بیش از 49 ایده طراحی ناخن ژله‌ای برای زیبا کردن انگشتانتان

بیش از 49 ایده طراحی ناخن ژله‌ای برای زیبا کردن انگشتانتان

26 فروردین 1400

ناخن‌های ژله‌ای روز به روز محبوب‌تر شده‌اند و این روزها پرطرفدارترین روش کاشت ناخن به شمار می‌روند. با داشتن ناخن‌های ژله‌ای برای انتخاب طرح ناخن تنوع بی‌نظیری در اختیار دارید، از ناخن‌های با لاک روشن و طراحی ساده گرفته تا طراحی‌های کلاسیک و ترندی، رنگ‌های درخشان و خیره‌کننده و انواع فرم‌های ناخن که هر یک مزایا و معایب مختص به خود را دارند. صرف نظر از این که استایل مورد علاقه‌تان چه چیزی است، مطمئن باشید که حتماً عاشق یکی از طرح‌های 2021 پیشنهادی ما خواهید شد!


طراحی ناخن ژله‌ای برای زیبا کردن انگشتانتان


این روزها ناخن‌های ژله‌ای به پرطرفدارترین طرح برای زیبایی ناخن تبدیل شده و قوی‌ترین جایگزین سایر روش‌های کاشت و طراحی ناخن شده‌اند. کاشت‌های آکریلیک می‌تواند برای ناخن طبیعی بسیار آسیب‌رسان بوده و باعث شود که ناخن‌های طبیعی‌تان ضعیف، خشک، و مستعد شکستن شده و بدتر از پیاز پوسته پوسته شوند. در حالی که ژل با ناخن‌ها سازگار است، به این معنی که ژل مستقیماً بر روی خود ناخن طبیعی کاشت می‌شود و به ساختار طبیعی آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کند. همین امر باعث می‌شود که ناخن‌های ژله‌ای یک روش آسان و محبوب برای ایجاد طراحی‌های ماندگار زیبا و دل‌نشین بر روی ناخن‌ها باشد.

در حالی که اصطلاح ناخن مصنوعی معمولاً تصویر یک ناخن بسیار بلند و کار شده را به ذهن متبادر می‌کند که بسیار هم گران است، ناخن‌های ژله‌ای یک روش آسان و در دسترس برای ایجاد طرح‌های هنری با ماندگاری بالا را در اختیار افراد قرار می‌دهند. وقتی که نوبت به طراحی ناخن‌های ژله‌ای می‌رسد، عملاً هیچ محدودیتی در کار نیست. کافی است یکی از طرح‌های پیشنهادی ما را انتخاب کنید تا خودتان ببینید که خلق یک طراحی خیره‌کننده بر روی ناخن‌هایتان چقدر آسان و بامزه است.

1. ناخن‌های سبز زمستانی با دانه‌های برف

این طراحی زمینی ناخن از ترکیبی از ناخن‌های گرد و کوتاه، با تاپ کات و لاک‌های ملایم و هم‌خانواده تشکیل شده است. رنگ زمینه در این طراحی چند رنگ، رنگ‌های سبز ملایم زمستانی و کرمی بیس طبیعی هستند و برای تزیین از یک طرح دانه برفی ظریف استفاده شده است. ما عاشق تأثیر قدرتمند و رنگ‌های روشن و خوش‌ترکیب این طراحی زیبا هستیم که یکی از آن طراحی‌هایی است که در آن بلندی ناخن عنصر تعیین‌کننده‌ای نیست.

2. ناخن‌های سبز و قرمز الهام گرفته شده از پاییز

این طراحی دو رنگ از ترکیبی از رنگ‌های سبز تیره، سبز ملایم و قرمز آلبالویی تشکیل شده است. فرم ناخن‌های کوتاه و نوک‌تیز این طرح ظاهر جذابی دارد و علاوه بر آن، یکی از ناخن‌های هر دست با جزییاتی طراحی شده است که یادآور برچسب‌های قدیمی زمان مدرسه است. یکی دیگر از جزییات طراحی، یک لایه برق ناخن براق است که در آخر کار زده شده است. این ناخن‌های شیک و پاییزی برای روزهای تعطیلات عالی هستند.

3. ناخن‌های بادامی شکل ساده با اکلیل

در این طراحی، ناخن‌های بادامی شکل بابلندی متوسط را با یک لاک با رنگ بیس پوشانده و سپس بر روی آن یک لایه برق ناخن حاوی اکلیل‌های درخشان و رنگارنگ اضافه شده است. آخرین جزء تزییناتی یک لایه تاپ کات براق است. این مانیکور جذاب برای روزهای عادی و قرار ملاقات‌های رسمی عالی است و ظاهر متالیک آن تقریبابا همه چیز همخوانی دارد.

4. ناخن‌های قرمز آب‌نباتی با دانه‌های برف

 

بیایید ناخن‌های قرمز کلاسیک را با کمی جزییات زمستانی همراه کنیم! این ناخن‌های گرد با لاک قرمز و یک لایه تاپ کات براق لاک زده شده‌اند و بر روی ناخن انگشت حلقه در هر دست، طرح یک دانه برف کشیده شده است. ما عاشق این استفاده هنرمندانه از تزیینات فصلی در طراحی ناخن هستیم. آدم را به حال و هوای تعطیلات می‌برد!

