امسال رنگ موی بادمجانی را امتحان کنید

امسال رنگ موی بادمجانی را امتحان کنید

15 شهریور 1399

به عنوان کسی که خودش را در زمینه غذاها به نوعی متخصص می‌داند، باید بگویم که هر زمان رنگ مویی ترند می‌شود که از غذاها و خوراکی‌ها الهام گرفته شده است، احساس شادی زیادی می‌کنم. درست است که برای بسیاری از افراد این ترندهای رنگ مو تنها نام‌هایی هستند که فقط یادآور خوراکی‌ها و سبزیجات هستند، اما من مشتاقانه آن‌ها را دنبال می‌کنم تا ببینم رنگ بعدی که ترند می‌شود از چه خوراکی گرفته شده است. با آنکه تاکنون رنگ‌های قرمز مخملی و بلوند کدو حلوایی هم از رنگ‌های مورد علاقه من بوده‌اند، اما رنگ موی بادمجانی یک رنگ فوق‌العاده است که برای من به طور کلی با رنگ‌های قبلی متفاوت است. اگر تا به حال رنگ مویی از خانواده بنفش را بر روی موهایتان امتحان نکرده‌اید، شاید این رنگ تیره و آرامش‌بخش از طیف بنفش گزینه‌ی خوبی باشد که کارتان را با آن شروع کنید. وسوسه شدید که رنگ بادمجانی را امتحان کنید؟ ادامه مطلب را دنبال کنید تا هر آنچه که لازم است درباره این رنگ موی جذاب بدانید را با شما در میان بگذاریم و در ادامه، بعضی از مدل‌های مورد علاقه‌مان با استفاده از رنگ موی بادمجانی را با شما به اشتراک می‌گذارم.


رنگ موی بادمجانی چه رنگیه؟


رنگ موی بادمجانی که از این خوراکی تابستانی خوشمزه (و ایموجی کمتر شناخته شده‌اش) الهام گرفته شده است، یک رنگ بنفش بسیار تیره است. برخلاف سایر رنگ‌های هم‌خانواده‌اش در طیف رنگی بنفش مانند بنفش شرابی و بنفش کبود که تنالیته گرمی دارند، رنگ بنفش بادمجانی تنالیته سردی دارد که بیشتر به خانواده دودی شبیه است. اگر دوست دارید که رنگی از طیف بنفش را امتحان کنید، اما نمی‌خواهید آن را بلندمدت و به طور ثابت روی موهایتان نگه دارید، رنگ موی بنفش بادمجانی گزینه خوبی برای شما است. بسته به درجه روشنی رنگ بادمجانی و رنگ پایه‌ای که انتخاب می‌کنید، ممکن است متخصص رنگ مویتان مجبور شود که موهای شما را دکلره کند. فرآیند دکلره کردن همواره آسیب‌رسان است، اما اگر به یک متخصص با تجربه و قابل ‌اعتماد مراجعه کنید، می‌تواند به شما راهکارهایی ارائه بدهد که میزان آسیب را به حداقل برساند و زیبایی ظاهری و سلامتی موهایتان را حفظ کند.


چطور باید از رنگ موی بادمجانی مراقبت کرد؟


اگر به امتحان کردن رنگ موی بادمجانی علاقه‌مند شده‌اید، وقت آن رسیده که قبل از رفتن به آرایشگاه، ابتدا چند نکته در رابطه با شیوه نگهداری رنگ موی بادمجانی را با شما در میان بگذاریم؛ مانند هر تغییر رنگ موی دیگری، شما ناچار هستید که در روتین مراقبت از موهایتان تغییراتی ایجاد کنید. اولین و اصلی‌ترین قدم از این تغییرات، جایگزین کردن شامپو و نرم‌کننده معمولی‌تان با شامپو و نرم‌کننده مخصوص موهای آسیب‌دیده و رنگ شده است. این شامپو و نرم‌کننده به آب‌رسانی و حفظ رطوبت موهای شما کمک کرده و باعث می‌شوند که علاوه بر داشتن موهایی درخشان و زیبا، ماندگاری رنگ روی موهایتان هم بیشتر شود. اگر احساس می‌کنید تارهای مویتان بر اثر دکلره کردن شکننده و بسیار خشک شده است، باید به طور هفتگی از یک ماسک مخصوص موهای آسیب‌دیده استفاده کنید. این ماسک‌ها حاوی انواع مواد مغذی برای ریشه مو بوده و به تارهای موی شما استحکام می‌بخشند. 


