چگونه رنگ موهایمان را رزگلد کنیم؟

چگونه رنگ موهایمان را رزگلد کنیم؟

19 مرداد 1399

اگر تا به حال فکر می‌کرده‌اید که رنگ موی رزگلد را در سال 2018 یا 2019 رها کرده‌ایم، پس باید دوباره فکر کنید! سال‌ها از پی یکدیگر می‌گذرند و ما نمی‌توانیم موهای رزگلد را از ذهن خود خارج کنیم. این رنگ موی فوق‌العاده که در نتیجه ترند شدن رنگ موی صورتی است مانند رنگ‌های فانتزی درون قصه‌های شاه و پریان است: نه خیلی روشن، نه خیلی ملایم، بلکه رنگ مویی کاملاً مناسب است. فرقی نمی‌کند که شما بخواهید به صورت کامل رنگ موهای خود را عوض کنید یا تنها می‌خواهد با روشی ملایم هاله طبیعی موهای خود را به روز کنید، ما همه چیزی که شما نیاز دارید در مورد رنگ موی ترند رزگلد بدانید، بعلاوه 20 مدل رنگ مو که نمی‌توانیم از آنها چشم برداریم را برای شما در این مقاله گردآوری کرده‌ایم، پس در اداه مقاله با ما همراه باشید.


رنگ موی رزگلد چیست؟


نمودار ون را تصور کنید. در هر کدام از آن سه دایره‌ها، شما موی بلوند، موی صورتی و موی طلایی دارید. جایی که این سه دایره به یکدیگر می‌پیوندند، همان رنگی درست می‌شود که شما آن را به عنوان رزگلد می‌شناسید. رزگلد رنگی با هاله قرمز و خنثی است که به لطف رگه‌های طلایی موجود در آن، کمی از زیادی خانمانه بودن آن جلوگیری می‌کند. این رنگ تقریباً به همه می‌آید و بیشتر به دلیل قابل تغییر بودن آن است. برخلاف رنگ موهای خرمایی با تناژ گرم و قهوه‌ای خاکستری که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی بسیار دیده می‌شود، رزگلد رنگ مویی ملایم‌تر است. از آنجایی که این رنگ از ترکیب سه رنگ متفاوت ساخته شده است، شما می‌توانید از روی نمودار بی‌انتهای رنگ رزگلد هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید. با استایلیست خود مشورت کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام ترکیب بلوند، صورتی و طلایی بیشتر از همه به رنگ پوست صورت شما می‌آید.
برای واقعی کردن رنگ موی رزگلد، رنگ‌کار شما ابتدا کار خود را با دکلره کردن موهای شما شروع می‌کند تا رنگ موی شما را از بین ببرد. مهم است بدانید که دکلره کردن همیشه به موهای شما آسیب می‌زند اما یک رنگ‌کار حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا زیبایی موهای خود را حفظ کنید. اگر موهای شما به صورت طبیعی بلوند نیست پس از بین بردن رنگ طبیعی موهایتان بدون آسیب رساندن به آنها چندین جلسه طول می‌کشد. هنگامی که موهای شما برای رنگ کردن آماده شده، استایلیست شما ترکیب رنگ استادانه خود را که شامل رنگ موهای صورتی، طلایی و حتی مقدار بیشتری بلوند است را روی موهایتان می‌گذارد. هنگامی که به دنبال رنگ‌کاری ماهر می‌گردید، پرس و جو و جست و جوی کافی از اهمیت خاصی برخوردار است. رزگلد یک رنگ موی عادی و روزمره نیست، به همین دلیل باید مطمئن باشید که رنگ‌کار شما تجربه زیادی از کار کردن با رنگ‌ها فانتزی دارد. یک رنگ‌کار باتجربه می‌تواند نمونه‌هایی از رنگ موهای فانتزی که فبلاً انجام داده است را به شما نشان و توضیح بدهد که دقیقاً چه برنامه‌ای برای به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از دکلره داشته است.


