30 طرح ناخن آبی که باید در سال 2022 امتحان کنید

30 طرح ناخن آبی که باید در سال 2022 امتحان کنید

02 مرداد 1401

هنر ناخن یک راه فوق العاده برای لذت بردن از ظاهر خود، آزمایش با رنگ‌ها و پوشش‌های مختلف است. و یکی از بهترین رنگ‌ها آبی است، رنگی که با آرامش و ثبات همراه است. همچنین یک رنگ همه کاره است و چندین سایه برای انتخاب وجود دارد، از آبی کم رنگ ملایم و رمانتیک تا آبی پر جنب و جوش که توجه را می‌طلبد. این امر پیدا کردن ظاهری متناسب با هر ترجیح و رنگ چهره را آسان می‌کند. می‌توانید سایه‌های آبی را برای جلوه‌ای زیبا و ترکیبی با هم ترکیب کنید، یا فقط یکی را انتخاب کنید و الگوها و چاپ‌های مورد علاقه خود را ایجاد کنید.


1. ناخن‌های اکریلیک آبی بادام


ناخن‌های اکریلیک آبی بادام

آبی کودک یک رنگ فوق‌العاده برای طراحی ناخن شماست، زیرا برای اکثر افراد جذاب و فوق‌العاده همه‌کاره است. می‌توان آن را به راحتی با رنگ‌های خنثی مانند برهنه یا سفید یا صورتی روشن و بنفش ترکیب کرد و با رنگ‌های روشن‌تر و رنگارنگ‌تر هماهنگ کرد. هنگام تصمیم‌گیری در مورد مانیکور عالی، می‌توانید آن را ساده نگه دارید یا الگوها و طرح‌های ناخن مورد علاقه خود را انتخاب کنید، و یکی از راه‌های جلب توجه دست‌ها، ناخن‌های بادامی است. ناخن‌های بادامی شکلی فوق‌العاده هستند که با کناره‌های مخروطی، نوک گرد و پایه پهن مشخص می‌شوند. آن‌ها ظریف، پیچیده و برای دراز کردن انگشت و لاغرتر به نظر رسیدن آن عالی هستند. ناخن‌های بادام نیز به خوبی به هنر ناخن‌هایی که ساده یا با جزئیات هستند کمک می‌کنند.


2. ناخن‌های اکریلیک آبی و طلایی


ناخن‌های اکریلیک آبی و طلایی

اکریلیک‌ها همه کاره و بادوام هستند و به شما امکان می‌دهند ناخن‌ها را به طول و شکل دلخواه خود در آورید. آن‌ها همچنین قوی و ماندگار هستند و به خوبی به هنر ناخن، از جمله طرح‌های آبی کمک می‌کنند. آبی کودک سایه روشن آبی است که با آرامش همراه است. این یک گزینه فوق العاده است زیرا برای اکثر افراد جذاب است و می‌توان آن را به روش‌های مختلف پوشید، از جمله مخلوط کردن آن با طلا برای ظاهری شیک و درخشان می‌توانید لاک ناخن طلایی را با آبی کودک ترکیب کنید، آن را در زوایای جالب اضافه کنید یا روی نوک طلا تمرکز کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب ورق طلا، جلوه‌ای سه‌بعدی ایجاد کنید، و یک روکش بافتی ایجاد کنید که به عمق و بعد می‌افزاید. طلا را روی یک ناخن خاص متمرکز کنید یا آن را به هر ناخن اضافه کنید. انتخاب باشماست!


3. ناخن‌های آبی و سبز


ناخن‌های آبی و سبز

ناخن‌های آبی و سبز ترکیبی سرگرم کننده و جالب هستند. لطافت آبی کودک مکمل بسیاری از سایه‌های سبز از جمله رنگ‌های روشن است که تضاد جالبی ایجاد خواهد کرد. نحوه ترکیب این دو رنگ انتخاب شماست. این می‌تواند حس یکپارچه‌سازی را روی محیط متمرکز‌ کند، یا می‌توانید رنگ سبز را در نوک و آبی را در پایه متمرکز کنید تا ظاهری مدرن و راحت داشته باشید. هنر ناخن رسا و سرگرم کننده است، بنابراین با زوایای مختلف و چاپ‌های مختلف آزمایش کنید تا ظاهری را پیدا کنید که برای شما مناسب‌تر است.


