چگونه با کت و شلوار راه راه استایلی شیک داشته باشیم؟

چگونه با کت و شلوار راه راه استایلی شیک داشته باشیم؟

07 مرداد 1399

هیچ چیز مانند پوشیدن کت و شلوار راه راه استایل شما را خاص نمی‌کند. این سبک کت و شلوار در دهه 20 در میخانه‌ها تبدیل به لباس غیررسمی شده بود که توسط گنگسترها و نوازندگان موسیقی جاز پوشیده می‌شد. بعد از اینکه بازیگرانی همچون کری گرانت این لباس شیک را در دهه 40 پوشیدند، این استایل در هالیوود طوفان به راه انداخت و از آن زمان تا به الان تبدیل به قسمتی جدا نشدنی از لباس‌های رسمی شده‌ است. اگر می‌خواهید به مراسمی بروید و دوست دارید که یکی از آن کت و شلوارهای راه راه کلاسیک را بپوشید، به خواندن مقاله ادامه بدهید تا ببینید که چگونه می‌توانید با این سبک کت و شلوار استایلی جذاب داشته باشید.


چه زمانی باید کت و شلوار راه راه بپوشید؟


مرسوم است که کت و شلواهای راه راه برای محل کار پوشیده شوند. بیرون از محل کار، این لباس رسمی جایگزینی عالی برای داشتن استایلی یک رنگ است. لازم نیست که برای پوشیدن این کت و شلوار همیشه رویکردی کلاسیک داشته باشید، کروات مناسب با جلسات کاری غیررسمی را در بیاورید و برای داشتن استایلی غیررسمی و راحت‌تر کتونی یا بلور یقه سه سانت را امتحان کنید.


چگونه کت و شلوار راه راه را بپوشیم؟


ممکن است پوشیدن این سبک کت و شلوار سخت به نظر برسد اما هنگامی که یک دست از آن را داشته باشید، همه چیز را حت‌تر خواهد شد. اگر می‌خواهید به مراسمی نیمه رسمی در زمستان بروید، کت و شلواری تیره با بلوزی یقه سه سانت و مناسب با آن بپوشید. بلوز یقه سه سانت، بدون زیاده‌روی کردن، جایگزین مناسب برای پیراهن‌های مردانه رسمی است. یک کت و شلوار سه تکه راه راه بهترین انتخاب مناسب برای مراسم‌های رسمی است اما حتماً باید رنگ‌های آن به درستی با یکدیگر سِت کنید. اگر رنگ‌ها را درست با یکدیگر سِت نکنید، این استایل درهم و برهم به نظر خواهد رسید. برای روزهایی که به محل کارتان می‌روید، بهتر است که این کت و شلوار را با پیراهن مردانه غیررسمی و کرواتی با رنگ متضاد بپوشید. قسمت عمده جذاب شدن این استایل مربوط به داشتن پوسچری زیباست، اگر پوسچری زیبا داشته باشید، همه نگاه‌ها را به سمت خود خواهید چرخاند.

کت و شلوار راه راه مشکی

شما همیشه در کت و شلوار راه راه مشکی و کلاسیک خوب به نظر خواهید رسید و از آنجایی که قدمت آن به دهه‌ها قبل باز می‌گردد، از ریخت انداختن آن بسیار کار سختی است. این کت و شلوار زیبا را با پیراهن مردانه غیررسمی و کرواتی زغالی یا طوسی برای داشتن ظاهری شیک سِت کنید. اگر دوست دارید که کمی تغییر در آن ایجاد کنید، کفش مجلسی قهوه‌ای را انتخاب و کمربندی را با آن سِت کنید که حال و هوایی مدرن و به روز به این استایل کلاسیک می‌دهند.

کت و شلوار راه راه رنگ مشکی

کت و شلوار راه راه آبی نفتی

با یکی از این کت و شلورهای راه راه آبی نفتی به محل کار خود بروید. می‌توانید با اضافه کردن پیراهن مردانه غیررسمی و کروات یا ترکیب کردن آن با یک جفت کتونی، پیراهن مردانه رسمی و یک بلوز یقه سه سانت کمی در پوشیدن این استایل سلیقه به خرج دهید. هنگامی که می‌خواهید با این کت و شلوار استایلی رسمی داشته باشید، بهتر است از میان رنگ‌های خنثی مانند سفید، طوسی و دیگر تناژهای رنگ های سرد انتخاب کنید. هرچند، اگر می‌خواهید ظاهری تاثیرگذار داشته باشید، باید رنگ‌های متفاوت مانند نارنجی تیره و خردلی را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند که بخواهید به یک جلسه کاری یا مراسم عروس بروید، پوشیدن این کت و شلوار کلاسیک همیشه انتخابی مناسب خواهد بود.

