با هایلایت قایم‌باشکی، غیرمنتظره باشید!

با هایلایت قایم‌باشکی، غیرمنتظره باشید!

19 مرداد 1399

تا حالا رنگ موهای آمبره، بالیاژ و مش را امتحان کرده‌ایم. به دنبال یک رنگ موی ترندی جدید می‌گشتیم تا به ما الهام ببخشد و این ترند جدید، همان هایلایت‌های قایم‌موشکی است. چه کسی خوشش نمی‌آید که کمی رنگ موی صورتی یا آبی به صورت مخفی در زمینه تیره موهایش داشته باشد؟ دیدن درخشش موقت هایلایت‌های قایم‌موشکی موها، یک احساس زودگذر از شادی را ایجاد می‌کند، حسی شبیه به پیدا کردن یک ۵ دلاری در جیبتان و یا این که ناگهان به یاد بیاورید که برای ناهار یک عدد کلوچه به همراه دارید! همان طور که گفته می‌شود، چیزهای کوچک تفاوت‌های بزرگ ایجاد می‌کنند، به خصوص وقتی که پای موارد مربوط به زیبایی در میان باشد.         


پیاده‌سازی رنگ موی قایم‌موشکی چقدر هزینه دارد؟    


مثل همیشه در این مورد هم هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید به پارامترهای مختلفی بستگی دارد، مانند سالنی که به آن مراجعه می‌کنید، محلی که سالن شما در آن واقع شده است و شرایط موی خودتان. به هر حال هزینه یک هایلایت قایم‌موشکی از یک رنگ موی کامل کمتر است. برای آنکه هزینه دقیقه یک رنگ موی قایم‌موشکی را بدانید، به متخصص رنگ مویتان زنگ بزنید و یا از وب‌سایت آرایشگاه همیشگی‌تان بازدید کنید. می‌خواهید برای یک رنگ موی قایم‌موشکی مناسب موهای خودتان الهام بگیرید؟ این شما و این ۲۷ ایده جذاب رنگ موی قایم‌موشکی که می‌توانید در زمان بازگشایی سالن‌های آرایشی، آن‌ها را امتحان کنید.    


    ۲۷ ایده هایلایت قایم‌موشکی          


سبز بیشه‌ای

با این رنگ موی فانتزی جنگلی منحصربه‌فرد، ظاهر باحالی داشته باشید. موی سبز؟ چرا که نه! اگر می‌خواهید از یک رنگ موی فانتزی مانند سبز استفاده کنید، بهتر است از شامپو و نرم‌کننده مخصوص حفظ رنگ مو استفاده کنید.                 

هایلایت قایم‌ موشکی سبز بیشه ای       

زرد و سبز            

این روزها در همه جای اینستاگرام رنگ مو‌های نئونی را می‌بینیم. کافی است و رنگ‌های زرد و سبز نئونی را با هم ترکیب کنید تا رنگ مویی داشته باشید که هرگز از آن خسته نمی‌شوید.            

هایلایت قایم‌ موشکی زرد و سبز

کاراملی            

ما هر روز و همه جا با رنگ موی کاراملی روبرو می‌شویم، زیرا این رنگ مو بسیار جهانی بوده و با تنالیته‌های مختلف رنگ پوست همخوانی خوبی دارد. هایلایت‌های قایم‌موشکی کاراملی مورد علاقه بسیاری از سلبریتی‌ها است و با استفاده از آن، به موهای تیره‌شان عمق بخشیده و هایلایت‌های روشن و جذابی به آن اضافه می‌کنند.            

هایلایت قایم‌ موشکی کاراملی    

بلوند طلایی            

درست مانند رنگ موی کاراملی، رنگ موی بلوند طلایی هم از آن دسته رنگ‌هایی است که باعث می‌شود ظاهر هرکسی، کمی بهتر شود. این رنگ مو برای وقت‌هایی که می‌خواهیم به طور کوتاه مدت در ظاهرمان تنوع ایجاد کنیم، بسیار مناسب است، مانند یک سفر رویایی در تعطیلات پیش رو. تضاد رنگی موی بلوند طلایی با رنگ پوست‌های متوسط یا تیره، بسیار دلنشین و جذاب است.            

هایلایت قایم‌ موشکی بلوند طلایی

رز طلایی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که جذب ترند جدید رز طلایی شده‌اید، اما نمی‌خواهید که همه موهایتان را به این رنگ در بیاورید. اگر این طور است می‌توانید هایلایت قایم‌موشکی رز طلایی را امتحان کنید. با این کار به جای آنکه همه موهایتان را به رنگ طلایی با تنالیته ملایم صورتی دربیاورید، دسته‌های کمی از موهایتان را با هایلایت‌های قایم‌موشکی رز طلایی رنگ زده و از جذابیت آن استفاده می‌کنید.            

