این 8 ترند ثابت کردند که تابستان هنوز تمام نشده است!

این 8 ترند ثابت کردند که تابستان هنوز تمام نشده است!

02 تیر 1399

هوا در حال گرم شدن است و شما می‌دانید که این چه معنی دارد: وقت بازگشت به سایه‌ چشم‌های روشن، فاندیشن‌های براق و هایلایتر‌های بسیار براق است. هرچند که تابستان 2020 با بقیه تابستان‌ها متفاوت‌تر است اما با این حال قطعاً هنوز پا برجاست. وقت گذراندن در خانه زمان مناسبی برای آزمایش و تمرین کردن با لوازم آرایش موجود در خانه است، بدون اینکه بخواهید با عرق کردن و چربی حاصل از بیرون رفتن از خانه در هوای گرم روی صورتتان سر و کله بزنید. اما هنگامی که از خانه بیرون می‌روید، استفاده از ماسک صورت، جزئی اصلی و همیشگی برای آینده پیشرو به حساب می‌آید. به همین خاطر ترندهای تابستانه با میکاپ بیشتر تمرکز بیشتری روی چشم دارند و آرایش لب‌ها کم است. برای آن دسته از خانم‌هایی که پیش از این هم طرفدار خط چشم بودند، می‌توانند آرایش چشم خود را با فضایی خالی برای خط چشم گربه‌ای به روز کنند. اگر بیشتر از سایه چشم استفاده می‌کنید، سایه چشم‌های کمرنگ را کنار بگذارید و یک سایه چشم مات و جسورانه را امتحان کنید. برای باقی صورت هم، استفاده از رژگونه قرمز و یا طلایی همیشه انتخاب‌هایی آسان و بدون خطا است.

درخشندگی رنگ طلایی

داشتن پوستی درخشان همیشه ایده خوبی است اما هیچ چیز مانند درخشندگی طلایی پوست و چشم‌ها حال و هوای تابستانه را فریاد نمی‌زنند. در اینجا نام وو، میکاپ آرتیست معروف و به نام، به ما نشان می‌دهد که چگونه میکاپ کامل صورتمان ظاهری درخشنده داشته باشد. برای داشتن این میکاپ:  از سایه‌های کانتور برند اوما بیوتی مدل Uoma Beauty's Double Take Contour Stick به عنوان برنزر و سایه چشم استفاده کنید سپس در آخر با استفاده از هایلایتر به آرایش خود درخشندگی بدهید.

رژگونه و سایه هلویی

خط چشم گرافیکی

خط چشم گربه‌ای را دوست دارید؟ عالی است! خط چشم گربه‌ای با فضایی خالی حتی زیباتر هم هست. از این میکاپی که نیکی وُلف، میکاپ آرتیست سلبریتی‌ها، برای یارا شهیدی انجام داده است، الگو بگیرید و با کشیدن خطی تمیز و مرتب بالای پلک چشمتان و وصل کردن آن به خط چشم، آن را به روز و مطابق ترندها کنید. برای داشتن این میکاپ: از خط چشم ژلی با نوک باریک مانند خط چشم بابی بروان مدلPerfectly Defined Gel Eyeliner استفاده کنید. مواد کرم مانند آن به نرمی بدون اینکه سیاه شود روی پلک حرکت می‌کند. اگر خط چشم را خراب کردید، چه کنید؟ یک گوش پاک کن را داخل شیر پاک کن فرو ببرید و لبه‌های خط چشم را پاک کنید.

خط چشم هنری

تناژهای صورتی رژگونه

اگر می‌خواهید که در روزهای گرم تابستان به راحتی گلگون شوید، این آرایش را امتحان کنید. از رژگونه برند پاتریک تا Patrick Ta که رنگ صورتی زیبایی دارد و برای لیلی رِینحارت استفاده شده، الهام بگیرید. برای داشتن این میکاپ: حتماً حدس زده‌اید که برای این میکاپ به یک رژگونه صورتی نیاز دارید. ما به شما رژگونه برند پاتریک تا مدل Velvet Blush را پیشنهاد می‌کنیم که فرمول آن به طور خاص برای آرایش‌ یک رنگ ساخته شده است.

