مگان مارکل چه قوانینی را برای استایلش دنبال می‌کند؟

مگان مارکل چه قوانینی را برای استایلش دنبال می‌کند؟

01 مرداد 1399

مگان مارکل یکی از مشهورترین زنانی است که بیشترین عکس‌ها از او گرفته می‌شود. این واقعیت که او همیشه لباس‌های خود را به گونه‌ای مدیریت می‌کند که در انظار عمومی عالی به نظر برسد به این واقعیت برمی‌گردد که او قوانین بسیار مشخص و معینی برای استایل خودش دارد. همیشه شیک است، هرگز لباس‌هایش پر زرق و برق نیست، او همیشه متکی به امتحان کردن و سنجیدن ترکیبی از لباس‌ها است که هرگز او را سر خورده نمی‌کنند. فکر می‌کنید چه لباسی برای ویمبلدون، مسابقات تنیس، مناسب است؟ یک بلوز جلو دکمه‌دار. ست کردن چند رنگ با یکدیگر؟ طبیعتاً، مگان مارکل کلاه خود را با رنگ پیراهنش سِت می‌کند. به این دلیل که، مانند اکثر ما، او هم قوانین مشخصی برای استایل خود دارد که هنگام لباس پوشیدن از آنها پیروی می‌کند. همانطور که خودتان هم دیده‌اید، هنگامی که یک شخص به یکی از زنانی تبدیل می‌شود که بیشترین عکس‌ها از او گرفته می‌شود، این دقیقاً همان اتفاقی است که برای او می‌افتد. این شما هستید که خیلی زود باید تصمیم بگیرید که چه لباسی برای شما مناسب است و چه لباسی نیست. از قدرت تی‌شرت سفید زیبا (که یکی از لباس‌های مرد علاقه مارکل در کمدش است) گرفته تا کفش‌های مورد علاقه‌اش، در این مقاله درس‌هایی وجود دارد که می‌توانیم از استایل‌های مگان مارکل یاد بگیریم، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

1. اگر شک دارید، بلوز سفید بپوشید

مگان مارکل عملاً هنگامی که بلوز جلو دکمه‌دار شوهرش را برای اولین شرکت خود در مجامع عمومی با پرنس هری در مسابقات اینویکتاس در سپتامبر 2017 پوشید، حسابی آن شخصی که مسئول چگونه به نظر رسیدن وجه عمومی خود بود را به دردسر انداخت.

استایل مگان مارکل با بلوز سفید

اخیرا مگان مارکل دوباره یک بلوز سفید را برای یک گفت و گوی مجازی با رهبران جوان QCT که شامل افراد بسیاری مهمی می‌شدند، انتخاب کرد.

استایل مگان مارکل با بلوز سفید

2. از ست کردن لباس‌ها نترسید

فکر انتخاب کردن لباس برای یک جشن عروسی یا هر مراسم رسمی دیگری کافی است تا ما را مضطرب کند. اما لازم نیست که اینگونه باشد. نگاهی به عکس‌های گرفته شده از مگان مارکل در اینترنت بندازید و همه چیز برای شما ساده‌تر خواهد شد. کلاه، کفش‌های پاشنه بلند و کیف دستی خود را با پیراهنتان، که در این عکس یک پیراهن مشکی یقه سه سانت و میدی است، سِت کنید تا از ظهور رنگ‌های بیهوده در استایلتان جلوگیری کنید و همه چیز یک دست باشد.

استایل مگان مارکل با پیراهن مشکی

3. کفش‌هایتان را تا شکسته شدن پاشنه‌هایش بپوشید

مگان مارکل، همسر دوک ساسکس، یک جفت کفش مورد علاقه دارد و هرگز از پوشیدن آنها نمی‌ترسد. کفش‌های پاشنه بلند پامپ و مشکی که نوک تیز است و پاشنه‌ای ظریف و یک پاپیون شیک در پشت دارد، همراه دائمی و نزدیک او بوده است. کفش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و چند جفت از آنها بخرید.

استایل مگان مارکل با کت و پیراهن سبز و کفش مشکی

4. بلندی مناسب لباس خود را پیدا کنید

فرقی نمی‌کند که او یک ترنچ کت بپوشد یا پیراهن کتی و یا یک کت پشمی، همسر دوک همیشه برای لبه دامن لباس خود آن نقطه زیبا میان ماهیچه و مچ پایش را انتخاب می‌کند. شما هم مناسب‌ترین اندازه برای بلندی لباس‌های خود را انتخاب و هیچ وقت آن را رها نکنید.

استایل مگان مارکل با پیراهن بنفش و کت قرمز

5. تنالیته رنگ‌ها را فراموش نکنید

اگر شما همیشه مشغول سر و کله زدن با رنگ‌های مختلف لباس برای ست کردن هستید، همیشه به یاد داشته باشید که رعایت تنالیته رنگ‌ها امن‌ترین راه برای سِت کردن رنگ‌های مختلف است. این یکی از ترفندهای استایلی مورد علاقه بسیاری از سلبریتی‌ها است و مگان مارکل هم یکی از طرفداران پر و پا قرص آن است، فرقی نمی‌کند که رنگ‌ها بنفش باشند یا حتی شتری.

استایل مگان مارکل با بلوزو دامن سبز

6. راحتی را در آغوش بگیرید

نمی‌خواهیم از کسی اسم ببریم اما همه اعضای خانواده سلطنتی به استایل‌های راحت و غیررسمی علاقه ندارند. پیراهن بندی و ساحلی مگان مارکل با صندل‌های بنددار تا روی مچ ترکیبی فوق‌العاده برای تور استرالیا او بود.

استایل مگان مارکل با پیراهن ساحلی

استایل مگان مارکل با لباس ساتن کوتاه مجلسی به رنگ سرخابی

بیشتر بخوانید: 10 استایل لباس – کدام یک از آنها استایل شماست؟

برچسب‌ها: اخبار_مد_فشن
مطالب مرتبط