35  تا از بهترین کیف پول‌های مردانه در سال 2022

35  تا از بهترین کیف پول‌های مردانه در سال 2022

25 اردیبهشت 1401

معمولاً کیف‌پول یکی از پر استفاده‌ترین اکسسوری‌های داخل کمد لباس مردانه هستند. و بازتابی از سبک و شخصیت شما به‌حساب می‌آید. زمانی که به دنبال خرید یک محصول جدید هستید مطمئناً می‌خواهید متناسب با استایل و سلیقه شما باشد. حتماً نمی‌خواهید زمان بیرون کشیدن کیف‌پولتان برای پرداخت صورت حساب شام کاری یا ناهار با خانواده همسر خجالت زده شوید!

موارد زیادی برای خرید کیف‌پول در نظر گرفته می‌شود مانند اندازه، طرح و قیمت و...

ما بهترین مدل‌های کیف‌پول را در همه سبک‌ها از سه‌‌تایی و دو‌تایی گرفته تا مینیمالیستی و جا کارتی به شما معرفی می‌کنیم.

چند مورد را برای انتخاب اندازه‌ی کیف پول باید بدانید!

بهترین طرح‌های کیف پول مردانه


1. کیف پول تراواندو اسلیم با گیره پول


کیف پول تراواندو اسلیم با گیره پول

اگر یک کیف‌پول باریک می‌خواهید این مدل از برند Travando را انتخاب کنید. از چرم باداوام کربنی شیک ساخته شده و به گونه‌ای طرحی شده که بدون حجیم شدن در جیب شما جا بگیرد. فضای زیادی برای 11 کارت به‌علاوه یک گیره برای نگهداری پول نقد در نظر گرفته شده است. این کیف‌پول یک هدیه عالی برای عزیزانتان است و در جعبه کادویی شیک ارائه می‌شود.


2. کیف‌ پول چرمی با نگهدارنده RFID و جیب مینیمالیستی از برند Buffway


کیف‌پول چرمی با نگهدارنده RFID و جیب مینیمالیستی از برند Buffway

با محبوبیت کارت‌های بانکی و استفاده کمتر پول نقد، چیز زیادی برای حمل کردن ندارید. یک جاکارتی با این طرح فوق‌العاده مینیمالی از برند Buffway تمام چیزی است که نیاز دارید.


3. کیف‌ پول مدل Gucci Ophidia GG Supreme Wallet


کیف‌پول مدل Gucci Ophidia GG Supreme Wallet

کیف پولOphidia GG Supreme  یک سبک کلاسیک دوگانه برای آقایانی است که طرح‌های سنتی‌تر را بیشتر می‌پسندند. این مدل از بهترین چرم در ایتالیا ساخته می‌شود.و یکی از  مدل‌های برند گوچی است. رنگ سبز و قرمز به کار رفته در این طرح آن را بسیار خاص و ویژه کرده است. کیف GG فضایی برای هشت کارت و بخشی مخصوص یادداشت‌ها، رسید پرداخت و کارت ویزیت دارد. با این سبک مشتاق خواهید بود در هر فرصتی کیف‌پولتان را از جیب خود بیرون بیاورید. 


4. کیف‌ پول جیبی باریک Bifold مینیمالیستی با گیره پول


کیف‌پول جیبی باریک Bifold مینیمالیستی با گیره پول

اگر مایل به خرید کیف‌پول با طرح ساده و ظریفی هستید، کیف‌پول دولایه باریک یک گزینه عالی است. می‌توانید دو کارت پراستفاده خود را در جیب جلو بگذارید و چهار کارت دیگر به راحتی با یک بندکشی قابل دسترس هستند. علاوه بر آن فضایی برای چهار کارت اضافی در داخل هست. یک گیره‌پول و جایی برای نگهداری کارت‌های شناسایی تعبیه شده است. میکروفیبر‌های بیرونی بادوام و شیک هستند و به راحتی در جیب پشتی یا جلو قرار می‌گیرند، آستر هم از مواد باکیفیت RFID کار شده است. این محصول در 6 رنگ سرمه‌ای، قهوه‌ای، شامپاینی و 3 رنگ  مختلف مشکی عرضه می‌شود.


