بهترین کفش‌های تابستانی مردانه برای سال 2022

بهترین کفش‌های تابستانی مردانه برای سال 2022

30 شهریور 1401

تابستان فقط بهانه‌ای برای برنزه شدن نیست. این نیاز به تفسیر بازتر از لباس دارد. کفش‌های تابستانی ما فقط همین هستند. ما بهترین کفش‌های تابستانی مردانه را که هر مردی باید در کمد لباس خود در این فصل باید داشته باشد را گردآوری کرده‌ایم.


کفش‌های تابستانی مردانه


1. لوفر

انواع کفش مردانه تابستانه

لوفر یکی از بهترین مدل‌های کفشی است که هر مردی باید داشته باشد. لباس پوشیده خوانده می‌شود اما همچنان آرام است. این یک کفش تابستانی مناسب برای مناسبت‌های غیررسمی و نیمه رسمی است که نمی‌خواهید چیزی بپوشید که پاهایتان عرق کند. رنگ‌های روشن‌تر را برای رویدادهای روز و سایه‌های تیره‌تر را برای لباس‌های شب انتخاب کنید.

2. کفش قایق

کفش تابستانه مردانه

نعناع‌های تازه را فراموش کنید، کفش‌های قایق دوست هر ماهیگیر برای روزهای الهام گرفته از دریا هستند. کفش‌های قایق که معمولاً از لاستیک و چرم ساخته می‌شوند، دوام عالی دارند. همچنین در روزهای گرم‌تر زمانی که در حال مبارزه با عناصر طبیعی در روزهای تابستانی خود هستید خوشحال خواهید بود. کفش‌های قایق برای کسب و کار و رویدادهای گاه به گاه هوشمند ایده‌آل هستند، کفش‌های قایق آرام و راحت هستند. آن‌ها به طرز شگفت‌انگیزی با شلوار چینی، شلوار جین و شورت ست می‌شوند.

3. اسپادریل

کفش مردانه

در نقطه تلاقی راحتی و سبک، اسپادریل بهترین کفش راحتی است. علیرغم اینکه برای مناسبت‌های غیررسمی ترجیح داده می‌شوند، ارزش سرمایه‌گذاری را دارند و نباید در مورد اسپادریل ولخرجی احساس گناه کنید. کلید پیدا کردن اسپادری عالی این است که یک جفت (یا چند جفت) در سایه مناسب پیدا کنید. همه چیز در مورد تطبیق پذیری است. با استفاده از یک جفت نیروی دریایی زنگ زده همه چیز را محافظه کارانه نگه دارید یا با رنگ خاکی خاموش به حالت خاکی بروید. بژ شنی، مشکی رقیق شده یا خاکستری کبوتری نیز رنگ‌های شایسته انتخاب هستند. اسپادری بهترین همراهی برای یک شلوار جین عالی است. 

4. کفش ورزشی

کفش ورزشی مردانه

کفش‌های کتانی کفش‌های ورزشی هستند که برای ورزش ایجاد می‌شوند. با این حال، روند ورزشی تضمین کرده است که این کفش برای طیف وسیعی از موقعیت‌ها مناسب است و کفش‌های کتانی را می‌توان بالا یا پایین پوشاند. آن‌ها برای پوشیدن روزمره ایده‌آل هستند و می‌توان آن‌ها را با شلوار جین باریک و شلوارک ست کرد. کفش‌های کتانی کل پا را می‌پوشانند و ویژگی مشخص آن کف لاستیکی است که برای راحتی طراحی شده است. جنس استفاده شده برای ساخت کفش‌های کتانی متفاوت است، اما شامل چرم است که برای محیط‌های نیمه رسمی‌تر مناسب‌تر است.

5. صندل

صندل مردانه

هیچ لیست کفش تابستانی بدون صندل کامل نمی‌شود. کفش‌های بسته  می‌توانند برای موقعیت‌های رسمی ایده‌آل باشند، اما وقتی دمای هوا بالا می‌رود، می‌خواهید مطمئن شوید که خنک، خشک و راحت نگه داشته می‌شوید. صندل‌ها به هزاران سال قبل باز می‌گردند، اما دوباره طراحی شده‌اند و کفش‌های همه کاره و کاربردی در مواد و رنگ‌های مختلف به شما می‌دهند. ویژگی بارز آن‌ها تسمه‌هایی است که آن‌ها را روی پای شما محکم می‌کند. این تسمه‌ها انگشتان پا، مچ پا و کف پا را می‌پوشاند. صندل‌های باکیفیت می‌توانند شیک باشند و به خوبی با رنگ‌های خنثی و لباس‌های آرام ست شوند.

6. دمپایی

دمپایی مردانه

دمپایی کفش ایده‌آل برای آب و هوای گرم و تعطیلات تابستانی است. آن‌ها نوعی صندل هستند که با بند Y شکل که بین انگشتان اول و دوم قرار می‌گیرد، تعریف می‌شوند. این کفش ظاهری غیررسمی دارد و به دلیل راحتی آن محبوبیت زیادی دارد. آن‌ها مقرون به صرفه هستند و اغلب از لاستیک یا پلاستیک ساخته می‌شوند. دمپایی‌ها کاربردی هستند زیرا کفش‌های باز هستند و از گرم شدن بیش از حد پاها و تعریق که منجر به ایجاد بو می‌شود، جلوگیری می‌کنند. علیرغم زیبایی فوق‌العاده آرام، دمپایی‌ها همه کاره هستند و می‌توان آن را با شلوارک یا شلوار جین پوشید. اما چگونه نام خود را به دست می‌آورند؟ این به دلیل صدای تلنگر، فلاپی است که هنگام راه رفتن ایجاد می‌کنند.

