48 طرح فوق‌العاده خالکوبی گردن برای زنان

48 طرح فوق‌العاده خالکوبی گردن برای زنان

06 مهر 1401

خالکوبی گردن با شورش و قدرت همراه است. خالکوبی گردن بیشتر مورد علاقه جنایتکاران و افراد سرسخت قرار گرفته‌اند، اما نگرش نسبت به هنر بدن در حال تغییر برای بهتر شدن است. این روزها، خالکوبی‌های گردن، تند و سرد به حساب می‌آیند. همچنین با طرح‌هایی که انتخاب می‌کنید و محل قرارگیری آن، تطبیق‌پذیری وجود دارد. به عنوان مثال، پشت و کنارگردن می‌تواند ظریف‌تر و با احتیاط باشد. یا می‌توانید با پوشاندن گردن خود با طراحی دقیق، توجه‌ها را به سمت خود جلب کنید. صرف‌نظر از این که چه‌چیزی را انتخاب می‌کنید، گردن به دلیل دیده شدن جذابیت خود را دارد. همچنین دارای معایب خود است و به دلیل حساس بودن آن ناحیه جزو دردناک‌ترین مکان‌ها برای خالکوبی به حساب می‌آید. این تصمیمی نیست که بخواهید بدون فکر جدی بگیرید، اما می‌تواند یک انتخاب عالی برای تاتو بعدی شما باشد.


1. تاتو گردن کبوتر


تاتو گردن کبوتر

تاتو گردن زنان

خالکوبی گردن به دلیل دیده شدن یک انتخاب جسورانه است. پوشاندن آن‌ها می‌تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که طرحی بزرگ یا رنگارنگ انتخاب می‌کنید. با این حال، محل قرارگیری به اندازه کافی بزرگ است تا بتوانید با جوهر خود خلاق شوید و می‌تواند مکانی عالی برای طراحی‌های معنادار باشد. این شامل یک خالکوبی کبوتر است که نشان‌دهنده عشق، صلح و شروع‌های جدید است. 


2. تاتو گردن قلب


تاتو گردن زنان

خالکوبی‌های قلب می‌توانند ساده یا دقیق باشند اما اغلب نمادین هستند. قلب با عشق همراه است و این می‌تواند راهی برای ارج نهادن به یک رابطه خاص در زندگی یا یادآوری اهمیت عشق به خود باشد. گردن مکانی قابل مشاهده برای هنر بدن است که به شما این امکان را می‌دهد با طراحی خود بیانیه‌ای قدرتمند داشته باشید.


3. خالکوبی پشت گردن


خالکوبی پشت گردن زنان

خالکوبی پشت گردن

برای کسانی که می‌خواهند یک طراحی جذاب اما همچنین معنادار داشته باشند، بهتر از پشت گردن نیست. این مکان تطبیق‌پذیرتر از جلو یا کنار است زیرا می‌توان آن را به راحتی با موهای بلند و لوازم جانبی مانند روسری پوشاند. خالکوبی شما احتمالاً در پشت گردن نیز ماندگاری بیشتری خواهد داشت زیرا در معرض نور خورشید قرار نمی‌گیرد.


4. خالکوبی جلو گردن 


خالکوبی جلو گردن

خالکوبی جلو گردن زنان

نمی‌توان انکار کرد که خالکوبی‌های گردن جالب به نظر می‌رسند، اما بحث برانگیز نیز هستند. آن‌ها مدت‌هاست که مورد علاقه مجرمان و افراد سخت‌گیر بوده‌اند، و اگرچه نگرش به هنر بدن در حال تغییر است، انتخاب تاتو جلوی گردن تصمیمی جسورانه است. همچنین یکی از مواردی است که نباید آن را ساده گرفت زیرا می‌تواند فوق‌العاده دردناک باشد. پوست نازک و حساسیت عمومی گردن، این مکان را به محل دردناکی برای خالکوبی تبدیل کرده است.