بهترین ایده‌های رنگ موی بادمجانی


بالیاژ بادمجانی

اگر به دنبال یک روش با ماندگاری کم و زیبایی می‌گردید تا رنگ موی بادمجانی را امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما آن است که از متخصص رنگ مویتان بخواهید که بر روی موهای شما بالیاژ بادمجانی را پیاده‌سازی کند. با استفاده از این تکنیک، آرایشگرتان به طور دستی موهایتان را از نیمه تا نوک تارهای مو با رنگ موی بادمجانی رنگ زده و باقی موهایتان را دست نخورده رها می‌کند.

رنگ موی بادمجانی با تکنیک بالیاژ

رنگ موی بادمجانی با رگه‌های آبی

اگر از این رنگ مو با تنالیته سرد خوشتان آمده است، چرا اضافه کردن رگه‌هایی از رنگ آبی به آن را امتحان نمی‌کنید؟ تجربه نشان داده است که رنگ بنفش و آبی در کنار هم فوق‌العاده زیبا می‌شوند و به خوبی با هم مخلوط می‌شود، به خصوص اگر قصد امتحان کردن هایلایت را داشته باشید.

رنگ موی بادمجانی با نوک موی آبی

هایلایت بادمجانی

اگر می‌خواهید رنگ موی بادمجانی را امتحان کنید بدون آن که همه موهایتان را درگیر آن کنید، استفاده از یک هایلایت هوشمندانه به شما کمک می‌کند که چند دسته رنگی به موهایتان اضافه کنید. با این کار علاوه بر اضافه شدن چند رگه رنگ موی بادمجانی در میان موهایتان، موهای شما حجم و بُعد دلنشینی به خود می‌گیرد و رنگ پایه موهایتان هم تغییر نخواهد کرد.

هایلایت موی بادمجانی

رنگ موی بادمجانی روی زمینه مشکی

اگر از این رنگ موی سرد و دوست‌داشتنی خوشتان آمده است، بهتر است بدانید که تضاد رنگی ایجاد شده بین رنگ موی بادمجانی و رنگ موی زمینه مشکی پرکلاغی بسیار جذاب و خیره‌کننده است.

رنگ موی بادمجانی روی موی مشکی پرکلاغی

نوک موهای بادمجانی

اگر از هایلایت‌ها و بالیاژهای معمولی خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که نوک موهایتان را رنگ بنفش بادمجانی بزنید. این تکنیک اگر به درستی اجرا شود، رنگ مو به طور عمقی در مو نفوذ کرده و ماندگاری نسبتاً بیشتری پیدا می‌کند و علاوه بر آن به مدل موی شما بافت و حجم زیادی اضافه می‌کند.

رنگ موی بنفش بادمجانی نوک مو

رنگ موی بادمجانی همراه با رگه‌های شرابی

یک ضرب‌المثل قدیمی هست که می‌گوید شراب همه چیز را بهتر می‌کند. این هم نمونه‌ای از آن: رنگ موی بنفش بادمجانی که به آن رگه‌های شرابی خیره‌کننده‌ای اضافه شده است.

رنگ موی بادمجانی و هایلایت شرابی

رنگ موی بنفش پر جنب و جوش

خبر خوب: اگر شما هم از طرفداران رنگ مو‌های پر جنب و جوش و روشن هستید، هیچ الزامی ندارید که حتماً رنگ بادمجانی تیره را استفاده کنید. از آرایشگرتان بخواهید که یک رنگ بنفش روشن و خیره‌کننده را روی موهایتان پیاده‌سازی کند. فقط قبل از گرفتن چنین تصمیمی باید به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ‌های روشن و نئونی، به معنای آن است که باید زود به زود به آرایشگاه مراجعه کنید تا رنگ مویتان را تجدید کنید.

رنگ موی بنفش

بیشتر بخوانید: رنگ موی هولوگرافیکی برای داشتن ظاهر رنگین کمانی

مطالب مرتبط