5. هاربر لندن – کیف‌ پول دوفولد چرمی با محافظ RFID


هاربر لندن – کیف‌پول دوفولد چرمی با محافظ RFID

آیا به دنبال هدیه منحصر به فرد می‌گردید؟ اگر این طور است کیف‌پول تاشو چرم هاربر لندن بهترین انتخاب است. این طرح حفاظت RFID دارد و کارت‌ها را در برابر کلاهبرداری در امان نگه می‌دارد و همین طور جنس محکم و شیک آن باعث می‌شود تا سال‌ها از این کیف استفاده کنید و برای امنیت بیشتر مجهز به بسته مغناطیسی است. این کیف‌پول در طیف رنگی وسعی ارائه شده است.

 


6. کیف‌ پول سکه Jacquemus Le Pitchou


کیف‌پول سکه Jacquemus Le Pitchou

با انتخاب کیف‌پول سکه  Le Pitchou از برند فرانسوی Jacquemus  از کیف‌پول مردانه سنتی فاصله بگیرید. این طرح روی یک بند چرمی درجه یک می‌نشیند. به راحتی می‌توانید با ژاکت و شلوار یا حتی تی‌شرت و شورت ورزشی خود ست کنید. با پیشرفت تکنولوژی پرداخت‌های آنلاین از طریق تلفن همراه دیگر نیازی به همراه داشتن کارت‌های بانکی خود ندارید. مقداری پول نقد، کلید خانه یا سویچ ماشین تنها چیزی است که به همراه خواهید داشت که به راحتی در این کیف سکه زیبا و مد روز قرار می‌گیرد.


7. کیف‌ پول سه تایی RFID مردانه کلمبیا


کیف‌پول سه تایی RFID مردانه کلمبیا

کیف‌پول مردانه RFID Trifold Columbia's Columbia's Columbia's RFID Trifold Wallet یک گزینه سنتی‌تر برای مردان کلاسیک است. از چرم زیبا و باکیفیت ساخته ‌شده است که دوام بالایی دارد و مرور زمان پوسیده نمی‌شود. طراحی سه تایی آن باز می‌شود تا 6 کارت، جای کارت شناسایی و یک محل برای نگهداری یادداشت‌ها نمایان شود. شما می‌توانید همه‌ چیز را از کارت‌بانکی گرفته تا کارت‌ملی و گواهی‌نامه و پول نقد در آن نگهداری کنید. و آستری دارای محافظ RFID است تا از تراشه کارت‌های شما محافظت کند.

بیشتر بخوانید: 15 قانونی که از شما مردی خوشتیپ می‌سازه!


8. جاکارتی با لوگوی Saint Laurent Square


جاکارتی با لوگوی Saint Laurent Square

با این جا کارتی ساده و شیک سنت لوران استایلی فرانسوی داشته باشید. این طرح برای تمام وسایل ضروری شما با چهار فضا برای کارت مناسب است. این کیف بسیار باریک است و شما آن را در جیب خود احساس نخواهید کرد. این محصول از جنس چرم نرم مشکی با لگوی Saint Laurent Paris در جلوی آن طراحی شده است و یک هدیه عالی برای هر مردی است که استایل ساده و مینیمالیسمی را دوست دارد.


9. کیف‌ پول سه تایی چرمی مردانه تیمبرلند


کیف‌پول سه تایی چرمی مردانه تیمبرلند

از داشتن کیف‌پول ایتالیایی تیمبرلند با طرح چرم نرم دو رنگ لذت خواهید برد. مانند بسیاری از مردان که وقتی جا افتاده‌تر می‌شوند بهتر به نظر می‌آیند این یک سبک کلاسیک سه‌گانه است و برای مردان سنتی‌تر ایده‌آل است. همه چیز‌هایی را که نیاز دارید در شش جای کارت و جای کارت شناسایی و دو جیب مخصوص پول نقد قرار دهید، حتی با فضای زیاد هنوز اندازه جمع و جوری دارد و جیب شما را حجیم نمی‌کند.


10. کیف‌ پول Comme Des Garcons


کیف‌پول Comme Des Garcons

برند Comme Des Garcons به دلیل طراحی کیف‌پول‌های منحصر به فرد خود مشهور است. این طراحی شیک هم از این قاعده مستثنی نیست. مدلی کلاسیک و جمع و جور است که از چرم برجسته باکیفیت ساخته شده است. و در هر کشویی که قرار بگیرد در گذر زمان در مقابل پوسیدگی مقاومت می‌کند. در این طراحی از زیپ طلایی استفاده شده که تضاد زیبایی را با رنگ مشکی ایجاد می‌کند. زیپ در امتداد دو لبه باز می‌شود تا جیب داخلی برای نگهداری اقلام کوچک و پول نقد نمایان شود، در حالی که قسمت وسط برای کارت عالی است.