4. ناخن سه بعدی آبی


ناخن سه بعدی آبی

اگر می‌خواهید توجه را به ناخن‌های خود جلب کنید، یک راه تضمینی برای انجام این کار استفاده از هنر ناخن سه بعدی است. آثار هنری سه بعدی ممکن است کاربردی‌ترین گزینه برای مانیکور شما نباشند، و باید مراقب باشید که شکسته نشوند. با این حال، بدون شک یکی از سرگرم کننده‌ترین راه‌ها برای طراحی ناخن‌های شما است و ظاهری جالب ایجاد می‌کند. برای یک رویکرد پیچیده می‌توانید سنگ‌های قیمتی را یک گوشه ناخن جمع کنید یا آن را ساده نگه دارید. برای جلب توجه به انتهای ناخن و برجسته کردن شکل، نوک ناخن‌های خود را آبی رنگ کنید. ناخن‌های سه بعدی روی ناخن‌های بلند بهتر به نظر می‌رسند زیرا فضای بیشتری برای خلاقیت وجود دارد.


5. ناخن‌های سبز آبی و نئون


ناخن‌های سبز آبی و نئون

اگر شما فردی هستید که عاشق رنگ‌های زنده هستید و  مانیکوری می‌خواهید که نیاز به توجه داشته باشد، ناخن‌های آبی و سبز نئون را امتحان کنید. رنگ‌های نئون به شدت اشباع و قابل مشاهده هستند و افزودن رنگ به مانیکور بعدی شما می‌تواند احساس انرژی و تازگی داشته باشد. آبی و سبز یک جفت کلاسیک هستند. اگرچه تضاد وجود خواهد داشت، اما رنگ‌ها مکمل هم هستند. این کار پوشیدن آن‌ها را راحت‌تر می‌کند و می‌توانید آن‌ها را به روش‌های مختلفی از جمله زوایای غیر معمول، چاپ‌ها و الگوها ترکیب کنید. می‌توانید دو رنگ نئون را انتخاب کنید یا آبی تیره و سبز نئون را برای مانیکور ظریف اما سرگرم کننده انتخاب کنید. این هنر ناخن به دلیل سادگی بر روی ناخن‌هایی با هر طول و شکلی عالی به نظر می‌رسد.


6. ناخن اکریلیک پروانه آبی


 ناخن اکریلیک پروانه آبی

پروانه‌های آبی، مانند مورفو آبی، ایده خوبی برای مانیکور بعدی شما هستند. طرح‌های ناخن پروانه‌ای به دلیل زیبا و نمادین بودن محبوب هستند. حشره بالدار در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف وجود دارد و به شما امکان می‌دهد در طراحی خود خلاق باشید و رنگ‌های مورد علاقه خود را برای بازسازی آن‌ها انتخاب کنید. تمام کردن پروانه‌ها همچنین نمادین هستند و با زیبایی، رشد و تحول همراه هستند. این انتخاب ایده آل برای کسی است که می‌خواهد قدرت خود را به خود یادآوری کند یا زنی که دوره سختی را در زندگی خود پشت سر گذاشته است.


7. ناخن ابر آبی


ناخن ابر آبی

تعداد کمی از طرح‌های هنری ناخن وجود دارند که به زیبایی و رویایی ناخن ابری آبی هستند. ابرها نمادی از رویاها، مثبت‌اندیشی و امید هستند و به دلیل سادگی، افزودنی عالی برای ناخن‌ها با تمام طول‌ها و شکل‌ها هستند. ایجاد آن‌ها در خانه آسان است و از آنجایی که هر ابری می‌تواند کمی متفاوت باشد و از نظر شکل و اندازه متفاوت باشد، لازم نیست به دقت ظاهر خود اهمیت دهید و می‌توانید خلاق باشید. می‌توانید کل ناخن را با پایه آبی و ابرهای سفید پف کرده رنگ کنید یا آن‌ها را فقط روی نوک آن متمرکز کنید تا شکل ناخن خود را برجسته کنید.


