17 مدل آرایش که دوباره مد شدند!

17 مدل آرایش که دوباره مد شدند!

26 خرداد 1399

2019 سالی که بود که در آن ترند‌های قدیمی برگردانده و جزئی از ترندهای جدید شد. این کار نه تنها برای مد و لباس بلکه در رابطه با مدل آرایش هم انجام شد. همانطور که در سال گذشته شاهد تحول بسیار زیادی در زمینه آرایش صورت بودیم، امسال نیز به همین طور خواهد بود. وقت آن رسیده است که پودرهای کانتور خود را زمین بگذارید. از مژه‌های مصنوعی دور شوید و خط چشم خود را باریک‌ و ظریف‌تر کنید. در این مقاله 10 مدل آرایش زیبا را گردآوری کرده‌ایم که حتماً دلتان می‌خواهد آنها را امسال امتحان کنید تا ظاهری به روز داشته باشید. این مدل‌های آرایش نه تنها ترند هستند بلکه می‌توانید به راحتی فقط با چند تکه لوازم آرایش صورت خود را مانند آنها آرایش کنید.

مژه‌های بهم چسبیده و کک مک‌های ساختگی

آیا هرگز فکر می‌کردید روزی بیاید که بخواهید مژه‌های خود را با استفاده از ریمل به یکدیگر بچسبانید؟ خب به هر صورت آن زمان فرا رسیده است. این مدل میکاپ با اینکه ساده است اما هنوز هم تاثیرگذاری خود را دارد. برای این آرایش باید از ریملی با براش نازک استفاده کنید و آنقدر آن را روی مژه‌هایتان عقب و جلو بکشید تا آنها همان قدری که شما می‌خواهید ضخیم بشوند. شما باید اینکار را هم برای مژه‌های بالا و هم برای مژه‌های پایین چشم‌هایتان انجام دهید. سپس از خط چشم قهوه‌ای نهایت استفاده را بکنید و روی صورتتان کک مک‌های‌ مصنوعی ایجاد کنید. این کک مک‌های ساختگی توجه‌ها را به سمت چشمان شما جلب می‌کند. برای اینکه تا حد امکان کک مک‌هایی طبیعی داشته باشید نکته کلیدی این است که آنها در سایز‌های مختلف و به فاصله تقریباً یک سانت از یکدیگر روی صورتتان بگذارید. باید بقیه صورتتان را تا آنجا که می‌توانید طبیعی نگه دارید.

آرایشی که دوباره مد شدند: مژه‌های بهم چسبیده - کک مک‌های ساختگی

خط چشم پهن و سفید

وقت آن رسیده است که خط چشم مشکی خود را به روز و رنگ آن را سفید کنید. همه می‌دانیم که اگر خط چشم سفید را درون چشمانمان بکشیم باعث می‌شود تا آنها درشت‌تر به نظر بیایند. هرچند اکنون دیگر می‌توانید به جای خط چشم مشکی، خط چشم سفید داشته باشید. رنگ سفید که رنگی طبیعی است به چشم‌های شما جلوه می‌دهد و در عین حال ظاهر شما را مطابق روز می‌کند. با همان روشی که از خط چشم مشکی برای خط چشم کشیدن استفاده می‌کنید، باید از خط چشم سفید هم استفاده کنید. لازم است که باقی صورتتان را بدون آرایش نگهدارید یا تنها کمی آن را آرایش کنید. همچنین نباید در این مدل آرایش از ریمل استفاده زیرا از آنجایی که مژه‌های شما را مشکی می‌کنند، برای این استایل و در تضاد با خط چشم سفید نامناسب است.

آرایشی که دوباره مد شدند: خط چشم سفید و پهن

بیشتر بخوانید: 12 خط چشمی که به آرایشتان، رنگ و لعاب خاصی می‌دهد

سایه چشم آبی لاجوردی

خط چشم آبی برگشتی به ترند‌های گذشته است و از این رو ما به این مدل میکاپ توجهی وسواس‌گونه داریم. نکته اصلی برای داشتن خط چشمی زیبا و آبی، استفاده کردن از رنگ آبی لاجوردی است. این رنگ برای تمامی تناژهای پوست و رنگ‌های چشم عالی است. هرچقدر پوستتان تیره‌تر باشد از آبی‌های روشن‌تری می‌توانید برای این میکاپ استفاده کنید. برای اینکه رنگ آبی لاجوردی تاثیر خودش را کامل روی صورتتان بگذارد باید از آن برای بالا و پایین چشمتان استفاده کنید. اگر می‌خواهید میکاپ خود را غلیظ کنید، همچنین می‌توانید خط روی پلکتان را کمی تیره کنید. نکته کلیدی برای داشتن این مدل آرایش این است که رنگ آبی لاجوردی را مرکز توجه دیگران قرار دهید به این منظور باید باقی صورت و پوستتان را تنها کمی آرایش کنید. اگر به دنبال پوشش کامل بدون استفاده زیاد از پودرهای صورت برای این میکاپ هستید، بی‌بی کرم انتخابی بسیار عالی برای شما است.