5. ناخن‌های خنجری فرانسوی با قلب‌های کوچک

بعضی از متخصصین مورد اعتقاد دارند که فرم ناخن خنجری مخصوص عشاق است. این گفته به طور یقین در مورد این ناخن‌های خنجری با مانیکور فرانسوی خاصشان صدق می‌کند. در این طراحی، زمینه‌ی کرمی صورتی ناخن با مانیکور فرانسوی با منحنی خاصی در نوک ناخن‌ها همراه شده است. این مانیکور فرانسوی زیبابا یک فرم منحنی پیاده‌سازی شده است که با فرم طبیعی نوک ناخن‌ها هم‌خوانی دارد و بر روی ناخن انگشت حلقه هر یک از دست‌ها، یک قلب کوچک قرمز طراحی شده است. چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می‌کند، رنگ قرمز آلبالویی این قلب‌های کوچک است. این طرح را به یاد داشته باشید تا ولنتاین بعدی از آن استفاده کنید.

۶. لاک صورتی صدفی برای یک فرشته

این طرح دل‌نشین ناخن بر پایه یک لاک صورتی صدفی طراحی شده است که واقعاً مناسب فرشته‌ها است. در این طراحی به جای آن که رنگ لاک ناخن‌های مختلف با هم فرق داشته باشد تزیینات و تاپ کات ناخن‌های مختلف متفاوت طراحی شده‌اند و در طراحی ناخن‌های انگشت‌های حلقه هر یک از دست‌ها، به جای استفاده از تاپ کات، از تزیینات اضافی بر روی لاک صورتی صدفی مات استفاده شده است. این طراحی به خوبی ثابت می‌کند که تنها با اضافه کردن چند مورد جزئیات تزییناتی ظریف می‌توانید یک لاک ساده را به یک مانیکور خیره‌کننده تبدیل کنید.

۷. ناخن‌های آمبره صورتی آب‌نباتی

استفاده از تکنیک آمبره تنها به رنگ مو محدود نمی‌شود. این تکنیک به زیبایی جای خود را در طراحی‌های ناخن‌های ژل‌های باز کرده است. با این که در طراحی پیشنهادی ما از رنگ صورتی آب‌نباتی استفاده شده است، اما شما می‌توانید همین تکنیک آمبره را با رنگ‌های متفاوتی پیاده‌سازی کنید. برای اثرگذاری بیشتر می‌توانید چندین رنگ از یک خانواده رنگی را انتخاب کنید تا یک آمبره سه یا چهار رنگی ایجاد کنید. این طراحی باکلاس ناخن هم برای ناخن‌های کوتاه مناسب است و هم برای ناخن‌های بلند.

۸. طرح گل‌های متالیک با همه‌چیز همخوانی دارد

طرح‌های گل‌دار یک گزینه فارغ از زمان است که می‌توانید آن را با استفاده از لاک طلایی متالیک، به یک طرح باب روز، شیک و مدرن تبدیل کنید. بهترین چیز در مورد این طراحی آن است که برای انتخاب رنگ زمینه لاک محدودیتی ندارید و می‌توانید این طرح را بر روی رنگ‌های خنثی و ملایم مختلفی پیاده‌سازی کنید تا طراحی ناخن ای داشته باشید که هم برای روز مناسب است و هم برای شب. اضافه کردن نگین‌های کوچک طلایی به سایر ناخن‌ها باعث ایجاد هماهنگی بیشتر در این طراحی ناخن می‌شود.

۹. لاک گلبهی متالیک مناسب برای یک ملکه

حتی متالیک تنها در جواهرات کاربرد ندارد. این رنگ لاک بدون نیاز به تلاش زیاد، به دستان شما شکوه و درخشش یک ملکه را می‌بخشد. این رنگ لاک آن قدر ساده است که می‌توانید با آن به راحتی به دفتر کارتان بروید و در عین حال آن قدر جسورانه است که با درخشش خود حال و هوای روزمره‌تان را عوض کند. بهترین مزیت رنگ لاک گلبهی متالیک آن است که با همه تنالیته‌های رنگ پوست همخوانی دارد، از پوست سفید مهتابی گرفته تا سبزه تیره. لاک‌های متالیک هم مانند لاک‌های حاوی اکلیل به طراحی‌های شما درخشش و شکوه اضافه می‌کنند. این رنگ لاک خیره‌کننده و جالب توجه یکی از محبوب‌ترین و ترندی‌ترین رنگ‌های لاک در سال ۲۰۲۱ است.

۱۰. طرح‌های هندسی مختصر و منحصر به فرد

چه شما از طرفداران طرح‌های مینیمالیستی ناخن باشید و چه زمان کمی برای طراحی ناخن‌هایتان داشته باشید و به هر حال این طراحی یک گزینه‌ی خوب و دوست‌داشتنی است. استفاده از طرح‌های ظریف سفید رنگ بر روی زمینه تیره باعث شده است که این طراحی در عین سادگی، رنگی و شاداب باشد. طراحی برای ناخن‌های کوتاه مناسب است را می‌توانید با رنگ‌های ملایم و پایه هم پیاده‌سازی کنید. کافی است به جای لاک زمینه‌ی تیره، از یک لاک صورتی ملایم، کرمی و یا بژ استفاده کنید.