کت و شلوار راه راه رنگ آبی نفتی

کت و شلوار راه راه آبی

قرار نیست که همه کت و شلوارهای راه راه آبی تیره باشند، اگر می‌خواهید در تابستان به مراسمی رسمی بروید، می‌توانید مجلس را با یک کت و شلوار راه راه با رنگ آبی روشن درخشان کنید. برای کامل کردن این رنگ می‌تواند برای کروات از آبی تیره یا روشن‌تر استفاده کنید تا به استایل خود عمق بدهید، یا می‌توانید به آن رنگ‌های گلبهی یا فندقی اضافه کنید تا ترکیب رنگی جدید و تابستانه داشته باشید. اگر مطمئن نیستید که باید چه رنگی را با این کت و شلوار اقیانوسی رنگ ترکیب کنید، می‌توانید به چرخه رنگ نگاهی بیندازید. این استایل انتخابی شیک برای همه مراسم‌ها است و هیچ شکی نیست که شما با آن معرکه به نظر خواهید رسید.

کت و شلوار راه راه رنگ آبی

کت و شلوار راه راه طوسی و ذغالی

رنگ‌های طوسی و ذغالی برای بلافاصله شیک کردن لباس‌های هر مراسمی عالی هستند و این رنگ‌ها برای همه تناژهای پوست مناسب است. انتخاب‌ها بی‌شماری برای سِت کردن با این رنگ‌ها وجود دارد، پس حتماً این رنگ‌ها را با اضافه کردن مقداری رنگ مکمل مانند انواع آبی و بنفش چشمگیرتر خواهید کرد. رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا ببینید که چگونه همه نگاه‌ها شما را دنبال می‌کنند.

کت و شلوار راه راه رنگ طوسی و ذغالی

کت و شلوار راه راه سفید

شما برای این آفریده شده‌ای که خاص باشید، پس چرا اینکار را با پوشیدن این کت و شلوار انجام ندهید؟ این کت و شلوار راه راه سفید که بسیار جسورانه است، انتخابی مناسب برای آن دسته از آقایانی است که از خاص بودن نمی‌ترسد، این استایل هنگامی که با رنگ‌های متناسب سِت شود، می‌تواند معرکه به نظر برسد. هنگامی که مشغول انتخاب کردن لباس‌های خود هستید، بهتر است که راه راه‌های پهن مشکی و بلوزهای تیره خودداری کنید. این انتخاب‌ها می‌تواند شما را شبیه به گانگستری در دهه 30 کند که در حال رفتن به مهمانی است. استایل سفید با خاکستری روشن و کرم معمولی و با رنگ‌های خنثی مانند طوسی فاخته‌ای یا آبی آسمانی خیلی خوب به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید دیگران را به تحسین کردن خود ترغیب کنید، چرا از یک کراوات آلبالویی استفاده نمی‌کنید؟ هرچند، شما انتخاب می‌کنید که این استایل زیبا باشد یا نه و انتخاب بهترین اکسسوری‌ها نیز به شما اعتماد به نفس می‌دهد.

کت و شلوار راه راه رنگ سفید

کت و شلوار راه راه یقه دوبل

شما می‌توانید استایل کت و شلوار راه راه را با مدل یقه دوبل آن نیز امتحان کنید. این تیپ کلاسیک برای اشخاص بی‌اعتماد به نفس مناسب نیست و اگر به درستی پوشیده شود، می‌تواند به صورت غیرقابل باوری ظاهری جذاب به شما بدهد. کت و شلوارهای راه راه کلاسیک همیشه با رنگ‌هایی مانند مشکی با آبی نفتی عالی به نظر می‌رسند اما شما همیشه می‌توانید با انتخاب رنگ‌های آبی روشن و کرمی حال و هوایی تازه به استایل خود بدهید. برای مراسمی رسمی، پیراهن مردانه و کرواتی کلاسیک با رنگ‌های مکمل انتخاب کنید.

کت و شلوار راه راه یقه دوبل

بیشتر بخوانید: کت، یکی از باید‌های کمد آقایان است!

مطالب مرتبط