10 ایده دوست داشتنی برای موهای قهوه‌ای تیره

10 ایده دوست داشتنی برای موهای قهوه‌ای تیره

18 مرداد 1400

 


1. موهای درخشان وصاف


موهای بلند خود را با کمک لایه‌های بلند و هایلایت‌های کوچک تقویت کنید. این موهای صاف هر چیزی جز خسته کننده است. این هایلایت موهای بلند را تقویت ابعادی و بافتی می کنند بدون اینکه خیلی مصنوعی به نظر برسند.


2. موهای تک رنگ شاد با لایه‌های بلند و حجیم


شما نمی‌توانید با یک پایه سبزه تک رنگ اشتباه کنید. این یال قهوه‌ای شکلاتی به طرز تکان دهنده‌ای ضخیم است. لایه‌های طولانی و درخشان باعث افزایش نیروی جاذبه می‌شوند. رنگ عمیق و طبیعی بی زمان است و از نگهداری کمی برخوردار است. رنگ شناسان این رنگ مو را قهوه‌ای خاکستری متوسط توصیف می‌کنند.


3. موهای قهوه‌ای تیره جذاب با انتهای فر


موهای روشن و قهوه‌ای متوسط خود را با این مفهوم رنگ شکلاتی تک رنگ افزایش دهید. رنگ قهوه‌ای تیره کار خارق العاده‌ای در افزایش رنگ پوست کم رنگ و هلویی انجام می‌دهد. امواج ظریف و قسمت جانبی عمیق، بعد غیر منتظره‌ای به موهای سنگین اضافه می‌کند. این یال براق باعث می‌شود در اصلاح رنگ مو خود تجدید نظر کنید.


4. موهای مشکی نیمه شب با امواج شبانه


نترسید موهای قهوه‌ای خود را چند رنگ تیره‌تر کنید. رنگ موهای جوهر به خوبی با امواج پری دریایی بسیار بلند جفت می‌شود. لایه‌های بلند و ملایم زیبایی این ظاهر پیچیده را محکم می‌کند. یک تکه روغن قفل‌های شما را براق و هیدراته نگه می‌دارد. آیا به این فکر کرده‌اید که روی تپه تک رنگ بپرید؟


5. مدل موی قهوه‌ای تیره ظریف موج دار


اگر به دنبال افزایش حجم موهای بلند خود هستید، دیگر به دنبال آن نباشید! برای کسانی که موهای بسیار صافی دارند و فرهای تنگ آن‌ها کمرنگ می‌شود، این مارپیچ‌های شل شده ممکن است فقط تعادلی باشد که قفل‌های شما به دنبال آن بوده‌اید. پیچش ملایم حرکت را افزایش می‌دهد و در عین حال از نیاز شما به پوند محصول یا یک کشش در اواسط روز جلوگیری می‌کند.


6. موج‌های قهوه‌ای تیره و ابریشمی


این مارپیچ‌های الهام گرفته از موهای تیره برای در آغوش گرفتن کودک وحشی داخلی شما بدون از دست دادن آرامش شیک شما مناسب است. ظاهر آبشارهای فرفری که به طور شفاف تعریف شده‌اند، بدون جدی و قابل پیش بینی بودن، احساس جدیت می‌کند. این یک جایگزین عالی و آسان برای ظاهر عقب نشینی شده روزمره است که دوستان و همکاران را دو چندان انجام می‌دهد.


7. باب سبزه بلند چند تنی


در جستجوی یک مدل موی آسان که رنگ های دقیق انتخاب شده را در موهای قهوه‌ای تیره شما نشان دهد؟ یک باب صاف و براق ارائه عالی برای رنگ منحصر به فرد شما است. رنگ موهای شما بدون حالت دادن بی پایان یا طول بیش از حد برجسته می‌شود. این مدل موی ایده‌آل برای کسانی است که بدون مراقبت و مراقبت بالا از ظاهری زیبا و دوست داشتنی استفاده می‌کنند.


8. فرهای تنبل، نرم، بلند قهوه‌ای


هنر آشفته به نظر رسیدن بدون کثیف کاری است که نیاز به چند ترفند دارد. یکی از این ترفندها فرهای بزرگ است. با موهای بلند، به ویژه، فرهای بزرگ خود را به زیبایی بدون زحمت نشان می‌دهند. موهای بلند قهوه‌ای خود را همیشه با این مدل آماده نگه دارید.


9. مدل موی قهوه‌ای تیره با امواج به ندرت


آیا موهای قهوه ای تیره شما به اندازه کافی فر دارد تا آزاردهنده باشد؟ آیا برای متعهد شدن کامل به ظاهری مجعد یا مستقیم مشکل دارید؟ این سبک طول متوسط را بپذیرید که به شما کمک می‌کند تا زیبایی طبیعی خود را برجسته کنید نه اینکه بر خلاف آن کار کنید. با انتخاب یک محصول به جای اتو یا فر، موهای نازک خود را کمی وحشی کنید.


10. مدل مو برای موهای قهوه‌ای با رنگ بنفش


بنفش ممکن است به عنوان یک همراه واضح برای موهای قهوه‌ای تیره به نظر نرسد، اما این مدل نشان می‌دهد که این دو بیش از حد قابل مقایسه هستند. اگر امیدوار هستید بدون ظاهر شدن از یک لبه، لبه‌های بنفش یک گزینه همه کاره و شگفت آور زیبا هستند. مدل موها و مدل‌های بلند واقعا ترکیب رنگ را به خوبی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آبکشی مو با چای

مطالب مرتبط