20 ایده شینیون نیمه جمع برای مو نازک‌ها

20 ایده شینیون نیمه جمع برای مو نازک‌ها

27 مرداد 1399

داشتن موی نازک نباید جلوی شما را بگیرد تا به اندازه دیگران زیبا به نظر برسید و حس خوبی به خود داشته باشید، این قانونی است که ما همیشه روی آن  خیلی تاکید می‌کنیم! اگر شما جشن یا مراسمی رسمی پیشرو دارید و در مورد موهای خود احساس بی‌اعتماد به نفسی می‌کنید، وقت آن فرا رسیده است که به دنبال چند ایده حرفه‌ای برای داشتن بهترین مدل مو باشید. شینیون برای موهای نازک امکان پذیر و حتی آسان است! از مهارت‌هایی مانند گیس کردن و پوش دادن و البته محصولات موی مناسب استفاده کنید تا در مسیر درستی قرار بگیرید و احساس خوبی به خود داشته باشید. به خواندن مقاله ادامه بدهید تا آن الهاماتی که نیاز دارید را برای جمع و شینیون کردن موهای نازک و ظریف خود به دست بیاورید!

شینیون همیشه به روز

آیا می‌خواهید به جشن عروسی، مهمانی شام رسمی یا مهمانی که بروید که در آن باید بی‌نقص به نظر برسید؟ در چنین موقعیت‌هایی، ما همیشه به چیزهای کلاسیکی مانند این مدل شینیون چشمگیر باز می‌گردیم.

شینیون کلاسیک روی موهای بلوند

موی نیمه جمع با پاپیون مخملی

شما می‌توانید آخر هفته پیشرو را با این مدل موی نیمه جمع که بسیار شیک به نظر می‌رسد اما استایلی ساده دارد و آن پاپیون فوق‌العاده تبدیل به روزی خاص کنید.

مدل موی نیمه جمع با رنگ موی آمبره

گیس تیغ ماهی دوبل

اگر شما می‌دانید که چگونه گیس تیغ ماهی انجام دهید، قطعاً باید آن انگشتان سریع و ماهر را به کار بگیرید و این مدل موی زیبا را روی موهای خودم انجام دهید که شامل دو گیس تیغ ماهی می‌شود که تمام شب موهایتان را از گوشتان دور نگه می‌دارد.

بافت تیغ ماهی دو طرفه

موی ضربدری صاف و لطیف

یکی از مزایای داشتن موی نازک این است که صاف و نرم نگهداشتن آنها بسیار راحت است. از بهترین دارایی خود یعنی موهای نازکتان برای درست کردن این مدل موی دم اسبی ضربدری با ظاهری صاف استفاده کنید.

مدل موی ضربدری رنگین کمانی

موی نیمه جمع به سبک بوهو

قرار نیست که همه موها نیمه جمع تمام موهای شما را از روی گردنتان کنار بزنند! اگر علاقه به نشان دادن کامل گردن خود به دیگران ندارید، موهای بلند خود را رها بگذارید و این موی نیمه جمع خوابیده روی سر را انتخاب کنید و به طور کامل آن را روی موهایتان انجام دهید تا موهایی چشمگیر داشته باشید.

مدل موی نیمه جمع به سبک بوهو

موی نیمه جمع گلدار

موهای نازک جان می‌دهند برای گیس‌های ظریف، پس مهارت گیس کردن خود را به آزمایش بگذارید و این گیس‌های نازک را انجام دهید. این مدل مو از پیچاندن گیس‌های ظریف و ساده و گیره زدن به آنها به حالت «گل» درست شده‌ است!

مدل موی نیمه جمع گلدار

گیس تیغ ماهی جمع شده

ترفند داشتن این مدل مو گیس تیغ ماهی و جمع شده این است که اسپری مو بالیاژ مدل Biolage R.A.W. Frizz Control Styling Spray را برای داشتن گیس تیغ ماهی مرتب یه موهایتان اسپری کنید. هنگامی که این مدل مو را درست کردید، موهای نازک خود را با آغوش باز قبول کنید و چند تار از موهایتان را اطراف صورت پخش کنید تا حال و هوایی بی‌خیال و بوهو داشته باشید.

بافت تیغ ماهی جمع شده در پایین سر

شینیون حلزونی

کسانی که مهارت گیس کردنی خوبی دارند، این شینیون مدل حلزونی در اندازه‌های مختلف انجام می‌دهند. موهای نازک معمولاً ار داخل شینیون بیرون می‌آیند، پس قبل از شروع کردن موهای خود را با استفاده از اسپری موی بالیاژ مدل R.A.W. Texturizing Styling Spray حجیم کنید!

شینیون حلزونی روی موی بلوند

دم اسبی ضربدری

فرهای با حلقه بزرگ و زیبا می‌توانند کمک کنند تا حتی به نازک‌ترین موها نیز حجم دهید. قبل از اینکه شروع کردن این دم اسبی پیچ خورده ساده و فوق‌العاده را شروع کنید، از بابلیس برای فر کردن موهایتان استفاده کنید.

مدل موی دم اسبی

موی فر رو به عقب

آیا موهایتان فر و نازک دارید و نمی‌توانید مدل مویی جمع مناسب برای نوع موهایتان پیدا کنید؟ نگران نباشد حواس ما به شما هم هست. سعی کنید تا موهای یک طرف خود را با کلیپسی زیبا یا دیگر اکسسوری‌های مو به پشت گوشتان گیره بزنید تا این مدل مو ساده اما بی‌نقص را درست کنید.