7. کفش‌های رانندگی

کفش رانندگی مردانه

اگر کفش‌هایی راحت و کاربردی می‌خواهید، به دنبال کفش‌های رانندگی نباشید. کفش‌های رانندگی برای رانندگی ساخته شده‌اند، اما همه کاره هستند و می‌توان آن‌ها را برای موقعیت‌های مختلف، از جمله نوشیدنی‌های تابستانی و تعطیلات، پوشید. آن‌ها دارای ساختار موکاسین هستند و بدون توری هستند و روی پا و اطراف پاشنه می‌لغزند. کفش‌های رانندگی از مواد باکیفیت مانند چرم نرم یا جیر ساخته شده‌اند. قسمت زیرین اغلب یک زیره لاستیکی است که به راننده کمک می‌کند تا روی پدال‌های خودرو چنگ بزند. این‌ها برای تابستان ضروری هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلف، از کژوال گرفته تا گاه به گاه هوشمند، استایل کرد.

8. اسلایدها

اسلاید های مردانه

اسلایدها مورد علاقه تابستان هستند زیرا تنفس، راحت و کاربردی هستند. اینها کفش‌هایی هستند که می‌خواهید برای رفتن به ساحل یا استخر شنا بپوشید زیرا به راحتی درآورده می‌شوند. آن‌ها یک بند ضخیم دارند که قسمت کوچکی از پا را می‌پوشاند اما بند پنجه یا مچ پا ندارد. اسلایدها اغلب از لاستیک ساخته می‌شوند، اما در رنگ‌ها و سبک‌های متعددی وجود دارند که یافتن جفتی را که به بهترین وجه مطابق با ترجیحات شما هستند را برای شما آسان می‌کند. آن‌ها را با شورت یا مایو بپوشید و به عقب برگردید و استراحت کنید!

9. کفش ورزشی چرمی سفید

بهترین کفش های ورزشی چرمی تابستانی مردانه

در مورد احیاء صحبت کنید. این مورد علاقه قدیمی دهه 80 و 90 دوباره به محبوبیت اصلی رسیده است و به سبک خیابانی در سراسر جهان ظاهر شده است. بله، کفش‌های کتانی چرمی سفید خبر مهمی هستند، اما مشکل‌ترین بخش پوشیدن این کفش‌های تابستانی این است که باید آن‌ها را مدرن‌تر نشان دهید. ما سبک‌های مینیمالیستی را با توری‌های سفید و کفی ضخیم‌تر توصیه می‌کنیم. کفش‌های کتانی چرمی سفید بهترین همراهی برای تکه‌های جین با شستن سبک هستند. به خاطر داشته باشید که آن‌ها را می‌توان برای شب‌های بیرون بپوشید، اما می‌خواهید مطمئن شوید که محل برگزاری شما نیازی به کفش‌های رسمی ندارد.

10. صندل چرم

صندل چرم مردانه

اگر همیشه از رومیان باستان الهام گرفته‌اید، این کفش تابستانی ارزش امتحان کردن را دارد. گلادیاتور خود را با صندل چرمی که ستارگان سبک خیابانی را با شهامت در این روند ارزشمند برای کولیزوم به نمایش گذاشته است، به تن کنید. نکته این است که با سبک‌های ساده کار کنید. چند بند این کار را به خوبی انجام می‌دهند و تضمین می‌کنند که قدیمی به نظر نمی‌رسید یا انگار از یک کنوانسیون تاریخی در موزه محلی خود آمده‌اید. صندل‌های چرمی نیز برای راحتی عالی هستند و به پاهای شما اجازه تنفس می‌دهند. قهوه‌ای تیره یا مشکی مطلوب هستند و همچنین تطبیق‌پذیری زیادی را با سایر مواد و رنگ‌های لباس معمولی در تابستان امکان پذیر می‌کنند.


سوالات متداول کفش‌های تابستانی مردانه


کدام کفش برای تابستان بهتر است؟
بهترین کفش‌ها برای تابستان تنفس‌پذیر و راحت هستند، اما گزینه مناسب به تنظیمات بستگی دارد. اگر وقت خود را در ساحل می‌گذرانید یا در کنار استخر وقت می‌گذرانید، صندل‌ها عالی هستند. صندل‌ها می‌توانند ظاهری غیر معمولی داشته باشند و پاهای شما را خنک، خشک و راحت نگه می‌دارند. کفش‌های رانندگی و کفش‌های کتانی برای موقعیت‌های رسمی ایده‌آل هستند و کفش‌های کتانی برای هوای گرم‌تر، به‌ویژه زمانی که در رنگ‌های روشن‌تر مانند سفید هستند، مورد علاقه ثابتی هستند.
چه کفش‌های مردانه شیک هستند؟
طرح‌های شیک زیادی برای کفش‌های مردانه وجود دارد، اما انتخاب چیزی بی‌انتها تضمین می‌کند که می‌توانید آن‌ها را برای بیش از یک فصل بپوشید. شما نمی‌توانید با کفش‌های کتانی، کفش‌های رانندگی، کفش راحتی و صندل برای تابستان اشتباه کنید. اطمینان حاصل کنید که آن‌ها با کیفیت خوب و در رنگ‌های خنثی هستند که ترکیب و ست کردن کفش را آسان می‌کند.
کفش تابستانی چه نام دارد؟
کفش‌های تابستانی متنوعی وجود دارد، بسته به استایل و فضای مورد علاقه شما اینها شامل صندل، کفش کتانی، دمپایی، کفش قایق، کفش رانندگی و کفش راحتی است.

بیشتر بخوانید: 22 بوت مردانه برای پاییز 2022 

مطالب مرتبط