8. ناخن دیزنی آبی


ناخن دیزنی آبی

ناخن‌های الهام گرفته شده از دیزنی راهی عالی برای هدایت دوران کودکی شما و لذت بردن از طراحی خود هستند. فیلم‌های زیادی برای الهام گرفتن وجود دارد که می‌توانند در تم آبی قرار بگیرند، بنابراین در انتخاب خود خلاقیت به خرج دهید. این می‌تواند شامل Lilo & Stitch و تم اقیانوس باشد. برای هر ناخن یک طرح متفاوت انتخاب کنید یا روی یک ناخن خاص تمرکز کنید و بقیه ناخن‌ها را با سایه آبی رنگ آمیزی کنید. شما همچنین می‌توانید لاک مات را انتخاب کنید و ظاهری جالب از نظر بافت ایجاد کنید.


9. ناخن‌های الهام گرفته از افسانه‌های تاریخی آبی


ناخن‌های الهام گرفته از افسانه‌های تاریخی آبی

الگوهای عامیانه مبتنی‌بر لباس‌های تاریخی است که می‌تواند چندین دهه قدمت داشته باشد. این الگوها دارای اهمیت تاریخی و فرهنگی هستند، همچنین زیبا و خلاقانه هستند و الهام بخش مناسبی برای مانیکور بعدی شما هستند. انتخاب سایه مورد علاقه آبی یا ترکیب آبی روشن و تیره راهی عالی برای نشان دادن این الگوها است. همچنین می‌توانید رنگ پایه برهنه یا طبیعی را انتخاب کنید تا آبی در مقابل آن ظاهر شود. زیبایی هنر ناخن که هر ناخن می‌تواند ظاهر متفاوتی داشته باشد و به شما اجازه می‌دهد خلاق باشید. این می‌تواند به همان اندازه که می‌خواهید ساده یا دقیق باشد و با هر شکل و طول ناخن سازگار شود.


10. ناخن‌های اکریلیک هنری قلب آبی


ناخن‌های اکریلیک هنری قلب آبی

هنر ناخن قلب یک انتخاب فوق‌العاده برای مانیکور بعدی شما است زیرا بازیگوش، زیبا و نمادین است. قلب‌ها نماد شناخته شده جهانی عشق هستند. سادگی آن‌ها باعث می‌شود که به راحتی آن‌ها را در خانه خود ایجاد کنید. شما همچنین می‌توانید با اندازه‌ها و زوایای مختلف آزمایش کنید یا آن‌ها را به شکل چرخشی برای یک پایان منحصر به فرد بسازید. آبی یک رنگ فوق‌العاده است و سایه‌ای برای تکمیل تمام رنگ‌های پوست وجود دارد. شما همچنین می‌توانید سایه‌های آبی را برای ایجاد ناخن‌های رنگارنگ‌تر ترکیب کنید.


11. ناخن‌های مرمر آبی


ناخن‌های مرمر آبی

جلوه مرمری از نظر بصری جالب است و جلوه‌ای درخشان و بافتی ایجاد می‌کند. می‌توان آن را در رنگ‌های مختلف ساخت، از جمله انتخاب رنگ آبی مورد علاقه خود با سفید برای برجسته کردن جلوه، می‌توانید از طلا نیز استفاده کنید که به مانیکور شما ظاهری مجلل و پیچیده می‌دهد و آن را گران به نظر می‌رساند. ناخن‌های مرمری انتخابی عالی و ایده آل برای ناخن‌هایی با هر شکل و طولی هستند. هر بار که آن‌ها را ایجاد می‌کنید، پایان کمی متفاوت خواهد بود، و این یک رویکرد خلاقانه و منحصر به فرد برای هنر ناخن است.


