49 دیزاین پاییزی ناخن برای خاص پسندان!

49 دیزاین پاییزی ناخن برای خاص پسندان!

25 مهر 1399

هنر طراحی ناخن پاییزی به هیچ‌وجه نباید دست کم گرفته شود زیرا ایده­‌های بسیارجالبی را برای امتحان کردن ارائه می­‌دهد. مهم نیست که کدام سایه و سبک را بیشتر ترجیح می­‌دهید، همیشه مدل و رنگ خاصی وجود دارد که شما آن را بپسندید و امروز ما آن را برای شما اثبات می­‌کنیم!

رنگ­‌های گرم برای ناخن­‌های پاییزی

رنگ‌­های گرم تنوع زیادی داشته و همه آنها هم­‌خوانی بسیار زیادی با فصل پاییز دارند. به همین دلیل است که ما به دنبال ایده مانیکور غیر معمول برای فصل پاییز هستیم.

لاک زرشکی با دیزاین برگ پاییزی

لاک نود با دیزاین پتینه

لاک نود و زرشکی با دیزاین سنگ‌های تزیینی

لاک زرشکی با دیزاین پتینه

لاک زرشکی با دیزاین برگ

طراحی ناخن با طرح برگ

این روزها طرح­‌های زیادی از طراحی ناخن پاییزی وجود دارد، اما بسیاری از ما به دنبال طرحی منحصر به فرد و استثنایی هستیم. اگر می­‌خواهید مورد توجه دیگران قرار بگیرید، ما به شما این طرح ناخن با زمینه سرد و خاکستری با طرح برگ­ را به شما توصیه می­‌کنیم.

لاک آبی با دیزاین هندسی

لاک مشکی با دیزاین هندسی

آمبره آبی و صورتی

لاک صورتی و آبی با دیزاین برگ

لاک آبی با دیزاین برگ

لاک قرمز کلاسیک برای پاییز

لاک­‌های ناخن قرمز همیشه در اوج محبوبیت هستند و جای تعجب ندارد، چرا که رنگ­های قرمز باعث به وجود آوردن حس زیبایی در ظاهر شما می­‌شوند. اگر به دنبال راه­‌هایی برای اضافه کردن بعضی جلوه­‌های مدرن به مانیکور کلاسیک قرمز رنگ خود هستید، طرح راه­راه و سایه روشن ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن می­‌گردید!

لاک قرمز با دیزاین آبشاری

لاک قرمز

لاک قرمز با دیزاین هندسی

لاک قرمز با دیزاین برگ

لاک قرمز با دیزاین برگ

بیشتر بخوانید: بهترین و شیک‌ترین دیزاین‌ ناخن با لاک طوسی

ناخن­‌های سیاه زیبا با طرح‌­های پاییزی

لاک ناخن سیاه مطمئناً جهانی است و همیشه انتظار شما از یک رنگ لاک ناخن که جلب توجه کند را برآورده می­‌کند. می­‌توانید با انتخاب یک طرح مناسب تغییرات زیادی را در این رنگ لاک ایجاد کنید. به عنوان مثال، این الگویی شبیه به شاخه گندم 3 بعدی منحصر به فرد، طراحی را به سطح کاملاً جدیدی از ظرافت ارتقا می­‌دهد.

لاک مشکی با دیزاین خوشه انگور

لاک مشکی با دیزاین سنگ

لاک مشکی با دیزاین هندسی

ناخن‌­های شگفت­‌انگیز پاییزی متالیک

به نظر می­‌رسد طرح­‌های شگفت­‌انگیز پاییزی با رنگ متالیک از جمله لاک­‌های جالب و مورد توجه طرفداران مانیکور هستند. عکس‌­های زیر، این را ثابت می­‌کنند که لاک ناخن شگفت­‌انگیز پاییزی متالیک جزء غافل­گیرکننده­‌ترین رنگ­‌ها به شمار می­‌آیند.

