با این 5 ترفند شبها موهاتو ببند، صبح‌ها حالت‌دارش کن!

با این 5 ترفند شبها موهاتو ببند، صبح‌ها حالت‌دارش کن!

04 آذر 1399

درست کردن موهایی که در طول شب بد حالت شدند، می‌تواند صبح‌ها بسیار سخت و وقت گیر باشد (مخصوصاً هنگامی که برای انجام تماس تصویری خود دیر کرده باشید). جهت جلوگیری از گره خوردن موها، ما می‌خواهیم با شما ترفندهای مدل مو در هنگام خواب را با شما به اشتراک بگذاریم. گرچه این نکات و ترفندها تنها تا اندازه‌ای موثر هستند اما مدل دادن به موهایتان به روشی خاص قبل از رفتن به تخت خواب می‌تواند صبح‌ها تغییر بزرگی در درست کردن موهایتان ایجاد کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه مدل دادن به موها قبل از رفتن به تخت خواب، به خواندن مقاله ادامه دهید زیرا ما برای شما مدل‌ موهای مورد علاقه خود را گردآوری کردیم.

1. جوراب پیچ کردن برای موهای متوسط تا بلند

جوراب پیچ کردن موها در طول شب رسماً مفید است و ما به شما قول می‌دهیم که ارزش امتحان کردن را دارد. برای شروع، موهای خود را به دو دسته تقسیم کنید و هر کدام از آن دسته‌ها را به دو دسته تقسیم کنید. به صورت کلی شما باید چهار دسته مو داشته باشید. سپس یک جوراب برداشته و یک دسته مو خود را دور آن به سمت بالا بپیچید، اینکار را تا رسیدن به پوست سر انجام دهید. در آخر جهت محکم کردن موها، دو سر جوراب را به یکدیگر گره بزنید. اینکار را برای سه دسته دیگر مو نیز تکرار کنید. صبح به آرامی موها را از دور جوراب باز کرده تا فر معرکه موهایتان پدیدار شود.

  • جهت حجم دادن به ریشه موهای خود، به آنها شامپو خشک بزنید و از کمی کرم مو میان موهای فر شده خود نیز استفاده کنید.

فر کردن مو با جوراب

2. ترفند پیچاندن برای موهای کوتاه

برای انجام این ترفند تنها به چهار دسته مو نیاز دارید که به صورت گوجه‌های کوچک روی سر پیچیده شدند و صبح فر زیبایی به موهای شما خواهند داد. این کاری است که باید انجام دهید: موهای خود را به چهار دسته مساوی تقسیم کنید و هر دسته مو را با با کش مو ببندید. برای دو دسته جلو سر، موهای را به سمت عقب سر تا جایی که می‌توانید بالای سر بپیچانید. هنگامی که پیچاندن یکی از آنها تمام شد، آن را به صورت دایره شکل برای درست کردن گوجه‌ای کوچک به دور خود بپیچید. گوجه موها را با کش مو بسته و اینکار را برای دسته دوم جلو مو نیز انجام دهید. برای دو دسته پشتی مو، شما باید موهایتان را به سمت جلو بپیچانید. هنگام خواب از یک روسری یا شال ابریشمی برای محافظت از موهای خود استفاده کنید. صبح، با دقت گوجه‌های مو را باز کنید. شانه را برداشته و موهایتان را پوش دهید، به پشت موهای خود دقت ویژه داشته باشید. کار خود را با اسپری مو به اتمام برسانید.

فر کردن موی کوتاه

3. ویو کردن با هدبند برای موهای متوسط

تنها با استفاده از یک هدبند معمولی می‌توانید در طول شب موهای خود را به صورت ویوی ملایم و زیبا حالت دهید. کار خود را با قرار دادن دو هدبند روی فرق سر شروع کنید. اگر موهایتان زیر هدبند جمع شده حتماً موها را کشیده تا از زیر هدبند بیرون بیابند. سپس با یک بطری آب آنقدر به موهای زیر هدبند آب بپاشید تا مرطوب شوند. حالا موها را به دور خود پیچیده و سپس دور هدبند پشت سر خود بپیچید. کمی اسپری مو به آنها زده و از خواب شبانه خود لذت ببرید. صبح، به آرامی در حالی که هنوز هدبند روی سرتان است، هر دو دسته مو را از دور آن باز کنید. هنگامی که هدبند را از روی سر خود برداشتید و کمی کرم مو حجم دهنده به آن زدید، دیگر برای تماس تصویری خود آماده خواهید بود

فر کردن مو با هدبند

4. دونات مو برای موهای بلند و نازک

وسیله دونات مو ‌می‌تواند استفاده‌ای بیشتر از تنها گوجه کردن بی‌نقص موهایتان داشته باشد. بیایید نگاهی به فر کردن زیبای مو با این وسیله بیندازیم. کار خود را با بستن موهایتان به صورت دم اسبی بالا شروع کنید که روی فرق سر شما بسته خواهد شد. سپس با استفاده از دونات مو (می‌توانید از جوراب نیز استفاده کنید)، دم موها را از سوراخ وسط آن رد کنید. سپس موها را به دو دسته مساوی تقسیم کنید. شروع به پیچیدن موهایتان از قسمت پایین دونات کرده و اینکار را به سمت بالا و دور تا دو دونات انجام دهید تا موهایتان به صورت کامل دور آن پیچیده شود. صبح، تنها کافیست تا دونات مو و سپس کش مو خود را باز کنید.

گوجه‌ای کردن مو با جوراب

5. گیس پیچیده شده برای موهای بلند و ضخیم

شما می‌توانید با این ترفند مدل مویی برای خود درست کنید که برای استفاده بیرون از خانه نیز زیباست. کار خود را با کمی نم کردن موها شروع کرده و موهایتان را به دو دسته تقسیم کنید، یک دسته مو در طرف راست و دیگری در سمت چپ سر. هر کدام از دسته‌های مو را به دو قسمت تقسیم کرده و شروع به پیچاندن آنها یکی روی دیگری می‌کنید. با هر بار پیچاندن، موهای بیشتری را از ریشه و پشت سر خود بگیرید، مانند زمانی که درحال انجام دادن گیس فرانسوی برای موهایتان هستید. اینکار را تا زمانی تکرار کنید که به پایین گردن خود می‌رسید. هنگامی که دیگر هیچ مویی برای اضافه کردن وجود نداشت، موهای را به صورت گوجه پیچیده و آن را با کش مو ببندید. مطمئن شوید که گوجه را بسیار محکم بستید. صبح روز بعد، به آرامی موهای خود را باز کرده و از دست خود برای باز کردن ویوهای آن از یکدیگر استفاده کنید.

فر کردن مو با بافت مو

بیشتر بخوانید: بهترین مدل مو برای فرم صورت شما

مطالب مرتبط