۱۱. ناخن‌های صورتی و اکلیلی خیره‌کننده

 

این طراحی فوق‌العاده زنانه و خیره‌کننده از ترکیب یک رنگ ملایم و دوست‌داشتنی و یک لاک اکلیلی استفاده کرده است تا یک طراحی باشکوه و دل‌نشین ایجاد کند که دل هر فرد علاقه‌مند به طراحی ناخن را به لرزه در می‌آورد. در این طراحی، لاک صورتی ملایم در کنار لاک اکلیلی نقره‌ای خیره‌کننده و باشکوه قرار گرفته است. رنگ دل‌نشین و بازتاب نور این طرح ناخن باعث جلب توجه بسیاری می‌شود. به طور یقین این ترکیب طراحی ناخن لوکس را به یک سطح بالاتر ارتقا داده است.

۱۲. یک طرح ناخن دل‌نشین بسیار مناسب برای دفتر کار

 

این طراحی مشکل شما برای انتخاب یک طرح زیبا و در عین حال مناسب برای دفتر کار را حل کرده است. در این طراحی که با استفاده از یک پالت رنگی خنثی انجام شده است، رنگ لاک‌ها به شکلی در کنار هم قرار گرفته است که بدون هیچ تلاش اضافی، گذر روز و شب را در ذهن تداعی می‌کند. با پیاده‌سازی این طراحی ناخن، در عین حال که ظاهریم متین و مناسب برای دفتر کار دارید، اما هنوز هم شخصیت خودتان را در انتخاب طراحی ناخن نشان داده‌اید و همین ویژگی‌ها این طرح را به یکی از ترندی‌ترین و محبوب‌ترین طرح‌های ۲۰۲۱ تبدیل کرده است. این مانیکور برای کسانی که خواهان داشتن ناخن‌های کوتاه و مانیکور‌های ساده هستند بسیار مناسب است.

۱۳. یک طراحی مینیمالیستی اما خیره‌کننده

بعضی اوقات یک طراحی ساده خیلی تأثیرگذارتر است تا یک طراحی شلوغ و پر زرق و برق. در این طراحی زیبا، رنگ زمینه صورتی براق لاک در مرکز توجه قرار دارد و بر روی ناخن انگشت حلقه، یک نوار طلایی براق قرار داده شده است که به زیبایی یادآور حلقه ازدواج است.

۱۴. طرح ترکیبی آمبره و مانیکور فرانسوی

این طراحی یک ظاهر جدید و به روز رسانی شده به یک طراحی کلاسیک و آشنای قدیمی بخشیده است، مانیکور فرانسوی. در این طراحی منحصر به فرد، ابتدا یک آمبره با طیف رنگی بنفش بر روی ناخن‌ها پیاده‌سازی شده است که در آن طیف رنگی از رنگ بنفش بادمجانی تا رنگ بنفش یاسی تغییر می‌کند و در نوک ناخن‌ها، مانیکور فرانسوی سیاه رنگ اجرا شده است.

۱۵. طراحی هنری نصفه‌نیمه با رنگ آبی

در این طراحی جذاب و مینیمالیستی، نیمه پایینی ناخن که لاک زده نمی‌شود به نام مونولا یا ماه نیمه خوانده می‌شود. برای پیاده‌سازی این طراحی، نیمه پایینی ناخن را با استفاده از یک لاک با رنگ بیس لاک می‌زنید و برای نیمه دیگر، با استفاده از یک آبی تیره‌رنگ و جسورانه، یکی از ترندی‌ترین و جذاب‌ترین طراحی‌های ۲۰۲۱ را پیاده‌سازی می‌کنید که به انگشتانتان جلوه دیگری می‌بخشد.

۱۶. اشاره‌ی پر زرق و برق

اگر به دنبال یک طراحی متین و ساده برای ناخن‌های ژله‌ای‌تان می‌گردید، این طرح کاملاً برای شما مناسب است. در این طراحی رنگ لاک سفید روشن و جسورانه با کمی اکلیل در کنار هم قرار گرفته‌اند. این طرح ساده و دل‌نشین برای هر موقعیت و مناسبتی قابل پیاده‌سازی است، از دفتر حضور در دفتر کار گرفته تا یک قرار ملاقات شبانه و همین ویژگی آن را به یکی از کاربردی‌ترین و هوشمندانه‌ترین طرح‌های ناخن‌های ژله‌ای تبدیل کرده است.

۱۷. ناخن‌های کودکانه باکلاس

طراحی لاک کودکانه به یکی از ترندی‌ترین و جذاب‌ترین طرح‌های پیشنهادی برای ناخن‌های ژله‌ای تبدیل شده است. در این طراحی، یک آمبره ای ساده با رنگ صورتی نوزادی باعث خلق یک طرح فارغ از زمان و ساده، اما بسیار جذاب شده است. این طرح سادگی و زیبایی منحصر به فردی دارد که بسیار دل‌نشین است. از آنجایی که طراحی‌های با استفاده از کریستال این روزها بسیار پرطرفدار شده‌اند و می‌توانید برای جذاب‌تر کردن این طرح کلاسیک، به آن نگین یا کریستال اضافه کنید.