آرایشی که دوباره مد شدند: سایه چشم آبی لاجوردی

رژلب تیره و براق آلبالویی

رژ مات راه خود را به میکاپ‌ها در سراسر جهان به گونه‌های مختلف باز کرده است. هرچند رژلب‌های براق دوباره بازگشته‌اند و ما بسیار برای این بازگشت هیجان زده هستیم. هرچند که رژ مات در سال 2018 به صورت اینترنتی ترند شد و همه برندها ورژنی مخصوص به خودشان را از رژ مات درست کردند اما اکنون ما برای رژلب براق آماده‌ایم. رژ آلبالویی تیره جذاب است و اگر براق شود می‌تواند جذاب ‌تر هم باشد. هنگامی که از رژلب آلبالویی تیره و براق استفاده می‌کنید، باید صورتی طبیعی داشته باشید زیرا می‌خواهید لب‌های شما در مرکز توجه باشند. برای این میکاپ باید با رژ قرمز تیره لب‌های خود را کامل پوشش دهید و از برق لبی بدن رنگ روی آن استفاده کنید تا به رژ آلبالویی تیره خود درخشندگی اضافه و آن را براق کنید. باید به چشم‌هایتان ریمل بزنید تا کمی درشت‌تر به نظر بیایند و حالا دیگر میکاپ شما کامل شده است.

آرایشی که دوباره مد شدند: رژلب تیره و براق به رنگ آلبالویی

میکاپ طلایی

ما همیشه در همه فصل‌ها و روزها به دنبال درخشنده بودن هستیم. داشتن میکاپ طلایی مانند آفتاب در همه جای دنیا بسیار پر طرفدار است. اگر تناژ پوست شما طلایی یا همان زرد است، این میکاپ برای شما عالی خواهد بود. زیرا پوست خودتان در حال حاضر درخشندگی طبیعی خورشید را دارد و تنها چیزی که شما احتیاج دارید، اضافه کردن کمی تناژ کاراملی برای بهتر کردن رنگ پوستتان است. اگر رنگ پوست صورتتان روشن است، می‌توانید از تناژ شامپاینی استفاده کنید تا پوستتان مانند خورشید بدرخشد. نکته کلیدی داشتن این میکاپ این است که از کمی تناژ گرم در همه صورتتان از سایه چشم گرفته تا گونه‌ها و لب‌هایتان استفاده کنید. هایلات طلایی رنگ نیز با این آرایش محشر خواهد شد.

آرایشی که دوباره مد شدند: میکاپ طلایی

رژلب بلوطی

تناژهای قهو‌ه‌ای در میکاپ صورت و همچنین برای رنگ رژ بسیار پر طرفدار شده‌اند. در عکس زیر شما می‌تواند رژ بلوطی رنگ را ببینید. بلوطی جزء رنگ‌های نود به حساب می‌آید بدون اینکه بیش از حد نود و روشن باشد. این به این معنی است که فارغ از اینکه ته‌رنگ پوست شما چیست، این رنگ به همه تناژهای پوست می‌آید. بهترین حالت برای استفاده از این رژ این است که از کمی کانسیلر برای پوستتان و ریمل برای مژه‌هایتان استفاده کنید و دیگر میکاپ شما به صورت آماده است. اینگونه آرایشی یک دست خواهید داشت و از آنجایی که این رنگ بسیار منحصر به فرد است، احتیاجی نیست تا بقیه صورتتان را بیشتر آرایش کنید.