آیا رنگ موی رزگلد سریع کمرنگ می‌شود؟


مانند دیگر رنگ موهای فانتزی، رزگلد رنگی با ماندگاری بالا است که سریع کمرنگ می‌شود. اگر شما می‌خواهید سعی کنید تا به رنگ موی رزگلد خود متعهد باشید، باید انتظار داشته باشید که هر چهار تا شش هفته یکبار از رنگ‌کار خود برای رنگساژ کردن موهایتان نوبت بگیرید. یک استایلیست حرفه‌ای برای رنگ کردن موهایتان پیدا کنید، هرچند که این تنها نیمی از کار است. شما همچنین باید روتین مراقبت از موی خود را عوض کنید تا رنگ موهای خود را در بهترین حالت نگهدارید. ابتدا شامپو و کاندیشنر معمولی خود را با محصولی عوض کنید که در عین تمیز و تقویت کردن موهای شما، از رنگ آنها نیز مراقبت کنید. ما برای اینکار شامپو و کاندیشنر برند ماتریکس مدل Matrix Total Results Keep Me Vivid را توصیه می‌کنیم. در حالی که هیچ راهی برای جلوگیری از آسیب ناشی از دکلره کردن وجود ندارد، درمان مناسب باعث می‌شود تا موهایتان سالم و زیبا به نظر برسد. ما پیشنهاد می‌کنیم که ماسک موی هفتگی لورآل مدل L'Oréal Professionnel Absolut Repair Resurfacing Golden Masque را به روتین مراقبت از موهای خود اضافه کنید.


موی رزگلد چگونه به نظر خواهد رسید؟


مانند هر رنگ موی دیگری، چگونه به نظر رسیدن رنگ رزگلد در آخر کاملاً بستگی به این دارد که رنگ پوست شما چیست، بلندی موهایتان چقدر است و چگونه به موهایتان مدل می‌دهید. اگر شما مشغول فکر کردن به این مسئله هستید که چه رنگ موی رزگلدی برای شما مناسب است، پس جای خوبی آمده‌اید! تنها کافیست که به خواندن مقاله ادامه بدهید تا 20 رنگ موی ترند و داغ سال 2020 را ببنید که ارزش امتحان کردن را دارند.

بیشتر بخوانید: موهای صورتی، ترندی که هرگز از مد نمی‌افتد


بهترین رنگ موهای رزگلد که همین الان باید آنها را امتحان کنید


بالیاژ رزگلد

برای آن دسته از خانم‌هایی که آمادگی ندارد تا تمام موهای خود را به رنگ رزگلد تغییر دهند، همیشه انتخابی برای ترکیب کردن این رنگ در زمینه موهایشان مانند روش هایلایت یا بالیاژ وجود دارد. به جای اینکه کل موهایتان را رنگ کنید، استایلیست شما می‌تواند هایلایت‌ها رزگلد را با روش دستی روی زمینه موهایتان در بیاورد. لازم به ذکر است که اگر موهای شما تیره است، رنگ‌کار شما باید قبل از شروع مرحله رنگ کردن، ابتدا موهای طبیعی شما را روشن کند.

رنگ موی رزگلد با تکنیک بالیاژ

هایلایت رزگلد

هایلایت رزگلد یک انتخاب مناسب دیگر برای آن دسته از خانم‌هایی است که از تغییر رنگ ناگهانی موهای خود وحشت دارند. به جای اینکه کل موهای خود را در رنگ موی رزگلد غوطه‌ور کنید، رنگ‌کار شما تنها به روشی هایلایت‌های رزگلد از میان موهای شما در خواهد آورد تا درخشندگی و جلوه کافی به موهای شما بدهد.

هایلایت رزگلد

ریشه مو رزگلد

اگر شما همیشه به دنبال روشی نوآورانه و هیجان‌انگیر برای رنگ کردن موهایتان هستید، چرا جای رنگ کردن موها را عوض و ریشه موهایتان را رنگ نمی‌کنید؟ برای داشتن ظاهری خاص و منحصر به فرد، رنگ رزگلد را برای ریشه موهای خود انتخاب کنید.

رنگ موی بلوند با ریشه‌ی موی رزگلد

ریشه مو رنگی

صحبت از نوآوری شده، اگر شما می‌خواهید که حسابی از مدل رنگ‌ها عادی و همیشگی فاصله بگیرید، ما عاشق ریشه مو رنگی هستیم که در ادامه با رنگ رزگلد پایین مو ترکیب می‌شود.

رنگ موی رزگلد با ریشه بنفش

شامپاینی

دقیقاً مانند نوشیدنی شامپاین، رنگ موی آن نیز بسیار زیبا و پویا است. این رنگ مو بیشتر به بلوند روشن شبیه است و شما معمولاً هاله رزگلد آن را خیلی کمتر خواهید دید، این رنگ موهای شما را دقیقاً صورتی ساحلی می‌کند که برای پوست‌های روشن بسیار عالی است.