12. چرخش مات آبی


چرخش مات آبی

چرخش‌ها ظاهری درخشان برای هنر ناخن شما هستند و می‌توانند با رنگ‌های مختلف و در اندازه‌های مختلف ایجاد شوند. چرخش‌های آبی به طرز مسحور کننده‌ای زیبا هستند و می‌توانند اثر آرام بخشی داشته باشند. می‌توانید آن‌ها را با سایه‌های متعدد آبی ایجاد کنید یا رنگ‌های خنثی مانند برهنه یا سفید اضافه کنید. یا می‌توانید ناخن‌ها را با کنتراست بالا انجام دهید و آن را با رنگ‌های روشن و جسورانه ترکیب کنید. همچنین یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند مانیکور ساده‌ای داشته باشند که به راحتی در خانه ایجاد شود و آن‌ها را جذاب‌تر نشان دهد. شما می‌توانید به جای روکش براق استاندارد، پولیش مات را انتخاب کنید. ناخن‌های مات بسیار زیبا هستند و ظاهری صاف دارند.


13. ناخن آبی با نقش هواپیمای کاغذی


ناخن آبی با نقش هواپیمای کاغذی

هواپیماهای کاغذی از یک ورق کاغذ تا شده ساخته می‌شوند و اغلب توسط کودکان ساخته می‌شوند. هنر ناخن با هواپیمای کاغذی اغلب نمادین است و نشان‌دهنده خلاقیت، معصومیت، جادو، سفر و سرگرمی است. بسته به ترجیح شما، روش‌های مختلفی برای طراحی آن وجود دارد، اما انتخاب سایه روشن، آبی بچه‌گانه یا پاستلی و اضافه کردن هواپیما به یک ناخن برجسته، انتخاب برجسته‌ای است. لاک مات را انتخاب کنید تا ظاهری صاف به ناخن‌ها بدهد.


14. ناخن‌های الهام گرفته از اقیانوس آبی


ناخن‌های الهام گرفته از اقیانوس آبی

اقیانوس مکانی زیبا و اسرارآمیز است که مملو از زندگی است. این ایده آثار هنری، مد و هنر ناخن است، و ناخن‌های آبی الهام گرفته از اقیانوس، ظاهری عالی برای یک مانیکور خیره کننده و همچنین نمادین هستند. این می‌تواند نشان دهنده یک سفر، کاوش در خود، یا فصل جدیدی در زندگی شما باشد. می‌توانید نقاشی ناخن‌تان را طوری ایجاد کنید که مانند امواجی باشد که به ساحل برخورد می‌کنند، جلوه‌ای مرمری با سایه‌های مختلف آبی ایجاد می‌کنند، بخشی را به رنگ برهنه یا طبیعی باقی می‌گذارند، و یک لایه لاک طلایی اضافه می‌کنند تا ظاهری مجلل به آن ببخشد.


15. ناخن آمبر آبی


ناخن آمبر آبی

Ombre یک تکنیک فوق العاده برای هنر ناخن است که دو یا چند سایه را با هم ترکیب می‌کند. یکی روشن و دیگری تاریک این یک جلوه درخشان و مدرج ایجاد می‌کند که روشی فوق‌العاده برای آزمایش رنگ‌ها است. نتیجه بدون دردسر شیک است و وقتی چندین سایه آبی را با هم ترکیب می‌کنید و روی روشن‌ترین رنگ در نوک آن تمرکز می‌کنید و چشم را به شکل و طول ناخن‌هایتان می‌کشید، عالی به نظر می‌رسد. ناخن‌های Ombre در طولانی مدت بهترین کار هستند تا اثر را بهتر نشان دهند.