۱۸. طرح آمبره سیاه رنگ محو شونده

 

در زمان پیاده‌سازی این طرح آمبره، برای انتخاب رنگ دوم محو شونده در رنگ سیاه هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید با استفاده از این طرح، هر رنگ لاک ساده‌ای را به یک مانیکور خیره‌کننده، ترندی و امروزی تبدیل کنید. با آن که تصویر ارائه شده در اینجا با استفاده از رنگ بنفش پیاده‌سازی شده است، اما شما می‌توانید بسته به تنالیته رنگ پوستتان و علائق شخصی‌تان، هر رنگ دیگری، از قرمز و سبز گرفته تا خانواده آبی را انتخاب کنید.

۱۹. مانیکور اکلیلی ژله‌ای مناسب برای فصل پاییز

ترکیب اکلیل و لاک‌های بیس با تنالیته گرم مورد استفاده در این طراحی، برای فصل پاییز عالی به نظر می‌رسد. لاک‌های بیس با تنالیته گرم استفاده شده در این طراحی یادآور کرم کارامل است و علاوه بر انتقال حس جذابیت و شیرینی، با تنالیته‌های مختلف رنگ پوست هم همخوانی خوبی دارد. اضافه کردن اکلیل به این طراحی ناخن باعث می‌شود که ظاهر آن شاداب‌تر و ترندی‌تر شود.

۲۰. طرح لاک صورتی با مانیکور فرانسوی منحصر به فرد

پیاده‌سازی مانیکور فرانسوی با استفاده از لاک اکلیل دار صورتی در این طراحی، آن را برای یک قرار شبانه و یا قرار روز ولنتاین بسیار مناسب کرده است. می‌توانید در صورت تمایل، این طرح دل‌نشین و جذاب را با استفاده از هر رنگ دیگری پیاده‌سازی کنید؛ کافی است که برای رنگ لاک انتخابی‌تان، یک لاک اکلیل دار مناسب داشته باشید تا با استفاده از آن مانیکور فرانسوی نوک ناخن‌ها را پیاده‌سازی کنید. ترکیب کردن مانیکور کلاسیک فرانسوی با لاک اکلیل دار، زندگی تازه‌ای به این طرح کلاسیک و فارغ از زمان بخشیده است.

۲۱. طرح‌های سه‌بعدی ناخن‌های ژله‌ای

با پیاده‌سازی طرح‌های سه‌بعدی، طراحی ناخن به یک سطح بالاتر ارتقا داده می‌شود. در این طراحی دوست‌داشتنی هم یک بار دیگر مانیکور فرانسوی را با رنگ قرمز اجرا می‌کنیم تا یک ظاهر سرخوش و بازیگوشانه داشته باشد. کافی است روی یکی از ناخن‌ها طرح سه‌بعدی گل‌دار اجرا کنیم تا همه چیز جوری با هم متناسب شود که موردپسند هر فرد ناخن کار حرفه‌ای یا آماتوری قرار گیرد. می‌توانید به انتخاب خودتان هر رنگ دیگری را جایگزین رنگ قرمز کنید.

22. مانیکور فرانسوی رمانتیک همراه با اندکی درخشش

این طرح ناخن، مانیکور فرانسوی کلاسیک را به روز رسانی کرده و با اضافه کردن اندکی درخشش به آن، زیبایی آن را دو برابر کرده است. اگر در زمینه استفاده از نگین در طراحی ناخن تازه‌کار هستید، این یک روش دوست‌داشتنی برای شروع کار با نگین‌ها به شمار می‌رود. این طراحی ناخن یک روش عالی برای جلب توجه و تأکید بر روی حلقه نامزدی است.

23. ترکیب صورتی و سفید و زرق و برق و درخشش

این طرح ترندی ناخن به قدری دل‌نشین و جذاب است که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. ترکیب رنگ‌های مختلف لاک و درخشش ملایم اکلیل‌ها بدون آن که کار را شلوغ کند، باعث ایجاد تناسب و تعادل زیبایی شده است. با این ترکیب خلاقانه که نشان‌دهنده زیبایی و شکوه دستان شما است، ظاهری متفاوت با بقیه خواهید داشت.

24. رنگ‌های خنثی همراه با کمی اکلیل

باز هم یک طراحی دیگر با استفاده از ترکیب رنگ‌های خنثی و لاک‌های اکلیل دار! نتیجه یک طرح دل‌نشین و متین برای ناخن‌های ژله‌ای است که به زیبایی حسن سلیقه شما را به نمایش می‌گذارد. این طراحی که برای حضور در موقعیت‌های مختلف قابل پیاده‌سازی است، هم بر روی ناخن‌های بلند جلوه خوبی دارد و هم بر روی ناخن‌های کوتاه. بهتر از همه این که این ترکیب رنگی تقریباً با همه تنالیته‌های رنگ پوست همخوانی دارد.

