25 مدل موی پسرانه برای دختران 2023 (قسمت دوم)

25 مدل موی پسرانه برای دختران 2023 (قسمت دوم)

20 آذر 1401

مدل موی پسرانه بازگشته است و به نظر می‌رسد پر قدرت‌تر از همیشه درجریان باشد. این مدل مو که شما را وسوسه می‌کند موهایتان را کوتاه کنید! به خصوص در بین دختران جوان بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. مدل موی پسرانه این نام را به این دلیل به خود گرفته است زیرا بسیار به مدل موهای پسرانه قرون وسطی انگلیسی شباهت دارد. این مدل مو اولین بار در دهه 70 و 80 محبوبیت پیدا کرد و رایج شد. و حالا چندین دهه پس از آن، از محبوبیت دوباره برخوردار شده است، با زنانی که هیجان زده‌اند تا چیزی متفاوت را امتحان کنند. این مدل مو معمولاً با طول کوتاه تا متوسط کوتاه می‌شود و دارای موهای صاف است که روی گوش آویزان است و با چتری بسیار جذاب و زیبا می‌شود. با این حال، خبر هیجان‌انگیز این است که در این مقاله 25 مدل موی پسرانه برای دختران در 2023 آورده شده است. می‌توانید به رویکرد کلاسیک پایبند باشید یا چیزی مدرن و ماجراجویانه را انتخاب کنید. برای خانم‌ها در هر سنی جذاب است، و اگرچه این مدل مو برای خانم‌هایی با موهای صاف مناسب‌تر است، اما می‌توان آن را مطابق با ترجیحات شما و تکمیل بافت موی شما تطبیق داد.

ابتدا بخوانید: 25 مدل موی پسرانه برای دختران 2023 (قسمت اول)


13. مدل موی پسرانه هلندی


مدل مو کوتاه

مدل موی پسرانه هلندی با چتری‌های صاف و موهایی که مستقیماً بالای گردن کوتاه می‌شوند ایجاد می‌شود. مدل موی کوتاهی است که یکنواخت زده می‌شود. این یک گزینه عالی برای زنی است که خواهان یک مدل موی بدون زحمت است که توجه را به گردن و ویژگی‌های صورت او جلب کند. چتری‌ها می‌توانند ظاهری جذاب و جوان ایجاد کنند و خطوط ظریف و چین و چروک‌های پیشانی را پنهان کنند.


14. مدل موی پسرانه با چتری


مدل مو کوتاه

مدل موی پسرانه بدون چتری کامل نمی‌شود. کوتاهی کلاسیک دارای چتری صاف است که به سمت بالا طراحی شده‌اند. این یک برش کوتاه تا متوسط است و می‌تواند برای خانم‌ها در تمام سنین فوق‌العاده جذاب باشد. رویکرد مدرن به شما تطبیق‌پذیری بیشتری با نوع چتری که انتخاب می‌کنید می‌دهد. 


15. مدل موی پسرانه موج‌دار


مدل مو کوتاه

کسانی که موهای موج‌دار دارند واقعاً خوش شانس هستند زیرا پر از حرکت و جهش است. این مدل هم روی موهای بلند و هم روی موهای کوتاه عالی به نظر می‌رسد و می‌توان آن را متناسب با مدل‌های مختلف از جمله مدل موی پسرانه تطبیق داد. مدل موی کوتاه موج‌دار استایل جذابی است و برای همه خانم‌ها در هر سنی که باشند فوق‌العاده به نظر می‌رسد. اگرچه برای موهای صاف مناسب است، اما در موهای موج دار ساختار کمتری احساس می‌شود.


