رنگ موی خاکستری ترندی جذاب برای سال 2020

رنگ موی خاکستری ترندی جذاب برای سال 2020

16 مرداد 1399

چه عمدی بوده باشد و چه سهواً، بستن سالن‌های زیبایی بسیاری از مردم را مجبور کرد تا شروع کنند به کنار آمدن با موهای خاکستریشان. در حالی که قبلاً رنگ خاکستری مو چیزی بود که هم زنان و هم مردان از آن اجتناب می‌کردند، این روزها موی خاکستری به یکی از داغ‌ترین ترندها تبدیل شده است. از موی تماماً خاکستری گرفته تا هایلات‌های خاکستری چشمگیر، 2020 سال امتحان کردن رنگ موی خاکستری است. فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید اجازه دهید تا موهای خاکستریتان بلند شود یا به دنبال الهام برای یک رنگ موی ترند هستید تا هنگامی که سالن‌های زیبایی بالاخره دوباره باز شد، موهای خود را رنگ کنید. ما برای شما بهترین ایده‌های رنگ موی خاکستری را که می‌توانید پیدا کنید، در این مقاله گردآوری کرده‌ایم. ما با لاشا کلر، نماینده برند ماتریکس و استایلیست، در مورد هر چیزی که نیاز است شما قبل از بازگشایی سالن‌های زیبایی بدانید، صحبت کرده‌ایم. او فکر می‌کند که دلیل محبوب شدن رنگ موی خاکستری این است که برای بیشتر خانم‌ها تقریباً یک نقش را بازی می‌کند. خاکستری تفاوت زیادی با رنگ قهوه‌ای تیره یا بلوند خاکستری ندارد. کلر می‌گوید: «فکر می‌کنم دلیل جذب شدن بیشتر خانم‌ها به تناژ رنگ نقره‌ای یا خاکستری این است که چیزی کاملاً متفاوت با رنگ موی طبیعی خودشان است... این رنگ مو خیلی ترند و جذاب است.» مو یکی از قوی‌ترین اکسسوری‌هایی به حساب می‌آید که شما دارید، پس چرا کمی رنگ‌های متفاوت برای آن امتحان نکنید؟ در ادامه مقاله ما خواهیم پرداخت به به فرآیند، نگهداری و محصولاتی که برای داشتن موی خاکستری احتیاج دارید.