25. ترکیب جسورانه فیروزه‌ای و طلایی

پیشنهاد ما آن است که این طرح آبی و طلایی باشکوه را بر روی ناخن‌های بلند تابوتی شکل یا بالرینی پیاده‌سازی کنید. در طرح پیشنهادی ما یکی از انگشتان هر دست با لاک طلایی اکلیلی و به شکل نیمه ماه لاک زده می‌شود. لاک طلایی اگر به درستی و با نسبت درست با لاک‌های دیگر همراه نشود، طراحی را زیادی شلوغ و پر زرق و برق می‌کند. ما عاشق این هستیم که در این طراحی، رنگ طلایی بدون آن که زیادی حضور داشته باشد، اما جلوه زیبایی به ترکیب کلی بخشیده است.

26. نقش قلب بر روی آستین و ناخن

ما عاشق این طراحی هنری ناخن شدیم که کلیشه مرسوم برای قلب را شکسته است. با انتخاب یک رنگ لاک شگفت‌انگیز و غیرمنتظره، این طراحی کاملاً غیرمرسوم و خلاقانه است. در این طراحی یک ناخن با استفاده از لاک به رنگ پایه لاک زده شده و بر روی آن یک قلب کوچک، اما بسیار تأثیرگذار و جالب توجه نقش شده است. اگر به دنبال آن هستید که با یک روش جدید و خلاقانه، در طراحی ناخن‌هایتان از قلب استفاده کنید، این طراحی برایتان عالی است.

27. طراحی آسمان زمستانی پاستلی با اکلیل

با این که این ترکیب رنگی از پالت پاستلی یادآور آسمان صبحگاهی در فصل زمستان است، اما می‌توانید آن را در هر فصلی از سال که بخواهید، پیاده‌سازی کنید. در این طراحی ناخن انگشت حلقه که با لاک اکلیلی طراحی شده است، اثر بسیار جالب توجهی ایجاد کرده است. فرقی ندارد که در یک تعطیلات تابستانی در کنار دریا هستید، و یا در تعطیلات زمستانی در یک کلبه برف‌گیر، به هر حال این طراحی ناخن معرکه است.

28. تنوع با رنگ‌های خنثی، سیاه و طلایی

انتخاب ترکیبی از رنگ‌های خنثی، سیاه و طلایی باعث متنوع شدن طراحی‌های هنری ناخن‌های شما می‌شود. این ترکیب رنگی برای هر موقعیتی مناسب است، از بیرون رفتن با دوستان دخترتان گرفته تا یک قرار ملاقات عاشقانه شبانه و یا حتی حضور در یک جلسه کاری در دفترتان. جزییات طلایی رنگ اضافه شده به طراحی بسیار هیجان‌انگیز و جذاب هستند. استفاده از فضای منفی در طراحی هم باعث شده است که ناخن‌ها بلندتر و ظریف‌تر به نظر برسند. اضافه شدن دو لکه کوچک طلایی بر روی ناخن‌ها هم باعث شده است زیبایی طراحی دو چندان شود.

29. اکلیل، نوار، و لاک‌های با رنگ خنثی، اوه خدای من!

این طراحی ناخن که هم برای ناخن‌های کوتاه مناسب است و هم برای ناخن‌های بلند، برای زنانی که می‌خواهند یک طراحی ناخن مدرن و امروزی را با رنگ‌های لاک پایه ترکیب کنند عالی است. این روزها استفاده از نوارهای تزئینی بسیار پرطرفدار است، به خصوص اگر در کنار اکلیل قرار گرفته باشد. در این طراحی که در آن اکلیل‌های مسی به زیبایی در کنار نوارهای تزیینی طلایی و لاک سفید قرار گرفته است، از همه عناصر باب روز و مدرن طراحی ناخن پر زرق و برق استفاده شده است، بدون آن که در استفاده از هیچ کدام زیاده‌روی شده باشد.

۳۰. طرح‌های گل‌دار که به پس‌زمینه‌ی لاک سیاه رنگ جان داده است

به راحتی می‌توان با اضافه کردن طرح گل به یک لاک پس‌زمینه سیاه جان داد. کشیدن طرح گل‌های رز، بابونه و یا هر گل دیگری که به آن علاقه دارید، یک روش عالی برای آن است که طراحی ناخن شخصی و منحصر به فرد خودتان را داشته باشید. طرح پیشنهادی ما را به راحتی می‌توان با استفاده از برس‌های لاک بر روی ناخن طراحی کرد و در طراحی آن می‌توانید از انواع مختلف لاک و رنگ‌های مورد علاقه‌تان استفاده کنید. بهتر است در پایان طراحی یک لایه برق ناخن شفاف و براق بر روی ناخن‌هایتان بزنید تا گل‌های طراحی شده‌تان ماندگاری بیشتری داشته باشند.

۳۱. طراحی شبیه به جواهرات با اضافه کردن اکلیل‌های درشت

رنگ لاک آبی اقیانوسی عمیق و تیره‌ای که در این طراحی از آن استفاده شده است، زمینه بسیار مناسبی را فراهم کرده است که بر روی آن از اکلیل‌های درشت که شبیه به جواهرات استفاده کنیم. به طور کلی در طراحی‌های ناخن اضافه کردن اکلیل‌های ریز و درشت باعث شخصی‌سازی و منحصر به فرد شدن طراحی شما می‌شود. این گزینه برای کسانی مناسب است که در زمینه طراحی ناخن تازه‌کار هستند و می‌خواهند بدون ریسک کردن، ترند طرح‌های اکلیلی ناخن را امتحان کنند.