16. ناخن اکریلیک صورت لبخند آبی


ناخن اکریلیک صورت لبخند آبی

صورتک نماد شادی و خوش بینی است و راهی عالی برای ایجاد شادی در زندگی شماست. ناخن‌های شما می‌توانند به شما یادآوری کنند که تمرکز خود را حفظ کنید یا به جنبه‌های روشن زندگی نگاه کنید. ایجاد شکلک نیز آسان است و بسته به زوایایی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید یک لبخند نیمه یا یک لبخند کامل را انتخاب کنید. طراحی صورتک با لاک ناخن آبی انتخابی عالی است و زمانی که روی رنگ طبیعی، سفید یا برهنه ایجاد شود به آن جان می‌بخشد.


17. ناخن اکریلیک نوک آبی با هنر گل


ناخن اکریلیک نوک آبی با هنر گل

برای یک رویکرد مدرن به مانیکور نوک فرانسوی، می‌توانید آن را به جای رنگ سفید کلاسیک در رنگ آبی ایجاد کنید. اثر هنری را روی یک یا دو ناخن برجسته متمرکز کنید و سپس هنر گل را به ناخن‌های دیگر اضافه کنید تا ظاهری زیبا و زنانه داشته باشید. گلها زیبا و نمادین هستند که با زندگی و رشد همراه هستند. آن‌ها می‌توانند یادآوری برای پذیرش زندگی کامل باشند. جزئیات گلی که انتخاب می‌کنید می‌تواند به دلخواه شما ساده یا دقیق باشد، بسته به ترجیح شما برای کارهای هنری که به فضای بیشتری نیاز دارند، ناخن‌های بلند با نوک تیز یا گرد انتخاب کنید.


18. ناخن‌های نوک V شکل آبی


ناخن‌های نوک V شکل آبی

برای مانیکور بعدی خود، ناخن‌های اکریلیک آبی را در نظر بگیرید زیرا همه کاره و شیک هستند و به راحتی می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید. یک رویکرد مدرن به نکات کلاسیک فرانسوی را با ایجاد آن‌ها در سایه V-tip برای ظاهری ساده اما بی‌دردسر امتحان کنید. نکات کلاسیک رنگ کردن ناخن با یک خط افقی انجام می‌شود، در حالی که این ظاهر یک شکل V ایجاد می‌کند. این یک راه عالی برای جلب توجه به شکل ناخن شما است و به خصوص در ناخن‌های بلندتر خوب به نظر می‌رسد. فضای بیشتری برای نشان دادن طرح وجود دارد.


19. ناخن‌های مد روز آبی کبالت


ناخن‌های مد روز آبی کبالت

برای کسانی که خواهان رنگ آبی هستند که برجسته باشد و توجه را به شکل و طول ناخن شما جلب کند، آبی کبالتی را در نظر بگیرید. کبالت یک رنگ آبی مایل به خاکستری نقره‌ای است که شادابی متوسطی دارد و می‌تواند در تمام طول سال روی ناخن‌ها عالی به نظر برسد. همچنین فوق‌العاده جذاب است و می‌توان آن را روی ناخن‌هایی با هر طول و شکل استفاده کرد، اما برای تمام چهره‌ها نیز مناسب است. می‌توانید هر ناخن را با سایه‌ای از کبالت رنگ کنید یا در نحوه ترکیب آن خلاق باشید، آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید و طرح‌ها یا الگوهای مختلف را امتحان کنید.


20. Comme Des Garcons


Comme Des Garcons

Comme Des Garçons یک برند مد لوکس ژاپنی است که توسط Rei Kawakubo تأسیس شده است. این به دلیل سبک تازه، منحصر به فرد و جوان آن جشن گرفته می‌شود. یکی از قابل تشخیص‌ترین تصاویر قلب آن‌ها با چشم است. اگر عاشق این برند هستید، می‌توانید از این برای ایجاد مانیکور بعدی خود ایده بگیرید. این هنر ناخن نه تنها بازیگوش به نظر می‌رسد، بلکه یک راه عالی برای نشان دادن دانش مد شما است. شما می‌توانید با قرار دادن لوگوهای مختلف آزمایش کنید و رنگ‌های مختلف را با هم ترکیب و مطابقت دهید و ظاهر را مطابق با اولویت خود بسازید. شما می‌توانید آن را روی تمام طول‌ها و شکل‌های ناخن ایجاد کنید، اما اگر می‌خواهید جزئیات زیادی را در نظر بگیرید، ناخن‌های بلندتر بهترین هستند.