مانیکور سبز متالیک

مانیکور مشکی و نقره‌ایی متالیک

مانیکور بنفش متالیک

طراحی طلایی و مشکی برای ناخن‌­های پاییزی شما

بیشتر وقت­ها اینطور به نظر می‌­رسد که تلفیق رنگ سیاه و طلایی مکمل یکدیگر هستند و ما هم موافق این هستیم که این تطابق رنگ‌­ها با هم فو‌ق‌­العاده به نظر می­رسد. این را نباید فراموش کنید که می­توان به راحتی با اضافه کردن طرح­‌ها و هاشورهای مختلف به مانیکور رنگ مشکی و طلایی، جلوه بهتری به آنها داد!

لاک مشکی طلایی با دیزاین اکلیلی

لاک مشکی طلایی با دیزاین نواری اکلیلی

آمبره صورتی نود با دیزاین اکلیلی

طراحی ناخن پاییزی مات

طیف رنگ­‌های روشن برای پاییز خیلی مناسب هستند و راه­‌های زیادی برای امتحان کردن این رنگ‌­ها وجود دارد! برای نمونه می­‌توانید با استفاده از این رنگ­های مات و با کمی خلاقیت و هنر و اضافه کردن تزیینات، ظاهر خود را منحصر به فرد ­کنید.

لاک نود مات با دیزاین چهارخانه

لاک آبی و زرد

لاک سبز آبی مات

مانیکور دو رنگ با تم ساده

فقط با کنار هم قرار دادن دو رنگ لاک با پوشش مات، و افزودن بعضی از تم‌­ها و طراحی­های زیبای مورد علاقه خودتان، یک شاهکار از مانیکور را ایجاد کنید.

مانیکور دو رنگ مشکی قرمز

مانیکور دو رنگ سبز و نود

مانیکور ناخن با طرح پلنگی

در مانیکور ناخن، استفاده از طرح و چاپ نقش حیوانی، بدون در نظر گرفتن فصل همیشه مورد توجه است. اما معمولاً در فصل پاییز بیشترین استقبال از طرح پلنگی صورت می­‌گیرد. هرچند، در این فصل اکثر خانم­ها خود را آماده می­کنند که که این طرح‌­های پلنگی را در لباس­‌های خود وارد کنند، مطمئناً می­‌توانند بعضی از این طرح­‌های چاپ حیوانی خصوصاً پلنگی را به مانیکور ناخن خود نیز اضافه کنند. همانطور که در عکس­‌ها می­بینید این ترکیب فوق­‌العاده به نظر می­‌رسد!

لاک نود با دیزاین پلنگی

مانیکور ناخن با طرح پلنگی

مانیکور برگ­‌های پاییزی

مانیکور ساده این روزها ترندی شده‌­اند، به دلیل اینکه شما می­‌توانید از این طرح­های ساده هم به صورت روزمره استفاده کنید و هم در مراسم خاص از آن بهره بگیرید. همچنین، ایده‌­های زیادی برای ایجاد طرح‌­های ساده وجود دارد. به عنوان مثال، اضافه شدن الگوهای برگ باعث می­‌شود که ناخن‌­های شما بسیار شیک و متناسب با فصل پاییز به نظر برسند.

مانیکور صورتی مات با دیزاین برگ­‌های پاییزی

طرح­‌های هنری پاییزی کاملاً تیره

اگر به دنبال برخی از طرح‌­های ناخن پاییزی در طیف­‌های تیره­‌تر هستید، ما مدل­‌های خاصی از این مدل طراحی را به شما معرفی می­‌کنیم. بهترین ایده از نظر ما پایه بنفش مات یا شرابی مات است که با هر طرح و ترکیبی برای فصل پاییز کاملاً متناسب است.

مانیکوربنفش با دیزاین انتزاعی

مانیکور آمبره بنفش با دیزاین اکلیلی

مانیکور صورتی نود با دیزاین باربری

مانیکور ناخن با طرح­‌های حیوانات

کشیدن نقاشی روباه یا هر حیوان دیگر روی ناخن­‌ها، مختص هنرمندان واقعی است. این را بخاطر داشته باشید که برای داشتن چنین طراحی پیچیده‌­ای ممکن است که شما به کمک یک آرایشگر حرفه­‌ای نیاز داشته باشد.