۳۲. اضافه کردن کمی زرق و برق برای ارتقای لاک آبی ساده

رنگ لاک سرمه‌ای بسیار تیره به خودی خود بسیار باشکوه و خیره‌کننده است. کافی است به این رنگ لاک کمی زرق و برق و سنگ‌های تزیینی اضافه کنید تا به یکی از لوکس‌ترین ترند‌های طراحی ناخن تبدیل شود. برای کار گذاشتن کریستال‌ها بر روی ناخن‌هایتان کافی است به سادگی از کمی چسب استفاده کنید. در آخر یک لایه برق ناخن شفاف و درخشان روی ناخن‌هایتان بزنید تا از افتادن کریستال‌ها پیشگیری کنید.

۳۳. طراحی ناخن با استفاده از لاک‌های صدفی اکلیلی واقعاً ساده است

یک روش بسیار عالی برای آن که به طراحی‌های روزمره و ساده‌تان کمی جلوه دراماتیک اضافه کنید، آن است که در کنار لاک‌های خنثی و ساده همیشگی‌تان، از یک لاک صدفی اکلیلی استفاده کنید. برای نقاشی کردن نوار‌های اکلیلی بر روی لاکتان روش ساده‌ای وجود دارد. ابتدا لاک زمینه‌تان را بزنید و اجازه دهید تا کاملاً خشک شود. سپس با استفاده از نوار چسب‌هایی که به فرم نوارهای باریک بریده‌اید، طرح مورد نظرتان را به صورت فضای منفی (معکوس) بر روی ناخنتان را بچسبانید. بعد لاک اکلیلی بزنید و اجازه بدهید تا به طور کامل خشک شود. پس از خشک شدن، نوار‌های چسبانده شده را به آرامی و با دقت بردارید و برای ماندگاری بیشتر، یک لایه برق ناخن براق و شفاف بزنید.

۳۴. لاک خنثای ساده با یک سورپرایز غیرمنتظره

همه عاشق سورپرایز هستند! این رنگ لاک خنثی و ساده برای محل کار بسیار مناسب است و تضمین می‌کند که در هر موقعیتی با متانت تمام، به اندازه کافی جلب‌توجه کند. علاوه بر این، یک نیم‌دایره که با استفاده از خال‌های طلایی بر روی ناخن حلقه طراحی شده است یک سورپرایز غیرمنتظره و شیرین ساخته است. اگر از رنگ طلایی خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از رنگ نقره‌ای استفاده کنید و یا خال‌های رنگی را با استفاده از لاکی به رنگ سبز یا آبی اجرا کنید.

۳۵. محو کردن لاک گلبهی در لاک سفید

در این طراحی که یک ظاهر رمانتیک و ملایم دارد، رنگ صورتی گلبهی با استفاده از تکنیک آمبره به آرامی در رنگ لاک سفید مه شده است و نتیجه آن، ناخن‌هایی بسیار جذاب، خیره‌کننده و دراماتیک است. اگر دوست داشتید ناخن‌هایتان را کمی از سادگی دربیاورید می‌توانید از مقداری کمی اکلیل یا سنگ‌های تزیینی بر روی قسمت بیس بعضی بیس از ناخن‌هایتان استفاده کنید.

۳۶. طراحی خیره‌کننده سه‌بعدی بر روی لاک صورتی

استفاده از طراحی‌های سه‌بعدی به شما اجازه آن را می‌دهد که خلاقیتتان را کامل و بدون حد و مرز بروز دهید. در این طراحی از چندین عنصر طراحی ناخن ترندی در کنار هم استفاده شده است، از جمله قرار دادن طرح نیمه ماه سفید در کنار مانیکور فرانسوی سفید بر روی زمینه صورتی ساده، و قرار دادن سنگ‌های تزئینی صورتی ارغوانی بر روی بیس ناخن‌های با لاک ساده. علاوه بر آن، طراحی سه‌بعدی فانتزی هم بر روی بعضی از ناخن‌ها انجام شده است و نتیجه نهایی کار آن قدر دل‌نشین و دوست‌داشتنی است که برای شخصیت‌های کارتونی مانند موانا مناسب به نظر می‌رسد.

۳۷. لاک سبز و طراحی برگی

در این طراحی لاک پاستلی سبز که به لاک سفید اضافه شده طرح کلی را کمی رنگی کرده است و برای جذابیت بیشتر، دو ناخن با یک طرح برگ‌دار تزیین شده است. این طراحی ناخن برای روز زمین یا یک مهمانی چای بهاره عالی است. بهتر از همه این که این رنگ‌ها با هر تیپی که انتخاب کرده باشید همخوانی دارند.

38. ترکیب لاک‌های صورتی و اکلیلی

ترکیب این سه رنگ لاک دوست‌داشتنی و هیجان‌انگیز به خودی خود یک طراحی ناخن دل‌نشین ایجاد کرده است. کنار هم قرار دادن اکلیل، برق ناخن و رنگ‌های روشن در این طراحی، بهترین ترکیب ممکن را ایجاد می‌کند. لاک صورتی آدامسی ساده در کنار لاک‌های اکلیلی ظاهر متفاوت و دل‌نشینی دارد که برای فصل‌های بهار و تابستان بسیار مناسب است.

