5 مدل موی آسان برای پوشاندن ریشه مشکی

5 مدل موی آسان برای پوشاندن ریشه مشکی

07 تیر 1399

بعضی از ما تا زمانی که دوباره بتوانیم موهایمان را دوباره رنگ کنیم، روزها را می‌شماریم. اگر در حال حاضر نوبت گرفتن از سالن زیبایی برای شما غیرممکن است و یا اگر به هر دلیلی می‌خواهید بگذارید ریشه موهایتان رشد کند، ما در این مقاله 5 مدل موی آسان را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا با استفاده از آنها بتوانید در این مدت ریشه‌های رشد کرده موهایتان را بپوشانید. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

استفاده از هدبند

انواع هدبند‌های پارچه‌ای ساده و طراح‌دار و همچنین تل‌ها، اکنون ترند شده‌اند و راهی آسان و راحت برای پوشاندن ریشه موهایتان هستند و بسته به اینکه چگونه آنها را استفاده می‌کنید، می‌توانید توجه‌ها را از ریشه موهایتان دور کنید. این روزها به راحتی می‌توانید اکسسوری‌های زیاد و متنوعی را برای موهای خود پیدا کنید.

تل- توربان- هدبند برای پوشاندن ریشه مشکی

استفاده از کلاه

با آمدن تابستان این موقعیت را خواهید داشت که هم از تابش نور آفتاب به صورتتان جلوگیری کنید و هم ریشه درآمده موهایتان را با کلاه پنهان کنید. اگر هنوز هم می‌خواهید بدون کلاه از پوست خود در برابر آفتاب مراقبت کنید، ما به شما استفاده از کرم ضدآفتاب را توصیه می‌کنیم. ترجیحاً از ضدآفتابی بی‌رنگ و یا رنگی مناسب رنگ پوست خود استفاده کنید تا پوست صورتتان طبیعی باشد.

استفاده از کلاه  برای پوشاندن ریشه مشکی

مدل موی جمع بالا

مدل موی جمع، بالا راهی راحت و موثر برای پوشاندن ریشه موهایتان است. قسمت جمع شده مو در بالا، نگاه‌ها را به قسمت رنگ شده مو می‌برد و ریشه‌های مشکی مو در کف سر را پنهان می‌کند. برای تاثیر بیشتر، از مقداری گیره مویی استفاده کنید و چند تار مو از قسمت جلویی موهایتان رها بگذارید تا صورتتان را قاب بگیرد.

 مدل موی جمع شده در بالا برای پوشاندن ریشه مشکی

موی نیمه جمع

این مدل مو با پوشاندن ریشه‌های در آمده مو به وسیله قسمت‌های رنگ شده، ریشه‌های مشکی مو را پنهان می‌کند. قسمت نیمه بالایی مو را به اضافه قسمت‌های جلویی از بقیه مو جدا کنید و آنها را به صورت بهم ریخته پشت سرتان ببندید. برای بستن مو از کش مویی بزرگ که به لباستان می‌آید استفاده کنید و اکنون بدون زحمت زیاد، ظاهری زیبا دارید.

مدل موی نیمه جمع

فرق زیکزاکی

بیشتر ریشه‌ها در آمده مو، در فرق سر پیدا هستند مخصوصاً برای کسانی که موی صاف دارند. با انتخاب کردن فرق زیکراکی برای موهایتان خط به وجود آمده میان قسمت‌های رنگ شده و ر نگ نشده را ملایم‌تر می‌کنید. از شانه‌ای دم باریک یا معمولی استفاده کنید و باز کردن فرق را از خط موی خود شروع کنید. با جدا کردن آن قسمت‌هایی از مو که روی یکدیگر می‌افتند، الگویی زیکراکی برای فرق سر خود درست کنید و اینکار را تا جایی ادامه دهید که فرق سرتان تمام می‌شود.

پوشاندن ریشه مشکی با فرق زیکزاکی

بیشتر بخوانید: آیا کانسیلر ریشه مو، بهتر از رنگ کردن است؟

مطالب مرتبط