11. کیف‌ پول و گیره فیبر کربن ویکروم


کیف‌پول و گیره فیبر کربن ویکروم

با این طراحی فیبر کربنی از Vikrom از کیف‌پول مدرن‌تری استفاده کنید. تا 15 کارت و 8 اسکناس در گیره پول فولادی ضد زنگ را در خود جای دهد. همه‌چیز با محافظ RFID آلیاژ آلومینیوم در داخل محافظت می‌شود، در حالی که قسمت بیرونی از جنس فیبر کربن ممتاز است که کیف را بسیار باداوام می‌کند ساده، شیک، مقرون به صرفه و کاربردی است. همچنین بهترین گزینه برای هدیه دادن برای دوستان، خانواده و همکاران تجاری می‌باشد.


12. کیف‌ پول جیبی باریک مردانه Hissimo


کیف‌پول جیبی باریک مردانه Hissimo

کیف‌پول‌های دو‌تایی ساده، مانند این طرح مشکی کلاسیک هیسیمو، گزینه‌ای عالی برای استفاده روزمره هستند. استفاده از آن راحت است و با هر مدل لباسی ست می‌شود از کت و شلوار رسمی گرفته تا شلوار جین ترکیب خوبی از آب در می‌آید. از دسترسی آسان به جای کارت شناسایی و فضایی برای کارت‌های ضروری خود لذت ببرید. بخشی هم برای پول نقد وجود دارد. محافظ داده‌های RFID‌ کارت‌های شما را ایمن نگه می‌دارد. اندازه کوچکی دارد و به راحتی در جیب شما جا می‌گیرد و گزینه مناسبی برای مردانی است که می‌خواهند زیاد خود نمایی نکنند.

 


13. کیف‌ پول چرمی آیکون Dsquared2


کیف‌پول چرمی آیکون Dsquared2

با کیف‌پول چرمی آیکون از Dsquared2 نگران گم شدن وسایل با ارزشتان نباشید. زیرا با زنجیری که به حلقه کمربند شما متصل می‌شود، آن را نگه می‌دارد و حفاظت می‌کند. وقتی نوبت به نگهداری وسایل می‌رسد، فضای زیادی برای نگهداری کارت‌های بانکی، کارت‌ویزیت و پول نقد وجود دارد. بدنه کیف از چرم طبیعی نرم تشکیل شده است و لوگوی سفید در جلوی آن چاپ شده است. این یک انتخاب عالی برای آقایانی است که علاقه‌مند به مد روز هستند.

بیشتر بخوانید: 7 پیشنهاد عالی برای سِت کردن کت و شلوار آقایان


14. کیف‌ پول چرمی مردانه Tommy Hilfiger


کیف‌پول چرمی مردانه Tommy Hilfiger

تامی هیلفیگر می‌خواهد با طراحی کیف‌پول چرمی شیک خود آن را جاودانه نگه دارد. این طرح 100% از چرم مشکی ساخته شده است و فقط با لوگوی برجسته در گوشه پایین سمت راست دیزاین شده است. کارت‌های ضروری خود را در نگهدارنده کارت متحرک قرار دهید تا در مواقعی که نیاز به کوچک کردن آن دارید، کار را ساده‌تر شود. با این حال، زمانی که از کیف‌پول کامل استفاده می‌کنید، شش جای کارت، دو جیب مخفی و یک محفظه بزرگ قبض وجود دارد. این کیف‌پول قطعاً برای همه چیزهایی که هنگام رفتن به خرید، صرف شام یا نوشیدنی با دوستان نیاز دارید، کافی است.


15. کیف‌ پول زیپ‌دار Comme Des Garcons


کیف‌پول زیپ‌دار Comme Des Garcons

این کیف‌پول شیک با لبه‌های منحنی از برند Comme Des Garcons یک انتخاب عالی برای مردانی است که با مد آشنا هستند. زیپ طلایی در ترکیب با چرم سیاه نرم و مارک سفید برجسته عالی به نظر می‌رسد.  وقتی که  باز شود به یک جیب داخلی و فضای زیادی برای کارت‌ها، سکه‌ها و اسکناس‌ها وجود دارد. به‌علاوه، اندازه جمع و جور به خوبی در جیب، کوله پشتی، یا کیف قرار می‌گیرد.