21. ناخن‌های آبی مات زیبا با هنر ظریف


ناخن‌های آبی مات زیبا با هنر ظریف

لاک مات جایگزین عالی برای لاک براق است و ظاهری صاف به ناخن‌ها می‌بخشد. این یک پایان بافتی جالب ایجاد می‌کند. می‌توانید لاک مات را به ناخن‌ها در هر طول و شکلی اضافه کنید، از آن به عنوان پایه‌ای برای جزئیات بیشتر هنر ناخن استفاده کنید، یا اثر هنری را با لاک مات ایجاد کنید. انتخاب باشماست. همچنین می‌توانید هنر ناخن را روی یک یا دو ناخن برجسته متمرکز کنید، بقیه را با رنگ ثابت رنگ کنید و تضاد ظریفی ایجاد کنید. آثار هنری گل ایده آل هستند و ظاهری زیبا و ظریف به شما می‌دهند.


22. ناخن چشم بد


ناخن چشم بد

چشم بد یک مانیکور سرد و نمادین می‌سازد. این نماد برای دفع افکار بد و منفی استفاده می‌شود و می‌تواند به پوشنده محافظت و خوش شانسی بدهد. این یک انتخاب عالی برای هنر ناخن شما است و می‌توانید در اندازه‌های مختلف ایجاد شود و به روش‌های مختلفی ترکیب شود. چشم بد با استفاده از رنگ آبی و سفید عمیق ایجاد می‌شود، اما شما می‌توانید با رنگ‌های مختلف مطابق با ترجیح خود آزمایش کنید. همچنین می‌توانید با قرار دادن آن خلاقیت به خرج دهید، و ظاهر متفاوتی را برای هر ناخن انتخاب کنید تا جلوه‌ای ترکیبی به شما بدهد. این اثر هنری وقتی با نوک آبی ترکیب شود، زیبا و زنانه به نظر می‌رسد.


23. مانیکور فرانسوی با نوک آبی


مانیکور فرانسوی با نوک آبی

مانیکور فرانسوی با نوک آبی یک رویکرد جدید و مدرن کلاسیک است و به همان اندازه همه کاره و چاپلوس است. می‌توانید نکات را با سایه آبی انتخابی خود رنگ کنید، و یک مانیکور ساده و خلاقانه را ایجاد کنید که به خوبی به همه تنظیمات کمک می‌کند و می‌تواند در تمام طول‌های ناخن ایجاد شود. اغلب در ناخن‌های بلندتر قابل توجه است. برای پایان منحصر به فرد، می‌توانید هر ناخن را با سایه متفاوت آبی رنگ کنید و پایه را یک رنگ خنثی یا برهنه نگه دارید. یا برای جلوه‌ای ساده همه آن‌ها را یکسان نگه دارید.


24. ناخن آبی هولوگرافیک


ناخن آبی هولوگرافیک

ناخن‌های هولوگرافیک برای کسانی که مانیکور درخشان می‌خواهند انتخاب ایده آلی هستند. این افکت خیره کننده است و زمانی که نور را جلب کند فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد. پولیش هولوگرافیک با افزودن یک رنگدانه خاص ایجاد می‌شود که به آن کیفیت بازتابی می‌بخشد. این می‌تواند در رنگ‌های مختلف، از جمله سایه انتخابی شما از آبی باشد. این یک انتخاب عالی برای یک کت پایه است، به شما امکان می‌دهد هنر ناخن ساده را روی آن اضافه کنید، یا می‌تواند به تنهایی عالی باشد.


25. ناخن‌های اکریلیک بلند با برچسب


ناخن‌های اکریلیک بلند با برچسب

برای هنر ناخن، شما می‌خواهید از طول‌های بلند و اشکال غیر معمول استفاده کنید تا ظاهری شیک و خلاقانه ایجاد کنید. برای اینکه جلوه‌ای سه بعدی به ظاهر ببخشید، می‌توانید برچسب‌ها و نگین‌های ناخن را اضافه کنید، آن‌ها را در الگوهای منحصر به فرد ترکیب کنید، یا با ظاهری متفاوت روی هر ناخن یا ثابت نگه داشتن آن این بهترین هنر ناخن برای کسی است که می‌خواهد در میان دیگران متمایز باشد.


26. ناخن آبی پاستلی


ناخن آبی پاستلی

پاستیل‌ها مورد علاقه هستند زیرا به‌طور جهانی جذاب هستند و پوشیدن آن‌ها بسیار آسان است. آن‌ها همچنین هرگز از مد نمی‌افتند و می‌توانند با تمام طول‌ها و شکل‌های ناخن، از کلاسیک گرفته تا ظاهر ماجراجویانه مانند ناخن‌های اردکی، استفاده شوند. آبی پاستلی رنگی ملایم و رمانتیک است که به تنهایی زیبا به نظر می‌رسد یا می‌تواند با سایر سایه‌های آبی ترکیب شود تا ظاهری چشمگیرتر داشته باشد. پاستل‌ها همچنین به خوبی با پاستل‌های دیگر جفت می‌شوند و به شما امکان می‌دهند با پرداخت‌های مختلف ترکیب و هماهنگ شوند. هر ناخن را با یک بلوک رنگ ثابت رنگ کنید، یا یکی از الگوها یا طرح‌های پرطرفدار مانند لکه‌های گاوی را امتحان کنید تا ظاهری تازه داشته باشید.


27. ناخن‌های اکریلیک آبی بازیگوش


ناخن‌های اکریلیک آبی بازیگوش

هنر ناخن می‌تواند سرگرم کننده باشد و به شما اجازه دهد جنبه بازیگوش خود را نشان دهید. راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله ترکیب و تطبیق پرینت‌ها و الگوهای مختلف با نگین‌های ناخن و برچسب‌ها خلاقیت به خرج دهید تا ظاهری منحصر به فرد و هیجان‌انگیز ایجاد کنید. ناخن‌های بدی شیک و خنک هستند و با شکل غیرمعمول و طول بلندشان مشخص می‌شوند و به شما اطمینان می‌دهند که همیشه ناخنتان صاف به نظر برسد. چندین سایه آبی را با هم ترکیب کنید یا رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را با رنگ سفید جفت کنید تا رنگ آن به رنگی باز تبدیل شود.


28. سایه‌های ناخن اکریلیک آبی


سایه‌های ناخن اکریلیک آبی

سایه‌های آبی یک مانیکور مد روز و سرد است که به شما امکان می‌دهد رنگ‌های مختلف را آزمایش کنید. با انتخاب یک سایه متفاوت برای هر ناخن که ایجاد می‌شود و آثار هنری اغلب بسیار ساده هستند. می‌توانید کل ناخن را با سایه انتخابی خود رنگ کنید یا بسته به ترجیح خود آن را فقط روی نوک‌ها متمرکز کنید. شما همچنین می‌توانید با ایجاد سایه‌های آمبره از ظاهر آبی، رویکردی زیبا و زنانه را انتخاب کنید. ناخن‌های اکریلیک برای کسانی که خواهان ناخن‌های قوی و بادوام هستند فوق‌العاده است. آن‌ها همچنین می‌توانند به راحتی با شکل‌ها و طول‌های مختلف سازگار شوند.


