10 رنگ موی نقره‌ای معرکه برای خانم‌های شیک

10 رنگ موی نقره‌ای معرکه برای خانم‌های شیک

07 تیر 1399

از این ایده‌های رنگ موی نقره‌ای که در دنیای مد و فشن طوفان بپا کرده‌اند، الهام بگیرید. موهای نقره‌ای یا سیلور امسال بسیاری از خانم‌ها را شیفته خودش کرده است. این رنگ مو نه تنها نوآورانه و زیبا است بلکه امتحان کردن آن شجاعت بسیاری می‌خواهد. سبلریتی‌هایی مانند ریحانا، کارا دلووین و کایلی جنر همه امسال به طرفداران این رنگ مو ملحق شدند و همین باعث می‌شود که دلمان بخواند این ترند را امتحان کنیم. با ما همراه باشید تا در ادامه به چند ایده خاص برای رنگ موی نقره‌ای نگاهی داشته باشیم.

رنگ موی کامل نقره‌ای 

مویی که به صورت کامل نقره‌ای رنگ باشد، خیره کننده می‌شود. به آن هاله‌های آبی و ارغوانی نگاه کنید! در حالی که سالن زیبایی وظیفه دارد که موهای شما را رنگ کند، بعلاوه باید به شما بگوید که هنگام نقره‌ای کردن موها به تناژ ارغوانی احتیاج دارید، مخصوصاً اگر می‌خواهد خودتان موهایتان را رنگ کنید. تناژ ارغوانی ته‌رنگ زرد موهای بلوند شما را خنثی می‌کند.

رنگ موی نقره‌ای با ریشه مشکی

نمی‌خواهید ریشه مشکی موهای خود را از دست بدهید؟ ساده است، با این ترفند می‌توانید ریشه موهای خود را مشکی نگه دارید، تنها لازم است تا رنگ مو را از چند سانتی‌متر پایین‌تر از ریشه بزنید. ما درک می‌کنیم که شما می‌خواهید ظاهری چشمگیر داشته باشید اما نه برای ریشه موهایتان و ما هم این انتخاب شما را می‌پسندیم.

هایلات مشکی روی زمینه نقره‌ای

اگر می‌خواهید کمی خلاق‌تر باشد اما نه خیلی زیاد، همه موهایتان را کامل دکلره کنید و به آن هایلایت مشکی اضافه کنید. اینگونه ظاهری ترندتر و زیباتر خواهید داشت.

رنگ موی نقره‌ای یخی

این رنگ موی نقره‌ای یخی، تجسمی از زیبایی ناب داشتن موی نقره‌ای رنگ است. حتماً اطمینان حاصل کنید که رنگ نقره‌ای مناسب با نوع پوست خودتان را انتخاب می‌کنید. برای پوست روشن بهتر است که رنگ‌های نقره‌ای تیره در نظر گرفته شود تا صورت شما رنگ پریده با بی‌حال به نظر نرسد.

رنگ موی نقره‌ای با پوست برنزه

همه می‌توانند رنگ موهای خود را نقره‌ای کنند، حتی آن دسته از اشخاصی که پوست به شدت برنز دارند. پوست تیره باعث می‌شود که رنگ نقره واقعا درخشنده به نظر بیاید. اینگونه استایل شما تضادی رویایی مانند شخصیت کمیک استورم در مجموعه داستان‌ها مردان ایکس خواهد داشت.

هاله ارغوانی

یکی از دلایلی که باید این رنگ مو را امتحان کنید این است که به شما بهانه‌ای برای دوباره رنگ کردن موهایتان می‌دهد. رنگ نقره‌ای به صورت شگفت آوری با ریشه مشکی عالی به نظر می‌رسد. اضافه کردن کمی هاله ارغوانی زیبایی خیره کننده به استایل شما خواهد داد.

رنگ موی هاله ارغوانی

نقره‌ای جسورانه

این مخصوص همه خانم‌هایی است که شیفته رنگ مشکی هستند، ما خبرهای خوبی برای شما داریم! رنگ موی نقره‌ای و روشن، با میزان کافی از درخشندگی البته نه خیلی زیاد، با همه چیزهای مشکی رنگ از جمله میکاپ صورت و لاک ناخن عالی به نظر می‌رسد. یک مدل موی ویو کوتاه یا باب برای تابستان امسال بسیار زیبا است. حتی می‌توانید فراتر بروید و رنگ آن را نقره‌ای کنید تا همه نگاه‌ها را به خود جلب کنید!

مدل موی باب با رنگ موی نقره‌ای

آمبره نقره‌ای

آمبره همیشه در مورد رنگ‌ موهای قهوه‌ای و بلوند نیست. شما می‌توانید استایل خود را با آمبره نقره‌ای رنگ نیز زیبا کنید.

رنگ موی آمبره نقره‌ای

رنگ موی یاسی

آیا موهای شما تناژ طلایی یا زرد دارد؟ آنها را با رنگ یاسی بپوشانید تا رنگ نقره‌ای موهایتان درخشنده و زیبا شود! رنگ موی نقره‌ای قطعاً یکی از آن رنگ موهایی است که حتماً باید امتحان کنید. نه تنها امتحان کردن تناژهای رنگ‌های مختلف برای موها و استایل جالب است بلکه به موهای شما ظاهری شاداب و زیبا می‌دهد. دفعه بعد رنگ موی نقره‌ای را امتحان کنید تا از توجه‌هایی که به شما می‌شود، لذت ببرید. شما همچنین برای الهام گرفتن می‌توانید به عکس‌های رنگ مو نقره‌ای نگاه بیندازید.

رنگ موی یاسی

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رنگ مو بر اساس پوست و چشم

مطالب مرتبط