نپوشید. فرم زیبای بدن خود را به رخ دیگران کشیده و در این شرتک لنینِ فاق بلند که می‌توانید پیراهنتان را در آن قرار دهید، باکلاس به نظر برسید. آستین‌های بلندِ پیراهن، کوتاهیِ شرتک را متعادل کرده و به شما استایلی مرتب و زیبا می‌دهد. 

ست کردن پیراهن سفید با شرتک

کت و شلوار گشاد

یکی از شگفتی‌ها در مورد کت و شلوار زنانه این است که مدل و استایل‌های بسیار متفاوتی از آنها در بازار وجود دارد که به راحتی می‌توانید از بین آنها یکی را به دلخواه انتخاب کنید. در این عکس، کت و شلوار گشادِ خاکستری و زنانه‌ای را می‌بینید که با پوشیدن یک پیراهن سفید گره‌دار بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

ست کردن پیراهن سفید با کت و شلوار

استایل سر تا پا سفید

حتی هنگامی که لباس‌های شما غیر رسمی است، انتخاب آن‌ها با رنگ سفید راهی عالی برای رسمی‌تر نشان دادنشان است. در این عکس، یک پیراهن کتان سفید با دامنی خنک و سفید برای داشتن استایلی راحت و تابستانه که می‌تواند شما را از یک دور همی دوستانه به قرار شام ببرد سِت شده است.

استایل مونوکروم سفید

بیشتر بخوانید: 10 ترفند برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس

مطالب مرتبط