30 ایده تاتو کوچک برای سال 2023 (قسمت دوم)

30 ایده تاتو کوچک برای سال 2023 (قسمت دوم)

11 بهمن 1401

آیا طرح ایده‌آلی را پیدا کرده‌اید و آیا رویای خالکوبی کردن را دارید اما هنوز به این کار دست ندهید؟ چه چیزی جلو شما را می‌گیرد؟ آیا از درد آن می‌ترسید یا هنوز طرح که واقعاً شما را به وجد بیاورد پیدا نکرده‌اید؟ با خالکوبی‌های کوچک می‌توانید تمام این نگرانی‌ها را از بین ببرید زیرا این جوهرهایی هستند که در مقیاس کوچکتر طراحی شده‌اند و بنابراین ناراحتی ناشی از فرآیند خالکوبی را کاهش می‌دهند. می‌توانید آن‌ها تقریباً در هر نقطه از بدن، مثل انگشت، مچ یا پشت گوش، خالکوبی شوند. مطمئناً طرح‌های بزرگ جذاب‌تر و خفن‌تر به نظر می‌رسند اما تاتو کوچک انتخاب نهایی برای مردان و زنانی است که می‌خواهند چیزی ظریف اما معنا‌دار خالکوبی کنند. 

ابتدا بخوانید: 30 ایده تاتو کوچک برای سال 2023 (قسمت اول)


15. تاتو مچ دست کوچک


تتو مینیمال

در مورد خالکوبی مچ دست چه چیزی را دوست ندارید؟ محل قرارگیری همه کاره است و می‌تواند طرح‌های کوچک یا متوسط را در خود جای دهد. این یک منطقه عالی برای نشان دادن هنر بدن شما است و به شما اجازه می‌دهد هر روز به آن نگاه کنید. پوست نازک و نزدیکی به استخوان این مکان را به مکانی نسبتاً دردناک برای خالکوبی تبدیل می‌کند. اما هنگام انتخاب یک تاتو کوچک، ناراحتی باید حداقل باشد.


16. تاتو زنبور کوچک


تتو مینیمال

سخت‌کوش، مصمم و وفادار تنها برخی از موارد مرتبط با تاتو زنبور عسل هستند. این حشره کوچک طرحی ایده‌آل برای کسانی خواهد بود که به دنبال چیزی خاص و غنی هستند. شاید بخواهید اهمیت تمرکز بر اهدافتان را به خود یادآوری کنید. یا شاید شما فردی هستید که برای روابط خود با خانواده و دوستان خود ارزش قائل هستید؟ تفسیرهای زیادی از آنچه که زنبور نشان می‌دهد وجود دارد که آن را به انتخاب ایده‌آل تبدیل می‌کند.


17. تاتو کوچک و معنی‌دار


تتو مینیمال

فقط به این دلیل که هنر بدن شما کوچک است به این معنی نیست که نمادهای قدرتمندی با آن مرتبط نیست. آنچه که یک خالکوبی معنی‌دار را تعریف می‌کند از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما معمولاً طرحی است که برای استفاده کننده اهمیت دارد. این می‌تواند به سادگی گل، تاریخ تولد یا علامت ستاره شمال باشد یا می‌تواند شامل یک کلمه قدرتمند، نام یکی از عزیزان یا یک تاریخ مهم باشد.


18. تاتو شبح کوچک


تتو مینیمال

اگر هالووین زمان مورد علاقه شما از سال است یا به ارواح و ماوراء‌طبیعی اعتقاد دارید؟ سپس یک تاتو شبح کوچک همان چیزی است که شما نیاز دارید. شکل به راحتی در مقیاس کوچکتر ایجاد می‌شود و زمانی که در هر نقطه از بدن قرار گیرد عالی به نظر می‌رسد. معانی مهمی نیز با ارواح مانند مرگ، ناشناخته‌ها، محافظت، امید و هدایت مرتبط است.


19. تاتو دست کوچک


تتو مینیمال

تاتو دست بهترین مکان برای کسانی است که می‌خواهند از دیگران متمایز شوند. این یک محل جسورانه برای جوهر زدن به دلیل دیده شدن است و خالکوبی در اینجا مدتهاست که برای طردشدگان و جنایتکاران محفوظ است. اما نگرش نسبت به هنر بدن در حال تغییر است و یک طرح کوچک می‌تواند به اندازه کافی بیانیه‌ای باشد بدون اینکه خیلی واضح باشد. این نیز یک انتخاب عملی است زیرا هنر بدن در اینجا دردناک خواهد بود.


