90 ایده تاتو کوچک برای مردان در سال 2022 (قسمت دوم)

90 ایده تاتو کوچک برای مردان در سال 2022 (قسمت دوم)

06 مهر 1401

اگر شما به دنبال یک طرح و ایده تاتو برای تتو هستید. چه اولین تاتو باشد که می‌زنید یا اینکه قصد دارید به طرح‌های قبلی تاتو جدیدی اضافه می‌کنید، یک خالکوبی کوچک گزینه بسیار خوبی است که باید در نظر داشته باشید. حتی برای مردی که طرح‌های خفن خالکوبی روی بازو را انتخاب می‌کند، تاتو کوچک راهی عالی برای نمایش یک طرح واحد است. انتخاب چیزی که کمی کوچکتر است ضرری ندارد، در واقع، در اینجا شاهد آن هستیم. ما بهترین تاتو‌های کوچک را برای مردانی که خالکوبی کردن را دوست دارند انتخاب کرده‌ایم.

ابتدا بخوانید: 90 ایده تاتو کوچک برای مردان در سال 2022 (قسمت اول)


23. تاتو کوچک موسیقی 


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

خالکوبی‌های موسیقی آسان هستند زیرا اکثر طرح‌ها معمولاً بسیار کوچک هستند. ایده تاتو موسیقی برای مردان و زنان جذاب به نظر می‌رسد و شامل صفحات، نت‌های موسیقی و طرح کلی یک گیتار یا سازهای دیگر می‌شود. این طرح‌ها معمولاً بسیار ساده هستند و در بیشتر موارد فقط با استفاده از جوهر سیاه انجام می‌شوند.


24. تاتو کوچک طرح عقرب 


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

خالکوبی عقرب بدون توجه به اینکه چه اندازه‌ای دارد مردانه به نظر می‌رسد. در حالی که طرح کلی عقرب فضای زیادی برای خلاقیت باقی نمی‌گذارد، طراحی بدن این کار را انجام می‌دهد. می‌توانید عقرب را هر قدر که می‌خواهید واقع‌بینانه و سه‌بعدی یا کارتونی خالکوبی کنید. یکی دیگر از طرح‌های محبوب عقرب، اگر برای پس‌زمینه شما مناسب باشد، چاپ قبیله‌ای است.


25.تاتو کوچک اسم


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

خالکوبی نام یک احساس عالی نسبت به کسی است که نامش را جوهر می‌کنید. لازم نیست اندازه آن خیلی بزرگ باشد تا پیامی که دوستشان دارید برسانید. درست مانند خالکوبی‌های حروف، بهتر است یک هنرمند خطوط ظریف برای این کار پیدا کنید.


26. تاتو کوچک طرح پول


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

در مورد پول طرح‌های بسیار متفاوتی برای انتخاب وجود دارد. شما می‌توانید به سادگی یک یادداشت یا سکه را خالکوبی کنید. در غیر این صورت، اگر می‌خواهید خلاق باشید، می‌توانید چیزی مانند گل رز ساخته شده از یادداشت‌ها یا لوگوی انحصار را انتخاب کنید. باز هم، پول نوعی تاتو است که بدون توجه به اندازه، بسیار مردانه به نظر می‌رسد.


27. تاتوهای کوچک ساده


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

تاتو‌های کوچک ایده‌آل هستند زیرا می‌توان آن‌ها را در هر جایی از بدن جوهر کرد و در سبک‌های مختلف انجام داد، اما اغلب ساده‌ترین طرح‌ها بهترین هستند. فقدان جزئیات می‌تواند تمرکز را روی نمادگرایی پشت قطعه شما تغییر دهد. تاتوهای ساده بر اصول اولیه تمرکز دارند و برای کسانی که زیبایی شناسی مینیمالیستی را ترجیح می‌دهند جذاب است و معمولاً با جوهر سیاه انجام می‌شوند.