16. مدل موی پسرانه کشیده


مدل مو کوتاه

برای رویکرد مدرن‌تر به مدل موی پسرانه، می‌توانید یک مدل موی کشیده را امتحان کنید. این مدل از برش صفحه‌بوی طولانی‌تر از مدل سنتی است و برای خانم‌هایی که می‌خواهند مدل مو را امتحان کنند اما آماده کوتاه کردن آن نیستند ایده‌آل است همینطور اگر به دنبال مدل مو پسرانه برای دختری با صورت گرد هستید این مدل گرینه‌ای مناسب است. برای موهای ضخیم، پوشیدن آن‌ها کمی بلندتر نیز می‌تواند جذاب باشد و می‌توانید لایه‌هایی اضافه کنید تا مقداری حجم و وزن از بین برود.


17. مدل موی پسرانه برش صاف


مدل مو کوتاه

موهای صاف بافت مناسبی برای مدل موی پسرانه است. این کوتاهی برای موهای صاف و لخت طراحی شده است و معمولاً کوتاه یا متوسط است. این باعث می‌شود ظاهری شیک و نسبتاً کم هزینه داشته باشد. مدل مو پسرانه برای دختر صورت کشیده نیز مناسب است همینطور هنگام برش صاف و با چتری‌های کامل و صاف شارپ و دقیق به نظر می‌رسد، و این با بافت موی صاف تکمیل می‌شود. اگر به دنبال یک مدل موی شیک و جذاب برای موهای صاف و لخت خود هستید این را امتحان کنید.


18. مدل موی پسرانه با رنگ‌های روشن


مدل مو کوتاه

 اگر دوست دارید که استایلی خاص و جذاب داشته باشید بهترین گزینه رنگ کردن موهایتان است. چه رنگ صورتی تند یا نئون مورد علاقه شما باشد، چه چیزی ملایم‌تر و ملیح‌تر مانند رنگ‌های پاستیلی، رنگ کردن موها سرگرم‌کننده و جذاب است. همچنین یک راه فوق‌العاده برای جلب توجه به موهایتان است و برش را بهبود می‌بخشد. هیچ چیز سنتی در مورد این ظاهر وجود ندارد، اما نکته اینجاست.


19. مدل موی پسرانه با فرهای بریده بریده


مدل مو کوتاه

برای ایجاد جهش و حرکت بیشتر، یک حاشیه بریده بریده شده با لایه‌ها کوتاه می‌شود که روی موهای ضخیم و هم نازک زیبا به نظر می‌رسد. این گزینه به شما تطبیق‌پذیری بیشتری می‌دهد و به شما امکان می‌دهد اندازه‌‌های مختلف را امتحان کنید. نحوه ریزش مو روی صورت بسیار جذاب است و توجه را به ویژگی‌های شما جلب می‌کند.


20. مدل موی پسرانه با چتری‌های پرده


مدل مو کوتاه

بدون شک یکی از متنوع‌ترین گزینه‌ها برای موها چتری پرده است. این حاشیه از وسط جدا شده و از داخل کوتاه‌تر شده است. جذابیت این چتری‌ها این است که صورت را قاب می‌کنند و ویژگی‌های شما را برجسته می‌کنند و روی موهای با هر بافتی عالی به نظر می‌رسند. مدل موی پسرانه وقتی با چتری‌های پرده ترکیب شود، مدرن و جوان‌تر به نظر می‌رسد.


21.مدل موی پسرانه بلانت


مدل مو کوتاه

مدل موی پسرانه را می‌توان مطابق با سلیقه‌ی شما تطبیق داد، اما برای داشتن ظاهری شیک و براق، یک مدل موی لخت می‌خواهید. بدون لایه ایجاد می‌شود و طول آن یکسان است و این مدل مو وقتی در طول‌های کوتاه یا متوسط کوتاه می‌شود باورنکردنی به نظر می‌رسد. همچنین برای کسانی که موهای نازک یا ظریفی دارند ایده‌آل است و می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد.