آرایشی که دوباره مد شدند: رژلب بلوطی

سایه چشم مدل غروب آفتاب

آیا هرگز فکر می‌کردید که سایه چشم نارنجی ترند شود؟ خب نه تنها سایه چشم نارنجی بلکه سایه چشم زرد و قرمز هم ترند شده‌اند. در حال حاضر سایه‌های مدل غروب آفتاب ترند هستند و قطعاً شما هم دلتان می‌خواهد آنها را امتحان کنید. نکته اصلی برای داشتن سایه چشم‌های روشن با تناژ گرم این است که هر چه بیشتر و بیشتر آنها را محو کنید. شما باید به اندازه‌ای آنها را محو کنید که رنگ‌های آن را تشخیص داده شود اما نقطه شروع و پایان آنها نباید مشخص باشد. اگر در مورد استفاده از رنگ نارنجی برای رژ نگران هستید یا مطمئن نیستید، می‌توانید رژ نارنجی روشن و نارنجی تیره را روی لب‌هایتان ترکیب کنید تا به رنگ رژلب دلخواه خود برسید. واقعیت این است که رنگ نارنجی برای انواع رنگ پوست و چشم بسیار مناسب است.

آرایشی که دوباره مد شدند: سایه چشم به رنگ غروب آفتاب

مژه‌های بلند و رژلب نود صورتی

ترندهای دهه 60 با سرعت در حال برگشتن هستند. در عکس زیر می‌توانید مژه‌های بلند و ظریف و همچنین رژ نود صورتی را ببینید. این بدان معنی است که شما باید مژه‌هایتان را با ریمل ضخیم کنید و نه اینکه به جای آن از مژه‌های مصنوعی استفاده کنید و آن را با چندین لایه ریمل پوشش دهید. نگران نباشید حتی اگر در حین استفاده از ریمل مژه‌هایتان به یکدیگر چسبید هیچ مشکلی نیست. باید مژه‌های ضخیم با پلکی خالی داشته باشید یعنی از خط چشم و سایه استفاده نکنید. به جز مژه‌ها و رژ نود صورتی که در میکاپ خود دارید، همه صورتتان باید عاری از آرایش باشد. هنگامی که می‌خواهید از رژ نود صورتی استفاده کنید، مطمئن باشید که حتماً مات باشد. برای این آرایش هرچقدر همه چیز را ساده نگهدارید بهتر است. برای اینکه کمی جذابیت به صورتتان اضافه کنید، اندکی رژگونه روی استخوان‌های گونه خود بزنید.

آرایشی که دوباره مد شدند: رژلب نود صورتی و مژه‌های بلند

چشم‌ها و لب‌های تیره

قانون قدیمی در مورد میکاپ صورت می‌گوید که نمی‌تواند همزمان هم لب‌ها و هم چشمانتان را تیره آرایش کنید. حالا وقت آن رسیده تا از شر آن قانون قدیمی خلاص شویم و چیزی جدید را امتحان کنیم. وقت آن رسیده است تا از آریش چشم و لب تیره به صورت همزمان رونمایی کنیم. نکته اصلی برای اینکه این آرایش روی صورت شما خوب بنشیند این است که از یک رنگ با سایه و هاله‌های متفاوت استفاده کنید. اگر می‌خواهید آرایش چشمانتان قهوه‌ای دودی باشد، باید برای رژ از یک رنگ برنز استفاده کنید و یا برعکس. راه دیگر برای این مدل میکاپ این است که آرایش چشمانتان دودی روشن‌تر باشد و رژلبی بسیار جسورانه داشته باشد تا تیرگی موجود در هر دو رنگ را متعادل کنید.

آرایشی که دوباره مد شدند: سایه چشم و رژلب تیره

صورت بدون میکاپ با رژلب قرمز

لب‌ها قرمز برای اکثر ما همیشه ظاهری کلاسیک است. این میکاپ برای هر موقعیت و جایی که می‌خواهید بروید، مناسب است. هرچند که این مدل آرایش اخیراً به یکی از ترندهای روز تبدیل شده است اما هنگامی که صحبت از رژ قرمز به میان می‌آید، باید آن را با صورتی بدون آرایش استفاده کنید. این بدان معنی است که باید بقیه صورتتان را تا جایی امکان دارد طبیعی نگهدارید در حالی که به لب‌هایتان جلوه و زیبایی مورد نیازش را می‌دهید. برای انجام این آرایش باید به سادگی از فاندیشن و کمی کانسیلر استفاده کنید تا به صورتتان پوستی صاف و یک دست بدهید و دیگر هیچ چیز برای این میکاپ احتیاج نخواهید داشت. سپس لازم است رژ قرمز خود را بردارید و لب‌هایتان را کامل با آنها پوشش دهید، اکنون دیگر آرایش شما کامل شده است. انتخاب‌های شما بی‌انتها هستند، می‌تواند رژلب قرمز مات و یا رژلب قرمز براق را انتخاب کنید.

آرایشی که دوباره مد شدند: صورت بدون میکاپ با رژلب قرمز

سایه چشم زغال اخته‌ای

فرقی نمی‌کند پاییز باشد، بهار یا تابستان، سایه‌های زغال اخته‌ای می‌آیند که انتقام خودشان را بگیرند. با کمی استفاده از رنگ قهوه‌ای در سایه چشم قرمز آن را زیبا، جذاب و شیک می‌کنید. این سایه چشم از آن دسته‌ای رنگ‌هایی دارد که به انواع رنگ پوست و چشم می‌آید. این سایه چشم را می‌توانید به روش‌های مختلفی روی پلکتان بزنید اما ما به شما توصیه می‌کنیم هنگامی که با رنگ‌های قرمز و ذغال اخته‌ای کار می‌کنید، از سایه مات استفاده کنید. هنگامی که می‌خواهید با سایه‌های مات کار کنید، به شما توصیه می‌کنیم که ابتدا از یک پرایمر استفاده کنید تا بتوانید به بهترین حالت ممکن سایه‌ها را محو کنید. شما می‌تواند سایه چشم زغال اخته‌ای را با هر رنگی که رژی که دوست دارید، سِت کنید.

آرایشی که دوباره مد شدند: سایه چشم زغال اخته‌ای

سایه چشم مشکی

میکاپ مشکی چشم به سرعت در حال برگشتن است. ما فقط نمی‌خواهیم سایه چشم مشکی را به روش رایج آن و در قسمت‌های مشخصی از پلک استفاد کنیم بلکه می‌خواهیم پخش کردن این رنگ سایه چشم را روی تمام پلک تجربه کنیم. از اینکه بخواهید سایه مشکی را همه جای پلک خود پخش کنید، نترسید. در واقع این رنگ از سایه چشم برای انواع رنگ پوست مناسب است. نکته اصلی برای استفاده کردن از سایه چشم مشکی این است که بقیه صورت خود را خیلی کم میکاپ کنید. باید آرایش بقیه صورت خود را روشن و شاداب نگهدارید، در حالی که آرایش چشم‌ها را غلیظ و تیره است. تمرکز اصلی باید روی سایه کامل مشکی چشمانتان باشد. اگر نگران این هستید که سایه چشم مشکی اندکی برای صورت شما زیادی باشد، همیشه می‌توانید با اضافه کردن سایه نقره‌ای به پلکتان، از شدت تیرگی سایه کم کنید.

آرایشی که دوباره مد شدند: سایه چشم مشکی

خط چشم پهن و براق

خط چشم پهن و کلاسیک همیشه در ذهن اکثر ما ویژگی‌هایی خاص دارد. هرچند اکنون وقت آن رسیده است که کمی آن را امروزی و به آن کمی درخشندگی اضافه کنیم. در حال حاضر خط چشم پهن و براق ترند شده است. نکته اصلی برای داشتن این میکاپ این است که آرایش روی چشم‌هایتان متمرکز باشد. شما باید بگذارید که خط چشم پهن و براق شما در مرکز توجه‌ قرار بگیرد.  بهترین روش برای داشتن این میکاپ این است که ابتدا خط چشم خود را با خط چشمی به رنگ مشکی بکشید و سپس از خط چشم براق استفاده کنید. انتخاب‌هایتان بی انتها هستند، شما می‌تواند از خط چشم نقره‌ای چند رنگ یا یک رنگ استفاده کنید.

آرایشی که دوباره مد شدند: خط چشم پهن و براق

سایه چشم شامپاینی

پالت کانتور خود را زمین بگذارید و به جای آن سایه شامپاینی را بردارید. اکنون می‌خواهیم به پالت‌های هایلایت استراحت بدهیم و به روشی هوشمندانه نقاط اصلی صورتمان را هایلایت کنیم. این میکایب برای فصل تابستان مناسب است زیرا در حالی که بهترین ویژگی‌های صورتتان را برجسته می‌کند، به شما ظاهری شاداب نیز می‌دهد. مهم است که بدانید هرجایی از صورتتان را که هایلایت می‌کنید، دقیقاً همان جایی است که می‌خواهید روش شود و توجه‌ها را به خودش جلب کند. از آنجایی که سایه چشم شامپاینی برای انواع رنگ پوست مناسب است، ما این رنگ سایه را پیشنهاد می‌کنیم. ما همچنین پیشنهاد می‌کنیم که این رنگ سایه را در گوشه داخلی چشم خود، روی تمام پلک‌هایتان، استخوان ابروهایتان، روی استخوان‌های گونه و داخل تو رفتگی لب بالایی خود استفاده کنید. شما باید باقی صورتتان را کامل مات نگهدارید تا واقعاً آن نواحی هایلایت شده صورتتان را به دیگران نشان دهید.

