39 مدل موی زیبا برای موهای کوتاه در سال 2023 (قسمت دوم)

39 مدل موی زیبا برای موهای کوتاه در سال 2023 (قسمت دوم)

26 دی 1401

داشتن موهای کوتاه به این معنی نیست که نمی‌توانید یک آرایش شیک و زیبا خلق کنید! تمام طول‌ها و بافت‌های مو را می‌توان به شکلی شیک درآورید، تنها چیزی که نیاز دارید الیده گرفتن است! از شینیون گرفته تا بافته‌های هلندی، آنهایی که موهای کوتاه دارند ایده‌های شیک ندارند. فرقی نمی‌کند به جشن عروسی یا یک دورهمی ساده بروید، این مدل‌های زیبا برای موهای کوتاه برای همه موقعیت‌ها ایده‌آل هستند. در اینجا 39 مدل موی کوتاه مناسب برای صورت‌های گرد و کشیده آورده شده است.

ابتدا بخوانید: 39 مدل موی آسان برای موهای کوتاه در سال 2023 (قسمت اول)


21. مدل موی زیبا برای موهای کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

برای روزهایی که موهایتان را نشویید یا خیلی گرم است که نمی‌توانید موهایتان را نگه دارید، این مدل برای شماست. برای خانم‌هایی با موهای کوتاه‌تر ایده‌آل است، یک قیطان دوبل هلندی مد روز است، ایجاد آن آسان و فوق‌العاده زیبا است. تقریباً مانند یک بافت فرانسوی، شما با سه دسته اصلی مو شروع می‌کنید، اما روش بافتن را برعکس می‌کنید، و چرخش را در بالای سر باقی می‌گذارید تا زیر آن. این کار را تا زمانی که به پشت گردن خود برسید ادامه دهید و سپس قیطان را مانند یک بافته معمولی تمام کنید. این مدل موی فوق‌العاده زیبا و بدون دردسر است به طوری که می‌توانید آن را در هر جایی بپوشید!


22. مدل موی پروم


شینیون برای مو کوتاه

شما لباس کاملی دارید؛ اکنون با این آپدوی زیبا مدل موی مجلسی فوق‌العاده را دریافت کنید! برای حجم بیشتر با شامپو خشک شروع کنید و یک قسمت کناری ایجاد کنید. یک بافته دم ماهی اضافه کنید، کنار سر خود را داخل نان بپیچید. هر پیچک شل را برای قاب کردن صورت خود بیرون بکشید و آن‌ها را فر کنید تا حجم بیشتری به آن اضافه شود.


23. مدل موی آسان برای موهای کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

آماده شدن در صبح با این مدل مو آسان‌تر شد. زیبا و شیک، برای کسانی که موهای کوتاه دارند مناسب است. یک بافتنی ایجاد کنید و انتهای موهایتان را زیر آن جمع کنید و آن را با سنجاق بابی محکم کنید. این استایل برای هر روز ایده‌آل است، اما به قدری شگفت‌انگیز است که می‌توانید آن را در یک مراسم خاص یا یک مهمانی دخترانه بپوشید.


24. مدل موی کوتاه برای موهای موج‌دار


شینیون برای مو کوتاه

برای ایجاد موهای زائد خیره‌کننده، لازم نیست موهای صاف داشته باشید. موهای مجعد کوتاه نیز برای آن مناسب است. برای داشتن یک مدل موی کوتاه موج‌دار باید ابتدا قسمت‌های جلویی را به پشت بیاورید و به قسمت میانی تاج سر خود بچسبانید. بسته به طول موهایتان، می‌توانید بقیه موها را در یک کش کم بکشید یا رها کنید. این سبک ساده و در عین حال بسیار زیبا است. این یک مدل موی ایده‌آل برای مواقعی است که نیاز به انجام کارها، رفتن به محل کار یا ساحل دارید.


