20 مدل از زیباترین بافت‌های هلندی را اینجا ببینید

20 مدل از زیباترین بافت‌های هلندی را اینجا ببینید

19 آبان 1399

بهترین قسمت داشتن موی بلند این است که می‌توانید روزانه ظاهر موهایتان را تغییر بدهید. ما شیفته مو فر یا دم اسبی هستیم اما استفاده از بلندی موهایتان برای استفاده از تمام مزایای بالقوه آن به معنای فراتر رفتن از سطح مهارت‌های فعلیتان است. ما می‌خواهیم مدل گیس هلندی را به شما معرفی کنیم که که در چند سال گذشته روی موهای معروف‌ترین سلبریتی‌ها دیده شده است. هرچند گیس هلندی ممکن است رو موهای تیره و بلوند پیچیده به نظر برسد اما آن را به عنوان خواهر کوچکتر گیس فرانسوی در نظر بگیرید. اگر می‌توانید تنها یکی از آنها را انجام دهید پس توانایی انجام هر دو آنها را دارید، تنها کافیست تا روش خود را کمی تغییر دهید. به جای عبور دادن سه دسته مو از روی وسط مو، باید آنها را از زیر مو رد کنید. این نوع گیس به طور خاص برای انجام دادن روی موهای خودتان راحت است، زیرا لازم نیست دستان خود را خیلی بالا بیاورید. اگر حتی شما سلبریتی نیستید باز هم گیس هلندی قطعاً روی موهای شما خوب به نظر خواهد رسید. این مدل گیس مانند همتا فرانسوی خود با وجود خانم‌هایی که هر دقیقه مدلی جدید با آن ابداع می‌کنند، بسیار تطبیق پذیر است.

گیس هلندی دو گوشی

مدل موهای دو گوشی را می‌تواند در سراسر دنیا دید. این مدل مو محدودیت سنی ندارد و آنها را می‌توان روی موهای کودکان و بزرگسالان دید. اغلب آن را با نام گیس بوکسوری نیز می‌شناسد، با استفاده از این مدل گیس دو گوشی قطعاً می‌توانید در طول تمام روز موهیتان را دور از صورت خود نگهدارید. تنها تعداد اندکی مدل مو وجود دارند که می‌تواند آنها را هم برای باشگاه استفاده کرده و هم برای جلسات کاری و گیس هلندی دو گوشی یکی از آن مدل موهای اندک است.

بافت هلندی دو گوشی با رنگ موی صورتی

گیس هلندی دو گوشی و گوجه شده

این مدل گیس دلربا و زیبا برای جشن و مهمانی عالی است، مخصوصاً هنگامی که لایه‌ای از رنگ مو موقت روی آن اسپری کنید. سر خود را به طرف پایین خم کرده و سپس با استفاده از شانه موها را به دو قسمت مساوری تقسیم کنید. سپس موهایتان را از پایین گردن به سمت فرق سر گیس کرده و هر کدام از دسته‌های موها را با کش پلاستیکی بدون رنگ ببندید. سر خود را بالا آورده و برای هر کدام از دسته‌های مو مدل گوجه بهم ریخته درست کنید.

بافت هلندی دو گوشی گوجه‌ای شده

گیس هلندی با مو دم اسبی

هنگامی که تا دیر وقت خوابیدید یا سعی دارید که یک روز دیگر شامپو کردن موهایتان را عقب بیندازید، راحت‌ترین کار بستن موها به صورت دم اسبی است. تنها کافیست که 5 دقیقه دیگر از وقتتان را برای انجام این مدل گیس هلندی کنار بگذارید که ظاهر شما را برای سر کار یا قرار ملاقات رفتن مناسب می‌کند. کار خود با انجام گیسی بزرگ در نزدیکی خط مو شروع کنید. هنگامی که به کنار سر رسیدید، مدل گیس هلندی را به گیس سه دسته معمولی تغییر داده و سپس همه موها را به صورت دم اسبی به سمت عقب ببندید. 

بافت هلندی با موی دم اسبی

گیس هلندی سه تایی

این مدل مو برای آن دسته از خانم‌ها مناسب است که به دنبال مدل موهای پیچیده هستند. با استفاده از شانه‌ای نوک تیز دسته مویی مستطیل شکل از هر گوشه پیشانی خود به سمت فرق سر جدا کنید. آن را به صورت مساوی به سه دسته تقسیم کرده و با استفاده از گیره هر کدام از آنها ثابت نگهدارید. سپس هر کدام از دسته‌های مو را با مدل گیس هلندی به سمت فرق سر گیس کنید. هنگامی که گیس هر سه دسته مو تمام شد، همه آنها را با صورت گوجه یا دم اسبی ببندید.

