8 پالتو شیک زنانه ترند زمستان 2023

8 پالتو شیک زنانه ترند زمستان 2023

13 بهمن 1401

با فرارسیدن فصل زیبای زمستان و سرد شدن هوا لباس‌های نازک و خنک به گوشه کمد می‌روند و لباس‌های گرم و ضخیم زمستانی بیرون می‌آیند. با این حال برای خانم‌ها شیک پوش و باسلیقه، استایل و به روز بودن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین سبب آن‌ها ترندهای داغ را دنبال می‌کنند.
پالتو مهم‌ترین جزء از استایل زمستانه خانم‌ها است و طراحان لباس امسال نیز مانند سال‌های پیش طرفداران خود را با کالکشن‌های زمستانه خود سوپرایز کرده‌اند اگر شما نیز مانند ما برای دیدن این کالکشن زمستان 2023 هیجان‌زده هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.  


1. پالتو بلند


اصلی‌ترین پالتویی که هر خانمی باید در کمد لباسی خود داشته باشد پالتو بلند است زیرا بسیار کاربردی است و علاوه بر استایل‌های رسمی در استایل‌های کژوال نیز استفاده می‌شود و روزهای سرد سال گرمای لازم را دارد هیچ خانمی از داشتن یک دست پالتو بلند در کمد لباسش ضرر نکرده است.


2. پالتو کوتاه


پالتو کوتاه در بین دختران و خانم‌های جوان پرطرفدار بوده است و اساسی‌ترین جزء استایل شیک پاییزی و زمستانی دختر خانم‌ها است. آن‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود هستند و تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. هر کسی می‌تواند طبق سبک خود استایل زمستانه‌اش را داشته باشد، البته رنگ سبز ترند سال 2023 بوده است این را می‌توان با نگاهی اجمالی در کوچه و خیابان دریافت. می‌توان گفت در بین تمام انواع مدل‌ها پالتو کوتاه محبوب‌ترین و پرطرفدارترین آن‌هاست به طوری که تقریباً هر خانمی حداقل یکدست پالتو کوتاه را در کمد لباسی خود دارد.


3. پالتو خز


پالتو خز همیشه یکی از جذابیت‌های فصل زمستان بوده است این پالتو هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه جذابیت خودش را حفظ می‌کند همه خانم‌ها در هر سنی که باشند عاشق پالتو‌های خزدار خود هستند به طوری که پالتو‌های خز کوتاه در بین خانم‌های جوان پرطرفدار بوده و پالتوهای خز بلند یا پالتوهایی که با خز تزیین شده‌اند بیشتر حالت مجلسی دارند و خانم‌ها میان سال را بیشتر جذب می‌کنند.


4. ترنج کت یا بارانی


ترنج کت یکی از آن لباس‌های کاربردی است تقریباً برای هر جایی استایل شیکی به شما خواهد داد فرقی نمی‌کند به دنبال استایل رسمی باشید یا اینکه فقط یک استایل شیک و مرتب برای روزهای سرد سال بخواهید ترنج کت خود را می‌توانید با شروع روزهای مهر ماه از کمد خود در بیاورید و در روزهای زمستانی با لباس‌های گرم‌تر و ضخیم‌تر بپوشید. بارانی در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها، بلند و کوتاه وجود دارد اما برای خانم‌ها ترنج کت کرم جذابیت بیشتری دارد.


5. پالتو فوتر


 

شما فردی ساده پسند هستید یا مدل‌های عروسکی را می‌پسندید رنگ‌های جسورانه تند را به تن می‌کنید یا طرفدار رنگ‌های خنثی و سرد هستید فرقی نمی‌کند که سبک و سلیقه شما چه باشد حتماً طبق سلیقه شما پالتو فوتری پیدا می‌شود این پالتو بیشتر برای مهمانی استفاده می‌شود و مطمئناً شما را گرم نگه ‌می‌دارد البته پالتو فوتر جزء آن دسته لباس‌های گران قیمتی است که هر خانمی با دقت در کمد لباس خود نگهداری ‌کند و فقط برای مراسم‌ها و مهمانی‌های خاص آن را بیرون آورده شود.


6. پالتو چرم


اگر به دنبال یک پالتو شیک زنانه برای زمستان هستید از پالتو چرم غافل نشوید جذابیتی که در پالتو چرم هست در هیچ چیز دیگری نیست. پالتو چرم در هر رنگ و طرحی موجود است اما همه پالتو چرم را با رنگ قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای سوخته و مشکی می‌شناسند حقیقتاً چرم با این سه رنگ جذابیت بیشتری دارد. معمولاً آن را با بوت و کیف چرم ست می‌کنند.


7. پافر


خب رسیدیم به ترند داغ این روزها! پافر پرطرفدارترین لباس زمستانه در بین تینجرها و دختران جوان است. 
پافر بیشتر از جنس پلی‌استر یا چرم است می‌تواند آستین داشته باشد و یک کلاه به آن متصل است. پافر را می‌توان برای پاییز هم استفاده کرد و با لباس‌های گرم‌تر برای روزهای سرد زمستان استایل کرد معمولاً برای استایل‌های کژوال با هودی، درس ست می‌شود و در انواع بلند و کوتاه در بازار وجود دارد.


8. کت جین


کت جین یکی دیگر از آن استایل‌های جذاب دخترانه است که می‌توان آن را در فصل پاییز و زمستان دید که به خوبی شما را از سرما حفظ می‌کند و در عین حال استایل شیک و جذابی هم خواهید داشت اگر استایل‌های اسپرت را دوست دارید حتماً برای خرید خود کت جین را نیز در نظر بگیرید در ادامه چند مدل کت جین آورده‌ایم.


حرف آخر


 در این مقاله 8 پالتو شیک زنانه ترند زمستان 2023 را گردآوری کردیم تا به شما برای داشتن استایل زنانه شیک و جذاب مورد نظرتان کمک کنیم. شما کدام مدل را بیشتر می‌پسندید؟ کدام مدل را همین حالا در کمد لباس خود دارید؟ آیا در کالکشن بالا موردی نظرتان را جلب کرده است که بخواهید حتماً آن را به کمد لباستان اضافه کنید؟ یا اینکه پالتویی بوده است که طبق سلیقه شماست اما در اینجا نیاورده‌ایم؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط