19مدل کوتاهی جدید

19مدل کوتاهی جدید

15 اردیبهشت 1400

حالت دادن به موهای کوتاه  با موی چتری روشی عالی برای سبک شما است.  موی‌سر توجه را به سمت چشمان زیبای شما جلب می‌کند و می‌تواند استخوان گونه شما را نیز برجسته می‌کند. یکی دیگر از مزایای شگفت‌انگیز داشتن موی چتری این است که آن‌ها سریع‌ترین راه برای مدل دادن هستند. اگر از نظر تیپ متوسط هستید اما هنوز می‌خواهید بهترین ظاهر را داشته باشید می‌توانید موهایتان را درست کنید.


19 نسخه موی کوتاه سر


1. چتری گوشه بلند با چانه پرده‌ای

 

این باب آشفته در کنار چتری‌های پرده‌ای و لایه‌ای خیره کننده است. این موج‌های ملایم بسیار نرم و کم حجم به‌نظر می‌رسند که فقط بالای شانه‌ها آویزان شوند. هایلایت‌های میکرو، آرایش چشم‌ها الهام گرفته از گربه سانان است و لب‌های قرمز یاقوتی مکمل‌های خارق‌العاده‌ای برای این ایده شیک مو هستند. برش‌های بلانت و پسرانه از این قبیل باعث بزرگ جلوه دادن شده. ما دوست داریم این نگاه هم عملکردی باشد هم چاپلوس.

2. مدل لوب

 

این لوب تا فک دارای لایه‌های قاب بندی صورت و چتری‌های کناری است. این برش در صورت های بلند و مربع شکل دیده می‌شود. کمی گرما و مقداری محصول اصلی برای بازسازی این ظاهر صیغلی هرروز لازم است. این لایه‌ها برای موهای ریز بهترین حالت‌ را دارند.

3. برشی تا شانه

این برش ملایم از روی شانه برای خانم‌هایی با نگهداری کم بسیار مناسب است. این ویژگی ترکیبی از امواج ظریف، انفجار‌های نامرتب، برجسته‌های ملایم را به نمایش می‌گذارد. این برش پشمالو برای خانم‌هایی که به دنبال تقویت موهای نازک و صاف خود هستند گزینه‌ایس عالی است.

4. مدل کوتاه و مبهم

 

 

این یکی از موهای افسانه‌ای با طول متوسط است که برای رشد یک سبک کوتاه مناسب است. یک فاز در میان وجود دارد که می‌تواند ناامید کنده و ناجور باشد. اما شما می‌توانید با این برش زیبا آن را کاملا رد کنید. باب لایه لایه و موی چتری کاملا مخروطی شکل و ساختار کاملی به این طول می‌دهد.

5. موی زرق و برق دار چتری

 

وقتی نوبت به اصلاح موهای متوسط می‌ررسد یخت می‌توان یک لوب موج‌دار و ساده را شکست. با موی چتری موج‌دار و زیبا مانند این تقریبا به همان اندازه خوب است، بانگهداری کم، شیک و بسیار زیبا.

6. موی نرم چتری

 

این سک ایده ساده برش مو است که با بافت طبیعی به خوبی کار می‌کند. باب بلند به طول شانه یک برش اساسی و بدون لایه است. موی چتری چیزی است که واقا باعث می‌شود این برش ساده به‌نظر برسد. آنها کمی زیر ابرو هستند و در کناره ها کمی مخروطی می‌شوند که باعث می‌شود ظاهر کلی نرم شود. اگر موهایی با ضخامت متوسط دارید و بافت شما بیشتر صاف است، این سک سبک با نگهداری کم است.

7. باب زاویه‌دار

 

مدل موی صیغلی و زیبایی مانند این برای یک مادر شلوغ حرفه‌ای یا مشغول مناسب است. چتری‌های بلند در قسمت جلویی و یک قسمت جانبی عمیق، شکلی نرم و زیبا ایجاد می‌کند که بسیار چاپلوس است. قسمت پشتی برش بلندتر است.

8. ایده کوتاه موی بلانت

 

این یک ظاهر کاملا مد روز و مدرن است که یکی از مدل‌های موی بسیار زیبا برای دخترانی است که سبک منحصربه‌فرد را دوست دارند. یک باب صاف در امواج طبیعی است و بدون ساختار استفاده می‌شود. موی چتری در قسمت کوتاه‌تر جذابیت دخترانه‌ای را همراه با کمی لبه اضافه می‌کند.