5. خالکوبی گردن کوچک و معنی‌دار


خالکوبی گردن کوچک و معنادار

خالکوبی کوچک و معنادار گردن زنان

خالکوبی‌های معنی‌دار افکار و احساسات شما را منعکس می‌کند. آن‌ها می‌توانند کوچک و ساده باشند، به عنوان مثال، نام یکی از عزیزان یا یک نقل‌قول کوتاه از شخصی باشند. هنگام تصمیم‌گیری در مورد محل مناسب، یک خالکوبی، گردن را در نظر بگیرید. هرچه طرح کوچک‌تر باشد، محتاطانه‌تر خواهد بود و پشت گردن یا کناره به شما این امکان را می‌دهد تا خالکوبی خود را پنهان کنید.


6. تاتو گردن پر


تاتو گردن پر

تاتو گردن پر زنان

پر یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای خالکوبی است زیرا می‌توان آن را ساده و در مقیاس کوچک‌تر جوهر کرد. این به شما تطبیق‌پذیری با قراردادن می‌دهد، و زمانی که یک پر روی گردن شما تاتو می‌شود، عالی به نظر می‌رسد. خالکوبی‌های پر نیز نمادین هستند و نشان‌دهنده آزادی و شجاعت هستند. گونه پرنده‌ای که انتخاب می‌کنید نیز برمعنای کلی تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، پر عقاب با شجاعت همراه است در حالی که طاووس نشان‌دهنده غرور و زیبایی است.


7. تاتو گردن هایلی بیبر


تاتو گردن هایلی بیبر

هایلی بیبر یک مدل برتر و یک نماد مد است. او همچنین مجموعه‌ای از خالکوبی‌ها، از جمله طرحی کوچک و ظریف بر روی گردن خود برای احترام به شهر مورد علاقه‌اش دارد. روی آن نوشته شده «نیویورک» و در کنار گردنش نزدیک گوش راستش است. همچنین یک الماس کوچک بالای آن قرار دارد. این خالکوبی توسط هنرمند مشهور دکتر وو انجام شده است.


8. تاتو گردن مدوسا


تاتو گردن مدوسا

تاتو گردن مدوسا برای زنان

مدوزا به دلیل نمادهای غنی آن یک انتخاب عالی برای خالکوبی بعدی شما است. دوشیزه مو مار را می‌توان به روش‌های مختلفی به تصویر کشید و وقتی تاتو بزرگ یا کوچک و با تاتو رنگی یا سیاه باشد عالی به نظر می‌رسد. خالکوبی مدوسا نشان‌دهنده قدرت و قدرت زن است، اما بسته به تفسیر شما از داستان او، می‌تواند نشان‌دهنده انتقام، حسادت و تولد دوباره باشد.


9. خالکوبی کنار گردن


خالکوبی کنار گردن

خالکوبی کنار گردن زنان

چندین گزینه برای خالکوبی گردن شما وجود دارد، از جمله پشت، جلو یا پهلو. کناره گردن اغلب با دقت بیشتری قرار می‌گیرد و برای طرح‌های کوچک و ظریف مناسب‌تر است. این یک گزینه عالی برای خالکوبی است که به کسی که دوستش دارید یا طرحی را که نشان می‌دهد معنای بزرگی دارد. گردن نیز برای خالکوبی بسیار دردناک است، بنابراین کوچک نگه‌داشتن طرح شما باعث کاهش ناراحتی کلی می‌شود.


10. تاتو گردن آفتابگردان


تاتو گردن آفتاب گردان

تاتو گردن آفتابگردان برای زنان

گل آفتابگردان زیبا است و خالکوبی خیره‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند، به خصوص هنگامی که رنگی باشد. خالکوبی گل آفتابگردان با امید و شانس همراه است و می‌تواند یادآوری قدرتمند برای تمرکز بر روی نکات مثبت زندگی شما باشد. همچنین می‌تواند نماد مذهبی داشته باشد و راهی برای نشان‌دادن ارادت شما به ایمانتان باشد. گردن یک قرارگیری جسورانه است و می‌تواند احساس سرکشی داشته باشد اما راهی عالی برای نشان‌دادن طرح‌های معنادار است.