20. تاتو دوستی کوچک


تتو مینیمال

با یک خالکوبی زیبا به عزیز خود نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارد! تصمیم‌گیری در مورد طرح مشابه با یک دوست، یکی از اعضای خانواده یا شریک عاشقانه یک راه عالی برای جشن گرفتن پیوند شما است. یافتن قطعه مناسب برای طرح تاتو دوستی نیز یک تجربه جذاب و شیرین خواهد بود و خاطره‌ای است که برای همیشه به اشتراک خواهید گذاشت. احتیاط کنید تا مطمئن شوید که با چه کسی خالکوبی می‌کنید، کسی است که قصد دارید برای مدت طولانی در زندگی خود داشته باشید.


21. تاتو ماه کوچک


تتو مینیمال

با یک خالکوبی ماه زیبایی جهان را جشن بگیرید. مراحل مختلفی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام نمادهای متفاوتی دارند. ماه کامل نشان دهنده رمز و راز، جادو و ماوراءطبیعی است، در حالی که هلال با مادر شدن و باروری همراه است. این می‌تواند یک جوهر زیبا و قدرتمند باشد که هر بار که به آن نگاه می‌کنید الهام بخش شما خواهد بود.


22. تاتو مار کوچک


تتو مینیمال

خالکوبی مار نشان‌دهنده چرخه زندگی است و اغلب با تولد دوباره و دگرگونی همراه است. نمی‌توان انکار کرد که این یک انتخاب قدرتمند است. طراحی شما با جوهر یا رنگ مشکی عالی به نظر می‌رسد. این نیز راهی برای به رسمیت شناختن یک گونه خاص است. قطعه شما می‌تواند کوچک و ساده باشد یا کمی بزرگتر برای بسته شدن در اطراف مچ دست یا انگشت، انتخاب باشماست.


23. تاتو فیل کوچک


تتو مینیمال

با شکوه و قوی! تاتو فیل یک انتخاب زیبا برای طراحی بعدی شما است. این حیوان همچنین ویژگی‌هایی مانند مادری، خرد، شجاعت و شانس را نشان می‌دهد و در طیف وسیعی از سبک‌ها و اندازه‌ها خیره‌کننده خواهد بود. تمرکز بر روی یک جوهر کوچک یک راه دوست داشتنی برای امتحان کردن هنر بدن است یا می‌تواند برای کسانی که رویکرد مینیمالیستی را به خالکوبی ترجیح می‌دهند جذاب باشد. دلیل شما هر چه که باشد، این یکی از انتخاب‌هایی است که نمی‌توانید با آن اشتباه کنید!


24. تاتو صورت کوچک


تتو مینیمال

آیا می‌خواهید یک ستاره درست زیر خط موی خود داشته باشید؟ قلب زیر چشمت چطور؟ تاتو صورت تند و سرکش هستند، اما برای همه مناسب نیستند. هنوز یک دید بد نسبت به کسانی که تاتو روی قسمت‌های خاصی از بدنشان مثل صورت دارند وجود دارد و این امر را برای افرادی که به قوانین یا مطابقت اهمیتی نمی‌دهند، انتخابی جسورانه می‌سازد. خوبی این است که یک طرح کوچک کمتر دیده می‌شود و فقط قسمت کوچکی از صورت را می‌پوشاند.


25. تاتو مرغ مگس‌خوار کوچک


تتو مینیمال

تاتو مرغ مگس خوار هنگامی که در مقیاس کوچکتر جوهر شود خیره‌کننده به نظر می‌رسد و می‌تواند راهی عالی برای تجلیل از ویژگی‌هایی مانند آزادی، خوش‌بینی، سخت‌کوشی و فداکاری باشد. گونه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله کوچک‌ترین پرنده جهان، مرغ مگس‌خوار زنبور عسل. بنابراین، منطقی است که این موجود زیبا را کوچک خالکوبی کنید. از امتحان رنگ نترسید و چیزی روشن و جسورانه انتخاب کنید.


26. تاتو خورشید کوچک


تتو مینیمال

دنیای شما بدون خورشید جای بسیار تاریک‌تری خواهد بود. زندگی همانطور که می‌دانیم دیگر وجود نخواهد داشت، بنابراین اهمیت تاتو خورشید کاملاً روشن می‌شود. این طرحی است که با زندگی، گرما، خلاقیت، باروری و شفا مرتبط است. شکل ساده است، اما می‌توانید در طراحی نیز خلاق باشید. این شامل نمادها و الگوها یا اضافه کردن تصاویر دیگری مانند ماه برای هنر بدن است که نشان‌دهنده تعادل است.


27. تاتوی گل آفتابگردان کوچک


تتو مینیمال

زرد درخشان آفتابگردان آن را به گلی چشمگیر تبدیل می‌کند، اما با معانی مثبت بسیاری نیز همراه است. این‌ها شامل فداکاری به ایمان، گرمی، خوش بینی، شادی و رشد شماست. خالکوبی آفتابگردان شما اغلب زمانی که رنگی ایجاد می‌شود بهترین ظاهر را دارد، که آن را برجسته می‌کند اما می‌توان به راحتی طرح آن را کوچک و ظریف کرد و هر بار که به آن نگاه می‌کنید شادی را در زندگی شما به ارمغان می‌آورد.