رنگ موی شامپاینی

پلاتینیوم

اگر شما قبلاً رنگ‌های پاستیلی را روی موهای خود انتخاب کرده‌اید و عاشق آن شدید و یا نمی‌توانید چشم از آن رنگ‌ها آب‌رنگی موجود در اینستاگرام بردارید، شاید یک رنگ پاستیلی کمرنگ برای شما مناسب باشد. این رنگ مو که با رنگ بلوند شروع شده باید به عنوان رزگلد پلاتینه در نظر گرفته شود، یک رنگ موی صورتی روشن که شما تنها هاله‌ای از رنگ رزگلد را در میان آن می‌بینید.

رنگ موی پلاتینیوم

زردآلویی

زردآلویی نسخه بسیار نارنجی رنگ موی رزگلد است که در آن رنگ‌های توت فرنگی و طلایی بسیاری زیادی به کار رفته است. به این رنگ مو مانند رنگ موی دخترانی فکر کنید که هایلایت‌های درخشان زرد و هاله رزگلد روی موهایشان دارند.

رنگ موی زردالویی

رزگلد متالیک

همانطور که جاش وود، مدیر خلاق و نماینده برند ردکن می‌گوید، زیباتر کردن و دادن درخشندگی متالیک به رنگ موی ساده رزگلد جهت داشتن رنگ مویی «بسیار منحصر به فرد با تناژ صورتی»، کار بسیار راحتی است.

رنگ موی رزگلد متالیک

دیپ دای رزگلد

اگر شما پیش از این تصمیم گرفته‌اید که دقیقاً چه رنگ رزگلدی برای شما مناسب‌ترین است پس وقت آن فرا رسیده تا روش رنگ موهای خود را انتخاب کنید. برای داشتن رنگ مویی کاملاً ترند، چرا رنگ رزگلد را با روش دیپ دای امتحان نمی‌کنید؟ این روش به این معنی است که رنگ‌کار شما رنگ را از وسط مو شروع می‌کند. از آنجایی که در این روش رنگ موهایتان از نصفه تا پایین آن رنگ می‌شود و گویی موهایتان را در سطلب رنگ فرو کرده‌اید، نام آن را دیپ دای به معنای فرو کرده در رنگ گذاشته‌اند.

رنگ موی رزگلد با تکنیک دیپ دای

هلویی

آن دسته از خانم‌هایی که رنگ پوست صورتشان تیره یا متوسط است، رنگ موی صورتی ممکن است برای آنها مناسب نباشد. به همین دلیل است که رنگ موی هلویی رزگلد طرفداران بسیاری دارد، در این رنگ از کمی رنگ نارنجی به جای قرمز استفاده شده است. نتیجه این رنگ رنگ مویی با تناژ گرم و کره‌ای رنگ می‌شود، مخصوصاً روی موهای ویو.

رنگ موی هلویی

ارغوانی

هنگامی که صحبت از رنگ موی ترند به میان می‌آید، بهتر است بدانید که رنگ موی مات طوفان به پا کرده است. به جای استفاده زیاد از رنگ طلایی در رنگ موی جدیدتان، انتخاب کردن ارغوانی خاکستری را در نظر بگیرید که معمولاً خیلی کمتر از لیاقتشان به آنها توجه می‌شود. این رنگ مو برای خانم‌هایی که رنگ پوست صورتشان تناژ سرد دارد، بسیار مناسب و ملایم است.

رنگ موی ارغوانی

بنفش

اگر شما رنگ رزگلد را دوست دارید اما دلتان می‌خواهد که این رنگ کمی پر انرژی‌تر باشد، از رنگ‌کار خود بخواهید کمی رنگ بنفش به رنگ موی رزگلد شما اضافه کند. فرقی نمی‌کند که آنها را برای بالیاژ مو استفاده کنید یا یک رنگ صورتی با هاله بنفش بخواهید، همین تغییر ساده رنگ موی شما را منحصر به فرد و متفاوت‌ از رنگ موی دیگران خواهد کرد.

رنگ موی بنفش

برنز

هنگامی که رنگ موهای شما به صورت طبیعی قرمز است، انتخاب کردن رنگ مویی که به شما بیاید می‌تواند نسبت به کسانی که رنگ طبیعی موهایشان بلوند یا تیره است، سخت و چالش برانگیزتر باشد. به همین دلیل است که ما عاشق رزگلد برنز هستیم، رنگی کاراملی مانند که حتی برای روشن‌ترین پوست‌ها نیز مناسب است. اگر مدل موهای شما باب یا بلند و صاف است، رنگ برنز به موهای شما جلوه می‌دهد.