     هایلایت قایم‌ موشکی رز طلایی  

زرد نئونی            

وقتی می‌توانید هایلایت‌های قایم‌موشکی زرد نئونی را امتحان کنید، چرا همه موهایتان را به این رنگ دربیاورید؟ این رنگ موی تابستانی جالب را امتحان کنید و تغییراتتان را ببینید.

           هایلایت قایم‌ موشکی زرد نيونی       

بیشتر بخوانید: تفاوت مش و هایلایت به همراه آموزش جامع هایلایت     

یاسی            

درست مانند گل یاس، رنگ موی یاسی هم ملایم و جذاب است. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که رنگ پوست ملایمی دارید، رنگ موی یاسی برای شما بسیار مناسب است.            

هایلایت قایم‌ موشکی یاسی

بنفش

اگر می‌خواهید یک رنگ جسورانه‌تر را امتحان کنید، می‌توانید هایلایت قایم‌موشکی بنفش روی زمینه‌ی بنفش ملایم را امتحان کنید. این هایلایت‌ها اثری مشابه با هایلایت‌های بلوند روی زمینه موهای عسلی را ایجاد می‌کنند. برای افرادی که رنگ پوست تیره‌ای دارند، رنگ موی بنفش همیشه انتخاب خوبی است.            

هایلایت قایم‌ موشکی بنفش

رنگ‌ موی اسطوخودوسی            

اگر می‌خواهید یک رنگ ملایم‌تر از خانواده بنفش را امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما امتحان کردن هایلایت‌های قایم‌موشکی اسطوخودوسی است. با استفاده از این هایلایت‌های ملایم زیر زمینه‌ای از موهای خاکستری نقره‌ای، علاوه بر اضافه کردن اندکی رنگ به موها ویرگول خطای بینایی موهای ضخیم می‌شود. به متخصص رنگ مویتان بگویید که می‌خواهید این رنگ‌ها تا حد ممکن ظریف و ملایم پیاده‌سازی شوند.            

هایلایت قایم‌ موشکی اسطوخودوسی

رنگ موی پشمکی            

ایده‌های مینیمالیستی همیشه هم کاربردی نیستند، بخصوص زمانی که در مورد رنگ مو صحبت می‌کنیم. برای داشتن یک هایلایت قایم‌موشکی تاثیر گذار و زنده، هایلایت پشمکی را امتحان کنید. از متخصص رنگ مویتان بخواهید که هایلایت‌های مویتان را به رنگ‌های پاستیلی ملایم بنفش، صورتی یاسی دربیاورد. می‌توانید این هایلایت‌های رنگی را به ریشه مو و یا آن را که موهایتان اعمال کنید.        

هایلایت قایم‌ موشکی پشمکی

آبی            

درست مانند رنگ موی رز طلایی، این روزها در فضای مجازی شاهد استفاده گسترده از ترند رنگ موی آبی هستیم. از آنجایی که ممکن است رنگ آبی با چهره شما همخوانی نداشته باشد، بهتر است قبل از آن که تمام موهایتان را به رنگ آبی دربیاورید ویرگول هایلایت قایم‌موشکی آبی را امتحان کنید. از متخصص رنگ مویتان بخواهید که هایلایت‌های آبی رنگتان حالت ملایم و شسته شده‌ای داشته باشند. به این ترتیب این هایلایت‌ها به خوبی در زمینه موهای بلوند و یا مشکی محو می‌شوند و ظاهر دلنشینی را ایجاد می‌کنند.            

هایلایت قایم‌ موشکی آبی

بلوند توت‌فرنگی            

با اضافه کردن هایلایت‌های بلوند توت‌فرنگی به موهایتان، یک ظاهر شیرین داشته باشید، یک رنگ میان رده که با هر رنگ پوستی همخوانی دارد.            

هایلایت قایم‌ موشکی توت فرنگی

صورتی            

رنگ صورتی جذاب همیشه یک انتخاب عالی برای اضافه کردن هایلایت‌های قایم‌موشکی به رنگ موی پایه بلوند است. بهترین حالت برای پیاده‌سازی این رنگ مو آن است که هایلایت‌ها را از نقطه‌ای حوالی گردن شروع کنید.            

هایلایت قایم‌ موشکی صورتی

شرابی            

متخصصان رنگ مو هرگز از رنگ شرابی دست برنمی‌دارند. این رنگ مو به قدری زیبا و دلنشین است و با هر تنالیته رنگ پوستی همخوانی دارد که فکر می‌کنیم هرگز از مد نمی‌افتد.            