رژگونه صورتی

سایه چشم ارغوانی

آرایش چشم غلیظ ترند شده است اما سایه چشم ارغوانی در کت واک‌ها غوغا کرده است. از ارغوانی کم‌رنگ تا پررنگ گرفته، سایه‌های رنگ ارغوانی برای همه مناسب است. آرایش چشم براقی که لیسا الدریج برای دوآ لیپا انجام داده است را به عنوان نمونه‌ای برای چگونه ترکیب کردن رنگ سایه‌های چشم برای داشتن ظاهری تابستانه در نظر بگیرید. برای داشتن این میکاپ: سایه چشم مایع برای استفاده در خانه مناسب است اما با گرما می‌تواند چسبناک شود. از این رو سایه چشم براق انتخاب بهتری است. سایه‌های ارغوانی برند ایو سن لوران مدل Couture Eyeshadow Palette in Surrealiste را امتحان کنید.

سایه چشم ارغوانی

ساتن لب

رژلب‌های ساتن که نه کاملاً براق و نه کاملاٌ مات هستند، یکی از کاربردی‌ترین رژها برای داشتن آرایش لب برای تابستان 2020 است. این رنگ از رژ کمتر امکان دارد که هنگام ماسک زدن پاک و پخش شود، بعلاوه این نوع رژلب‌ها معمولاً دارای فرمولی با مواد مرطوب کننده هستند که لب‌ها را نرم نگه می‌دارند. برای الگو گرفتن آرایش ملیح و کمی که هانگ وَنگو، میکاپ آرتیست، برای سوفتی تِرنِر انجام داده است را در نظر بگیرید. برای داشتن این میکاپ: انتخاب رژلبی که با ماسک در تقابل و برای تابستان مناسب باشد را به ریحانا بسپارید. رژلب برند فنتی بیوتی مدل Slip Shine Sheer Shiny Lipstick مقدار مناسبی از براقیت و رنگ را دارد، همچنین مواد آن دارای روغن انار است که رطوبت را در لب‌ها نگه دارد.

رژلب براق

سایه چشم جیغ و مات

مانند اکثر ما، تِرِیس الیس رُس بیستر وقتش را در خانه می‌گذراند اما این باعث نشده است که او آرایش‌های تابستانی را امتحان نکند. او آرایش خود با این رنگ سایه را با کمک رومی سلیمانی، میکاپ آرتیست، در تماس تصویری فیس تام انجام داد. برای داشتن این میکاپ: رنگ‌هایی که می‌تواند انتخاب کنید، بینهایت هستند پس آن را به عهده خودتان می‌گذاریم. سایه چشم برند ژویا مدل Juvia's Place The Zulu Eyeshadow Palette نه رنگ جیغ دارد که می‌توانید با آنها شروع کنید.

سایه چشم و رژلب مات به رنگ جیغ

آرایش لیفت ابرو

شاید شما بخاطر رعایت فاصله اجتماعی، برای آرایش کردن اصلاً حوصله نداشته باشید. مشکلی نیست. می‌توانید این آرایش کِلسی دینهان، سفیر برند لوراک، که در ظاهر انگار آرایشی ندارید و بسیار آسان است را امتحان کنید. همچنین آرایش لیفت ابرو، قوس ابرو را زیباتر و چشمان شما را باز می‌کند. برای داشتن این آرایش: از یک مداد ابرو مانند این مداد ابروی برند لوراک LORAC برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرویتان استفاده کنید سپس با ژل ابرویی مانند ژل ابروی برند آناستازیا بورلی هیلز مدل Anastasia Beverly Hills Dipbrow، ابروهای خود را بالا بدهید.

لیفت ابرو

خط چشم نئون

آیا سایه غلیظ کمی برای آرایش شما زیادی است؟ می‌توانید با خط چشم‌های رنگی، آرایشی زنده و پر از رنگ داشته باشید. نکته بسیار جالب این ترند این است که با هر مدل خط چشمی سازگار است. بگذارید خط مژه بالا و پایین چشم با این میکاپ خط چشم آبی رنگ از بریتنی سولیوان جذاب شوند. برای داشتن این میکاپ: یک خط چشم مایع به شما اجازه می‌دهد، خط چشمی دقیق، مرتب و هماهنگ داشته باشید. خط چشم دیور مدل Diorshow On Stage Eyeliner in Matte Blue and Pearly Turquoise برای داشتن آرایشی ترند با یک جفت خط چشم که خودتان در خانه بتوانید بکشید، مناسب است.

خط چشم نئونی

بیشتر بخوانید: 17 مدل آرایش که دوباره مد شدند!

مطالب مرتبط