25. مدل موی موهای بسیار کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

شینیون فقط برای افرادی با موهای متوسط تا بلند مناسب نیستند. برش‌های پیکسی و موهای بریده‌شده می‌توانند در یک چشم به ‌هم‌زدن زیباترین حالت‌ها را ایجاد کنند! دسته‌های کوچک مو را در پشت سر خود بچرخانید و آن‌ها را به سمت پایین سنجاق کنید. مقداری شامپوی خشک را به ریشه موهای خود اضافه کنید تا حجم بیشتری داشته باشد و چند تار که برای فرم دادن به صورت قرار می‌گیرد، رها کنید. این مدل برای کسانی که موهای بسیار کوتاهی دارند ایده‌آل است و برای هر مراسم یا مجالسی مناسب است.


26. مدل موی برای موهای متوسط


شینیون برای مو کوتاه

اگر موهای شما بین کوتاه و متوسط است، نترسید، ایجاد یک مدل موی به همان اندازه برای شما آسان است. یک بافته بزرگ و گشاد در کنار سر خود ببافید و تا پشت سر خود بکشید. از آنجا، موهای باقیمانده را در یک موی کم پشت گردن خود ثابت کنید. این سبک به یکباره کژوال و شیک است.


27. مدل موی کوتاه برای عروس


شینیون برای مو کوتاه

انتخاب یک مدل موی شیک برای هر عروسی جذاب است. اگر موهای کوتاهی دارید، هرگز نباید داشتن یک مدل موی ظریف و برازنده را قربانی کنید این مدل مو برای تمام طول موها عالی است. موها را فر کنید و به طور استراتژیک تارهای مو را زیر هم قرار دهید و به شکل شینیون پر و حجیمی در بیاورید و توهمی از موهای بلند و روان ایجاد کنید. یک دسته گل کوچک یا یک شانه بالای مو اضافه کنید مدل مویی خیره‌کننده‌ای داشته باشید.


28. مدل موی برای موهای نازک کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

موهای نازک و ظریف می‌توانند مانند موهای پرپشت، موهای زیبا و شیک ایجاد کنند. موهای خود را در مرکز تقسیم کنید و دو دسته بزرگ را به پشت سر خود بکشید. فقط بخش‌ها را به دو گوجه‌ای بچرخانید و آن‌ها را به عقب سنجاق کنید. این استایل برای کسانی که عجله دارند یا می‌خواهند بدون تعهد شیک به نظر برسند عالی است. به روز و بسیار آسان برای ایجاد، شما سر در هر کجا که بروید.


29. مدل موی کوتاه برای موهای مجعد


شینیون برای مو کوتاه

موهایی با هر بافتی بدون توجه به طول، می‌توانند ظاهری عالی ایجاد کنند. موهایتان را بالای سرتان بکشید، مقداری را در جای خود سنجاق کنید و بگذارید بقیه به طور طبیعی بریزند. این موهاواک راه حل مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند سبک خود را تغییر دهند، اما سطح تعهدی برای تراشیدن سر خود ندارند یا می‌خواهند موهای خود را بلند کنند. این سبک حجم می‌دهد و برای هر رویدادی ایده‌آل است.


30. مدل موی کوتاه برای موهای صاف


شینیون برای مو کوتاه

یک موی کوتاه یا شینیون بهترین راه برای استفاده از موهای کوتاه و صاف است. با برس زدن موهای خود به دو قلم موی کوچک شروع کنید و بافته‌های شل ایجاد کنید. سپس آن‌ها را با هم بپیچید و هر رشته‌ای شل را به پشت سرتان بچسبانید. این مدل برای کسانی که نمی‌خواهند موهای خود را فر کنند یا عجله دارند که از خانه خارج شوند ایده‌آل است. علیرغم اینکه ایجاد آن بسیار آسان است، سبک زیبایی است، که برای مهمان عروسی، مهمانی یا فقط یک شب بیرون رفتن مناسب است. 


