60 ایده رنگ مو برای سال 2023 (قسمت دوم)

60 ایده رنگ مو برای سال 2023 (قسمت دوم)

21 اسفند 1401

بیایید با آن روبرو شویم پس از مدتی رنگ مو قدیمی و خسته‌کننده می‌شود. در حالی که ممکن است هنگام دریافت رنگ خود عاشق آن شده باشید، طبیعی است که پس از ماه‌ها (یا حتی سال‌ها) خیره شدن به آن در آینه، چیزی جدید بخواهید. خوشبختانه، رنگ کردن مو پیچیده‌تر و مبتکرانه‌تر از همیشه شده است. این بدان معنی است که تعداد زیادی رنگ جدید و هیجان‌انگیز فقط منتظر شما هستند تا آن‌ها را امتحان کنید و آن‌ها بهتر از همیشه هستند. غنی و پرجنب و جوش، سردترین رنگ‌های امروزی پر از زندگی هستند. چند رنگ و بعد، آن‌ها منحصربه‌فرد و تا حدودی مرموز هستند. اگر به دنبال به روز رسانی بازی موهای خود هستید، این‌ها بهترین روندها و ایده‌های رنگ مو هستند که باید امتحان کنید!

ابتدا بخوانید: 60 ایده رنگ مو برای سال 2023 (قسمت اول)


ایده‌های رنگ مو


21. رنگ مو بلوند با انتهای چند رنگ

رنگ مو

موهای بلوند مکمل اکثر چهره‌ها هستند و ظاهر شما را روشن و درخشان می‌کنند. همچنین می‌تواند بافت موی شما را برجسته کند و مدل موی شما را نشان دهد. لایه‌ها و زوایای غیرمعمول روی موهای روشن‌تر بیشتر قابل توجه است. می‌توانید رنگ‌های جسورانه را در موها بگنجانید تا گزینه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده باشد. به جای انتخاب رگه‌های رنگ در سراسر مو، می‌توانید آن را در انتهای مو متمرکز کنید و جلوه‌ای رنگ‌آمیزی ایجاد کنید. همه رنگ‌ها به خوبی با بلوند هماهنگ می‌شوند و رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید تعیین می‌کنند که تا چه حد دراماتیک و جسورانه است. صورتی روشن و سایر سایه‌های پاستلی راحت‌تر پوشیده می‌شوند، در حالی که رنگ‌های تیره‌تر یا زنده‌تر کنتراست بیشتری ایجاد می‌کنند.

22. رنگ مو بلوند نقره‌ای

رنگ مو

بلوند نقره‌ای روش جالبی برای موهای بلوند است. این رنگ به جای انتخاب رنگ‌های گرم، جذابی دارد. همه کاره است و می‌توان آن را با اکثر چهره‌ها پوشید، اما احساس تند و خفنی دارد. سایه به مدل موهای انتخابی شما حس سرکشی می‌بخشد. انتخاب رنگ بلوند نقره‌ای به احساس سرکشی مدل موهای شما می‌افزاید. نکته منفی این است که رنگ می‌تواند نگهداری بالایی داشته باشد و نیاز به لمس منظم ریشه دارد، که باعث می‌شود فرآیند زمان‌بر و گران باشد.

23. رنگ مو بلوند و خاکستری

رنگ مو

برای افزودن عمق و بعد به موهای بلوند خود، می‌توانید رنگ‌ خاکستری نقره‌ای اضافه کنید. این را می‌توان با یک افکت رنگ موی ombre، ایجاد جلوه‌ای ترکیبی، تمرکز رنگ بلوند روی پایین مو، و دارای ریشه‌های تیره‌تر به دست آورد. این ترکیب کنتراست ایجاد می‌کند و می‌تواند راهی فوق‌العاده برای نشان دادن بافت موهای شما باشد.

24. رنگ مو بلوند روشن با لولایت توت‌فرنگی

رنگ مو

می‌توانید با لولایت به این امر دست یابید تا کنتراست ظریفی در موهای بلوند روشن خود ایجاد کنید. بر خلاف هایلایت که روشن‌تر از رنگ پایه هستند، لولایت رنگ تیره‌تر هستند اما به طور یکپارچه با مو ترکیب می‌شوند تا ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد کنند. بلوند توت‌فرنگی یک رنگ قرمز با رنگ‌های بلوند گرم است و افزودن آن به موهای بلوند روشن باعث ایجاد عمق و بعد می‌شود.