29. شکل‌های آبی پرطرفدار روی ناخن‌های اکریلیک


شکل‌های آبی پرطرفدار روی ناخن‌های اکریلیک

چرا وقتی می‌توانید چندین شکل و نماد را ترکیب کنید، یک شکل و نماد را انتخاب کنید؟ یک رویکرد مد روز و مدرن برای ناخن‌های آبی ترکیب طرح‌های مورد علاقه شما است. این می‌تواند شامل شعله‌های آتش، چرخش‌ها، قلب‌ها، صورتک‌ها و موارد دیگر باشد. همچنین می‌توانید سایه‌های آبی را برای ایجاد تضاد و اضافه کردن به جزئیات ترکیب کنید. این ظاهر روی ناخن‌های بلند بهترین کار را دارد اما می‌تواند تمام اشکال را تکمیل کند و ناخن‌های اکریلیک راه ایده آلی برای رسیدن به این هدف هستند. آن‌ها همچنین قوی، بادوام و ماندگار هستند.


30. ناخن آبی دو رنگ


ناخن آبی دو رنگ

ناخن‌های دو رنگ روشی زیبا و سرگرم کننده برای ترکیب رنگ‌های مختلف است. بسته به تضادی که می‌خواهید به دست آورید، دو رنگ را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند یا دو رنگ آبی که با هم تضاد دارند. نحوه ترکیب رنگ‌ها تصمیم شماست. این می‌تواند دو بلوک جامد باشد که مستقیماً از وسط جدا شده‌اند، یا می‌توانید زوایای مختلفی را روی هر ناخن امتحان کنید. همچنین می‌توانید آزمایش کنید که یکی از ناخن‌ها آبی تیره در بالا و دیگری در پایین آن باشد. این یک روش ساده برای هنر ناخن است، اما بدون دردسر نیز شیک است.

بیشتر بخوانید: 16 مورد از زیباترین رنگ لاک ناخن‌هایی که همیشه در مد و فشن می‌بینیم!


سوالات متداول ناخن اکریلیک آبی


ناخن‌های اکریلیک آبی چه معنایی دارند؟

ناخن‌های آبی با آرامش همراه است. چندین سایه آبی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام نمادهای متفاوتی دارند. همچنین یک روند TikTok وجود دارد که در آن ناخن‌های آبی روشن به این معنی است که شما در یک رابطه هستید.

آیا ناخن‌های آبی زیبا به نظر می‌رسند؟

ناخن‌های آبی زیبا به نظر می‌رسند. بسته به ترجیح شما، سایه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد به راحتی رنگی را پیدا کنید که رنگ پوست شما را تحسین کند و مطابق با ترجیح شما باشد. همچنین رنگی جذاب و پوشیدنی آسان است و می‌توان آن را به طرق مختلف به ناخن‌ها اضافه کرد، از هنر ناخن ساده گرفته تا طرح‌های دقیق.

چه چیزی با ناخن‌های آبی خوب به نظر می‌رسد؟

ناخن‌های آبی بسیار متنوع هستند و می‌توان آن‌ها را با رنگ‌های مختلف ست کرد. برای داشتن ظاهری با کنتراست بالا، می‌توانید ناخن‌های آبی را با سبز یا زرد بپوشید یا سایه آبی مورد علاقه خود را با رنگ‌های مکمل مانند بنفش و صورتی ترکیب کنید. همچنین می‌توانید رنگ آبی را با استفاده از رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، قهوه‌ای و برهنه کاهش دهید. برای ظاهری شیک و براق، طلایی یا نقره‌ای اضافه کنید.

آیا ناخن‌های آبی مد روز هستند؟

ناخن‌های آبی مد روز هستند و یکی از داغ‌ترین رنگ‌های سال است. راه‌های زیادی برای طراحی آن‌ها وجود دارد که به شما امکان می‌دهد آزمایش کنید و خلاق شوید. شما می‌توانید یک روش ساده یا طراحی ناخن با جزئیات بیشتر را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین فرم و دیزاین ناخن برای تابستان 2022