12 شلوار برای استایل شیک و به روز آقایان

12 شلوار برای استایل شیک و به روز آقایان

26 تیر 1401

کت و کتانی همیشه در صدر فهرست علایق مردان قرار می‌گیرند، اما اجازه ندهید که لباس‌های فشن شما را نسبت به موارد ضروری کور کند. شلوار مناسب مردانه ممکن است کم اهمیت به نظر برسد، اما اگر نادرست انتخاب کنید فوراً درخشش لباس‌ مورد علاقتان را که مدت‌ها به دنبال آن بوده‌اید، از بین می‌برید.

بله، کار آسانی است که برای چندمین بار شلوار جین مشکی همیشگی را بپوشید، اما یک کمد پر از لباس‌های شیک وجود دارد که فرصت بیرون آمدن از کمد لباس را نداشته‌اند. در اینجا برخی از انواع شلوار مردانه آورده شده است که شاید به پوشیدن آن‌ها فکر نمی‌کردید، اما بهتر است آن‌ها را در نظر بگیرید.


1. شلوار مخمل کبریتی


شلوار مخمل کبریتی

یکی از کم استفاده‌ترین موارد در استایل مردانه است و اگر به درستی پوشیده شود، می‌تواند به یک شلوار کاربردی تبدیل شود. لباس‌های مردانه در دهه 1970 از بهترین‌ها بودند که این روزها دوباره ترند شده‌اند، بنابراین هرگز زمان بهتری از اکنون برای پوشیدن شلوار مخمل کبریتی وجود نداشته است.

مخمل کبریتی پارچه‌ای از جنس پنبه یا پشم بافته شده، است که باعث ایجاد خطوط موازی می‌شود این شلوارهای خط‌دار تا حدودی در برابر خمیدگی مقاومت خواهند کرد. البته ممکن است کمی گرم باشد، بنابراین بهتر است آن‌ها را برای زمان سوز و سرما کنار نگه دارید.

سعی کنید یک جفت شلوار مخملی تیره را با یک سویشرت و کفش‌های ورزشی چرمی ست کنید تا نشان دهید که در واقع یکی از اعضای Oxbridge نیستید.

این پارچه راه راه می‌تواند برای لباس‌های رسمی‌تر نیز مناسب باشد. یک کت و شلوار مخملی برش‌دار، برای فصل مهمانی عالی خواهد بود.


2. شلوار پارچه‌ای


 شلوار پارچه‌ای

شلوار مردانه پارچه‌ای مورد علاقه بلاگرها و طرحان مد در سراسر جهان، بازگشتی به روزهایی است که شلوار جین پادشاه واقعی  کمد لباس نبود.

شلوار پارچه‌ای برای ست کردن با دیگر لباس‌ها طراحی ‌شده است، سال‌هاست که در میان اهالی صنعت مد یکی از پایه‌های اصلی بوده است و هیچ نشانه‌ای از کاهش محبوبیت آن‌ها دیده نمی‌شود.


3. شلوار  TWILL


شلوار  TWILL

شلوار توییل به الگو‌های موربی که در پارچه‌ آن بافته شده است اشاره دارد و نسبت به بیشتر شلوارهای غیررسمی از تنوع بیشتری برخوردار است و از پارچه‌ای با دوام و درصد نخ بالا ساخته شده است. ماهیت مقاوم آن در برابر سایش توییل را به یکی از با مقرون صرفه‌ترین شلوارها تبدیل کرده است. توییل یک مدل شلوار معمولی است، بنابراین آن‌ها را با یک جفت کفش ساده، تی‌شرت یا یک پیراهن بپوشید تا یک استایل راحت برای خارج از محل کار داشته باشید.


4. شلوار ساق بلند


شلوار ساق بلند

در مقابل شلوارهای جین تنگ و چسبان شلوارهای شیک و راحت ساق بلند قرار گرفته است که پاهای لاغر را در خود پنهان می‌کند و برای یک قرار شبانه ظاهری باوقار و در عین حال شیک به شما می‌دهد. شلوار ساق بلند جزء لباس‌های الهام‌گرفته از دهه 1950، برش Levi’s 501 به طور قاطع در بین شیک‌ترین لباس‌های مردانه قرار دارد و روز به روز جذاب‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسند.


5. شلوار کتان


شلوار کتان

در سال‌های نه چندان دور، شلوارهای کتانی شلوارهای بد شکلی بودند که جایی در کمد لباس مردان مدرن نداشتند. خوشبختانه طراحان در سال‌های اخیر کارهای زیادی برای بازسازی آن‌ها انجام داده‌اند. برش‌های بی‌شکل از بین رفته‌اند و برش‌های باریک و مدرن جایگزین آن شده‌اند که هر فرم بدنی را زیبا نشان می‌دهد. و شلوارهای کتانی را بسیار کاربردی‌تر از پیش می‌کند.

آن‌ها را به عنوان بخشی از یک کت و شلوار کتان امتحان کنید تا حال و هوای قدیمی‌ و کلاسیک داشته باشید، اما شلوارهای کتان مدرن‌ کوتاه‌تر هستند، می‌توانید با کفش‌های کتانی و تی‌شرت ساده ست کنید.


6. شلوار با بند کشی


شلوار با بند کشی

شلوارهای مردانه با بند کشی بهترین اتفاقی است که در یک دهه اخیر برای لباس‌های مردانه می‌افتد. تا همین اواخر، بند کشی و کمربندهای کش‌دار فقط به لباس‌های ورزشی محدود می‌شد و عموماً نشانه‌ای از بی‌اعتنایی شما به آن‌ها بود. اما این روزها، شلوارهای با بند کشی سفارشی شده عرضه می‌شوند. وقتی احساس کردید که لباس‌های آراسته داخل کمد لباسی چقدر می‌تواند راحت باشد، دیگر به استایل‌های قبلی خود برنمی‌گردید.


