بیش از 25 ایده برای ناخن‌های آمبره اکلیلی

بیش از 25 ایده برای ناخن‌های آمبره اکلیلی

10 تیر 1399

دیزاین آمبره براق تنها برای فصل تعطیلات مناسب نیست، شما می‌توانید آنها را برای هر فصلی از سال انتخاب کنید! دیزاین اکلیلی روی زمینه‌ای ساده برای شما مناسب خواهد بود، مخصوصاً اگر عاشق چیزهای زرق و برقدار هستید. از ایده‌هایی که ما برای شما در این مقاله گردآوری کرده‌ایم، الهام بگیرید و مانیکور زیبای منحصر به فرد خودتان را خلق کنید. حتی در صورتی که نمی‌توانید به سالن زیبایی بروید، درست کردن این دیزاین‌های ناخن در خانه راحت است.


دیزاین آمبره اکلیلی با زمینه روشن


آموزش‌های زیادی برای چگونه انجام دادن دیزاین آمبره وجود دارد. این یکی از راحت‌ترین مدل‌ها برای درست کردن است. فقط کافیست رنگ زمینه را برای ناخن‌های خود انتخاب کنید و روی آن لاک ناخن اکلیلی بزنید.

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک سفید

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک مشکی


ناخن آمبره اکلیلی و طبیعی


دیزاین آمبره ناخن انتخابی زیبا برای مراسم‌های رسمی و خاص است، مانند جشن تولد. مطمئن باشید که این دیزاین آمبره و اکیلیی زیبا انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

دیزاین آمبره اکلیلی روی ناخن طبیعی

دیزاین آمبره اکلیلی روی ناخن طبیعی

بیشتر بخوانید: 40 مدل طراحی ناخن آمبره مناسب برای هر موقعیت


دیزاین نود اکلیلی


برای داشتن دیزاینی ملیح‌تر، سعی کنید برای زمینه از رنگ‌های نود یا خنثی استفاده کنید و روی آن لاک ناخن الکلیلی نقره‌ای یا رزگلد بزنید. لاک ناخن بی‌رنگ با اکلیل‌های طلایی انتخابی مناسب خواهد بود.

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک هلویی

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک صورتی کم رنگ

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک هلویی


لاک ناخن صورتی با دیزاین آمبره اکلیلی


آمبره برعکس نیز در دنیای مد و فشن محبوب است. این ترکیب زیبا از لاک ناخن و اکلیل، دیزاین ناخن شما را خاص و منحصر به فرد می‌کند.

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک صورتی

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک صورتی


دیزاین آمبره با اکلیل طلایی


ترکیب رنگ‌های ملیح و طلایی همیشه ترکیبی زیبا است. اگر شما برای دیزاینی جسورانه آماده هستید، لاک ناخن ارغوانی انتخاب زیبایی خواهد بود.

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک های رنگی


دیزاین آمبره با اکلیل‌های رنگی


دیزاین آمبره اکلیلی روی ناخن‌ها بلند آکریلیکی فوق‌العاده به نظر می‌رسد، مخصوصاً اگر مدل ناخن‌ها استیلتو یا مربع شکل باشد.

دیزاین آمبره اکلیلی روی ناخن طبیعی

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک سفید​​​​​​​​​​​​​​


ناخن آمبره قرمز و اکلیلی


اکنون در دنیای مد و فشن رنگ لاک‌های متفاوت برای هر ناخن نیز ترند محبوب دیگری است. این ایده‌ای عالی برای کسانی که نمی‌توانند فقط یک رنگ را انتخاب کنید.

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک زرشکی​​​​​​​

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک قرمز


ایده برای لاک ناخن آبی


بهترین راه برای اضافه کردن کمی بُعد به مانیکور‌های رنگ پاستیلی شما است؟ البته که اکلیل! مخصوصاً اگر رنگ اکلیل با رنگ لاک ناخن شما سِت باشد. فقط نگاهی بیندازید به این ترکیب بسیار زیبا از دیزاین آمبره آبی و اکلیلی. هیچکس نیست که بتواند در مقابل این دیزاین مقاومت کند.

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک آبی​​​​​​​

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک صورتی​​​​​​​


دیزاین اکلیلی برای ناخن مربع شکل


بهترین راه برای جالب و زیبا کردن ناخن‌های مربع شکل شما با لاک ناخن بنفش چیست؟ ما فکر می‌کنیم که کمی هاله یاسی به اضافه ترکیبی از دانه‌های کوچک اکلیل به صورت آمبره روی لاک ناخنتان دقیقاً همان چیزی است که شما احتیاج دارید.

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک مشکی برای ناخن مربعی شکل​​​​​​​

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک بنفش برای ناخن مربعی شکل​​​​​​​

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک بنفش برای ناخن مربعی شکل​​​​​​​


دیزاین اکلیلی برای ناخن بیضی شکل


هنگامی که شما ناخن‌های بیضی شکل و ترند شده خود را با لاک ناخن مات هلویی ترند ترکیب می‌کنید، دیگر هیچی چیزی برای اضافه کردن به دیزاین ناخن شما وجود ندارد. اما ما فکر می‌کنیم که کمی اکلیل نقره‌ای رنگ هارمونی دیزاین ناخن شما را خراب نخواهد کرد.

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک بژ برای ناخن بیضی شکل​​​​​​​

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک قهوه‌ای برای ناخن بیضی شکل​​​​​​​


ایده‌های ترند برای ناخن‌های کوتاه


چه کسی گفته که ناخن‌های کوتاه خسته کننده هستند؟ ما دقیقاً برخلاف این نظر فکر می‌کنیم. تنها کافی است به این دیزاین مشکی زیبا و جادویی نگاه کنید که چگونه ناخن‌ها کوتاه را زیبا کرده تا شما هم ما با هم عقیده شوید! همه جا برای استفاده ار لاک اکلیلی نقره‌ای مناسب است.

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک مشکی برای ناخن‌های کوتاه​​​​​​​

دیزاین آمبره اکلیلی روی لاک مشکی برای ناخن‌های کوتاه​​​​​​​​​​​​​​

بیشتر بخوانید:  دیزاین ناخن آمبره با رنگ‌های نئون روشن!

مطالب مرتبط