این رنگ لاک‌های خوش آب و رنگ را حتما امتحان کنید

این رنگ لاک‌های خوش آب و رنگ را حتما امتحان کنید

24 شهریور 1399

هر فصل با خودش بهترین رنگ‌ لاک ناخن را می‌آرود اما گاهی پیش‌بینی اینکه کدام رنگ قرار است در کدام فصل بیاید سخت می‌شود. به همین دلیل ما نگاهی یواشکی به ترندهای دیزاین ناخن پیشرو انداختم و سریع آمدیم تا آنها را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر می‌خواهید جلوتر از ترندها باشید، پس بدون معطلی یکی از ایده‌هایی که ما با شما به اشتراک می‌گذاریم را انتخاب و امتحان کنید.

رنگ‌های آبی برای نشان دادن زیبایی

لاک ناخن‌های آبی رنگ به شدن تطبیق پذیر و مناسب برای استفاده روزانه هستند. شما می‌توانید از تمام رنگ‌های آبی استفاده کنبد تا همیشه مانیکوری ترند داشته باشید. از اینکه دیزاین ناخن‌های شما ساده هستند نگران نباشید، سادگی از جدیدترین ترندهای امروزی است!

لاک آبی

لاک آبی کاربنی

لاک ناخن متالیک برای خانم‌های شاغل

بیشتر اوقات هنگامی که به رنگ‌های متالیک فکر می‌کنید، به نظر می‌رسید که برای استفاده روزمره بیش از حد جسورانه هستند. هرچند، تعداد زیادی انتخاب‌ برای لاک ناخن متالیک وجود دارد که ملایم و باوقار و همچنین برای خانم‌های شاغل مناسب هستند. خودتان به چشم‌های خودتان ببنید!

لاک متالیک

لاک متالیک

لاک نقره‌ایی متالیک

لاک ناخن‌های نارنجی-رنگ لاکی شگفت آور

اگر شما از طرفداران رنگ‌های روشن به حساب میایید، ما می‌توانیم رنگی را معرفی کنیم که واقعاً شما را شگفت زده کند اما قطعاً عاشق آن خواهید شد. چیزی که ما در ذهنمان داریم، لاک یک رنگ نارنجی است. بله این رنگ دوباره برگشته است!

لاک نارنجی

لاک نارنجی

لاک نارنجی

لاک ناخن نود

رنگ‌های نود لاک ناخن هرگز خسته کننده نمی‌شوند، فرقی نمی‌کند که مردم در مورد آنها چه می‌گویند. در مقابل، آنقدر روش‌های زیادی برای جالب کردن مانیکور نود شما وجود دارد که لیست کردن آنها سخت است. فارغ از چیزی که برای مانیکور خود در نظر دارید، از انتخاب رنگ نود برای ناخن‌های خود نترسید.

مانیکور نود با دیزای نقره ایی

لاک نود

ناخن‌های قرمز-کلاسیک اما جسورانه

اگر رنگ‌های کلاسیک را فراموش کنیم، دیگر خودمان را نخواهیم شناخت. رنگ کلاسیک قرمز ترند مانده است و هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد. اما کمی چیزهای به روز به آن اضافه شده است. شما فکر می‌کنید چگونه این رنگ لاک به روز شده است؟ از میان موارد موجود می‌توان به ترکیب لاک یک دست قرمز و یک ناخن دارای لاک شفاف با اضافه کردن دو خط نقره‌ای عمودی به آن اشاره کرد.

لاک قرمز

لاک قرمز

بیشتر بخوانید: 25 مدل ناخن با لاک نود و اکلیلی که شیفته‌اش می‌شوید

رنگ هلویی ملایم

وقت‌هایی هست که شما به لاک ناخنی احتیاج دارید که نه خیلی خنثی و نه خیلی روشن باشد. در چنین وقت‌هایی، این رنگ هلویی بسیار مفید و کارآمد خواهد بود. ناخن‌های خود را هلویی کنید تا متعادل‌ترین مانیکور را داشته باشید.

لاک هلویی

لاک هلویی

لاک هلویی با دیزاین اکلیلی

رنگ بنفش زیبا

لاک بنفش

لاک بنفش با دیزاین اکلیلی

لاک بنفش

قدرت باشکوه ناخن‌های سبز

لیست کردن تمام رنگ‌های سبز تطبیق پذیر موجود کار بسیار دشواری است. هرچند، ما از یک چیز مطمئن هستیم، اگر شما به دنبال رنگ لاک ناخنی شیک و پویا هستید که علاوه بر همه اینها ترند نیز باشد، پس انتخاب شما باید رنگ سبز باشد.

لاک سبز

لاک سبز زمردی

مفهوم بهترین لاک ناخن چیزی نایاب و کامل نشده است زیرا هر شخصی ترجیحات خاص خودش را دارد. هرچند، اگر به دنبال بهترین رنگ‌ها لاک ناخن هستید که در حال حاضر ترند باشند، ما همه آنها در این مقاله برای شما پوشش دادیم!

بیشتر بخوانید: با لاک بنفش‌، همیشه توی چشم باشید!

مطالب مرتبط