25. رنگ موی قرمز قهوه‌ای

رنگ مو

رنگ موی قهوه‌ای مایل به قرمز یک راه عالی برای امتحان موهای قرمز است، اما ترکیب رنگ‌ها چیزی جذاب ایجاد می‌کند. این ترکیب همچنین به موها عمق می‌دهد و تمام بافت‌ها و مدل‌های مو را تکمیل می‌کند. شما می‌توانید آن را به دلخواه خود حالت دهید، از جمله یک مدل موی شیک با جدا کردن ظریف. نحوه ریزش مو روی صورت بسیار جذاب است و می‌تواند ویژگی‌ها را نرم کند.

26. رنگ مو بلوند توت‌فرنگی

رنگ مو

بلوند توت‌فرنگی ترکیبی زیبا از رنگ‌های بلوند و قرمز است. برای خانم‌هایی با پوست رنگ پریده و چشم‌های روشن بسیار زیبا به نظر می‌رسد، اما روش‌های مختلفی برای پوشیدن این رنگ مو وجود دارد که به شما امکان می‌دهد آن را مطابق با ترجیحات خود و تکمیل رنگ پوست خود تنظیم کنید. هنگام معرفی بلوند توت‌فرنگی به موهای خود، می‌توانید با افزودن آن به هایلایت یا لولایت یا ایجاد ظاهری ترکیبی با تکنیک رنگ موی ombre، رویکردی ظریف را انتخاب کنید. تطبیق‌پذیری آن این رنگ را برای زنان در هر سنی و برای هر بافت و طول مو ایده‌آل می‌کند.

27. رنگ مو قرمز یاقوتی

رنگ مو

موهای قرمز یاقوتی برای کسانی که ترجیح می‌دهند به جای ترکیب شدن، از بین مردم متمایز شوند، وجود دارد. این سایه شدید مایل به صورتی مایل به قرمز تیره با شور و اشتیاق همراه است و برای خانم‌هایی که رنگ‌های پریده و چینی و چشم‌های روشن دارند، عالی به نظر می‌رسد. می‌توان آن را مطابق با ترجیحات شما تطبیق داد و رنگ پوست تیره‌تر می‌تواند تضاد زیبایی ایجاد کند که توجه بیشتری را به موها جلب می‌کند. می‌توانید آن را با یک مدل موی بافت‌دار و شیک ست کنید تا با رنگ تند همخوانی داشته باشد.

28. رنگ مو بلوند با هایلایت قرمز 

رنگ مو

موهای قرمز و بلوند ترکیب جالبی هستند و وقتی با هم پوشیده می‌شوند، می‌توانند تند و جذاب به نظر برسند یا اینکه با ترکیب رنگ‌ها و افزودن آن‌ها به رنگ پایه قهوه‌ای تیره، گزینه‌های پوشیدنی‌تری را انتخاب کنید. این به موها عمق و ابعاد می‌دهد و تطبیق‌پذیری بیشتری با نحوه پوشیدن موها فراهم می‌کند. رنگ را در اطراف دو طرف صورت متمرکز کنید، آن را به صورت استراتژیک قرار دهید تا ویژگی‌های خود را برجسته کرده و جلوه‌ای از قاب چهره ایجاد کنید.

29. رنگ مو بلوند توت‌فرنگی روشن

رنگ مو

هنگام تعیین اینکه کدام رنگ مو برای شما مناسب‌تر است، به رنگ چهره خود و میزان جرأت‌مندی آن توجه کنید. اگر می‌خواهید موهای بلوند توت‌فرنگی را امتحان کنید، اما ایده رنگ‌های قرمز برایتان دلهره‌آور است، می‌توانید بیشتر روی سایه‌های بلوند رنگ مو تمرکز کنید. رنگ یکی از روشن‌ترین سایه‌های قرمز است و احساس گرما و مجللی دارد و مکمل تمام بافت‌های مو است. برای رسیدن به بلوند توت‌فرنگی روشن، می‌توانید هایلایت را در سراسر مو اضافه کنید و به آن عمق و ابعاد بیشتری بدهید.

