نحوه استفاده از نمودار جنسیت تولد چینی برای تعیین جنسیت

نحوه استفاده از نمودار جنسیت تولد چینی برای تعیین جنسیت

04 بهمن 1401

نمودار جنسیت تولد چینی، یک روش باستانی تعیین جنسیت، روشی جالب برای حدس زدن جنسیت یک کودک متولد نشده است. برای استفاده از نمودار، فقط به دو اطلاعات نیاز دارید ماه قمری و سن قمری مادر در زمان بارداری. هیچ مدرکی دال بر دقیق بودن نمودار جنسیت تولد در چین وجود ندارد، اما برخی افراد به آن سوگند یاد می‌کنند و بیشتر مردم از آن صرفاً برای سرگرمی استفاده می‌کنند.


1. تشخیص جنسیت



سن قمری چینی مادر را در زمان لقاح بیابید. چینی‌ها از تقویم قمری چینی استفاده می‌کنند که با تقویم میلادی و قمری ما متفاوت است. به همین دلیل، شما باید سن مادر را بر اساس تقویم چینی محاسبه کنید و نه تقویم میلادی و شمسی.
اول از همه به هر سنی که در حال حاضر هستید یک سال اضافه کنید. الان 32 سالته؟ طبق تقویم چینی، شما حداقل 33 (احتمالاً 34) سال دارید. این به این دلیل است که چینی‌ها بر خلاف ما، نه ماه اول را که در رحم سپری می‌کنند، به سن کودک می‌شمارند. بنابراین هنگامی که یک نوزاد متولد می شود، طبق تقویم چینی در حال حاضر یک ساله است.
اگر بعد از 22 فوریه (4 اسفند به بعد) متولد شده‌اید، سن میلادی خود را در نظر بگیرید، 1 را اضافه کنید (تقریباً از سالی که در رحم مادر خود گذرانده‌اید) و کار تمام است. اگر 17 سال دارید و در 11 جولای (20 تیر) متولد شده‌اید، طبق تقویم قمری چینی 18 ساله هستید.
اگر قبل از 22 فوریه (4 اسفند) متولد شده‌اید، بدانید که آیا تولد شما قبل از سال نو چینی است یا بعد از آن در سالی که متولد شده‌اید. اگر قبل از سال نو چینی متولد شده‌اید، یک سال دیگر به سن میلادی خود اضافه کنید.
به عنوان مثال، شما متولد 7 ژانویه 1990 (17 دی 1368) هستید. سال نوی چینی در سال 1990 در 27 ژانویه اتفاق افتاد، به این معنی که طبق تقویم قمری قبل از سال نو متولد شده‌اید. این باعث می‌شود در سال‌های چینی، دو سال پیرتر از تقویم میلادی و شمسی باشید.
اگر فکر می‌کنید تبدیل سن شمسی به سال چینی دشوار و گیج کننده است راه‌حل ساده‌ای دارد به راحتی یک مبدل آنلاین تبدیل تاریخ را سرچ کنید سن خود را وارد کرده و با یک کلیک ساده سن شما بر اساس سال چینی محاسبه می‌شود.


ماه چینی را که در آن بچه باردار شده است تعیین کنید. اگر نوزاد هنوز باردار نشده است، ماهی را تعیین کنید که دوست دارید بچه باردار شود یا فقط به عقب کار کنید: از تقویم و جنسیت مورد نظر برای تعیین زمان بارداری استفاده کنید.

  • ساده‌ترین راه برای تبدیل ماه واقعی یا ماه مورد نظر لقاح به تقویم چینی استفاده از مبدل آنلاین است. «تبدیل تقویم میلادی به چینی» را تایپ کنید.


با استفاده از نمودار زیر، محل تلاقی سن چینی شما و ماه لقاح کودک را پیدا کنید. از سن قمری خود در زمان لقاح شروع کنید و درست حرکت کنید تا زمانی که ماه چینی باردار شده را پیدا کنید. این به شما یک G (دختر) یا B (پسر) می‌دهد.


2. اطلاعات تکمیلی



از نمودار تولد استفاده کنید تا سعی کنید جنسیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. در حالی که بسیاری از خانواده ها از نمودار تولد چینی پس از باردار شدن استفاده می‌کنند، برخی از زوج‌ها برای انتخاب پسر یا دختر به طور خاص به تقویم تولد قبل از لقاح نگاه می‌کنند. فرزند شما از هر جنسیتی که باشد، مطمئناً او را دوست خواهید داشت. اما اگر بتوانید از قبل همه چیز را بفهمید چه؟


به یاد داشته باشید که قرائت‌های دقیق همیشه شامل تقویم قمری چینی و تاریخ‌های بر اساس زمان لقاح است.

  • نمودارهای تولدی که از تقویم قمری به عنوان راهنما استفاده نمی‌کنند دقیق نیستند. مراقب خواندن‌هایی باشید که از تقویم خودمان استفاده می‌کنند.
  • مطمئن شوید که تاریخ‌ها را بر اساس تاریخ لقاح انتخاب کنید، به خصوص با در نظر گرفتن سن، انتخاب کنید که در زمان لقاح چند ساله بوده‌اید، نه اینکه در حال حاضر چند ساله هستید.


بدانید که هیچ مبنای علمی برای نمودار تولد چینی وجود ندارد. علم نتوانسته است صحت نمودار تولد چینی را تأیید کند، بنابراین مراقب باشید که از نمودار صرفاً برای تعیین یا پیش‌بینی جنسیت فرزندتان استفاده کنید. روش های مختلفی برای پیش بینی علمی جنسیت جنین شما وجود دارد سونوگرافی، آمنیوسنتز اما نمودار تولد چینی یکی از آنها نیست.

 


کلام آخر


تعیین جنسیت جنین در ماه‌های اول که هنوز زمان تعیین جنسیت به کمک سونوگرافی فرانرسیده برای بسیاری از مادرها هیجان انگیز است برای همین به روش‌های سنتی که علم آن‌ها را تأیید نکرده اما از قدیم ایام استفاده می‌شده است روی می‌آورند یکی از این روش‌ها استفاده از تقویم تعیین جنسیت چینی است که چینی‌ها عمیقاً به آن اعتقاد دارند و برای تعیین جنسیت همیشه مورد استفاده قرار می‌دهند اگر شما هم باردارید و برای تعیین جنسیت جنین خود وسوسه شده‌اید این روش را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: 7 درمان خانگی مؤثر برای سرماخوردگی در دوران بارداری