7. شلوار JOGGER


شلوار JOGGER

چندین مدل شلوار عالی در طول سال‌ها اخیر طراحی شده است از جمله شاکت، اسنود، er، کیمیه اما هیچ ‌کدام به اندازه شلوار جاگر ماندگار نشدند. و در بین اعضای جنبش اسپورت-لوکس طرفدار زیادی دارد، «این حس را دارم که اصلاً هیچ چیز ‌نپوشیده‌ام» ترکیبی از لباس راحتی و یک لباس اسلیم که آن را به یک شلوار امروزی‌تر که به اندازه باشگاه یا در خانه راحت و شیک است تبدیل می‌کند. در حالی که می‌تواند برای دویدن مناسب باشد. ما پیشنهاد می‌کنیم که حال و هوای لباس‌های خیابانی را با یک تی‌شرت لوگوی مانند Palace، Stussy یا Undefeated، حفظ کنید.


8. شلوار کوتاه


شلوار کوتاه

شلوارهای کوتاه که مچ پا را نشان می‌دهد، اینجا هستند تا بمانند و دلیل خوبی هم دارد. به مچ پاهایتان اجازه دهید در تابستان نفس بکشند، شلوارهای کوتاه راهی عالی برای جذابیت بیشتر لباس‌های رسمی خسته کننده هستند. علاوه‌بر این به کفش‌ها فرصت درخشش می‌دهد.

شلوارهای کوتاه برای محیط‌های رسمی و خارج از کار مناسب هستند. شلوار کوتاه شنی رنگ را با یک پیراهن سفید ساده، جیر بامبر درجه یک و وسایل ورزشی لوکس سفید برای آخر هفته جالب می‌شود. در همین حال، برای مناسبت‌های رسمی‌تر، شلوار کوتاه مشکی که با کت‌ خاکستری، یقه‌ی زغالی و کفش‌های oxblood پوشیده ‌شود، برای یک دفتر کاری که کمی راحت‌تر و غیررسمی ایده‌آل است.


9. شلوار شیش جیب


شلوار شیش جیب

شلوارهای شیش جیب تاریخچه جالبی دارند، از شلوار سربازان ارتش تا شلوار مورد علاقه نوازندگان هیپ‌پاپ بوده است اما اکنون، زمان کافی گذشته و همه چیز کمی آرام‌تر شده است و شلوار شیش جیب به شکلی جادار و بسیار شیک‌تر بازگشته است.

نکته کلیدی برای دوختن شلوارهای مردانه شیش جیب این است که اطمینان حاصل کنید که اندازه آن چیزی بین باریک و جادار در حد وسط قرار بگیرد، مطمئناً می‌توانید جیب‌های بزرگ آن‌ را تا لبه پر کنید، اما برای خوش استایل بودن بهتر است که خالی بمانند.

شلوارهای خاکی استاندارد تقریباً با هر لباسی در رنگ سرمه‌ای مناسب است، می‌توان یک شلوار مشکی شیش جیب را در کنار یک پیراهن سفید آکسفورد، یک سویشرت خاکستری، و یک کت سرمه‌ای ست کنید تا ظاهری عالی برای آخر هفته داشته باشد.


10. شلوار فاق بلند


شلوار فاق بلند

شلوارهای فاق بلند این روزها بسیار ترند شده‌اند و طرفداران پر و پا قرصی دارند. از آنجایی که خط کمر شلوارهای فاق بلند بالاتر از شلوارهای معمولی قرار می‌گیرد فعالیت‌های روزمره را را راحت‌تر می‌کند و برای افرادی که شکم و پهلو دارند گزینه مناسبی است همینطور پاها را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد و همیشه یک انتخاب درست برای افراد کوتاه قامت به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: 18 مدل موی جذاب فاکس هاواک یا شاهینی برای مردان در سال 2022


11. شلوار پلیسه‌دار


شلوار پلیسه‌دار

در حالی که شلوارهای پیلسه‌دار بار دیگر راه خود را به بازار باز کرده‌اند، یکی از مدل شلوارهایی که مدت‌ها فراموش شده بود اکنون در کانون توجه طراحان مد قرار گرفته است. پلیسه تا همین چند وقت پیش سبک مردانه‌ای بود که برای پدربزرگ به حساب می‌آمد. شلوار چین‌دار به سبک مردانه بازگشته است و اکنون زمان آن است که آن‌ها را به کمد لباس خود معرفی کنید.


12. شلوار ورزشی


شلوار ورزشی

زمانی که شلوارهای اسپرت برای اولین بار از پیست دومیدانی خارج شدند و به خیابان‌ها رفتند، لباس‌های مردانه‌ای مانند کت و شلوار  بعد از یک مدت طولانی آهی بلند کشیدند. این استراحتی بود که همه به دنبالش بودند و ممکن نبود بیشتر از این مورد استقبال قرار بگیرد.

وقتی پای لباس‌های ورزشی به میان می‌آید، تنوع زیادی وجود دارد. شما می توانید مدل شلوار راه راه را انتخاب کنید. یا در عوض، به سراغ حال و هوای شلوارهای دهه ۹۰ بروید.

اگر می‌خواهید استایل خیابانی داشته باشید، به دنبال لباس ورزشی کامل بروید و آن را با  یک کلاه بپوشید.

بیشتر بخوانید: بهترین استایل‌های تابستانی مردانه

مطالب مرتبط