39. رنگ‌های جواهری و شکل‌های هندسی

در این طراحی از رنگ‌های غنی و براق جواهراتی در کنار رنگ لاک خنثی استفاده شده و طرح‌های هندسی پیاده‌سازی شده با استفاده از ترکیب این لاک‌ها، یک فضای منفی جذاب ایجاد کرده است. این طراحی هندسی یک حالت معمارگونه را القا می‌کند که هم برای قرارهای کاری مناسب است و هم برای ساعات خوش‌گذرانی.

40. یک ترکیب زیبا از سفید صدفی و طلایی

در این طراحی لاک سفید صدفی به خوبی بالانس شده است و طرح برگ‌های طلایی پیاده‌سازی شده بر روی زمینه سفید صدفی در ناخن انگشت حلقه، به زیبایی نقش واسطه را بین رنگ لاک‌های طلایی و سفید صدفی انگشتان کناریش ایفا می‌کند. این طراحی ساده اما در عین حال خیره‌کننده بسیار جذاب است و می‌توانید آن را با هر تیپی همراه کنید.

41. کمی اکلیل

در این طراحی استفاده از لاک صورتی کرمی روشن باعث جذابیت بیشتر لاک تیره شده است و استفاده از مقدار کمی اکلیل یک ظاهر دراماتیک به کل طراحی بخشیده است. ترکیب رنگی مورد استفاده در این طراحی برای همه تنالیته‌های رنگ پوست مناسب است.

42. طراحی پنجاه پنجاه با استفاده از اکلیل درشت و برق ناخن

اگر نمی‌توانید بین یک لاک خنثی و ساده، و یک لاک اکلیلی درخشان انتخاب کنید، چرا ترکیب هر دو در کنار یکدیگر را امتحان نمی‌کنید؟ در این طراحی ابتدا بر روی هر یک از ناخن‌ها یک لایه لاک خنثی زده شده و سپس نصف ناخن با استفاده از یک لاک اکلیلی درشت و طلایی پر زرق و برق تزیین شده است. نتیجه نهایی یک طراحی متناسب و جذاب است که به زیبایی متعادل شده است.

43. ناخن‌های هولوگرافیک کهکشانی

این روزها ناخن‌های هولوگرافیک به شدت محبوب شده‌اند. برای آن که این ترند جدید را پیاده‌سازی کنید به یک پودر هولوگرافیک نیاز دارید. کافی است اول یک لایه لاک خنثی بزنید و سپس با استفاده از یک برس سایه چشم، به سطح لاکتان پودر هولوگرافیک بزنید. در آخر یک برق ناخن براق بزنید و دستانتان را در مقابل اشعه ماوراءبنفش یا نور LED قرار دهید. نتیجه نهایی کهکشانی از رنگ‌های درخشان خواهد بود.

44. ترکیب رنگ‌های پاستلی بی عیب و نقص

این ترکیب رنگی ملایم و دل‌نشین یکی از طرح‌های رنگارنگ مورد علاقه ما برای طراحی ناخن است که در آن هر یک از ناخن‌های با فرم بادامی، با استفاده از یک رنگ پاستلی لاک زده شده است. این طرح یک انتخاب دوست‌داشتنی برای یک قرار بستنی خوردن در فصل بهار یا تابستان است و با هر ست لباسی که بپوشید هماهنگ می‌شود.

45. Parlez Vous Francais؟

حتی اگر خودتان بلد نیستید فرانسوی حرف بزنید، ناخن‌هایتان می‌توانند این کار را بکنند. ما عاشق این طراحی ناخن با استفاده از مانیکور کلاسیک فرانسوی هستیم. با یک رنگ لاک صورتی ملایم و اضافه کردن کمی لاک سفید، این طرح شیک ناخن باعث تفاوت شما با همه دوستانتان خواهد شد.

46. ناخن‌های دریایی با طرح ستاره دریایی و بوسه‌های پری دریایی

با اجرای این طراحی الهام گرفته شده از دریا ظاهری شبیه به یک پری دریایی خواهید داشت! در این طراحی، زمینه آبی اقیانوسی بستر بسیار مناسبی برای پیاده‌سازی یک ستاره دریایی طلایی ایجاد کرده است و کنار هم قرار گرفتن طرح نواری سفید و آبی و لاک اکلیلی طلایی، طرح را تکمیل کرده است.

47. قلب اکلیلی طلایی

اگر می‌خواهید یک ظاهر رمانتیک و مدرن داشته باشید، می‌توانید لاک صورتی ملایم را با یک قلب اکلیلی طلایی ترکیب کنید. طراحی قلب طلایی بر روی لاک زمینه سفید باعث می‌شود که طرحتان چشم‌نوازتر شود. اگر شکل قلب طرح مورد علاقه‌تان نیست، می‌توانید به جای آن از طرح ستاره یا الماس استفاده کنید. این طرح ناخن یک روش عالی برای نشان دادن روحیه رمانتیکتان است.

48. مانیکور فرانسوی سیاه رنگ

این طراحی که یک آپدیت جدید از مانیکور فرانسوی کلاسیک است، ظاهر تیره‌ای دارد. نوک ناخن‌های سیاه رنگ در این طراحی باعث ایجاد سورپرایز و یک حس رازآلود در ناخن‌ها شده و باعث می‌شود که طراحی ناخنتان به یک عنصر جالب توجه در ظاهر کلی‌تان تبدیل شود.

