آموزش بافت موی آبشاری: زیباترین و معرکه‌ترین مدل مو

آموزش بافت موی آبشاری: زیباترین و معرکه‌ترین مدل مو

22 آبان 1399

گیس آبشاری یکی از زیباترین و معرکه‌ترین مدل موها است. بیشتر موهای شما آزاد و باز است و اینگونه می‌توانید موهای براق و بلند خود را (اگر موهایی مانند راپونزل دارید!) به رخ دیگران بکشید. اگر به مدل موها بهم ریخته علاقه دارید، می‌تواند این مدل را با گیس فرانسوی انجام دهید. این مدل مو پرنسسی حال و هوایی رمانتیک دارد و ظاهر شما واقعاً خانمانه می‌کند. بعد از چند روز وقت گذاشتن روی این گیس در پینترست، تصمیم گرفتم که انجام دادن این گیس مو ساده اما ترند را با شما به اشتراک بگذارم. مطمئنم که همه شما به راحتی می‌توانید آن را در خانه انجام دهید. پس بیایید چگونه انجام دادن این مدل مو گیس آبشاری را یاد بگیریم! کار خود را با آماده کردن موها شروع کنید. به آن سرم مویی با کیفیت زده و گره‌های آن را باز کنید. سرم نه تنها به باز کردن گره موهایتان کمک می‌کند بلکه درخشندگی هم به آن اضافه خواهد کرد. من به شما توصیه می‌کنم که با یک برس پهن گره‌ موهای خود را باز کنید.

مرحله 1: موها را فرق کج باز کنید. یک دسته مو از آن قسمت که حجم بیشتری دارد جدا کرده و آن قسمت را به سه دسته تقسیم کنید.

آموزش بافت موی آبشاری

مرحله 2: حالا دسته پشتی مو را از روی دسته وسط مو رَد کنید. سپس دسته جلویی مو را از روی دسته وسطی رد کنید. با رد کردن دست پشتی از روی دست اولی و سپس اضافه کردن دسته مو جدید به گیس فعلی شروع به درست کردن گیس فرانسوی کنید.

آموزش بافت موی آبشاری

مرحله 3: حالا دسته جلویی مو را از روی دسته وسطی رد کرده و دسته دیگری مو اضافه کنید، همانطور که ما اینکار را در مرحله دوم انجام دادیم.

آموزش بافت موی آبشاری

مرحله 4: اینبار به جای عبور دادن دسته پشتی مو از روی وسطی، تنها آن را رها کرده و دسته‌ای جدید از مو را مستقیماً از دسته پشتی مو اضافه کرده و آن را از روی دسته وسطی مو رد کنید. گیس را با همین روش آنقدر ادامه دهید تا زمانی که گیس به پشت گوش شما برسد.

آموزش بافت موی آبشاری

مرحله 5: با استفاده از گیره مویی آن را در جای خود محکم کنید. بگذارید جهت پنهان کردن گیره‌های مو، چند دسته مو روی آن قرار بگیرد.

آموزش بافت موی آبشاری

مرحله 6: کار خود را با استفاده از اسپری مو تمام کنید و دیگر موهای شما آماده شده است!

آموزش بافت موی آبشاری

شما می‌توانید کمی این استایل مو را تغییر داده و آن را به روش خود انجام دهید. برای مثال، می‌توانید گیس را به صورت کامل دور سر ادامه دهید تا هدبندی زیبا از جنس موهای خودتان درست کنید. برای داشتن ظاهری خانمانه‌تر، می‌تواند موهای خود را فر کنید. برای داشتن ظاهری بهم ریخته، تنها کمی دسته‌های مو را بیرون بکشید تا مقداری گیس شل شود. برای داشتن موهایی ویو شده، دسته‌ای کوچک از موهایتان را دور بابلیسی با سایز متوسط بپیچید. حالا مو خود را شانه کنید تا ویو موهایتان بی‌نقص شود. تنها با استفاده از یک اکسسوری مو زیبا می‌توانید آن را مناسب جشن عروسی کرده یا حال و هوایی بوهمین به آن داده و آن را برای عروسی‌ها در فضای آزاد مناسب کنید.


نکات مختصر


در ادامه چند نکته کوتاه و مختصر جهت چشمگیر کردن گیس مو فرانسوی و آبشاری شما وجود دارد که برای چشمگیر کردن این مدل مو و معرکه نشان دادن شما، بسیار مفید خواهد بود!

  1. شما می‌توانید جهت دادن ظاهری دخترانه‌تر به این مدل مو، گیس آبشاری خود را با مقداری مروارید یا منجق‌ براق تزئین کنید.
  2. به جای استفاده از سرم، می‌توانید از مقداری موس مو روی وسط موهای خود (و نه ریشه آن) استفاده کنید. این محصول مو حجم بیشتری به موهای شما داده و آن را مانند مو تازه شسته شده بسیار براق و درخشان می‌کند. برخلاف ژل که روی موها سنگین کرده و آن را بهم می‌چسباند، این محصول معمولاً روی مو سبک‌تر است.
  3. اگر موهایی نازک و ظریف دارید پس موس مو یکی از محصولات ضروری برای شما خواهد بود. این محصول مو واقعاً حجم موهای شما را بیشتر کرده و ظاهر آنها را ضخیم‌تر نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 12 مدل بافت موی شیک و جذاب به سبک تیغ ماهی

مطالب مرتبط