16. کیف‌ پول بیلفولد مردانه Carhartt


کیف‌پول بیلفولد مردانه Carhartt

رنگ خاکی این کیف‌پول دولایه Carhartt آن را به یک گزینه اسپورت فوق‌العاده زیبا تبدیل کرده است. فضای زیادی در این طرح وجود دارد و با هشت جای کارت، سه جیب کناری، و دو پنجره ID به‌علاوه، یک محفظه کلید مخفی هست تا بتوانید تمام اشیاء با ارزش خود را در یک جای مشخص نگهداری کنید. این کیف از چرم سنگین ساخته شده است، بنابراین اگر بک کیف‌پول همه کاره می‌خواهید انتخاب ایده‌آلی است.

 


17. کیف‌ پول چرمی BOSS Crosstown Bifold


کیف‌پول چرمی BOSS Crosstown Bifold

وقتی  که  پدر و مادر را برای شام بیرون می‌برید و برای پرداخت صورت حساب این کیف‌پول را بیرون می‌آورید، مطمئناً شبیه یک رئیس خواهید شد. برند BOSS، کیف‌پول دوتایی شیک کراس تاون را برای مردان کلاسیکی که مدل‌های ظریف می‌پسندند طراحی کرده است. به لطف طراحی ایتالیایی باکیفیت و چرم تمام دانه مشکی، این یک سبک جاودانه است که برای سال‌های آینده جذاب باقی می‌ماند. همه‌چیز جای خود را دارد با هشت جای کارت، دو جیب و یک بخش بزرگ یادداشت و یک برند ظریف در جلو که با پلاک نقره‌ای شیک طراحی شده است و در عین سادگی به کیف‌پول جلوه می‌دهد.


18. کیف‌ پول Radix One Slim


کیف‌پول Radix One Slim

وقتی می‌شود آینده را در آغوش کشید، چرا طرح‌های سنتی استفاده کنید؟ این گیره کیف‌پول مدرن، پلی‌کربنات قوی را با سیلیکون نرم و بادوام ترکیب می‌کند تا طراحی باریک و در عین حال فوق‌العاده کاربردی ایجاد کند. چهار تا ده کارت را بین لایه‌ها جابه‌جا می‌کند و آن را با بند محکم نگه می‌دارد. همچنین می‌توانید پول نقد را زیر سیلیکون قرار دهید یا برای حفاظت بیشتر آن را همراه با کارت خود قرار دهید. پروفیل نازک به راحتی در هر دو جیب جلویی یا پشتی شما با حجم کم قرار می‌گیرد. این یک هدیه عالی برای مردانی است که دوست دارند هنجارها را به چالش بکشند و چیزهای جدید تجربه کنند.


19. جاکارتی برای چاپ لوگو با گل میخ گیونشی


جاکارتی برای چاپ لوگو با گل میخ گیونشی

با طراحی عالی Givenchy، دسترسی آسان به کارت‌های خود را در کافی شاپ داشته باشید. چرم مشکی کلاسیک و شیک است. با این حال، دیزاین نام تجاری Givenchy سفید رنگ به این نگهدارنده کارت احساسی هیجان‌انگیز می‌دهد. این یک طراحی ساده است که کارت‌های شما را بدون نیاز به کیف‌پول حجیم امن نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: راز آراستگی و خوشتیپی آقایان چی میتونه باشه!


20. کیف‌ پول آستین کارتی بلروی


کیف‌پول آستین کارتی بلروی

Bellroy برخی از بهترین کیف‌پول‌های مینیمالیستی موجود در بازار را دارد و این آستین کارت نیز از بهترین‌های آن است. با جیب‌های برای دسترسی سریع در جلو و پشت و فضای ذخیره‌سازی قابل دسترسی در وسط، آن را شیک و بسیار کاربردی نگه می‌دارد. به راحتی دو تا هشت کارت و اسکناس‌های تا شده را در خود جای می‌دهد تا بتوانید از یک زندگی ساده لذت ببرید. به‌علاوه، در طیف وسیعی از رنگ‌های زیبایی از جمله مشکی، زغالی، کاکائویی، تافی و سبز تیره عرضه می‌شود.