رنگ موی برنز

مسی

آن دسته از کسانی که باز هم هاله قرمز بیشتری در رنگ خود می‌خواهند، می‌توانند رنگ موی رزگلد مسی را امتحان کنند. هنگامی که این رنگ مو با رنگ روشن قرمز و هاله‌هایی از رنگ‌های صورتی و طلایی ترکیب می‌شود، میان رنگ‌های رزگلد ترند، خیلی طبیعی به نظر می‌رسد. اگر شما از تغییر ناگهانی رنگ موی خود نگران هستید، ابتدا موهای خود را مسی رنگ کنید.

رنگ موی مسی

نقره‌ای

حالا نوبت ملکه‌های یخی ما رسیده است! رنگ موی رزگلد نقره‌ای برای شما ساخته شده است. در حالی که رزگلد پلاتینیوم تناژ گرم دارد، این رنگ کاملاً در مورد صورتی یخی و بلوند که هارمونی بی‌نقص دارند. این رنگ را روی موهای بلند امتحان کنید و اگر موهایتان آسیب دید می‌تواند موهای خود را مدل باب یک دست کوتاه کنید.

رنگ موی نقره ای

ارغوانی روشن خاکی

تعبیر استایلیست‌ها از رنگ موی ارغوانی روشن و خاکی متفاوت از یکدیگر است اما عامل مشترک میان همه آنها، استفاده از کمی رنگ خاکستری و صورتی مات است که تضاد زیادی با رنگ موی براقی دارد که رو موهای دیگران می‌بینید. اگر شما خانمی هستید که از رنگ‌های تیره استفاده می‌کنید اما به دنبال رنگ‌ مویی دخترانه و زیبا هستید، این رنگ مو را بدون نگرانی از زیاده‌روی انتخاب کنید.

رنگ موی ارغوانی روشن

رزگلد روشن

رنگ رزگلد روشن کاملاً رنگ مویی خانمانه است که در کنار رنگ صورتی روشن هاله تمشکی رنگ دارد. اگر شما هنوز هم بعضی وقت‌ها لباس صورتی می‌پوشید و عاشق لپتاپ‌های صورتی رنگ هستید، رنگ موی رزگلد روشن احتمالاً انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. انتخاب کردن این رنگ برای موهایتان، تعهد شما را به یک لایف استایل صورتی کامل می‌کند.

رنگ موی رزگلد روشن

رزگلد تیره

خانم‌های مو مشکی، وقت درخشش شما فرا رسیده است. رنگ موی رزگلد تیره که شامل هاله شکلاتی در قسمت ریشه و وسط مو است، با تکه‌های هایلایت‌ توت فرنگی و کاراملی رنگ می‌درخشد. این یکی از ترکیب‌های زیبای این ترند است که احتیاجی به روشن کردن زیاد موی شما ندارد. شما لازم نیست که برای داشتن رنگ مویی جدید هویت ظاهر تیره خود را عوض کنید.

رنگ موی رزگلد تیره

آمبره رزگلد

ملایم بودن شاید انتخاب شما باشد و ما نیز با تمام قلبمان از این انتخاب حمایت می‌کنیم. اگر شما هم همین انتخاب را دارید، روش رنگ آمبره احتمالاً به خوبی با روحیات و سلایق شما سازگار خواهد بود. رنگ‌کار شما باید یک رنگ زمینه را با رنگ موی رزگلد ترکیب کند تا ترکیب رنگی محو روی موهایتان داشته باشید که کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد. اینکار روشی عالی برای تغییر رنگ تمام موهایتان به رزگلد است یا می‌توانید با اینکار روش بالیاژ را روی مدل کوتاهی بعدی موهایتان انجام دهید.

رنگ مو رزگلد با تکنیک آمبره

رزگلد الماسی

برای داشتن ظاهری مدرن و جوان پسند، رنگ موی رزگلد الماسی را امتحان کنید! وود عاشق به نمایش گذاشتن این رنگ مو است، او این رنگ را روی موهای مدل‌های کت واک شوی فشن خودش استفاده کرده است. او می‌گوید: «ما در حال بازگشت به دهه 90 هستیم و احساس می‌کنیم که گویی اکنون در آن دهه هستیم و من نیز دهه 90 را در رنگ رزگلد الماسی غوطه‌ور کرده‌ام.»

رنگ موی رزگلد الماسی

بیشتر بخوانید: رنگ موی قرمز، رنگی برای خاص‌ترین‌ها

مطالب مرتبط