هایلایت قایم‌ موشکی شرابی

قهوه‌ای قارچی            

آیا نمی‌توانید آن قدر که دوست دارید موهایتان را خاکستری کنید؟ در عوض هایلایت‌های قهوه‌ای قارچی را امتحان کنید. این هایلایت‌های قایم‌موشکی قهوه‌ای قارچی می‌توانند اولین قدم در راه داشتن موهایی با تنالیته خاکستری غالب باشند.            

هایلایت قایم‌ موشکی قهوه‌ای قارچی

طلایی خورشیدی            

آفتابی باشید! رنگ موی طلایی خورشیدی با پوست‌های متوسط و یا تیره، پویایی زیبایی را ایجاد می‌کند.            

هایلایت قایم‌ موشکی طلایی خورشیدی  

انگوری            

هایلایت‌های قایم‌موشکی انگوری خاکی را امتحان کنید که به ظاهر شما یک حس بازیگوشانه و سرخوش اضافه می‌کنند.            

هایلایت قایم‌ موشکی انگوری       

رنگ‌ برنزی روی بلوند            

این رنگ موی برنزی ملایم روی زمینه موهای بلوند، ظاهر دلنشینی شبیه به یک سایه پاستیلی ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید موهایتان رنگ بیشتری داشته باشد ویرگول از متخصص رنگ مویتان بخواهید تا از مقدار کمی رنگ موی یاسی در کنار برنزی استفاده کند.            

هایلایت قایم‌ موشکی‌ برنزی  

تمشکی روی عسلی            

با خواندن این عنوان احساس گرسنگی کردید؟ درست است که این ترکیب یک صبحانه عالی به شمار می‌رود، اما ما هنوز هم درباره رنگ‌ مو صحبت می‌کنیم. در این ترکیب رنگ مو، هایلایت‌های جسورانه تمشکی از بین زمینه موهای عسلی خودشان را نشان می‌دهند و به موهای شما گرمی و سرزندگی می‌بخشند.            

هایلایت قایم‌ موشکی تمشکی روی عسلی        

آبی یخی روی بلوند            

پرنسس‌های کارتونی زیادی با ترکیب رنگ موی آبی یخی و بلوند وجود دارند. اگر موهای طبیعی شما بلوند روشن است و یا ماه‌ها وقت صرف کرده‌اید تا موهایتان را به رنگ بلوند پلاتینه در بیاورید، وقت آن رسیده است که به خودتان جایزه بدهید و به موهایتان، هایلایت‌های قایم‌موشکی آبی یخی اضافه کنید. از آنجایی که موهای بلوند روشن در برابر رنگ‌های دیگر بسیار آسیب‌پذیر هستند، پیشنهاد می‌کنیم تنها زمانی از این هایلایت‌های آبی رنگ استفاده کنید که موهایتان بلند باشد. به این ترتیب، هرگاه احساس کردید که ماندگاری رنگ آبی بیشتر از حد انتظارتان بوده و از آن‌ها خسته شده‌اید، می‌توانید از آرایشگرتان بخواهید که پایین موهایتان را کوتاه کند تا قسمت‌های آبی رنگ از بین بروند.            

هایلایت آبی یخی روی بلوند             

آبی تیره روی موی مشکی            

درست است که هایلایت‌های با رنگ‌های پاستیلی مانند صورتی و آبی روشن، این روزها طرفداران زیادی دارند، اما ما مجبور نیستیم خودمان را به رنگ‌های روشن ملایم محدود کنیم. این هایلایت‌های آبی خاکستری بر روی زمینه مشکی، گزینه مناسبی است که بدون استفاده از رنگ‌های نئونی و روشن ویرگول ظاهر دراماتیکی داشته باشید. این هایلایت‌ها به قدری در زمینه موهای مشکی محو می‌شوند که در نور مناسب، درست مانند درخشش موی مشکی‌تان به نظر می‌رسند. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که موهایی با زمینه مشکی دارید، شاید وقت آن رسیده باشد که این هایلایت‌های آبی رنگ زیبا را امتحان کنید - می‌توانید حتی خط چشم و مدادتان را هم با آن ست کنید.            

هایلایت آبی تیره روی موی مشکی

نیلی روی مشکی            

رنگ نیلی تنها رنگ مورد علاقه ما برای لباس و شلوار جین نیست، بلکه می‌توانید از این رنگ عمیق و زیبا به عنوان هایلایت استفاده کنید، بخصوص اگر موهایی با رنگ مشکی دارید. استفاده از هایلایت‌های رنگ نیلی برای افراد با تنالیته رنگ پوست متوسط، ظاهر کاملاً جدید و شادابی به موهایشان می‌بخشد. اگر دوست دارید ظاهر مدرن‌تری داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم که هایلایت‌های نیلی موهایتان را با یک مدل موی باب تکمیل کنید. می‌توانید در ابتدا از هایلایت‌های نیلی رنگ روی زمینه مشکی استفاده کنید و در جلسه بعدی از متخصص رنگ مویتان بخواهید که تمام موهایتان را به این رنگ در بیاورد.            