21. کیف‌ پول کلاسیک Comme Des Garcons Zip-Oround


کیف‌پول کلاسیک Comme Des Garcons Zip-Oround

برند Comme Des Garcons با این کیف‌پول کلاسیک زیپ‌دار، به هدف زده است. چرم مشکی ساده در سراسر دنیا جذاب است و با زیپ طلایی به خوبی جلوه می‌کند. فضای بیشتری نسبت به سایر طرح‌های Comme Des Garcons دارد که اگر سازماندهی بیشتری را ترجیح می‌دهید مناسب است. سه جای کارت، یک بخش برای یادداشت‌ها، و یک جیب لغزنده وجود دارد. به‌علاوه، یک جیب مخصوص سکه هست که اگر دوست ندارید پول خوردها در جیب‌هایتان به صدا درآید عالی است.


22. کیف‌ پول Octap چرم مصنوعی


کیف‌پول Octap چرم مصنوعی

اگر به دنبال گزینه‌ای مقرون به صرفه هستید، به غیر از کیف‌پول  چرم مصنوعی اکتاپ فکر نکنید. تمام سبک‌های سنتی و عملکردهای محصولات لوکس را دارد، فقط بدون قیمت بالا، سه جای کارت، یک جای شناسه شفاف، یک جیب لغزنده، و یک قسمت برای یادداشت‌ها، و همچنین یک جیب زیپ‌دار اضافی برای نگهداری امن‌تر پول نقد شما تعبیه شده است. شما همچنین می‌توانید بین رنگ مشکی یا قهوه‌ای انتخاب کنید.


23. کیف‌ پول چرم اصل Trifold


کیف‌پول چرم اصل Trifold

این کیف‌پول سه تایی شیک یک گزینه عالی برای مردان شیک‌پوش است. هفت کارت و پول نقد خود را به صورت ایمن نگهداری کنید و اطلاعات خود را با فناوری RFID محافظت کنید. ساختار چرم اصل نرم و بادوام است و تضمین می‌کند که حتی با استفاده مرتب در طی سال‌ها دوام خواهد آورد. همچنین از آنجایی که در جعبه کادویی شیک به دستتان می‌رسد، یک هدیه فوق‌العاده برای یکی از عزیزان یا دوستانتان می‌سازد.


24. کیف‌ پول  Hank RFID Bifold Wallet


کیف‌پول  Hank RFID Bifold Wallet

شرکت Herschel سابقه طولانی در ساخت کیف و کوله پشتی باکیفیت دارد، بنابراین منطقی است که کیف‌پول آن‌ها نیز به همان اندازه فوق‌العاده باشد. این کیف‌پول برزنتی که در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه می‌شود، یک سبک عالی برای مردان خوش سلیقه است. این کیف طراحی باریک دارد، بنابراین فضای اضافی را در جیب یا کیف شما اشغال نمی‌کند و برای محافظت الکترونیکی دارای RFID است. سه جای کارت، یک جای کارت شناسایی و یک جیب برای پول نقد وجود دارد، بنابراین مهم نیست که چگونه پول خود را حمل می‌کنید، جای مناسبی برای نگهداری آن وجود دارد.


25. کیف‌ پول Bosca ID Passcase


کیف‌پول Bosca ID Passcase

با این کیف‌پول چرمی با وقار Bosca از استایلی شیک و براق لذت ببرید. این همان سبک کلاسیک است که پس از یک ناهار تجاری پربار در جیب کت و شلوار شما به خود نمایی می‌کند. حتی با چنین کیف باریکی، فضایی برای پول نقد، رسید و هشت کارت را دارد. به‌علاوه، در صورت نیاز به کوچک کردن بیشتر، فلپ ID نیز قابل جابه‌جا کردن است و فقط موارد ضروری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در نهایت، می‌توانید یکی از سه رنگ مشکی، قهوه‌ای و کنیاکی را انتخاب کنید تا به بهترین نحو با سلیقه‌ی شما مطابقت داشته باشد.


26. کیف‌ پول الگوی مونوگرام سالواتوره فراگامو


کیف‌پول الگوی مونوگرام سالواتوره فراگامو

با این کیف‌پول تک رنگ Salvatore Ferragamo، حس لوکس بودن را به کمد لباس خود اضافه کنید. این یک اکسسوری با ارزش است که شما مشتاق خواهید بود هر زمان آن را بیرون بکشید. این کیف از 100٪ چرم گاوی ساخته شده است و به دلیل نرمی، دوام و استایل خود به نام است. به‌علاوه، الگوی بافت‌دار جذابیت بیشتری به طراحی کلاسیک دو تایی می‌افزاید. این کیف را در موقعیت‌های خاص به عنوان یک هدیه درخشان برای خود بخرید یا به یکی از عزیزانتان هدیه کنید.