28. تاتو گل رز کوچک


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

تاتو رز یکی از رایج‌ترین طرح‌هایی هستند که می‌توانند بزرگ یا کوچک، ساده یا دقیق خالکوبی شوند و به عنوان یک طرح مستقل یا پرکننده عالی عمل کنند. گل رز همچنین یکی از نمادین‌ترین گل هاست که با شور و عشق و همچنین تعادل همراه است. خارها به ما یادآوری می‌کنند که حتی زیباترین چیزها در زندگی می‌توانند باعث درد ما شوند.


29. تاتو کوچک روی ران


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

خالکوبی ران به دلیل تطبیق پذیری مکان جذابی است. اغلب برای طرح‌های بزرگ و دقیق به کار می‌رود، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید با چیزهای کوچک و ساده خالکوبی کنید. ران در نمودار مقیاس درد خالکوبی به دلیل پوست ضخیم، عضله و چربی در ناحیه پایین در نظر گرفته می‌شود.


30. تاتو کوچک مینیمالیستی


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

تاتوهای مینیمالیستی بر عناصر اصلی طراحی شما تمرکز می‌کنند و اغلب ساده شده و با جزئیات یا سایه کمی ایجاد می‌شوند. زیبایی در سادگی است و این یک گزینه عالی برای یک خالکوبی کوچک است زیرا طرح های کوچک‌تر به جزئیات کمتری نیاز دارند. اگر به دنبال تاتویی هستید که درد کمتری داشته باشد، سریعتر کامل شود و هزینه مقرون صرفه باشد این انتخاب جذابی است.


31. تاتو کوچک مسیحی


خالکوبی مردانه

اگر شما فردی هستید که ایمان شما نقش مهمی در زندگی  دارد، پس چه راهی بهتر از خالکوبی برای احترام به این موضوع وجود دارد؟ تاتو به طور دائمی بدن را نشان می‌دهد و می‌تواند به کاربر آرامش دهد یا الهام بخش و تشویقش کند. انتخاب‌های محبوب برای خالکوبی برای مسیحیان یک صلیب کوچک، یک آیه کتاب مقدس، یا یک کلمه قدرتمند مانند "عیسی" یا "ایمان" است.


32. تاتو نقل‌قول کوچک


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

تاتو نقل‌قول به دلیل معنای مرتبط با آن‌ها، انتخابی عالی برای جوهر بعدی شما هستند. نقل‌قول‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که به شما امکان می‌دهد از هر جایی الهام بگیرید. این می‌تواند شامل نقل‌قول فیلم مورد علاقه شما، قطعه‌ای از یک کتاب یا حتی چیزی که یکی از عزیزان به شما گفته باشد. می‌توانید آن را در مقیاس کوچک‌تر خالکوبی کنید، که تقریباً در همه جا عالی به نظر می‌رسد!


33. تاتو کوچک طرح گوساله


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

ساق پا مکانی عالی برای تاتو بعدی شما است و به طور کلی در مقیاس درد کم تا متوسط در نظر گرفته می‌شود زیرا پوست، ماهیچه و چربی ضخیم در ناحیه ایجاد می‌کند. با این حال، جزئیات و اندازه طراحی شما بر ناراحتی شما تأثیر می‌گذارد، به همین دلیل است که طرح‌های کوچک و ساده بسیار جذاب هستند.


34. تاتو کوچک طرح‌های مذهبی


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

خالکوبی‌های مذهبی یک راه عالی برای احترام به ایمان شما و یادآوری نقش مهمی است که در زندگی شما ایفا می‌کند. می‌توانید رابطه خود با خدا را جشن بگیرید یا طرحی انتزاعی‌تر را انتخاب کنید که نماد افکار و احساسات شما باشد. به عنوان مثال، نیلوفر آبی با بیداری معنوی مرتبط است. تاتوهای مذهبی را می‌توان برای جشن گرفتن زندگی شخصی که درگذشته است خالکوبی کرد.


