10 مدل ریش‌های وایکینگی برای مردان در سال 2022

10 مدل ریش‌های وایکینگی برای مردان در سال 2022

04 تیر 1401

ریش داشتن مستلزم صبر و حوصله زیادی است. در اینجا بهترین مدل‌های ریش وایکینگی آورده شده است.

جنگجویان وایکینگ ریش‌های بلند و مرتب می‌گذاشتند تا مردانه‌تر و خشن‌تر به نظر برسند. در حالی که امروزه جنگجویان قدرتمند به جای دریا‌ها و اقیانوس‌ها در اتاق هیئت مدیره نبرد دارند، ریش‌های وایکینگ راهی منحصر‌به‌فرد برای بیان استایل و شخصیت شماست.

ریش وایکینگی وحشی، خشن و در عین حال فوق‌العاده جذاب و شیک است.

برای متمایز بودن و تقویت اعتماد به نفس خود به باشگاه مردان ریش‌دار بپیوندید و بهترین مدل‌های ریش وایکینگ را برای مردان مدرن کشف کنید.

ریش وایکینگ چیست؟ ریش وایکینگ‌ها در اسکاندیناوی منشأ گرفته است، وایکینگ‌های باستانی از قرن 8 تا 11 این گونه ریش می‌گذاشتند تا ظاهری خشن و ترسناک آماده نبرد به آن‌ها بدهید. ریش آن‌ها بلند بود و با قصد گرم‌ نگه‌داشتن جنگجویان در آب و هوای سرد استفاده می‌شد. درحالی که ریش هنوز نمادی از جسارت و مردانگی است، بسیاری از مدل‌های ریش وایکینگ در دسترس مردان مدرن امروزی دائماً در حال تغییر هستند.


چگونه ریش وایکینگی بگذاریم؟


برای پیوستن به صفوف این جنگجویان ریش‌دار این سه مرحله ساده را برای ایجاد ریش وایکینگ دنبال کنید.

1. صبور باشید

تقریباً یک ماه طول می‌کشد تا 1 cm موی ریش روییده شود، بنابراین ممکن است 8 هفته یا بیشتر طول بکشد تا ریش وایکینگ در بیاید.

2. از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید

در برنامه‌غذایی روزانه حتماً ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم را دریافت کنید تا موهای صورتتان تغذیه کرده و بدنی آماده وایکینگ‌ها، داشته باشید.

3. پاکسازی و مرطوب کردن

پوست تمیز و مرطوب برای رشد موی سالم برای ریش وایکینگ ضروری است.

بهترین مدل‌های ریش وایکینگ


1. ریش وایکینگ کوتاه


ریش وایکینگ کوتاه

لازم نیست برای رها کردن جنگجوی درونی خود ریش بزرگی داشته باشید در عوض به جای پوشش کامل صورت ریش کوتاه وایکینگ را انتخاب کنید. می‌توانید موهای بلند و کناره تراشیده شده یا دم اسبی را با ریش وایکینگی کوتاه ست کنید. مدل‌های ریش وایکینگ که تا پایین گردن کشیده نمی‌شود راهی عالی برای نشان دادن خالکوی‌های نورس است.


2. ریش وایکینگ با قد متوسط


ریش وایکینگ با قد متوسط

خشن و خنک ریش وایکینگ با قد متوسط بهترین‌های هر دو دنیا را به مردان مدرن هدیه می‌کند. اگر ریش تا قسمت بالای سینه برسد، خشن و در عین حال شیک است نه خیلی کوتاه نه خیلی بلند. اگر به درستی نگهداری شود یک سبک برای مردان آلفا و رهبر تبدیل می‌گردد. وقتی صحبت از مدل‌های ریش وایکینگ می‌شود همه چیز مربوط به مراقبت‌های بعدی است بنابراین مطمئن شوید که روی روغن ریش مرطوب‌کننده و موم ریش با کیفیت خوب سرمایه‌گذاری کرده‌اید.


3. ریش وایکینگ بلند


ریش وایکینگ بلند

در حالی که مردانه هستید در ریش‌های بلندتر مسن‌تر به نظر می‌رسید. بنابراین بسیار مهم است که ریش بلند وایکینگ خود را مدل موی مدرن ترکیب کنید. ایده خوبی است که در مورد گزینه‌ها با آرایشگر خود صحبت کنید. برای این که به زیبایی وایکینگ‌ها برسید باید صبور باشید زیرا ممکن است حدود 3 تا 4 ماه طول بکشد تا ریش به اندازه کافی بلند شود. اگر ریش شما مجعد است حتی می‌توانید آن را با صاف‌کننده ریش صاف کنید.


4. ریش وایکینگ بافته شده


ریش وایکینگ بافته شده

اگر ریش بافته شده وایکینگ برای شخصیت شما مناسب است و موهای صورت شما حداقل به 10 cm می‌رسد پس آماده نبرد هستید! کافی است یک قطره روغن بمالید و ریش خود را به سه دسته مجزا و مساوی تقسیم کنید و آن‌ها را ببافید. اگر حس ماجراجویی را دوست دارید می‌توانید تکنیک‌های پیچیده‌تر بافت را کشف کنید.


5. ریش وایکینگ مهره‌دار


ریش وایکینگ مهره‌دار

ریش وایکینگ‌ها خشن است اما مدل‌های ریش مهره‌دار وایکینگ‌ها وحشیانه هستند. وایکینگ‌ها مهره‌هایی را به نماد احترام به برادران ریش‌دار خود هدیه می‌دادند. برای تزیین و نگه‌داشتن بافت‌ها می‌توانید از چند مهره در سبک‌ها و اندازه‌ها مختلف استفاده کنید.