30. رنگ مو قرمز نارنجی

رنگ مو

موهای قرمز کمیاب‌ترین رنگ است و انتخاب رنگ قرمز مو راهی عالی برای برجسته کردن بافت و برش موهایتان است. چندین سایه برای انتخاب وجود دارد، از جمله قرمز مایل به نارنجی. این رنگ خاص است: همچنین روشن، پررنگ و گویا است. این رنگی است که نیاز به توجه دارد و می‌توان آن را به روش‌های مختلف مدل داد. هنگام اضافه کردن رنگ به موهای خود، می‌توانید آن را بر روی رگه‌های نازک اطراف صورت متمرکز کنید یا بسته به ترجیح خود آن را در سراسر مو اضافه کنید.

31. رنگ مو قرمز گیلاسی

رنگ مو

قرمز گیلاسی یک رنگ قرمز روشن است که به هر بافت و طول مو اضافه می‌شود. این یک انتخاب جسورانه برای موهای شما است و می تواند ظاهر شما را درخشان کند. می‌توان آن را به موهای همه رنگ اضافه کرد، یا کل سر را رنگ کرد یا قرمز گیلاسی را به روشی ظریف‌تر مانند هایلایت یا لولایت در سراسر مو امتحان کرد. شما می‌توانید آن را به دلخواه استایل کنید.

32. رنگ مو قرمز گیلاسی عمیق

رنگ مو

قرمز گیلاسی تطبیق‌پذیرتر از سایر رنگ‌های قرمز است و برای اکثر چهره‌ها مناسب است. این یک راه عالی برای متمایز شدن از جمعیت است، اما تن تیره‌تر پوشیدن آن را راحت‌تر و جسارت‌تر می‌کند. حالت دادن به موهایتان با فر یک روش فوق‌العاده برای برجسته کردن مدل فر است و رها کردن موها در اطراف صورت باعث نرم شدن ویژگی‌ها می‌شود.

33. رنگ موی قرمز آتشین

رنگ مو

موهای قرمز در طیف گسترده‌ای از سایه‌ها وجود دارد که هر کدام بسته به رنگ چهره و میزان شادابی رنگ شما جذابیت خود را دارند. قرمز آتشین یکی از کمیاب‌ترین رنگ‌های مو است، اما برای افرادی که پوست رنگ پریده و چشم‌های روشن دارند، زیبا به نظر می‌رسد و راهی فوق‌العاده برای جلب توجه شماست. این رنگ تمام بافت‌ها و طول‌های مو را تکمیل می‌کند، اما با فرهایی که لطافتی به پررنگی رنگ می‌بخشد، به خوبی کار می‌کند.

34. رنگ مو آمبره بلوند توت‌فرنگی معکوس

رنگ مو

ایده رنگ مو Ombre یک تکنیک رنگ آمیزی مو است که دو رنگ، یکی روشن و دیگری تیره را با هم ترکیب می‌کند. رنگ روشن‌تر اغلب در قسمت پایینی مو قرار می‌گیرد که تارها را روشن می‌کند و رنگ چهره شما را روشن می کند. این باعث می‌شود که آن را به یک گزینه رنگ آمیزی کم‌نگهداری تبدیل کند زیرا لازم نیست نگران رشد مجدد ریشه باشید. با این حال، می‌توانید بلوند توت‌فرنگی را برای یک رویکرد مدرن، با ریشه‌های روشن و انتهای توت‌فرنگی عمیق‌تر و تیره‌تر تغییر دهید. ترکیب موهای مایل به قرمز و بلوند ظاهری زیبا و همه کاره را ایجاد می‌کند که مخصوصاً برای افراد با پوست رنگ پریده جذاب است.

35. رنگ موی خرمایی

رنگ مو

موهای قهوه‌ای مایل به قرمز مایل به قهوه‌ای است که دارای رنگ‌های نارنجی مایل به قرمز است. این پر از عمق است و یک ایده رنگی فوق‌العاده برای کسانی است که می‌خواهند ظاهر خود را تغییر دهند. این رنگ به بهترین وجه برای پوست‌های کم رنگ و خنثی مناسب است. رنگ مو قهوه‌ای هنگام ست شدن با رنگ‌ها نیز عالی به نظر می‌رسد و افزودن لایت یا هایلایت به موها به آن عمق و بعد می‌بخشد. همچنین می‌تواند رنگ را گرم‌تر کند. این رنگ پیچیده با تمام بافت‌های مو شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و برای هر روز عالی است. سایر رنگ‌های قرمز می‌توانند محدود‌کننده به نظر برسند و برای محیط‌های محافظه کار ایده‌آل نیستند.