35. تاتو کوچک منحصربه‌فرد


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

طرح‌های عمومی وجود دارند که به دلیل سادگی یا معنای مرتبط با آن‌ها جذاب هستند، اما اگر چیزی متفاوت می‌خواهید، خارج از جعبه فکر کنید و یک خالکوبی منحصربه‌فرد پیدا کنید. یک انتخاب عالی، تصویری از مدوسا، هیولای موی مار است که از نظر نمادگرایی غنی است. یا یک بشقاب پرنده کوچک، یک حیوان مورد علاقه یا یک شخصیت از انیمه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. یا می‌توانید چندین طرح کوچک را برای گفتن یک داستان ترکیب کنید و افکار و احساسات شما را منعکس کند.


36. تاتو کوچک طرح شیر


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

شیر نشان دهنده شجاعت، شجاعت، غرور و خانواده است. آن‌ها یک انتخاب محبوب هستند زیرا می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلف تاتو کرد و در سبک‌های مختلف از طرح‌های فوق واقعی گرفته تا طرح‌های کلی عالی به نظر می‌رسد. محل قرارگیری شما به اندازه طراحی مهم است. تاتوهای کوچک به شما این امکان را می‌دهد که هر جای بدن را انتخاب کنید.


37. تاتو گوچک طرح گرگ


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

خالکوبی گرگ یک انتخاب عالی برای کسی است که برای خانواده، وفاداری و محافظت ارزش قائل است. این حیوانات به صورت گروهی زندگی و شکار می‌کنند برای همین گرگ نمادی از خانواده است. آن‌ها برای موفقیت به یکدیگر تکیه می‌کنند، همان طور که بسیاری از ما در زندگی خود به کسانی که بیشتر دوستشان داریم نیاز داریم تا به ما کمک کنند تا در چالش‌ها حرکت کنیم و موفقیت‌ها را جشن بگیریم. تاتو گرگ شما می‌تواند شبح باشد یا می‌تواند روی صورت حیوان تمرکز کند. این به خوبی برای طرح‌های مختلف مناسب است، بنابراین در عین کوچک نگه داشتن آن، سرگرم کننده است.


38. تاتو کوچک روی انگشت


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

تاتو انگشت مکان بسیار خوبی برای هنر بدن است که می‌خواهید آن را به نمایش بگذارید. این مکان به دلیل کمبود فضا برای طرح‌های کوچک و ساده مناسب‌تر است، اما جذابیت تاتو انگشتان در دید بودن آن‌ها است. البته درد بیشتری دارد و سریع محو می‌شود این خالکوبی‌ها وجود دارد، اما این خالکوبی‌ها هیجان‌انگیز و جالب هستند و به شما اجازه می‌دهند تا خود و چیزهایی را که دوست دارید بیان کنید.


39. تاتو کوچک طرح پیکان


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

 

خالکوبی‌های پیکان یک انتخاب عالی برای یک تاتو کوچک هستند زیرا می‌توان آن‌ها را ساده کرد و بر عناصر اساسی تمرکز کرد. این سلاح ریشه در فرهنگ بومیان آمریکا دارد و هنگامی که خالکوبی می‌شود، با قدرت و محافظت همراه است. آن‌ها همچنین می‌توانند جهت را نشان دهند و می‌توانند بیانیه قدرتمندی داشته باشند که در مورد انتخاب‌های شما چیزهای زیادی را بیان کند.


40. تاتو کوچک ناروتو 


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

ناروتو یکی از شناخته شده‌ترین و دوست داشتنی‌ترین مجموعه‌های مانگای ژاپنی است که اولین بار در سال 1999 منتشر شد. این مجموعه توسط ماساشی کیشیموتو ساخته شده است و دارای داستان‌های قدرتمند و به یاد ماندنی زیادی برای الهام بخشیدن به شما است. برای یک طراحی کوچک، می‌خواهید روی چهره شخصیت اصلی، ناروتو اوزوماکی تمرکز کنید، یا می‌توانید نمادها را انتخاب کنید و چندین نماد را برای انتقال پیام ترکیب کنید.


