24 ایده رنگ موی مسی

24 ایده رنگ موی مسی

26 اردیبهشت 1400

اگر به گرم کردن رنگ مو فکر می‌کنید، می‌دانیم که در زیر سایه مسی رنگ مناسب خودرا پیدا خواهید کرد.


1. جولیان‌هاو


جولیان‌هاو بعد از سال‌ها به‌عنوان یک بلوند، این رنگ مسی خیره کننده را در غرب هالیوود رنگ کرد. قفل‌های قرمز او به ویژه از طرف خود هاو مورد ستایش بسیاری قرار گرفتند. هاو پس‌از آشکار کردن تحول خود در اینستاگرامش نوشت:(من هرگز بیشتر از آنچه الان احساس می‌کنم شبیه خودم نیستم).


2. ریحانا


ریحانا بسیاری از سایه‌های قرمز خارق العاده را از بین برده است، اما ما طرفداران ویژه این ماده طبیعی، مسی مایل به بلوط هستیم. این سایه که با لب های شرابی رنگ و حلقه‌های طلایی همراه است، به کمال رسیده است.


3. امارابرتز


امارابرتز معروف است که تقریبا هر رنگ‌موی زیر آفتاب را امتحان می‌کند و به‌نظر می‌رسد. که هر سایه‌‌ای همیشه به‌طور طبیعی با او مطابقت دارد. این مس روشن هیچ تفاوتی ندارد و کاملا با رنگ پوست هلویی او تعادل دارد. این رنگ برای کسانی که از یک بور طلایی یا توت‌فرنگی به رنگ قرمزتغییر رنگ می‌دهند مناسب خواهد بود.


4. جردن‌دان


ته‌رنگ‌های واضح و تقریبا قرمز مخملی بسیار انحرافیو جسورانه است. ما می‌خواهیم آن‌را امتحان کنیم.


5. لیلی‌کول


باورنکردنی اما درست، این رنگ پرجنب و جوش مو از یک بطری بیرون نمی‌آید. لیلی‌کول شاید موزیک نهایی ما متولد مس باشد، دارای فر‌های شل و درخشان شگفت‌انگیز است که برای یک نقاشی کلاسیک رنسانس مناسب است.


6. زندایا


این مس تک‌‌رنگ نخی در بالای لیست آرزوهای ما قرار دارد. زندایا همیشه می‌تواند موهای خنک و ورزشی داشته باشد، و این سایه روشن و سبک بریده شده لباس زره‌پوش اورا تکمیل می‌کند.


7. آنت‌کمپ


چیزی کاملا غیرممکن در ترکیب رنگ یک رنگواضح مسی و فرهای بزرگ وجود دارد. این نگاه از طرف خانم بازیگر، مدل و تدوینگر آنت‌ کم‌حجم و جهش طبیعی زیادی دارد، و در نتیجه باعث حسادت عمده موها می‌شود.


8. سزا


سزا که برای آزمایش سایه‌های مختلف شناخته شده است. از لحن زنده پرهیز نمی‌کند و با استفاده از مس زیبا و جذاب خود، الهام بخش عمده‌ای از مو است.


9. امااستون


گرچه مس درخشان ممکن است ظاهر اما استون باشد، اما در واقع رنگ‌موی طبیعی او نیست. استون یک فرد بور است، خبرخوب این است که شما می‌توانید با کمک یک آرایشگر معتمد این ظاهر قرمز و غنی را ایجاد کنید.


10. هویون‌یونگ


مدل هویون‌یونگ در نمایشگاه باند سایه‌ای از گوجه‌فرنگی مسی با ریشه‌ای تیره داشت. یونگ تنها مدل در این نمایش بود که این رنگ را ایجاد کرد و در نتیجه باعث حیرت در نمایش باند است.


11. ایلدافیشر


برای این‌که موهای خودرا به‌اندازه ایلدا فیشر که موهایش کور کننده است براق نگه دارید، یک تهویه مطبوع عمیق تقویت کننده رنگ و درمان تهویه مطبوع عمیق در مس سوخته را امتحان کنید


12. اوامندز


اوامندز از این رنگ به عنوان strawberry feels یاد می‌کند، و بله، می‌توان گفت که ما احساس آن را داریم. ظریف با یک ضربه، این سبک جذاب اتاق را گرم می‌کند و مارا وادار می‌کند زودتر از حد معمول برنامه‌ریزی یک لمس را انجام دهیم.