6. ریش وایکینگی ته ریش


ریش وایکینگی ته ریش

برای ریش وایکینگ باید ته ریش خود را به مدت 6 هفته یا بیشتر رشد دهید. برای داشتن ریش پسر بد باید اصلاح و کوتاه کردن ریش را متوقف کنید و از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید. اما خبر خوب این است که بسیاری از مدل‌های ریش وایکینگ در مقایسه با برخی از مدل‌های رایج‌تر مانند بزی که نیاز به اصلاح روزانه دارند، به نگهداری بسیار کمتری نیاز دارند.


7. ریش وایکینگ با سبیل


ریش وایکینگ با سبیل

اگر ریش وایکینگ‌ها را دارید چرا سطح را بالا نبرید و آن را با سبیل ترکیب نکنید؟ برای داشتن حال و هوای تازه‌کار پسند یک سبیل کوتاه را انتخاب کنید. از طرف دیگر با سبیل‌های ضخیم، شخصیت بیشتری به جنگجوی درونی خود اضافه کنید. در نهایت برای طرفداران موهای صورت ترکیب یک ریش بزرگ و جسور وایکینگ با سبیل راهی عالی برای شخصی کردن استایل شما است.


8. ریش وایکینگ گیت


ریش وایکینگ گیت

وایکینگ‌ها سبک‌های مختلفی از ریش می‌گذاشتند در حالی که برخی برای گرم نگه داشتن خود در سرمای زمستان ریش کامل داشتند برخی دیگر به سراغ ریش بزی می‌رفتند. با این حال ریش وایکینگ یک مورد مد است. یک ریش وایکینگ بزی را با مدل موی دم اسبی ترکیب کنید تا گونه‌ها و ظاهر زیبای شما را برجسته کند.


9. ریش وایکینگ سلتیک


ریش وایکینگ سلتیک

وایکینگ‌ها نورس هستند اما سلت‌ها بر میراث و سبک وایکینگ‌ها تأثیر گذاشتند و هر دو در نوع خود جنگجویان سرسختی بودند. شما می‌توانید دو ملت را به روش‌های مختلف به هم نزدیک کنید. به عنوان مثال ریش قرمز وایکینگ را با مهره‌های الهام گرفته از سلتیک ترکیب کنید. به یاد داشته باشید ثروت به نفع شجاعان است!


10. ریش وایکینگ دم اردکی


ریش وایکینگ دم اردکی

اگر ریش پرپشتی یا اندازه 5 تا 10 cm دارید، دم اردک وایکینگ می‌تواند سبک جنگجوی شما باشد این استایل نوردیک دارای پهلوهای کوتاه و قسمت چانه بلند و نوک تیز است.

چارلی هانام را در نظر بگیرید وایکینگ مغرور و شجاع بودند بنابراین ریش وایکینگ دم اردکی خود را درخالی که شانه‌هایتان عقب است و سرتان را بالا نگه داشته‌اید بزنید.

بییشتر بخوانید: 7 روش اثبات شده برای رشد سریع‌تر ریش

سوالات متداول ریش وایکینگ:

روغن ریش چیست؟

هیچ کس جذب ریش خاکی و ژولیده نمی‌شود. حتی وایکینگ‌ها استانداردهای نظافتی بالایی داشتند. به همین دلیل روغن ریش یک محصول ضروری برای مردانی است که مدل‌های ریش وایکینگ دارند. روغن ریش با ترکیب روغن‌های مواد مغذی مغذی مانند دانه انگور، آرگان و جوجوبا به عنوان یک محصول حالت‌ دهنده برای نگه ریش بلند نیاز است. هدف روغن ریش حفظ نرمی و لطافت موهای صورت است.

چگونه از روغن ریش استفاده کنیم؟

برای داشتن موهای سالم پس از دوش گرفتن یا پاکسازی3 تا5 قطره از روغن ریش مورد علاقه خود را کف دست اضافه کنید سپس ریش را ماساژ دهید. روغن را روی تمام ریش به سمت پایین بمالید تا زمانی که موها مرطوب شود. اگر ریش ضخیم وایکینگ دارید، یک شانه یا برس ریش بگیرید و آن‌ها را شانه بکشید. دوش گرفتن یا تمیز کردن قبل از استفاده از روغن یک نکته مفید است زیرا آب گرم به باز شدن منافذ و فولیکول‌های مو کمک می‌کند تا محصول را بهتر جذب کند.

نحوه مدل دادن به ریش وایکینگ

هنگام انتخاب بهترین روش برای حالت دادن به ریش وایکینگ خود چند فاکتور نقش دارند. گزینه‌ها به طول و ضخامت ریش شما بستگی دارد.

ریش بلند وایکینگ با بافت هیجان انگیز است با این حال ممکن است در محیط اداری مناسب نباشد. فراموش نکنید که قبل از انتخاب مدل ریش وایکینگ به فرم صورت، سن، مدل مو و سبک زندگی خود را در نظر بگیرید.

نحوه نگهداری از ریش وایکینگ

نگهداری از ریش‌های جسورانه و زیبای وایکینگ برای افراد ضعیف مناسب نیست برای رسیدن به کمال باید از طرح جنگی سه مرحله‌ای پیروی کنید. ابتدا یک رژیم غذایی سالم برای تقویت رشد موها داشته باشید و موهای اطارف چانه و گونه‌ها را به آرامی کوتاه کنید و در آخر قبل از مرطوب کردن با روغن ریش هر روز آن را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: 20 مورد از بهترین مدل‌های ریش بلند برای مردان در سال 2022

مطالب مرتبط