مدل موی فر از یک سمت به عقب کشیده شده

گیس مدل تاج

اکسسوری‌های مو برای پوشاندن ظاهر موهای نازک عالی هستند. برای درست کردن این مدل مو به دو چیز احتیاج دارید، دو گیس ظریف که به پشت سر گیره زده شده‌اند و تلی تزئین شده با کریستال، مانند قصه شاه و پریان. ساده، تاثیرگذار و قطعاً مناسب برای شما!

مدل موی باز با تل بافته شده جلوی سر

شینیون شیک

برای اینکه موهای خود را ضخیم‌تر نشان دهید، تنها کافیست تا قبل از مد دادن به موهایتان به خوبی آنها را سشوار بکشید. برای اینکار از برسی پیچی گرد برای ریشه موهایتان استفاده کنید و سشوار را روی آن قسمت بگیرید تا در آخر موهای سشوار شده شما حجمی به موهایتان بدهید که به شینیونی شیک مانند عکس اینجا ختم شود.

شینیون جمع شده پشت سر

گیس تیغ ماهی ضربدری

گیس‌های تیغ ماهی خود را با پیچاندن آنها به روش استایلست‌های حرفه‌ای به سطح جدیدی از زیبایی ببرید. تنها چیزی که شما برای شبیه شدن به اینفلوئنسرهای اینستاگرام نیاز دارید، دو عدد گیس تیغ ماهی است که از روی یکدیگر رد می‌شوند. ما به شما قول می‌دهیم که این مو نیمه بسته تعرف و تمجیدهای بسیاری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بافت تیغ ماهی به صورت ضربدری

موی نیمه جمع پیچی

اگر گیس تیغ ماهی مناسب سلیقه شما نیست یا اینطور به نظر می‌رسد که برای انجام دادن آن به 74 دست دیگر نیاز دارید، می‌توانید این مدل موی نیمه جمع را تنها با پیچشی ساده انجام دهید. استفاده از اسپری مو بالیاژ مدل Biolage Styling Complete Control Hairspray یکی از ملزومات است تا مطمئن شوید که موهایتان قرار نیست تمام شب کف سرتان چسبیده باشند!

مدل موی نیمه جمع بافته شده

مدل موی فرانسوی پیچی و مدرن

هنگامی که بدانید چگونه باید مو را پوش دهید، دیگر داشتن موی نازک مشکل به حساب نمی‌آید! با استفاده از پوش به موهایتان حجم بدهید، تنها کافیست تا یک دسته از موهایتان را جدل کنید و آن را از پایین به بالا شانه بکشید سپس روی آن را صاف کنید. هنگامی که موهایتان پرتر از همیشه به نظر رسید، پایین موهای خود را بپیچانید تا به این مدل موی فرانسوی پیچی و مدرن برسید.

مدل موی فرانسوی مدرن و پیچیده شده در یک سمت

موی نیمه جمع پاپیونی

اگر نمی‌توانید پاپیونی از پیش درست شده‌ دلخواه خود را پیدا کنید، تنها مطمئن شوید که می‌توانید موهای خود را به پاپیون تبدیل کنید! به طور شگفت‌آوری این مدل مو نیمه جمع آسان برای موهای نازک، سبک و ظریف مناسب است. مدل مویی چشگیر و راحت.

مدل موی نیمه جمع پاپیونی

شینیون دو قلو

مدل موی شینیون عالی است اما شینیون دو قلو حرف ندارد. حتی خانم‌هایی که تجریه زیادی در درست کردن مو ندارند، می‌توانند این شینیون آسان را درست کنند!

شینیون دو قلو روی موی بلوند

موی جمع با دستمال سر

ما همیشه دوست داریم که با استفاده از اکسسوری مو توجه‌ها را به برآمدگی یا قسمت تخت مدل مو جلب کنیم. یک دستمال سر با طرحی زیبا را با شینیون ساده مو خود سِت کنید تا از توجه‌های زیادی که به سمت شما جلب می‌شود، متعجب شوید.

مدل موی جمع شده با دستمال سر

دم اسبی حبابی

با بیرون کشیدن دو دسته مو از داخل موی دم اسبی خود، تا آنجایی که می‌توانید به آن حجم دهید. این دم اسبی حبابی یک مدل موی پنج دقیقه‌ای است که برای موهای بلند بسیار عالی است.

مدل موی دم اسبی حبابی

موی جمع روستایی

دخترک روستایی درون خود را به آغوش بکشید و این مدل موی گیس و جمع شده را روی فرق سر خود انجام دهید. برای داشتن مدل مویی که بیشترین میزان تاثیرگذاری را داشته باشید، مقداری گیره براق و دسته‌های موی رها به آن اضافه کنید! اگر احساس می‌کنید که نمی‌توانید این مدل مو را خودتان درست کنید، تنها کافیست تا استایلیستی ماهر برای انجام اینکار پیدا کنید.

رنگ موی صورتی بافته شده و جمع شده پشت سر

بیشتر بخوانید: این مدل‌ها به موهای نازک، حجم می‌دهد!

مطالب مرتبط