11. خالکوبی‌های کوچک گردن


خالکوبی کوچک گردن

خالکوبی های کوچک گردن زنان

خالکوبی‌های کوچک یک انتخاب عالی هستند، چه برای اولین بار یا دهمین تاتو شما باشد. جذابیت طرح‌های کوچک این است که با قراردادن آن‌ها تطبیق‌پذیر است و ظریف و زنانه به نظر می‌رسند. طرح شما همچنین می‌تواند محتاطانه‌تر باشد، و آن را انتخابی کمتر جسورانه و سرکش نسبت به چیزی بزرگ و جزئی می‌کند. گزینه‌های زیادی وجود دارد، از جمله بال‌های فرشته، یک نام یا کلمه خاص، یک پرنده یا یک نت موسیقی.


12. تاتو گردن بال


تاتو گردن بال

خالکوبی گردن بال برای زنان

خالکوبی بال نمادی از آزادی است و می‌تواند بیانیه‌ای قدرتمند باشد. این می‌تواند یادآوری باشد که شما تصمیمات زندگی خود را می‌گیرید و قدرت را در دست دارید. همچنین می‌تواند راهی برای رها کردن چیزهایی باشد که شما را عقب نگه می‌دارند یا شما را ناراضی می‌کنند. بال‌های فرشته گزینه دیگری است که نماد ایمان، محافظت و راهنمایی است و می‌تواند به عنوان یک خالکوبی یادبود تاتو شود.


13. خالکوبی لب روی گردن


خالکوبی لب روی گردن

تاتو لب روی گردن برای زنان

یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای خالکوبی گردن، جوهر زدن با یک جفت لب است. لب‌ها با احساسات، اشتیاق و صمیمیت همراه هستند و می‌توانند بیانیه‌ای در مورد اینکه چگونه می‌توانند آزادانه کاری را که می‌خواهند انجام دهند، بیان کنند. یا اینکه تمایلات جنسی خود را پذیرفته‌اید. همچنین می‌توانید طرح را شخصی‌سازی کنید و از کسی که دوست دارید بخواهید شما را ببوسد و طرح لب‌هایش را خالکوبی کنید.


14. تاتو گردن گل رز


تاتو گردن گل رز برای زنان

خالکوبی گل رز بر روی گردن زنان

خالکوبی گل رز یکی از رایج‌ترین طرح‌هایی است که تاتو می‌شود. به این دلیل است که وقتی تاتوی بزرگ یا کوچک باشد، عالی به نظر می‌رسند، می‌توانند ساده یا پیچیده باشند، و خود را به خوبی رنگ کنند یا فقط با جوهر سیاه انجام شوند. گل رز همچنین نمادی از شور و عشق است. همچنین نشان‌دهنده تعادل است و می‌تواند یادآوری باشد که در همه جنبه‌های زندگی خوب و بد وجود دارد. گل زیباست اما خارها می‌توانند باعث آسیب شوند.


15. خالکوبی گردن ضربدری


خالکوبی گردن ضربدری روی گردن زنان

خالکوبی ضربدری بسیار شیک روی گردن زنان

برای کسانی که به ایمان خود پایبند هستند، یک انتخاب عالی برای طراحی بعدی شما خالکوبی متقاطع است. صلیب را می‌توان بزرگ یا کوچک تاتو کرد و روی گردن ظاهر خوبی دارد. می‌توانید طرح خود را ساده نگه دارید، با یک ضربدر کوچک در کنار گردن یا پشت، یا چیزی جسورانه بسازید که نیاز به توجه دارد و آن را در جلوی گردن قرار دهید تا از دست نرود.


16. خالکوبی گردن پروانه


خالکوبی فوق العاده شیک پروانه بر روی گردن زنان

تاتو پروانه شیک بر روی گردن زنان

خالکوبی پروانه نشان‌دهنده زیبایی، تغییر و دگرگونی است. گرفتن طرح پروانه برای کسانی که دوران گذار در زندگی خود را پشت سر می‌گذارند، انتخابی فوق‌العاده است. همچنین می‌تواند یادآوری باشد که همه‌چیزهای خوب زندگی خود را در آغوش بگیرید یا زندگی فردی را که درگذشته شما بوده است جشن بگیرید. یک طرح ساده پروانه‌ای می‌تواند محتاطانه و ظریف باشد، یا می‌توانید تصاویر دیگری را برای خالکوبی کامل گردن ترکیب کنید.