27. کیف‌ پول چرمی دو تایی مردانه


کیف‌پول چرمی دو تایی مردانه

با این طرح سبک کلاسیک کیف‌پول چرمی را احساس کنید اما از فناوری مدرن RFID نیز بهره ببرید. طراحی دو تا شده کلاسیک است و فضای کافی برای نگهداری ده کارت در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین دارای دو فضای مجزا برای کارت شناسایی شما است و محل پول و رسید را برای سازمان دهی متعلقات جدا می‌کند.


28. کیف‌ پول مردانه اسلیم دست ساز


کیف‌پول مردانه اسلیم دست ساز

این کیف دستی با چرم طبیعی و فناوری RFID ارزش خودنمایی دارد. طراحی زیبا برای هر شخصیتی مناسب است و عملکرد آن باعث شده کاربرد بیشتری داشته باشد. شما می‌توانید شش کارت به اضافه کارت شناسایی خود را با خود همراه داشته باشید همچنین دارای دو محفظه اسناد و یادداشت است، بنابراین می‌توانید همه چیزهای مهم را پیش خودتان نگه دارید.

بیشتر بخوانید: 7 تا از جذاب‌ترین و چشم‌نوازترین ترکیب رنگِ کفش‌ مردانه


29. کیف‌ پول Columbia Men’s دوفولد با محافظ RFID


کیف‌پول Columbia Men’s دوفولد با محافظ RFID

محافظ RFID برای جلوگیری از سرقت کلاهبردان و طرحی شیک آن موجب شده این کیف‌پول برای استفاده روزمره ضروری باشد. 6 کارت و پول نقد و حتی کارت پرسنلی یا چند عکس را نیز در آن جای دهید. دوخت نمادین کلمبیا و لوگوی برجسته آن را از سایر کیف‌پول‌ها متمایز می‌کند. اگر فرصتی پیدا کردید با نشان دادن آن فخر بفروشید. این محصول از چرم ساخته شده و می‌توانید برای سال‌های زیادی از آن استفاده کنید.


30. کیف‌ پول Calvin Klein


کیف‌پول Calvin Klein

کلاس کار خود را با این کیف‌پول کلاسیک از برند Calvin Klein بالا ببرید. رنگ مشکی براق برای هر موقعیتی مناسب است و طراحی دو تایی اجازه می‌دهد تا چیزهای زیادی را در داخل آن بگذارید، بدون اینکه زیاد پر شود یا احساس ناراحتی ایجاد کند. برای کسانی که عاشق مد هستند، لوگوی بزرگ برجسته مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

 


31. کیف‌ پول زیپ چهار دوخت Maison Margiela


کیف‌پول زیپ چهار دوخت Maison Margiela

آیا زمان آن رسیده است که مدل کیف‌پول خود را عوض کنید؟ اجازه دهید این گزینه شیک Maison Margiela این کار را انجام دهد! ساخته شده از چرم گاو و بسته شدن زیپ همه جانبه، می‌توانید وسایل ضروری خود را در جایی امن  نگهداری کنید و این سبک را انتخاب کنید. لوگوی چهار بخیه Margiela برای کسانی که عاشق دنیای مد هستند جذاب است.


32. کیف‌ پول الکساندر مک کوئین


کیف‌پول الکساندر مک کوئین

کارت‌های شما هرگز به این خوبی به نظر نمی‌رسید! این کیف‌پول الکساندر مک کوئین به شما را قادر می‌سازد که چند کارت را به همراه داشته باشید، اما به اندازه کافی جمع و جور است که به راحتی در جیب شما قرار بگیرد. بدنه‌ی چرم گاوی و یک لوگوی برجسته دارد و نام طراح در جلوی آن چاپ شده است.