آرایشی که دوباره مد شدند: سایه چشم شامپاینی

سایه چشم نقره‌ای دودی

قطعاً رنگ‌های متالیک در سال 2018 مورد علاقه بسیاری بوده است و رنگ نقره‌ای یا سیلور نیز جز از آن دست از رنگ‌هایی است که باید در ذهن داشته باشیم. ما شیفته رنگ نقره‌ای روی پلک‌هایمان یا به عنوان هایلایتر یا حتی روی لب‌هایمان هستیم. نکته کلیدی داشتن این آرایش این است که خط پلک بالایی و پلک پایینی خود را کمی تیره کنید. اگر می‌خواهید ظاهرتان به گونه‌ای باشد که گویی مدتی طولانی است که میکاپ روی صورتتان داشته‌اید، این آرایش با سایه‌های نقره‌ای دقیقاً چنین ظاهری به شما می‌دهد. اینگونه بدون داشتن آرایشی غلیظ، ظاهری مطابق روز و زیبا خواهید داشت.

آرایشی که دوباره مد شدند: سایه چشم نقره‌ای دودی

سایه چشم طلایی

سایه چشم طلایی هم مانند نقره‌ای تاثیر بسیار زیادی بر ترندهای میکاپ گذشته است. از آنجایی که سایه چشم طلایی رنگی بسیار جیغ‌تر دارد، استفاده از آن در میکاپ کمی سخت‌تر است اما اگر به درستی اینکار را انجام دهید، میکاپی بی‌نقص خواهید داشت که با همه چیز زیبا به نظر می‌رسد. دقیقاً مانند سایه چشم نقره‌ای، این سایه را هم باید برای داشتن یک سایه زیبا و طلایی، روی تمام پلک چشمتان بزنید. رنگ طلایی روی چشمانتان بهترین راه برای چشمگیر شدن است. سایه چشم طلایی جسورانه و جیغ است و هنگامی که شما رنگ طلایی را برای سایه خود انتخاب می‌کنید، آنها دقیقاً همان چیزهایی هستند که به دنبالشان هستید. باقی صورت خود خیلی کم یا اصلاً آرایش نکنید و بگذارید همه توجه‌ها به چشمانتان باشد. اگر حتی می‌خواهید ظاهرتان را بیش از این هم جسورانه کنید، می‌توانید به جای سایه طلایی از اکلیل‌های طلایی استفاده کنید.

آرایشی که دوباره مد شدند: سایه چشم طلایی

آرایش کنید ولی بی‌آرایش به نظر برسید

ظاهری با آرایش ولی به نحوه‌ای که انگار آرایش نکرده‌اید، در حال حاضر ترند شده است و ما می‌خواهیم اینجا در مورد آن صحبت کنیم. اکنون می‌خواهیم د رمورد ترندی صحبت کنیم که به پوست شما ظاهری یک دست می‌دهد بدون اینکه لازم باشد زیاد آرایش کنید. از آنجایی که این میکاپ فقط در مورد بی‌نقص کردن پوست صورتتان و دادن ظاهری صاف به آن است، این میکاپ برای هر موقعیتی مناسب است. نکته کلیدی برای داشتن چنین ظاهری، استفاده از کمی فاندیش و کانسیلر است که به خوبی با رنگ پوستتان مطابق است. از آنجایی که فاندیشن نیمه مات به پوست شما ظاهر کمی خیس می‌دهد، بدون اینکه آن را براق کند، پس بهترین انتخاب برای این میکاپ است. برای کامل کردن این آرایش همچنین باید از ریمل برای مژه‌ها و کمی رژ روشن برای لب‌هایتان نیز استفاده کنید.

آرایشی که دوباره مد شدند: آرایش طبیعی

بیشتر بخوانید: 12 میکاپ طبیعی که ارزش امتحان کردن را دارد

مطالب مرتبط