هایلایت نیلی روی مشکی  

اقیانوسی روی نقره‌ای            

این هایلایت‌های رنگی روشن بسیار جذاب هستند اما ماندگاری بسیار کمی دارند. با این وجود متخصص رنگ مویتان می‌تواند شما را راهنمایی کند تا از روتینی استفاده کنید که به ماندگاری بیشتر این رنگ‌های درخشان و زیبا کمک کند. آیا شما هم از جمله کسانی بودید که دوست داشتید رنگ موی رنگین‌کمانی را امتحان کنید؟ این هایلایت‌های اقیانوسی زیبا، یک ورژن ساده‌تر و ملایم‌تر از رنگ موی رنگین‌کمانی محسوب می‌شوند.            

هایلایت اقیانوسی روی نقره‌ای   

قرمز گرم روی ماهاگونی            

یکی از جالب‌ترین روش‌های اعمال هایلایت‌های موشکی روی موها آن است که متخصص رنگ مو، از گرمی و تنالیته یکسانی برای رنگ موی پایه و هایلایت‌های قایم‌موشکی استفاده کند. در این مورد یکی از بهترین ترکیب‌های ممکن، پیاده‌سازی هایلایت‌های با تنالیته قرمز روی منگ موی زمینه ماهاگونی است. از آنجایی که این دو رنگ از یک طیف رنگی به شمار می‌روند، همخوانی بسیار خوبی داشته و رنگ موی نتیجه نهایی آن ها، یک گرمای تابستانی را به ظاهر شما می‌بخشد.            

هایلایت قرمز گرم روی ماهاگونی

کاراملی روی فندقی            

اگر به دنبال یک رنگ مو با ظاهری موجه و موقر می‌گردید که برای حضور در دفتر کار هم مناسب باشد، پیشنهاد ما به شما امتحان کردن هایلایت‌های قایم‌موشکی کاراملی بر روی موهای با زمینه فندقی است. این رنگ‌های غنی و آجیلی برای هر موقعیتی مناسب هستند، از یک مسافرت آخر هفته گرفته تا حضور در جلسات رسمی در دفتر کار. ترکیب این هایلایت‌های دوست‌داشتنی بر روی موهای فندقی بلند و موج‌دار بسیار زیبا و دلنشین خواهد شد. می‌توانید بعداً از ما تشکر کنید.            

هایلایت کاراملی روی فندقی         

بژ روی زمینه قهوه‌ای            

آیا هنوز هم کلمه بژ شما را به یاد اتاق نشیمن مادر‌ها در دهه ۹۰ میلادی می‌اندازد؟ نباید آن رنگ بژ را با رنگ موی بژی که اخیراً به یکی از ترندهای محبوب در زمینه مد و فشن تبدیل شده است، اشتباه بگیرید. متخصص رنگ موی شما می‌تواند یک ترکیب بسیار ملایم از رنگ بژ را روی زمینه موهای قهوه‌ای‌تان به شکلی پیاده‌سازی کند که بسیار شبیه به رنگ موی ترندی جدید در رسانه‌های مجازی باشد. برای پیاده‌سازی ایده مینیمالیستی هایلایت‌های بژ بر روی زمینه موهای قهوه‌ای، می‌توانید از این عکس الهام بگیرید. اضافه کردن تنها مقدار کمی هایلایت به موهایتان می‌تواند تغییر زیادی ایجاد کند. با انجام این کار، ظاهرتان بدون آن که تغییر زیادی کرده باشد، بسیار جالب توجه می‌شود.            

هایلایت بژ روی زمینه قهوه‌ای  

بلوند خورشیدی روی شکلاتی            

برای به دست آوردن این ترکیب رنگی، از دسته‌های نسبتا ضخیم هایلایت بلوند خورشیدی روی زمینه موهای شکلاتی استفاده کنید. هایلایت‌های بلوند خورشیدی که صورتتان را قاب گرفته باشد، با یک موی نسبتاً بلند موج‌دار، باعث روشن شدن و درخشندگی صورت شما می‌شود. اگر از این عکس برای هایلایت‌های قایم‌موشکی مویتان ایده گرفته‌اید، حتماً به یک متخصص رنگ موی باتجربه مراجعه کنید. آرایشگرهای بی‌تجربه ممکن است قادر نباشند که این هایلایت‌ها را به درستی پیاده‌سازی کنند.

هایلایت بلوند خورشیدی روی شکلاتی

بیشتر بخوانید: 10 مدل معرکه هایلایت بلوند با زمینه قهوه‌ای

مطالب مرتبط