17. خالکوبی کامل گردن و گلو


خالکوبی کامل گردن و گلو

خالکوبی کامل گردن برای زنان

خالکوبی‌های گردن به طرز شگفت‌انگیزی همه‌کاره هستند زیرا می‌توانید اندازه و محل طراحی خود را آزمایش کنید. برخی از خالکوبی‌های گردن می‌توانند ظریف و محتاطانه باشند، اما پوشاندن گلوی شما با تاتو برای بیان یک بیانیه انجام می‌شود و نیاز به توجه دارد. این یک خالکوبی است که با قدرت و شورش همراه است و تکمیل آن بسیار دردناک خواهد بود که می‌تواند نشان‌دهد که شما از درد نمی‌ترسید.


18. نقل قول تاتو گردن


خالکوبی نقل قول روی گردن زنان

خالکوبی نقل قول

خالکوبی نقل قول روشی عالی برای بیان احساس خود و به اشتراک گذاشتن آن با جهان است. نقل قول مورد علاقه شما می‌تواند به شما انگیزه و الهام بخشد یا به شما آرامش دهد. الهام بخش نقل قول شما می‌تواند از هرجایی باشد، از جمله شعر، اشعار یا نقل قول فیلم؛ همچنین می‌تواند چیزی باشد که کسی که دوستش دارید یا به او احترام می‌گذارید، به شما چسبیده است.


19. نام تتو روی گردن


تتو کردن نام روی گردن

تتو نام روی گردن زنان

چه راهی بهتر از خالکوبی کردن با نام او برای نشان‌دادن عشقی که به یک نفر دارید؟ خالکوبی نام راهی برای جشن گرفتن رابطه شما است و همچنین می‌تواند به عنوان یک طرح یادبود یا به عنوان راهی برای نزدیک نگه‌داشتن عزیزتان همیشه در کنار شما باشد. دیده‌شدن خالکوبی‌های گردن این مکان را جذاب می‌کند زیرا همیشه نشان‌داده می‌شود.


20. خالکوبی ساده گردن


خالکوبی ساده گردن

خالکوبی ساده گردن زنان

خالکوبی‌های ساده برعناصر اساسی طراحی تمرکز دارند. آن‌ها اغلب بدون سایه هستند و دارای خطوط باریک و فاصله منفی هستند. این سبکی است که برای کسانی که زیبایی‌شناسی مینیمالیستی را ترجیح می‌دهند جذاب است، اما خالکوبی‌های ساده نیز دارای مزایایی هستند، به خصوص زمانی که در مکان‌های دردناک مانند گردن تاتو می‌شوند. آن‌ها سریع‌تر تکمیل می‌شوند و عدم سایه باعث می‌شود درد کمتری در آن‌ها ایجاد شود.


21. تاتو گردن گل


تاتو گردن گل

تاتو گل بسیار زیبا روی گردن زنان

خالکوبی گل زیبا است و با زندگی و رشد همراه است. شکوفه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که طراحی شما را منحصر به فردتر می‌کند. شما می‌توانید گل مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا به نماد آن جلب شوید. همچنین گل‌های مختلفی برای ماه‌های تولد وجود دارد. یا می‌تواند یک طرح کلی یا ترکیبی از گل‌ها برای خالکوبی دقیق‌تر گردن باشد.

بیشتر بخوانید: 90 ایده تاتو کوچک برای مردان در سال 2022


22. خالکوبی گردن ریحانا


تاتو گردن فوق العاده زیبا ریحانا

ریحانا یکی از بزرگترین نمادهای سبک است و او با انتخاب‌های خود الهام بخش افراد بی‌شماری شده است. او همچنین خالکوبی‌های زیادی دارد که به او کمک می‌کند افکار و احساسات خود را بیان کند، از جمله خالکوبی گردن در سمت چپ فرانسوی است و "rebelle fleur" خوانده می‌شود. فیلمنامه زیباست و خالکوبی ظریفی را ایجاد می‌کند.