31. مدل موی آپدو کثیف کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

برای شیک به نظر رسیدن نیازی نیست 24 ساعته شبانه روز شیک به نظر برسید و این مدل مو دقیقاً این را ثابت می‌کند. مدل موی کوتاه و نامرتب بسیار زیبا و غیررسمی است، برای موهای یک روزه ایده‌آل است. از مقداری شامپوی خشک برای حجم دادن به موهای خود استفاده کنید و موهای خود را به صورت مدل موی دم اسبی جذاب حالت دهید. مطمئن شوید که موهای خود را صاف نکنید و از رها کردن برخی از تارهای مو نترسید. با بیرون کشیدن مقداری از موها از ناحیه شقیقه سر، حجم بیشتری به آن اضافه کنید و با ایجاد کمی نامرتب‌تر، آن‌ها را صاف کنید. موهای تخت همیشه شیک هستند، بنابراین از اینکه کمی به هم ریخته شوید نترسید!


32. مدل مو ساقدوش عروس کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

بدون توجه به بلندی موهای ساقدوش شما، این مدل‌ها ظاهری جذاب برای کل مهمانی عروس شما ایجاد می‌کند. قسمت کوچکی از مو را در بالای سر بکشید تا حجم دهید، سپس فرها را به صورت فرنچ بپیچید. این مدل ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما یک راه حل ساده و خیره‌کننده برای کسانی است که نمی‌دانند با موهای خود چه کنند. همراه با یک شانه ظریف در کنار، ساقدوش‌های شما فوراً نفس‌ها را بند می‌آورند.


33. مدل موی سریع کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

در یک جمله؟ این آپدو سریع و آسان پاسخ کاملی است گوجه‌ای یا شینیون یک سبک ساده و در عین حال مؤثر است. موهای خود را به صورت یک موی شل بکشید و با چند سنجاق آن را محکم کنید. اگر احساس می‌کنید کمی ساده هستید، حتماً یک یا دو حالت شکوفه به آن اضافه کنید، مانند یک سنجاق تزیینی یا یک شانه. هیچ کس هرگز متوجه نخواهد شد که شما با این سبک زیبا عجله داشتید!


34. مدل موی کژوال


شینیون برای مو کوتاه

کافه رفتن برای دخترها با این مدل مو زیباتر شده است. دم اسبی کلاسیک را با یک بافته فرانسوی در کنار سر خود مخلوط کنید. این قیطان وقتی از پشت گردن بسته می‌شود، به نیمه پایینی دم اسبی حجم بیشتری می‌دهد و ظاهری شیک و آسان ایجاد می‌کند. جریان معمولی را با بیرون کشیدن چند پیچک حفظ کنید تا موهایتان نرم شود و حجم بیشتری به موهایتان اضافه شود. این سبک غیررسمی برای خرید روزانه، صرف ناهار با دوستان یا دانشگاه عالی است.


35. مدل موی رسمی کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

اگر رویدادی در پیش دارید، این سبک برای امتحان ضروری است. مشابه شینیون‌های قبلی، ظاهر موهای بلند و روان را به شما می‌دهد، حتی اگر موهای کوتاه‌تری داشته باشید. با استفاده از یک موس حجم دهنده، موهای خود را به دو دم‌اسبی کم حجم بکشید. یکی را به شکل یک گوجه‌ای کم پیچ بپیچانید و دم اسبی دوم را روی آن بپیچید و روی گوجه‌ای اول را پیچک‌ها قرار دهید. این سبک ممکن است به تمرین نیاز داشته باشد، اما اثر نهایی فوق‌العاده می‌شود. قبل از شروع حجم دادن به موهای خود فر کنید تا حالتی رسمی به آن ببخشید.


36. مدل موی کوتاه زیبا


شینیون برای مو کوتاه

برای ایجاد یک ظاهر زیبا، لازم نیست شینیون داشته باشید. برای کسانی که موهای کوتاهی دارند، دو بافت دم ماهی تمام چیزی است که برای ایجاد یک ظاهر ظریف و خوش سلیقه نیاز دارید. آن‌ها را دور پشت سر خود بپیچید و با چندین سنجاق بابی تزئینی محکم کنید. این سبک برای یک رویداد خاص یا شبانه ایده‌آل است. با پیچاندن چند شاخه شل زیر قیطان و جلو، ظاهری شیک به وجود آورید و ظاهری زنده ببخشید.