22. مدل موی پسرانه آمبره


مدل مو کوتاه

تکنیک رنگ کردن مو ombre یکی از بهترین روش‌ها برای امتحان کردن است. این امر با ترکیب دو یا چند رنگ، یکی روشن و دیگری تیره، برای ایجاد یک اثر گرادیان به دست می‌آید. شما می‌توانید دو رنگ طبیعی را انتخاب کنید، یا با رنگ صورتی یا بنفش مورد علاقه خود برای یک مدل زنانه، جسورانه عمل کنید. تمرکز رنگ روی انتهای مو نیز می‌تواند دقت برش شما را برجسته کند.


23. مدل موی پسرانه آندرکات


مدل مو کوتاه

مدل موی پسرانه یک سبک کلاسیک است اما در سال‌های اخیر اقتباس و مدرن شده است. این به شما امکان می‌دهد ظاهری ایجاد کنید که می‌تواند شکل صورت و بافت موهای شما را تکمیل کند، اما همچنین نشان‌دهنده سبک شخصی شما باشد. به عنوان مثال، جفت کردن برش با آندرکات. تضاد بین طول مو در بالای سر و پشت و پهلوها ظاهری جالب و جسورانه ایجاد می‌کند.


24. مدل موی پسرانه بول کات


مدل مو کوتاه

کوتاهی کاسه‌ای جذاب و خفن است اما کشیدن آن می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و برای همه خوب به نظر نمی‌رسد. برای داشتن یک مدل موی جذاب و جوان‌پسند، مدل موی کاسه‌ای را با فرهای کلاسیک و مدل موی پیج بوی ترکیب کنید. این ترکیب یک مدل موی جسورانه و خاص ایجاد می‌کند. برای زنانی که می‌خواهند از دیگران متمایز شوند و از ریسک کردن نمی‌ترسند بسیار مناسب است.


25. مدل موی پسرانه شیک 


مدل مو کوتاه

مدل موی پسرانه و مدل موی باب شباهت‌های زیادی وجود دارد و یک مدل موی کوتاه مناسب برای صورت‌های گرد است.برای یک نسخه شیک از استایل پیج‌بوی خود، می‌توانید از باب فرانسوی الهام بگیرید. تا سطح فک برش خورده و دارای چتری‌های پر ابرو است که برای جلب توجه به صورت ایده‌آل است. این برش احساس جوانی و در عین حال پیچیده می‌کند و زمانی که بر روی بافت موهای صاف حالت داده شود، بهترین ظاهر را خواهد داشت.


سوالات متداول 


مدل موی پیج بوی چیست؟
مدل موی پیج بوی مدلی است که از مدل موی انگلیسی پسرانه قرون وسطایی الهام گرفته شده است. این مدل مویی است که معمولاً توسط خانم‌ها استفاده می‌شود (اما از نظر جنسیت خنثی است) و به صورت کوتاه یا متوسط کوتاه می‌شود و به طور سنتی در لبه‌ها به سمت بالا است. این مدل مو دارای چتری است و برای موهای صاف مناسب است. با این حال، رویکرد مدرن تطبیق‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهد و برش متناسب با تمام بافت‌های مو اقتباس شده است. همچنین می‌توانید لایه‌ها اضافه کنید، چتری‌هایتان را امتحان کنید، یا با رنگ‌ها منحصر‌به‌فرد باشید.
تفاوت بین مدل موی باب و پسرانه چیست؟
مدل موی باب یک مدل موی کوتاه کلاسیک برای زنان است که معمولاً به صورت مستقیم در اطراف فک کوتاه می‌شود. اغلب چتری یا حاشیه دارد. این کوتاهی شباهت‌های زیادی با مدل موی پسرانه دارد، با این حال، روش سنتی این مدل دارای موهای صافی است که روی گوش آویزان می‌شود. با چتری کامل پوشیده می‌شود. هر دو برش برای زنان در هر سنی همه کاره و جذاب هستند.
 

بیشتر بخوانید: 30 مدل موی زیبا و مد روز برای موهای تا شانه

مطالب مرتبط