9. موهای بولت تا روی شانه

 

این یک نمونه عالی از موهای شانه با موی چتری است و این‌که چگونه می‌توانید برای ظاهر متفاوت آن را به گونه‌ای متفاوت حالت دهید. این روش یک لوب اساسی و موس چتری بی نظیر چشم است. به‌طور معمول برشی مانند این مدل مستقیم مشاهده می‌کنیداما این امواج خنثی شده یک روش عالی برای مخلوط کردن آن است.

10. موج‌دار شیرین

اگر به ‌دنبال مدل موهای زنانه هستید که به‌طور کلی از نظر تعمیر و نگهداری کم هستند اما هنوز هم عالی به نظر می‌رسند، این سک گزینه عالی است. حباب بلند حلقه ای است که به رنگ زیبای کهربایی تا نقره‌ای برجسته می‌شود. موهای چتری نرم به حالت مستقیم قرار می‌گیرند و از کنار جدا می‌شوند که زیبایی فر هارا تکمیل می‌کند.

11. موهای کوتاه آبی و بنفش

این یکی مخصوص خانم‌هایی است که برش‌ها و رنگ‌های جسورانه را دوست دارند. باب زاویه‌دار با لایه‌های خرد شده برش داده می‌شود که عقب کوتاه و جلو بلند است. موی چتری بلند روش خوبی برای تعریف سبک است.

12. مدل موی چتری با برش چاقو

 

لوب زاویه‌دار دارای برخی لایه‌های ظریف و خردشده است اما به طور کلی برش صاف دارد. این ایده مدرن برش مو را نرم کرده و از هر دو طرف مخروطی می‌شود تا با قطعات بلنتر درهم آمیزد.

13. مدل مو چتری نقره‌ای

این سک مدل‌موی عالی برای خانم‌های با بافت موی ضخیم یا درشت است. اگر موهای ظریفی دارید می توانید از رنگ برای پرپشت شدن رشته‌های خود استفاده کنید تا به اینجا نیز برسید. این مدل درکناره ها و پشت کوتاه است و در جلو بلند و زاویه‌دار است.

14. مدل‌موی چتری با چنگال‌های بزرگ

برای خانم‌هایی که موهایشان ضخیم تر است، مدل‌موهای کوتاه می‌تواند پرحجم‌تر باشند.

15. مدل باب صاف

موی چتری کوتاه برای همه مناسب نیست، اما تصور برش مانند این یا هرچیزی غیر از موی کوتاه سخت است. این برش برای خانم‌هایی با بافت صاف و ابریشمی کاملا ایده‌آل است. باب چانه به شکل کلاسیک است و موهای چتری کوتاه و یکدست آن را به روز می‌کند.

16. باب موج‌دارچتری

این یک مدل‌موی کوتاه بسیار زیبا با موی چتری است که ثابت می‌کند برای داشتن بافتی عالی نیازی به رنگ یا هایلایت نیست.

17. باب اسطوخودوس

این مدل‌موی ساده و زیبا پر از موکسی است. باب کوتاه به‌طور مستقیم و با استفاده از یک برس گرد مدل می‌شود تا کمی خم و حجم درمو ایجاد شود. انتهای آن نرم است که باعث می‌شود درپایین کاملا مخروطی شوند. موهای بلند بیشتر درجایی بین ریز و درشت است اما با همان دقت بریده می‌شود. هایلایت‌های اسطوخودوس با رنگ طبیعی تیره او به زیبایی تضاد دارند.

18. امواج بلند تاروی شانه

 

این یک لوب عالی برای موهایی با بافت متوسط است. این موی چتری به‌صورت لایه‌ای برش خورده است و شما می‌توانید بگویید که او یک حلقه طبیعی دارد که احتمالا با یک دیفیوزر مدل داده شده است.

19. بلوند سفید کوتاه

موهای کوتاه با چسب‌های کناری کاری بیهوده است و این برش نشان می‌دهد که این مدل چقدر همه کاره است. این یک مدل موی کوتاه است که در کناره‌ها و پشت آن لایه‌های ریز و برشی وجود دارد و آن را کاملا بافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: 5 مدل موی دم اسبی جذاب

مطالب مرتبط