33. کیف‌ پول سکه Bi-Fold چک وینتاژ باربری


کیف‌پول سکه Bi-Fold چک وینتاژ باربری

هیچ چیز به اندازه مارک Burberry tartan برند نیست، پس چرا این برند را با کیف‌پول همه‌جا با خود همراه نداشته باشیم؟ این اکسسوری نه تنها شیک و جاودانه است، بلکه با استفاده از ساختار دوستدار محیط‌زیست ساخته شده است. فرآیند ساخت این کیف‌پول شامل منابع تجدیدپذیر، با تولید کمتر CO2 و مصرف آب کمتر است، بنابراین می‌توانید پول نقد خود را در حین نجات سیاره به نگهداری کنید. این پیروزی است!


34. کیف‌ پول چرمی Dolce & Gabbana Camouflage


کیف‌پول چرمی Dolce & Gabbana Camouflage

اگر فکر می‌کردید که چاپ camp از مد افتاده است، دوباره فکر کنید. این کیف‌پول دولایه دولچه و گابانا، کاربردی و شیک است، با ساختار چرمی محکم ایتالیایی و چاپ نظامی سه رنگ محلی برای اسکناس و جای کارت داخلی فضای زیادی را فراهم می‌کند و برای اکثر اسکناس‌ها نیز مناسب است.


35. کیف‌ پول چاپی ETRO Paisley


کیف‌پول چاپی ETRO Paisley

این کیف‌پول از Etro که به خاطر چاپ پیسلی و سبک بی‌دردسر بودنش مشهور است، انتخابی عالی برای هدیه‌دادن یا برای استفاده خودتان است. ساخته شده از چرم ایتالیایی، لوکس و نرم، با طراحی ماهرانه چاپ در آن است. می‌توانید چند کارت را درون آن قرار دهید، اما به اندازه‌ای کوچک است که در جیب پشتی، ژاکت یا کیف دلخواه خود قرار دهید.

راهنمای خرید کیف‌پول مردانه


اندازه کیف‌ پول


اندازه کیف‌پول

کیف‌پول‌های مردانه در اندازه‌های مختلفی وجود دارد و بسته به سبک و نیاز خودتان انتخاب کنید. در طرح‌های سه‌گانه، دوگانه و نگهدارنده کارت در سه اندازه وجود دارند. کیف‌پول‌های بزرگ برای حمل هر چیزی که نیاز دارید عالی هستند، اما می‌توانند در جیب‌های شما حجیم کنند و حتی باعث ایجاد مشکلاتی در قسمت پایین کمر در هنگام نشستن روی آن ایجاد کند. کیف‌پول‌های سایز متوسط گزینه خوبی هستند که پول نقد و کارت را در خود جای می‌دهند، اما همیشه جایی برای سکه و وسایل اضافی ندارید. در نهایت، کیف‌پول‌های مینیمالیستی که این روزها بسیار محبوب هستند و اغلب فقط برای چند کارت و یادداشت جا دارند. با این حال، این‌ها بهترین گزینه بد فرم نکردن لباس هستند. از آن جایی که استفاده از پول نقد کاهش می‌یابد و فناوری به درگاه‌های اینترنتی پرداخت اجازه می‌دهد تا به صورت آنلاین هزینه‌ها را پرداخت کنید، نیاز کمتری به کیف‌پول های بزرگ و دست و پاگیر خواهید داشت.


ساخت کیف‌ پول


ساخت کیف‌پول

کیف‌پول یکی از اکسسوری‌هایی است که اکثر مردان هر روز از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل، هنگام خرید محصول جدید، مطمئن شوید که یک محصول خوش ساخت خرید می‌کنید. اکثر کیف‌پول‌ها از چرم ساخته شده‌اند. چرم روکش طبیعی و هوشمند در موادی ارائه می‌شود که بادوام است و هم با سایش از بین نمی‌رود. کیفیت چرم می‌تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی، هر چه بیشتر  قیمت بالاتری بپردازید، محصول بهتر نصیبتان می‌شود. جایگزین‌های چرم طبیعی شامل چرم مصنوعی است که گزینه بسیار مقرون به صرفه‌تری است اما دوام زیادی ندارد. با افزایش تکنولوژی و طراحی‌های جدید، مواد دیگری نیز در دسترس هستند. که شامل سیلیکون، پلی‌کربنات و حتی فلزات می‌شود در کیف‌پول‌ها و جاکارتی‌های مینیمالیستی پرطرفدار هستند. در هنگام خرید کیف‌پول کیفیت زیپ‌ها یا گیره‌ها را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که با استفاده مداوم خراب نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: شیک ترین و زیباترین تیپ مردانه

مطالب مرتبط