مانیکور ناخن با طرح­‌های حیوانات

مانیکور ناخن با طرح­‌های حیوانات

مانیکور ناخن با طرح­‌های حیوانات

طرح­‌های بسیار جذاب ناخن پاییزی براق

هنر ساده مانیکور ناخن را می­‌توانید با زرق و برق طلایی به راحتی به شکل بسیار زیبایی تبدیل کنید. گفتنی است که ناخن با طیف براق طلایی جذابیت بی­نظیری به طراحی شما می­‌بخشد.

مانیکور ناخن با دیزاین اکلیلی

مانیکور ناخن با دیزاین اکلیلی

مانیکور ناخن با دیزاین اکلیلی

طراحی­‌های برگریزان

طراحی‌­های ناخن پاییزی با برگ برای خانم­‌هایی که عاشق فصل پاییز هستند و می­‌خواهند آن را به نمایش بگذارند به طوری که همه آن را ببینند، گزینه ایده‌­آلی به حساب می­‌آید.

مانیکور ناخن با دیزاین برگریزان

ناخن شکلاتی سلطنتی

به نظر می­‌رسد رنگ‌­های تیره خودشان به تنهایی کامل و زیبا دیده می­‌شوند. به همین دلیل اضافه کردن آنها به مانیکور همیشه ایده خوبی است.

لاک شکلاتی

بیشتر بخوانید: 10 نوع مانیکور که باید درباره آنها بدانید!

طرح‌­های ساده ناخن با رنگ شاه­‌بلوطی مات

رنگ شاه‌­بلوطی یا خرمایی مایل به قرمز مطمئناً یکی از بهترین انتخاب­‌های مناسب فصل پاییز است. ناخن‌های وسطی‌تان را لاک طلایی اکلیلی بزنید، و به همان طرحی برسید که در فصل پاییز، برای شیک­‌تر دیده شدن به آن نیاز دارید.

لاک شاه­‌ بلوطی مات با دیزاین اکلیلی

ناخن‌­های بافتنی برای گرم کردن شما در روز خنک پاییز

الگوی بافتنی سه­‌بعدی با فرا رسیدن فصل سرما از محبوبیت بالایی برخوردار است. بار بعد که به سراغ ناخن‌­کار خود رفتید، این طرح را انتخاب کنید. طراحی ناخن بافتنی با جلوه‌­های براق بسیار زیبا به نظر می­‌رسد که قطعاً همین طور خواهد بود.

مانیکور ناخن با دیزاین بافتنی

مانیکور ناخن با دیزاین بافتنی

طرح ناخن پاییزی فیروزه‌­ای

این روزها به فیروزه توجه و نگاه ویژه­ای وجود دارد، پس از آن در مانیکور ناخن خود استفاده کنید!

مانیکورفیروزه‌ای ناخن

طراحی ویژه ناخن برای خوش­‌آمدگویی به پاییز

موضوع ترندی سال، همیشه بدون درنظر گرفتن فصل­ اهمیت دارد. چیزی که شما برای این مانیکور انتزاعی در فصل پاییز به آن نیاز دارید، انتخاب صحیح رنگ است. همانطور که در عکس‌­ها مشاهده می­کنید، ما یک ایده عالی در ذهن داریم. لذت ببرید!

مانیکور ناخن با دیزاین انتزاعی

مانیکور ناخن با دیزاین انتزاعی

طرح­‌های ساده اما زیبا برای ناخن­‌های پاییزی

الگوهای مینیمالیستی مدتی بود که در حاشیه قرار گرفته­ بودند. اما با شروع فصل پاییز، ما به شما پیشنهاد می­‌کنیم ناخن­‌های خود را به رنگ خاکستری رنگ کنید و آنها را با کمی زرق و برق نقره‌­ای و کشیدن خط مشکی به زیبایی تمام فوق‌­العاده کنید.

مانیکور مشکی مات با دیزاین سنگ تزیینی

بیشتر بخوانید: خيره‌كننده‌ترین دیزاین‌های ناخن با ستاره اینجاست!

مطالب مرتبط