23. تاتو گردن پرنده


تاتو گردن پرنده

تاتو گردن پرنده فوق العاده زیبا بر روی گردن زنان

خالکوبی پرنده نمادی از آزادی، اکتشاف و ماجراجویی است. آن‌ها می‌توانند بیان کنند که چگونه می‌خواهید از محدودیت‌های ذهنی و جسمی رها شوید و زندگی را به طور کامل انجام دهید. آن‌ها همچنین می‌توانند یادآوری کنند که شما خالق سرنوشت خود هستید. پرندگان مختلفی برای انتخاب وجود دارد که هرکدام معنای منحصر به فردی با آن‌ها مرتبط است. به عنوان مثال، جغد نشان‌دهنده خرد و رمز و راز است، در حالی که عقاب با شجاعت و قدرت مرتبط است.


24. خالکوبی گردن کوچک ناز


خالکوبی گردن کوچک و ناز

خالکوبی گردن کوچک و ناز روی گردن زنان

خالکوبی‌های زیبا می‌توانند هرچیزی باشند، از کارتون مورد علاقه شما گرفته تا حیوانی که دوست دارید. گزینه‌های زیادی وجود دارد که به راحتی می‌توانید چیزی را که دوست دارید پیدا کنید و هنر بدن خود را مطابق با اولویت خود شخصی سازی کنید. هنگامی که می‌دانید چه‌چیزی را می‌خواهید تاتو کنید، طرحی را بیابید که می‌توان آن را ساده کرد تا کوچک شود. انتخاب سمت گردن می‌تواند مکان محتاطانه‌تری باشد.

بیشتر بخوانید: 50 ایده جالب برای طراحی خالکوبی تکه تکه


25. خالکوبی گردن مبارک


خالکوبی گردن مبارک روی گردن زنان

خالکوبی گردن مبارک بسیار شیک روی گردن زنان

اگر خالکوبی می‌خواهید که بتواند تنها با یک کلمه چیزهای زیادی در مورد عملکرد درونی ذهن شما بگوید، طراحی "مبارک" ایده‌آل است. این کلمه معنای بزرگی به آن متصل است و راهی برای نشان‌دادن قدردانی و یادآوری هرچیز خوب در زندگی شماست. این شامل روابط، مسیر شغلی و انتخاب‌های ‌زندگی شما می‌شود. خالکوبی شما همچنین می‌تواند نشان‌دادن وفاداری شما به ایمان شما باشد.


سوالات متداول خالکوبی گردن برای زنان


کدام خالکوبی برای گردن بهتر است؟
طرح‌های مختلفی برای گردن وجود دارد، اما شما می‌خواهید طرحی که روی گردن قرار می‌گیرد را در نظر بگیرید که بیشتر برای شما جذاب است. برای طرح‌هایی که بیانیه‌ای دارند و قدرت شما را نشان می‌دهند، گلو و جلوی گردن ایده‌آل هستند. این می‌تواند یک قطعه دقیق باشد و با جوهر رنگی یا سیاه انجام شود. در حالی که پهلو و پشت گردن محتاط‌تر است و از طرح‌های کوچک و ساده بهره می‌برد. اینها برای کسی که خواهان یک خالکوبی ظریف و زنانه است جذاب است.
آیا خالکوبی گردن جذاب است؟
خالکوبی‌های گردن اغلب مورد پسند قرار می‌گیرند زیرا آن‌ها تند، سرد و سرکش هستند. این یکی از دردناک‌ترین مکان‌ها برای هنر بدن شما است، بنابراین تاتو زدن در اینجا اغلب نشان‌دهنده قدرت است. با این حال، طراحی مناسب نیز می‌تواند جذاب باشد. طرح‌های ساده اغلب جذاب‌ترین هستند و کناره یا پشت گردن باعث می‌شود کمتر دیده شود.
آیا خالکوبی گردن غیرحرفه‌ای است؟
علیرغم اینکه برخی از شیک‌ترین زنان جهان خالکوبی گردن دارند، آن‌ها برای محیط‌های کاری محافظه کار غیرحرفه‌ای در نظر گرفته می‌شوند. انگی که به هنر بدن، به ویژه قطعات بسیار قابل مشاهده می‌شود، می‌تواند بر فرصت‌های شغلی شما تأثیر بگذارد و بر نحوه رفتار مردم با شما تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: 35 ایده طرح تاتو دوستی

مطالب مرتبط