36. رنگ موی توت‌فرنگی روشن

رنگ مو

موهای بلوند توت‌فرنگی را می‌توان در سایه‌های مختلف، از رنگ‌های ملایم و روشن تا رنگ‌های روشن و پررنگ ایجاد کرد. رنگ‌های تند و روشن می‌توانند بیانیه‌ای داشته باشند و راهی برای برجسته کردن بافت موهای شما هستند. برای خانم‌هایی که پوست روشن و چشم‌های روشن دارند بهترین ظاهر را دارد، اما می‌توان آن را به روش‌های مختلفی به موها اضافه کرد، از جمله آمبره یا بالیاژ برای رویکردی ظریف‌تر. مانند هر رنگ پرجنب و جوش، نگهداری از موهای توت‌فرنگی روشن می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و نیاز به اصلاح منظم دارد.

37. رنگ مو قهوه‌ای عسلی

رنگ مو

قهوه‌ای عسلی رنگی گرم است که ته رنگ طلایی دارد. چندین سایه بلوند عسلی و راه‌های متعددی برای معرفی آن به موهای شما وجود دارد، از جمله هایلایت روی رنگ پایه تیره‌تر. این یک راه عالی برای عمق و ابعاد مو و روشن و درخشان کردن ظاهر است. می‌توانید برجسته‌ها را به‌طور استراتژیک قرار دهید تا چهره‌تان را به شکلی جذاب درآورید که چشم‌ها را به سمت ویژگی‌های شما جلب کند.

38. رنگ مو قهوه‌ای با هایلایت 

رنگ مو

هایلایت‌ مو قهوه‌ای استیشن ترندی هستند که در دهه 80 زمانی که موها دارای رگه‌های درشتی بودند که تضاد ایجاد می‌کردند ظاهر شد. این ظاهر به طور نامحسوس نبود بلکه برای برجسته کردن طراحی شده بود. رویکرد مدرن نیز از همین اصل پیروی می‌کند و برجسته‌ها را در مو قرار می‌دهد تا موها را بلند کرده و بعد ایجاد کند. اما پوشیدن آن ظریف‌تر و راحت‌تر است، و برای کشیدن آن اعتماد به نفس زیادی نمی‌گیرد. بهتر است به هایلایت‌ها فقط یک یا دو سایه روشن‌تر از رنگ پایه پایبند باشید تا ظاهری طبیعی و آفتابی داشته باشید. با این حال، اگر می خواهید ظاهری جسورانه و تند خلق کنید، می‌توانید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که بسیار روشن‌تر از موهای قهوه‌ای خود هستند.

39. بالیاژ قهوه‌ای با ریشه‌های تیره

رنگ مو

بالایاژ یک تکنیک رنگ آمیزی مو است که نتایج طبیعی‌تری ایجاد می‌کند. بر خلاف هایلایت‌های فویل سنتی، رنگ کمتر متمرکز می‌شود و به صورت دستی روی موها رنگ می‌شود تا جلوه‌ای فراگیر ایجاد کند. تمام مزایای فویل‌های سنتی را دارد، موها را درخشان می‌کند و آن را تقویت می‌کند، اما نگهداری آن کم است زیرا لازم نیست نگران روتوش ریشه مو باشید.

40. رنگ موی پاستلی و قهوه‌ای تیره

رنگ مو

موهای قهوه‌ای یکی از متنوع‌ترین رنگ‌ها هستند، زیرا چندین رنگ وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، که به راحتی می‌توانید چیزی را پیدا کنید که ترجیحات شما را منعکس کند و متناسب با چهره شما باشد. گزینه‌های ظریف برای هر روز فوق‌العاده هستند، اما آن‌طور که رنگ دادن به مو است، گویا نیستند. موهای قهوه‌ای تیره با رنگ های پاستلی تضادی ایجاد می‌کنند که توجه شما را جلب می‌کند. روش‌های مختلفی برای رنگ دادن به مو وجود دارد، اما ترند اسپلیت رنگ یکی از جسورانه‌ترین آنهاست. این یک ایده رنگ مو برای خانم‌هایی است که از ریسک کردن نمی‌ترسند و ارزشش را خواهد داشت!

بیشتر بخوانید: 60 ایده رنگ مو برای سال 2023 (قسمت سوم)

مطالب مرتبط