28. تاتو کوچک زیبا


تتو مینیمال

هنر بدن لازم نیست بزرگ یا بیش از حد دقیق باشد تا معنی داشته باشد و تاتو کوچک یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها هستند. خالکوبی‌های بسیار زیبایی وجود دارد که می‌توان از حیوانات گرفته تا گل‌ها و نقل‌قول‌های معنی‌دار ایجاد کرد. اندازه جوهر شما همچنین آزادی بیشتری را با قرار دادن به شما می‌دهد زیرا می‌تواند تقریباً در هر جایی از بدنه قرار بگیرد.


29. تاتو جفت کوچک


تتو مینیمال

تاتو جفت یکی از شیرین‌ترین راه‌ها برای جشن‌ گرفتن عشق و نشان دادن تعهد شما به رابطه است. چه راه بهتری برای نشان دادن اینکه چقدر در مورد همدیگر جدی هستید به جز طراحی اختصاص داده شده به عشقتان چیست؟ چیزی منحصربه‌فرد و معنادار را انتخاب کنید، خواه یک طرح جفت یا مکمل باشد انتخاب باشماست.


30. تاتو جمجمه کوچک


تتو مینیمال

تاتو جمجمه می‌تواند ترسناک باشد و اغلب با شورشیان و طردشدگان همراه است. این نشان دهنده مرگ و نابودی است یا می‌تواند برای نشان دادن اینکه شما فردی هستید که نباید با او درگیر شوید و ترجیح می‌دهد تنها بماند. این ممکن است رایج‌ترین تداعی باشد، اما معانی مثبتی نیز وجود دارد. این شامل توانایی غلبه بر چالش‌ها یا نمایش قدرت و شجاعت درونی است.


سوالات متداول تاتو کوچک


تاتو کوچک چه نام دارند؟
تاتو کوچک را با نام‌های تاتو ریز یا خالکوبی مینیمالیستی نیز می‌شناسند. این اصطلاحات به هنر بدن اشاره دارد که در مقیاس کوچک ایجاد می‌شود و به شما تطبیق‌پذیری با قرار دادن می‌دهد زیرا در هر جایی از بدن می‌توانند قرار بگیرند.
آیا تاتو کوچک ماندگاری دارد؟
هر چقدر تاتو کوچک خیره‌کننده است اما برای همیشه ماندگار نیست. طرح‌ها اغلب پس از چند سال محو می‌شوند و نکته کلیدی این است که قطعه‌ای را پیدا کنید که جزئیات زیادی نداشته باشد. همچنین استفاده از تاتوکار ماهر در این سبک توصیه می‌شود. محل قرارگیری شما همچنین بر مدت زمان ماندگاری طراحی شما تأثیر می‌گذارد. قسمت‌هایی مانند انگشتان دست ممکن است برای طرح‌های کوچک جذاب به نظر برسند، اما به دلیل استفاده زیاد و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و محصولات پاک‌کننده، به سرعت محو می‌شوند.
آیا خالکوبی کردن تاتو کوچک ایده خوبی است؟
ایده تاتو کوچک برای مردان و زنانی است که به دنبال تاتو همه نمادین و معنا‌دار هستند. شما با تاتوکار خود کار خواهید کرد تا بهترین اندازه را برای طرحی که می‌خواهید تعیین کنید تا از ماندگاری آن اطمینان حاصل کنید. تاتو کوچک را می‌توان تقریباً در هر جایی از بدن جوهر کرد و اغلب محتاطانه هستند. طراحی کوچک سریع‌تر از قطعات بزرگتر و با جزئیات بیشتر تکمیل می‌شود و آن‌ها را ارزان‌تر و دردناک‌تر می‌کند.
آیا می‌توان در دوران بارداری یک تاتو کوچک خالکوبی کرد؟
خالکوبی زدن در دوران بارداری توصیه نمی‌شود. در صورت بروز واکنش آلرژیک یا خطر احتمالی رنگ‌ها، بهتر است تا بعد از زایمان صبر کنید. اگر چه این بعید است، اما همیشه بهتر است از جانب احتیاط اشتباه کنید.
هزینه خالکوبی یک تاتو کوچک چقدر است؟
یک خالکوبی کوچک یکی از ارزان‌ترین انتخاب‌ها است و بسته به تاتوکار انتخابی شما، پیچیدگی طرح و محل قرارگیری روی بدن، هزینه کار متفاوت است.

بیشتر بخوانید: 27 طرح تاتو نقطه ویرگول برای سال 2022

مطالب مرتبط