مارک‌های پایدار در زالاندو، از سال 2023 فروش می‌رود!

مارک‌های پایدار در زالاندو، از سال 2023 فروش می‌رود!

10 خرداد 1399

بزرگترین خرده فروش اینترنتی آنلاین در اروپا، اقدامات قابل توجهی را برای بهبود تأثیرات اجتماعی و زیست محیطی انجام داده است. زالاندو اعلام کرده که این کار پایداری را برای برندهایی که با آن کار می‌کند فراهم می‌کند. از سال 2023، همه 2000 برند مد باید تحت سرپرستی زالاندو کلیه اطلاعات مربوط به زنجیره کاری‌شان را ارائه دهند و هر محصولی که امتیاز مناسبی از سوی کاربران دریافت نکند در وبسایت قابل نمایش نخواهد بود. این شرکت آلمانی که بزرگترین خرده فروش اینترنتی آنلاین در اروپا است سه سال به شرکای خود فرصت داده است تا بتوانند این نیازهای جدید را بررسی کنند. همه برندها باید توسط ماژول Higg و ماژول خرده فروشی که به بررسی اثرات زیست محیطی و اجتماعی محصولات یک برند می‌پردازد رتبه‌بندی شوند. Kate Heiny مدیر توسعه پایدار زلاندو به WWD گفت: "این یک موقعیت قدرتمند است که ما از آن استفاده می‌کنیم و معتقدیم که این کار درستی است، چرا که در آینده شاهد یک ارتباط حیاتی بین پایداری و موفقیت خواهیم بود.

فروشگاه اینترنتی زالاندو

در حال حاضر، 400 برند در زالاندو با اولین مرحله از این برنامه درگیر هستند که شامل یک پرسشنامه 250 سؤالی است و به بخش‌های زنجیره تأمین یک شرکت می‌پردازد و انتظار می‌رود که نتایج خود را تا ماه نوامبر ارائه دهند. زالاندو که ادعا می‌کند اولین خرده فروش در جهان است آخرین نسخه از ابزار ماژول خرده فروشی و ماژول Higg را اجباری کرده است. این شرکت بزرگ با حضور گسترده خود در این قاره و داشتن بسیاری از برندها در پلت فرم خود می‌تواند تاثیرات قابل توجهی را در صنعت مد ایجاد کند، به خصوص که رقبا به دنبال این استراتژی هستند.

بیشتر بخوانید:  با 43 تا از بهترین طراحان برندهای معروف دنیا آشنا شوید

برچسب‌ها: اخبار_مد_فشن
مطالب مرتبط