بافت هلندی سه تایی

گیس هلندی به مدل موهاک

اگر پیش از این هم در انجام گیس هلندی مهارت داشتید، این استایل برای نشان دادن مهارت شما عالی است. این مدل برای بیرون رفتن‌های شبانه در شهر با دوستانتان بسیار عالی است مخصوصاً اگر می‌خواهید دوستان خود را با مهارت مو درست کردن خود تحت تاثیر قرار دهید. کار خود را با موهای محکم شده به صورت حجیم در کنار خط مو خود شروع کرده و گیس هلندی را به گونه‌ای روی موهای خود انجام دهید که به پوست سرتان چسبیده باشد.

بافت هلندی موی بلوند

گیس هلندی نیمه بسته

طرفداران مسابقات اسب سواری پیش از این هم سوارکارانی را می‌شناسند که هنگام شرکت در مسابقات از مدل موهای گیس شده استفاده می‌کنند و این گیس هلندی نیمه بسته نیز استثناء نیست. این مدل مو با یک گیس هلندی در نزدیکی خط مو شروع شده که از فرق سر به سمت پایین گردن می‌رود. روش انجام این گیس به این صورت است که به جای گیس کردن مو به صورت کامل به سمت پایین مو و بستن پایین آن با کش پلاستیکی، گیس را تا میانه مو ادامه داده و پایین آن را به صورت دم اسبی آزاد ببندید، یک دسته مو را دور آخر گیس بسته تا کش را پنهان کنید، ما ترجیح می‌دهیم برای این مدل از گیره مویی و کمی اسپری مو استفاده کنیم.

بافت هلندی نیمه بسته

گیس هلندی دور فرق سر

بلند شدن موها در مرحله‌ای خاص به صورت اجتناب ناپذیر شما در شرایط سختی قرار می‌دهد که هیچ مدل مویی روی موهای شما زیبا به نظر نمی‌رسد. این مدل مو با گیس هلندی راه حلی قطعی برای شماست، روشی عالی برای مدل دادن به موهایتان است که به زحمت زیادی نیاز ندارد. گیسی ضخیم را از یک طرف موهای خود شروع کنید. سپس گیس نازک دیگری برای طرف دیگر سر خود انجام داده و هر دو آنها را با یکدیگر پشت سر خود گیره بزنید.

بافت هلندی دور سر

شینیون با گیس هلندی

ما همیشه به دنبال شینیون‌های زیبا هستیم پس تعجبی ندارد که این لیست حداقل دارای یک مدل شینیون باشد. این مو جمع شده در پایین گردن با انجام گیس هلندی در فرق سر شروع شده و در آخر گیس به مو جمع شده در پایین ملحق می‌شود. به آرامی دسته‌های گیس را کمی بیرون کشیده و برای داشتن ظاهری الهه مانند چند دسته مو در کنار صورت و گردن از موهایتان بیرون بیاورید.

شینیون با بافت هلندی

گیس هلندی دو گوشی و مو جمع شده

چه کسی رویای زندگی کردن در دهه 90 را دارد؟ شما می‌توانید این گیس هلندی که پایین آن جمع شده است را انجام دهید، جلوی آن برای جلسات کاری و پشت آن برای مهمانی و جشن مناسب است. این مدل مو عالی برای سِت شدن با شورتک‌های کوتاه و استفاده در آب و هوای تابستانه و گذراندن یک روز طولانی در کنسرت است. بعد از اینکه روی موهای خود را جدا کردید، آنها را به صورت فرق وسط مدل دهید. سپس دو گیس هلندی انجام دهید که در فرق سر تمام شده و ادامه آنها را مانند گوجه ببندید.

بافت هلندی دو گوشی جمع شده

گیس هلندی یک طرفه

این شما و این یک مدل مو دیگر که به سادگی با گیس انجام شده و دلفریب است. فرق موهای را به صورت کج باز کرده و گیس را از نزدیک خط مو شروع کنید. گیس کردن مو را تا بعد از گوش و در تمام طول سر ادامه دهید. هنگامی که دسته‌های مو تمام شد، گیس هلندی را به معمولی تغییر دهید و کار خود را تمام کنید. هرچقدر که دوست دارید می‌توانید گیس را پهن و حجیم کنید.

رنگ موی رنگین کمانی با بافت هلندی یک طرفه

مو نیمه بسته با گیس هلندی و گوجه بالا سر

آیا امروز حال و هوای پوشیدن لگین و تی‌شرت دارید؟ تیپ راحت خود را بزنید اما مدل مویی را انتخاب کنید که هم سریع و هم زیباست. این مدل مو نیمه بسته و گوجه شده در بالا شامل گیس هلندی کوتاهی می‌شود که از سمت خط مو به سمت گوجه مو می‌آید، به این استایل مو محبوب زیبایی غیرمنتظره بدهید.