13. جولیان‌مور


جولیان‌مور به دلیل امضای موهای عمیق مسی، به‌ویژه چگونگی تکمیل چشمان سبزیشمی وی معروف است


14. بانوی ماج


مت رز، یکی از رنگ‌گرایان مورد علاقه بیردی، به دلیل امضای Blonde مشهور است، اما همچنین با انجام سایه‌های چشم‌گیر قرمز وسواس دارد. او حتی 4D red پیچیده را کامل کرده است. Rezهمچنین برای برخی از موهای سرخ موردعلاقه ما یک آرایشگر مشهور است و این دم اسبی را روی بانوی ماج، که دارای یک لباس شیک و ظریف مسی است، کامل کرد.


15. تری‌بانکز


این رنگ قرمز منحنی دهه90 با ته‌رنگ قهوه‌ای، رنگ پوست، رژلب بورگوندی و حلقه‌های رنگی، کامل را تکمیل می‌کند. ما برای همه‌ی این‌ها اینجا هستیم.


16. جسیکاچستین


جسیکاچستین یکی از موقرمز‌های طبیعی است که همه‌ی ما باید در هنگام تصور رنگ ایده‌آل مسی به‌خاطر داشته باشیم. اگر می‌خواهید سایه‌ای تابستانی و ملایم داشته باشید که در تمام طول سال به‌طور مثبت درخشان است.


17. ایرنه‌کیم


اینلاینسر ایرنه‌کیم دائما درحال تغییر موهای خود است. ما عاشق این برداشت کم‌رنگ در مس هستیم که بیشتر در قسمت نارنجی قرمز است.


18. هایلی‌ویلیامز


خواننده پارامور، هیلی‌ویلیامز مدتی بلوند بود، اما همیشه با رنگ قرمز شعله‌ور شناخته می‌شود. در اینجا، او دارای یک رنگ پنی مسی عمیق‌تر است که با کل بافت ترکیب شده است.


19. عایشه‌کری


این قرمزتیره و تقریبا بورگوندی دربرابر رنگ پوست برنزه متوسط عایشه کری خیره کننده به‌نظر می‌رسد. ریچاردز خاطرنشان می‌کند:(مس همچنین برای برنزه‌ها یک رنگ براق بسیار سرگرم کننده است).


20. دختر وایلد


لیندزی‌نویوت، رنگ‌شناس، مسئول این سایه مسی زیبا و ادویه دار بر روی موسیقی‌دان، دختر وایلد است. به‌نظر می‌رسد که از دور همه یک‌رنگ است، اما از نزدیک نگاه کنید می‌بینید که هایلایت‌های هویج روی پایه عمیق‌تری اعمال شده‌اند.

 

 

نوارهای مسی پروپا قرص آماندلااستبرگ برداشت تازه‌ای از رنگ‌موی کلاسیک است.


22. سوفی‌ترنر


نوار تاج مسی برنز بسیار عالی است، ریچاردز ددرمورد تعمیر و نگهداری درخانه می‌گوید:(استفاده منظم از نرم‌کننده، مرطوب‌کننده یا ماسک و پرهیز از هرگونه روغن باید باعث نگه‌داشتن رنگ شود، همچنین اگر از ابزارهای گرم کننده استفاده کنید، قطعا به دنبال یک محافظ گرما باشید.


23. عیسی‌رائه


عیسی همیشه به رنگ طبیعی و تره خود نزدیک است و از رنگ برای ایجاد و ابعاد استفاده می‌کند، مانند کاری که اینجا با این شست‌وشوی مس و ظریف انجام داده است.


24. اماآدامز


قفل‌های مات رنگ‌آمیزی اماآدامز درکنار صفحه ساتن سبز تیره او خیره کننده هستند. ریچاردز مس‌را بهترین سایه قرمز برای رنگ‌مو می‌نامد.

بیشتر بخوانید: 30 ایده برتر برای رنگ مو قهوه‌ای طلایی

مطالب مرتبط