49. ترکیب ساده و دراماتیک سیاه و طلایی

این ترکیب بانمک یک ظاهر خیلی ساده و طبیعی دارد که در آن، اضافه کردن یک مثلث طلایی به قسمت بیس ناخن و یک مثلث سیاه رنگ در نوک ناخن، با سرعت و سادگی قابل اجرا بوده و یک ظاهر مینیمال و خیره‌کننده را ایجاد می‌کند که برای حضور در مهمانی‌های شبانه عالی است.

50. خاکستری همیشه هم کسل‌کننده نیست!

این طرح ناخن بر پایه رنگ خاکستری اصلاً کسل‌کننده نیست! در این طراحی با استفاده از تزیینات قلبی، کمی حس رمانتیک ایجاد شده و اضافه کردن یک لایه اکلیلی کامل بر روی یکی از ناخن‌ها، طرح کلی را به یکی از مانیکورهای مورد علاقه ما تبدیل کرده است. این طرح ساده و سریع برای هر موقعیتی مناسب بوده و با همه تیپ‌های مختلف سازگاری دارد.

51. بافت غیرمنتظره، یک طرح ناخن متفاوت ایجاد می‌کند

در این طراحی رنگ‌های صورتی و طوسی در هم محو شده‌اند تا ظاهر باشکوهی ایجاد کنند که در آن، زنانگی و مردانگی در کنار هم قرار داده شده‌اند. ناخن‌های انگشتان میانی و حلقه یک بافت زبر و براق دارند و همین تکنیک تغییر بافت ناخن‌ها، یک روش فوق‌العاده برای خلق یک ظاهر امروزی و منحصر به فرد است.

52. نوارها و اکلیل‌هایی که به لاک سفید روح می‌بخشند

طراحی این ناخن‌ها بدون نیاز به زحمت زیاد، ظاهری باشکوه و خیره‌کننده دارد که یک انتخاب ایدئال برای طراحی ناخن‌های عروس به نظر می‌رسد. استفاده از نوارهای نقره‌ای یک طرح ظریف ایجاد کرده است که نقاشی کردن آن با استفاده از لاک معمولی غیرممکن است. ترکیب این نوارها با لاک اکلیلی، یک طرح کلی اغواکننده و زیبا ایجاد کرده است.

53. سبک مثل پروانه، با لاک ملایم گلبهی

این روزها رنگ لاک ملایم گلبهی یکی از ترندی‌ترین گزینه‌های موجود است. بسته به تنالیته رنگ پوست و علایق شخصی‌تان، می‌توانید رنگ گلبهی لاکتان را کمی تغییر دهید تا رنگ مورد علاقه و مناسبتان را بین تنالیته‌های صورتی و نارنجی پیدا کنید. اضافه کردن یک طرح پروانه به شما اجازه می‌دهد که زنانگی و خلاقیتتان را به نمایش بگذارید. نتیجه نهایی یک طراحی زنانه و جسورانه است که برای رفتن به باغ‌وحش یا پیاده‌روی در طبیعت در فصل بهار عالی است.

54. ناخن‌های بنفش یاسی دوست‌داشتنی

طرح‌های گل‌دار یکی از گزینه‌های فارغ از زمان در طراحی ناخن به شمار می‌روند. طراحی یک نقش گل‌دار بر روی لاک زمینه سفید باعث می‌شود که طراحی کلی ناخن‌های بنفش یاسی از سادگی و یکنواختی در بیاید. این طرح ناخن برای حضور در محل کار، قرار میان وعده و حتی قرار چای رسمی هم مناسب است.

55. ترکیب لاک صورتی و اکلیل نقره‌ای همیشه دل‌نشین است

لاک صورتی یک ظاهر رمانتیک کلاسیک دارد که برای همه موقعیت‌ها مناسب است. اضافه کردن یک لاک اکلیلی نقره‌ای باعث ایجاد یک ظاهر رمانتیک‌تر می‌شود که با طراحی یک مثلث اکلیلی نقره‌ای بر روی ناخن انگشت شستتان تکمیل می‌شود. نتیجه نهایی یک طرح بامزه و زنانه است که هم برای روز مناسب است و هم برای شب.


سخن پایانی


همان طور که مشاهده کردید، گزینه‌های بسیار زیادی برای طراحی ناخن‌های ژله‌ای وجود دارند که می‌توانید طرح مورد علاقه‌تان را از میان آن‌ها انتخاب کنید. کافی است علایق فردی، لاک‌های ناخن زیبا و طرح‌های خلاقانه را در کنار هم بگذارید تا گزینه‌های بی‌پایانی برای طراحی ناخن‌هایتان داشته باشید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که یک طرح جدید و جذاب برای مانیکور بعدی‌تان انتخاب کنید. در زمان طراحی ناخن‌هایتان از ریسک کردن نترسید و چیزهای مختلفی را امتحان کنید تا طرح مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. برای ما کامنت بگذارید و اگر دوست داشتید، طرح‌های مورد علاقه‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: ایده دیزاین ناخن با طرح گلدار

مطالب مرتبط