15 مدل بافت مو برای موهای نسبتاً بلند

15 مدل بافت مو برای موهای نسبتاً بلند

22 اردیبهشت 1400

وقتی می‌خواهید منحصربه‌فرد به‌نظر برسید، می‌توانید از هر یک از سبک‌های زیبا ذکر شده استفاده کنید. شما احساس زیبایی خواهید کرد زیرا موهای شما به زیبایی از روی شانه‌های شما می‌افتد، یا ممکن است از مدل‌مویی استفاده کنید که موهای شما را بالای سرخود نگه دارد.

تعداد معدودی از افراد هستند که به سبک جدیدی نیاز دارند که باعث می‌شود احساس زیباسس داشته باشند و ممکن است هنگام آماده شدن برای روز هرکدام از این سبک‌هارا امتحان کنید که به دنبال مدل موی زیبایی رفته‌اید که همه آن را تشخیص دهند. بسیاری از افراد درمورد داشتن مدل‌موی بافته شده صحبت می‌کنند، اما این دقیقا چیست؟

مدل‌موی بافته شده زمانی است که شما سه یا چند تار مو را به‌هم گره بزنیدتا ظاهری منحصربه‌فرد ایجاد کند. این مدل‌های مو به دلیل متمایز بودن که باعث می‌شوند موهای شما زیبا به‌نظر برسد حتی برای مدل‌موهای افراد مشهور نیز مد هستند، محبوب شدند. جوآن‌اسمالز با مدل‌موی قرینه‌ای متقارن خود در نمایش داستان جنایی آمریکا تماشایی به نظر می‌رسید و دمی‌لواتا دم اسبی بافته شده بود و بسیار خیره کننده به‌نظر می‌رسید. البته من فقط به چند نفر از افراد مشهور اشاره کردم که امسال از یک تار استفاده کرده‌اند تا ظاهر خودرا فریب‌ دهند.


1. پارچه قلاب‌بافی نامتقارن برای موهای بلند


این قفل‌های پرزرق و برق از پشت دارای یک تار قلاب‌دوزی نامتقارن است. موهای خاکستر بور در یک طرف ظاهری بافتنی دارد.


2. بادی‌های هلندی برای موهایی با بلندی متوسط


این نوع بافت برای رویدادهای رسمی و غیررسمی بسیار مناسب است. در مجموع پنج‌ تار موازی وجود دارد، از جمله یک تار وسط کوچک تر. موهل قبل از این‌که به دو نوار بافته شده از روی شانه کشیده شوند، محکم کشیده می‌شوند این ظاهر تقویت کننده برای خانم هایی با انواع مو مناسب است.


3. بافت فرانسوی شل


اگر به‌دنبال یک سبک بافته شده هستید که بتوانید با آن در خانه بتازید این ظاهر گره خورده و پونی را بررسی کنید. طرح مو شامل دو نوار کناری شل بافته شده است که از پشت جمع شده‌اند.


4. تاج بافته‌شده شل


نوارهای تاجی برای هردوحالت رسمی و غیررسمی عالی هستند. در این نمای‌خاص دو نوار کناری روی تخت حلقه‌های بور و کثیف قرار گرفته است.


5. پیچ و تاب براق رو به پایین


این پیچ و تاب نخی فوق‌العاده براق یک ظاهر عالی برای خانم‌هایی است که قفل‌هایی با بافت طبیعی یا وز دارند. ظاهری براق و صاف دارد. دوتای کناری ساده به قاب بندی صاف کمک می‌کند.


6. قفل‌های بلند و روان در تابستان برای خنک نگه داشتن گردن شما


با یم مدل‌موی نیمه بلند ظاهر خود را ایمن نگه دارید. فقط یک پیچ و تاب ساده که لایه بالایی موهای شما را در یک دسته گشاد قرار می‌دهد، بقیه را به عنوان حالتی گاه به گاه شل می‌کند.


7. دم ماهی روی شانه برای بهار و تابستان


موهای شما از روی سر شل به سمت پایین کشیده می‌شوند و در انتهای مو بافت باریک می‌شود و حالت دم و تیغه‌های ماهی را به خود می‌گیرد.


8. بافت کرکی روی تابش مو


اضافه کردن نوارهای باریک و ریزتر که با بقیه ظاهر آشفته و شل ترکیب می‌شوند یک استعداد آسان و زیبا اضافه می‌کنید.


9. گل‌ها در یک بافتنی گشاد برای ظاهری زیبا


این‌ می‌تواند به سادگی یک فستیوال سریع یا به اندازه لباس عروس مجلل باشد. اگر نگران پژمرده شدن و آویزان شدن گلبرگ‌ها هستید از گل‌های خشک یا مصنوعی استفاده کنید


10. چهار رشته ببافید تا یک موی کامل روی موهای بلند خود ایجاد کنید


با این سبک بافتنی بافته شده به آرامی حرکت کرده یا قسمت کوچک‌تری از مورا که به راحتی در آیینه می‌بینید تمرین کنید. بعد از کمی دانش فنی، می‌توانید این ظاهر کامل چهار رشته‌ای را بدون زحمت و زیبا اجرا کنید.


11. برای ظاهری جدید با دو بند بافت


دو نوار بافتنی به سبک فرانسوی که به دو دسته ختم می‌شوند. در حالی که نوارهای بافته شده باید نزدیک سر بغل شوند و مرتب به‌نظر برسند. ظاهری نا مرتب و مخلوط با مقداری حجم و موج برای موهای شل در هر فصلی کار می‌کند.


12. گره‌های شل، ظاهری واضح در موهای شما ایجاد می‌کند


برای یک پایان خوب نیازی به یک مدل موی فوق‌العاده براق نیست اما پیچ و تاب ها هم نباید نامرتب باشند. نوارهای لاستیکی کوچکی که به  مفتول کشیدن در محل کمک می‌کند باید نزدیک به رنگ طبیعی مو باشد تا بتواند در آن ترکیب شود.


13. بافته شده دور سر


با تقسیم موهای خود در مرکز بالای پیشانی، می‌توانید دو قطعه جداگانه را که دور سرشما می‌پیچد جدا کنید تا مانند یک تاج برگ باشد. رشته‌ها باید به اندازه کافی ضخیم باشند تا یک نوار با عرض حداقل یک اینچ ایجاد شود. اما خیلی ضخیم نیست، بنابراین انتهای آن از زیر پشت سنجاق به صورت ناجور بیرون نمی‌آید.


14. بافت برای سرگرمی و ظاهری جدید


برای بدست آوردن مدل موی بافتنی که به نظر می‌رسد به جای سقوط به سمت بالا می‌رود از روش کشش برعکس استفاده کنید.


15. جمع چند بافت


نوارهای بسیار گشاد که هر پایه قبل از این که بافته شود پیچ خورده و کرک می‌شود، بقیه باعث می‌شوند جلوه‌ای با حجم و امواج زیادی داشته باشید. هنگامی که برخی از نوارهای بافته شده کوچک‌تر از این ظاهر آراسته بهم می‌پیوندند، به زیبایی و رویایی آن می‌افزایند.

بیشتر بخوانید: 55 مدل موی ساده دخترانه

مطالب مرتبط