موی نیمه بسته بالای سر با بافت هلندی

گیس هلندی برای مدل مو عروس

جست و جو خود را برای شینیون عروس بی‌نقص تمام کنید زیرا این شینیون با گیس هلندی انتخابی عالی برای انواع مراسم‌ها است. کار خود را با گیس‌های روی فرق سر خود شروع کرده و با ظرافت همه موهای گیس نشده پایین را در گوجه انجام شده پایین مو پنهان کنید. این مدل مو همچنین برای آن دسته از عروس خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهند اکسسوری‌های مو درخشان یا گل‌ها تازه به مدل مو عروسی خود اضافه کنند.

بافت هلندی برای مدل موی عروس

گیس هلندی اکلیلی

ما دوست داریم باور کنیم که شما هیچگاه برای استفاده اندکی اکلیل در موهایتان پیر نشدید. اگر شما هم با ما موافق هستید، این گیس هلندی اکلیل‌دار قطعاً برای شما مناسب خواهد بود. فکر نکنید که تنها باید به مدل موهای دم اسبی بسنده کنید زیرا این مدل مو نیز با هر نوع استایلی عالی به نظر خواهید رسید.

بافت هلندی اکلیلی

دم اسبی هلندی

با استفاده از این مدل دم اسبی چند تکه، موهای کوتاه خود را مدیریت کنید. آنقدر موهایتان را اتو بکشید تا کاملاً صاف شوند سپس شروع به گیس کردن آنها کنید. هنگامی که گیس‌ها به گردن رسید، آنها را با کش پلاستیکی بدون رنگ ببندید. این مدل شگفت انگیز است و شما می‌توانید آن را با استایل خودتان تطبیق بدهید.

مدل موی دم اسبی با بافت هلندی

گیس هلندی برای جلو مو

آیا شما هنوز هم غصه آن روزهایی را می‌خورید که هدبند از محبوبیت زیادی برخوردار بود؟ می‌توانید آن استایل را با این گیس محکم در جلو و نزدیک خط مو باز آفرینی کنید.

بافت هلندی برای جلوی مو

بیشتر بخوانید: 45 مدل موی بافت جذاب

گیس هلندی با اکسسوری مو

اگر شما می‌توانید یک گیس هلندی انجام دهید، پس قطعاً انجام دو عدد از آنها برای شما نیز امکان پذیر است. با درست کردن گیس دومی کنار گیس اولی می‌توانید آنها را با اکسسوری حلقه مو به یکدیگر وصل کنید. در این مرحله شما دیگر به میزان زیادی در گیس کردن مو حرفه‌ای شدید.

بافت هلندی با اکسسوری مو

گیس هلندی دخترانه

در اینجا نوع دیگری از گیس هلندی دو گوشی را می‌بینید که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. در این مدل به جای گیس کردن تا پایین مو، انتهای مو را گیس نشده بگذارید. ما ترجیح می‌دهیم که پایین گیس نشده موها را به صورت برعکس شانه کرده و کمی اسپری حجم دهنده به آن بزنیم تا مطمئن شویم که پایین موها ظاهری حجیم دارد.

بافت هلندی دو گوشی

گیس هلندی مورب

برای آن دسته از خانم‌هایی که همیشه راحتی خود را در اولویت قرار می‌دهند، گاهی گیس هلندی متداول که محکم به پوست سر چسبیده باعث ایجاد احساس ناراحتی در موها می‌شود. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، این گیس هلندی مورب را امتحان کرده و در حال انجام گیس به صورت شُل به آن مو اضافه کنید. همچنین توجه داشته باشید که این مدل به طور خاص با گوجه کردن مو بسیار دوست داشتنی به نظر می‌رسد.

بافت هلندی مورب

گیس هلندی رُزِتی

آیا گوجه کردن مو باب میل شما نیست؟ به جای اینکار به گونه‌ای پایین مو را بپیچانید تا ظاهر آن مانند گل شده و آن را گیره بزنید، در نتیجه پایین موهای شما مانند گل خواهد بود. هم زیباست و هم اینستاگرامی!

بافت هلندی مدل گل صورتی

گیس هلندی برای خط مو

همیشه کوتاه کردن چتری‌ها ایده خوبی به نظر می‌رسد. فرقی نمی‌کند که شما برای کوتاه کردن چتری‌های ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده باشید یا تنها براساس اشتیاقی لحظه‌ای این تصمیم را گرفته باشید، مو چتری خیلی زود می‌تواند شما را خسته کند. به چتری‌ها در حال بلند شدن خود با این مدل گیس هلندی مدل دهید.

بافت هلندی کنار مو

بیشتر بخوانید: 15 مدل موی شینیون با گیس که عاشقش می‌شوید

مطالب مرتبط