41. تاتو کوچک برای زوج‌ها


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

ایده طرح تاتو دوستی یکی از شیرین‌ترین راه‌ها برای نشان دادن تعهد شما به رابطه است. این یک راه دیگر برای پیوند با یکدیگر است و فرآیند انتخاب طرح مناسب یک تجربه به یاد ماندنی و سرگرم کننده خواهد بود. می‌توانید خالکوبی‌های کوچک و متناسب را انتخاب کنید، یا طرح‌هایی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند، مثلاً قفل و کلید.


42. تاتو کوچک انیمیشن


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

خالکوبی‌های انیمه راهی عالی برای انعکاس علایق شما هستند. انیمیشن به سبک ژاپنی انیمیشن اشاره دارد. طرح‌های انیمه جالبی برای طرفداران انیمیشن وجود دارد، از جمله Fullmetal Alchemist: Brotherhood، Naruto، و Dragon Ball Z. همچنین می‌توانید نمادها، نقل‌قول‌ها یا طرح‌های انتزاعی‌تری را انتخاب کنید تا به بهترین وجه مطابق با اولویت‌تان باشد.


43. تاتو کوچک با طرح‌های خانوادگی 


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

خانواده مهم است، چه بیولوژیکی باشد، چه فرزندخوانده، این‌ها کسانی هستند که ما را در همه چیز دوست خواهند داشت و از ما حمایت می‌کنند و اولین کسانی هستند که ما را تشویق می‌کنند یا اشک‌های ما را پاک می‌کنند. تاتو‌های خانوادگی محبوب هستند زیرا روشی عالی برای احترام به روابط شما و یادآوری اینکه از کجا آمده‌اید.


44. تاتو کوچک کلید اسکلت 


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

کلید اسکلت نامی است که به کلید اصلی داده می‌شود که می‌تواند چندین قفل را باز کند. سمبولیسم این می‌تواند فوق‌العاده قدرتمند باشد و می‌تواند نشان دهنده عشق شدیدی باشد که شما نسبت به کسی احساس می‌کنید. همچنین می‌تواند با آزادی و اکتشاف مرتبط باشد. طرح می‌تواند ساده یا پیچیده باشد و می‌تواند در مقیاس کوچک یا بزرگ مرکب شود. این به شما تطبیق پذیری می‌دهد.


45. تاتو کوچک پدر و دختر


خالکوبی مردانه

خالکوبی مردانه

پیوند بین پدر و دختر منحصر‌به‌فرد و خاص است. از بسیاری جهات، یک رابطه سالم با پدرتان پایه و اساس همه روابط آینده را ایجاد می‌کند. این به شما کمک می‌کند تا بفهمید که قدرتمند، قوی و شایسته عشق هستید. اگر با دختر کوچک خود پیوندی ناگسستنی دارید یا با چالش پدر بزرگ بودن روبرو شده‌اید، پس هیچ خالکوبی بهتر از خالکوبی نیست که به رابطه شما احترام بگذارد.


سوالات متداول درباره تاتو کوچک برای مردان


بهترین محل برای تاتو کوچک کجاست؟
رایج‌ترین مکان‌ها برای انجام یک تاتو کوچک مچ دست، ساعد، مچ پا، پا، گردن، صورت، دنده و دست هستند.

محبوب‌ترین خالکوبی برای مردان چیست؟محبوب‌ترین طرح‌های تتو برای مردان عبارتند از: قبیله‌ای، جمجمه، ققنوس، اژدها، شیر، گرگ، گل، قطب‌نما، مذهبی، دریایی و تاج.

آیا خالکوبی برای مردان جذاب است؟
زنان فکر می‌کنند مردانی که خالکوبی دارند جذاب‌تر هستند. با این حال، تاتو یک مرد را کم و بیش جذاب نمی‌کند. بلکه نشانه‌ی تکانشگری و تمایل به ریسک‌پذیری باشد.

بیشتر بخوانید: تتو سه بعدی برای مردان

مطالب مرتبط