37. مدل موی فانتزی کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

به روز رسانی جذاب به پیچ و تاب کلاسیک فرانسوی، این سبک برای کسانی که موهای کوتاه دارند عالی است. با باز کردن موهای خود و دست زدن به انتها برای حجم بیشتر شروع کنید. سمت راست را به وسط سر سنجاق کنید و آن را در جای خود محکم کنید. سپس سمت چپ موهای خود را جمع کنید و آن را به سمت مرکز بچرخانید. مطمئن شوید که یک گوجه‌ای درست نمی‌کنید، بلکه آن را بپیچید تا بلند و براق به نظر برسد. سنجاق کردن موها را از پایین شروع کنید و تا زمانی که موها در جای خود فیکس شوند ادامه دهید. این مدل مو یک سبک کلاسیک با الهام از آدری هپبورن است و برای هر رویداد یا گردهمایی مناسب است.


38. مدل موی بوهمی 


شینیون برای مو کوتاه

یک مدل موی الهام گرفته از بوهمی تماماً در مورد بافت است. قبل از حالت دادن به موهای خود، شامپو خشک و اسپری ساحلی را به موهای خود اضافه کنید و ظاهری کامل و بافت به آن ببخشید. دو بافته هلندی گشاد در هر طرف سر خود ایجاد کنید. با دسته های باقی مانده مو، آن را با یک کش کم به هم ریخته تمام کنید. آن را سنجاق کنید و از افتادن برخی از پیچک ها نترسید. در صورت تمایل می توانید چند سنجاق گل به بافتنی اضافه کنید، اما حتما آن را نامرتب و ساحلی نگه دارید. این سبک یک آپدو تابستانی خیره‌کننده است و برای یک روز جشنواره یا ساحل ایده‌آل است.


39. مدل موی بافت محاظ


شینیون برای مو کوتاه

پیچ و تاب‌های تخت یک سبک ضروری برای کسانی است که موهای افرو دارند. با برش دادن موهای خود شروع کنید و هر قسمت را جداگانه ببافید. این کار را تا زمانی که تمام قسمت‌ها را پوشانده‌اید ادامه دهید و با پیچاندن پیچ‌ها زیر یکدیگر به پایان برسانید. این مدل برای حفظ موهای صورت شما مناسب است، ایده‌آل برای رویدادهای فانتزی یا هر روز است.


سوالات متداول درباره مدل موهای کوتاه


چگونه با موهای کوتاه را مدل دهیم؟
نحوه انجام مدل مو بستگی به سبک مورد نظر شما دارد. با این حال، صرف نظر از سبک، چند ابزار همیشه کمک خواهد کرد. از یک اسپری یا خمیر بافت دهنده برای کمک به چسبندگی موهای خود استفاده کنید و روی یک اسپری موی خوب سرمایه‌گذاری کنید تا پس از تکمیل ظاهر، همه چیز را سر جای خود نگه دارید. گیره های مو و مینی کش‌ها نیز به مرتب کردن موها و نگه داشتن بخش های کوچک‌تر مو کمک می‌کنند.
چگونه موهای کوتاه را مدل انجام دهید؟
روش‌های زیادی برای انجام این کار روی موهای کوتاه وجود دارد. ایده‌های زیبا وجود دارند. برخی از روش‌ها شامل پیچاندن و سنجاق کردن، بافتن یا ساده نگه داشتن آن با کش مو هستند. فقط به این دلیل که موهای شما کوتاه‌تر است، به این معنی نیست که شما به همان روال دو یا سه نگاهی گیر کرده‌اید. خلاق باشید و شروع به بررسی گزینه های خود کنید.
موهای شما چقدر باید طول بکشد تا اصلاح شود؟
در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید موهایتان حداقل چند cm زیر چانه‌تان بنشیند و بالای شانه‌هایتان را برس بزنید. این به شما طول کافی می دهد تا بتوانید بچرخانید، گره بزنید و سنجاق کنید. 

بیشتر بخوانید: 25 مدل موی پسرانه برای دختران 2023 

مطالب مرتبط