داشتن رنگ موی خاکستری: مراحل اولیه


در ابتدا بگذارید که شفاف سازی کنیم: داشتن رنگ موی خاکستری یا نگهداری از آن مانند رنگ قهوه‌ای شکلاتی آسان نیست. هرچند، اگر به مراقبت‌ از رنگ مو پایبند باشید، این رنگ می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین رنگ‌های خاصی باشد که تا به حال داشته‌اید. فرآیند داشتن موهای خاکستری با یک جلسه مشاوره شروع می‌شود که در طول آن آرایشگر از شما در مورد بودجه‌ای که دارید، منبع الهام شما برای این رنگ و انواع محصولات مویی که استفاده می‌کنید، خواهد پرسید. تمام اینها اطلاعاتی ضروری و حیاتی است پس بهتر است اجازه دهید که یک فرد حرفه‌ای رنگ مویی که برای شما بهترین و مناسب‌ترین است را پیدا کند. هنگامی که صحبت از پیدا کردن رنگ موی مناسب است، کلر تایید می‌کند که باید کمی کمک بگیرید. او می‌گوید: «فرقی نمی‌کند که در حال مشاوره دادن به یک مشتری باشم یا آنها از من درخواست رنگ موی خاکستری داشته باشند یا قهوه‌ای تیره، من همیشه ابتدا کاتالو رنگ را نشان می‌دهم تا رنگی که می‌خواهند جلوی چشمانشان قرار بدهم بنابراین آنها می‌توانند ببینند که آن رنگ روی رنگ پوستشان و با رنگ چشم‌هایشان چگونه خواهد شد. اینکار واقعاً به آنها کمک می‌کند تا دید واضح‌تری نسبت به آن رنگ و اینکه آیا آن رنگ برای آنها مناسب است یا نه داشته باشند.» هنگامی که برای رنگ موهای خود تصمیم گرفتید، باید بدانید تغییر موهایتان به هر رنگ موی روشنی ابتدا با دکلره و روشن کردن موهایتان شروع می‌شود. در حالی که روند دلکره کردن مو همیشه می‌تواند به موهایتان کمی آسیب بزند، رنگ‌کار شما تلاش خود را می‌کند تا کاری کند که موهایتان زیبا و سالم به نظر برسند.
کلر توضیح می‌دهد: «هنگامی که می‌خواهید رنگ موی خاکستری بالیاژ داشته باشید، فرآیند آن کاملاً بستگی به جایی دارد که کارتان را شروع می‌کنید. گاهی اینکار تنها می‌تواند در یک مرحله انجام شود و گاهی چندین مرحله لازم است، مانند اصلاح کردن رنگ مو، تا مطمئن شوید که موهایتان در طول این فرآیند سالم می‌ماند.» هنگامی که قسمت‌های دلخواه موهایتان روشن شد، وقت رنگ کردن است. اینجا همان مرحله‌ای است که چشمان خلاق استایلیست شما به کار می‌آید. کلر تمایل دارد مشتری‌های خود به انتخاب سایه‌های نقره‌ای تشویق کند، تاکید می‌کند که وقتی رنگ شروع به محو شدن می‌کند، شما به راحتی می‌توانید رنگ‌های فانتزی دیگری را نیز امتحان کنید. او توضیح می‌دهد: «هنگامی که رنگ طوسی پاک شد، مشتری‌ها می‌توانند دوباره به اینجا برگردند و رنگ رزگلد یا مسی را امتحان کنند. هرچند که آنها هر هشت هفته یکبار برای هایلایت کردن به اینجا نمی‌آیند اما من هنوز هم مطمئن هستم که باز می‌گردند و من می‌توانم مراقبت مناسب با رنگ موهایشان را انجام بدهم.»

بیشتر بخوانید: ما به شما میگیم چه رنگ مویی به پوست‌های روشن میاد


مراقبت از رنگ موی خاکستری


مانند همه چیزهای خوب دیگری که در زندگی خود داریم، موی خاکستری نیز زمان و توجه زیادی برای زیبا بودن احتیاج دارد. کلر یک روتین مراقبت از موی مخصوص به خودش را دارد که برای آن دسته از کسانی مناسب است که رنگ‌های این چنینی را انتخاب می‌کنند. اگر موهایتان تن سرد داشته باشد، اولین نگرانی شما دور نگهداشتن تناژ زرد خواهد بود. او می‌گوید: «اگر موهایتان واقعاً یک بالیاژ خاکستری روشن و زیبا دارد، پیشنهاد من به شما همیشه انتخاب شامپو برند ماتریکس مدل Matrix Total Results So Silver و کاندیشنر تقویت کننده همین برند و مدل است. اگر موهای آنها خاکستری تیره باشد، من به آنها شامپو و کاندیشنر برند ماتریکس مدل Matrix Total Results Brass Off را پیشنهاد می‌کنم. مدل Brass Off پیگمنت آبی بیشتری نسبت به مدل So Silver دارد، پس این مدل شامپوی ماتریکس بیشتر کمک می‌کند تا از بازگشت تناژهای طلایی و زرد مو جلوگیری کنید. برعکس رنگ موهای قدیمی که تمام مو رنگ می‌شد، بالیاژ مو به این معنی است که فواصل میان مراجعه به سالن زیبایی طولانی‌تر خواهد شد. یک رنگ‌کار ماهر باید توانایی این را داشته باشد که یک برنامه زمانی مناسب برای رنگساژ موهای شما پیشنهاد بدهد تا هرگز تناژ خاکستری موهایتان کامل از بین نرود. اگر آماده هستید تا قسمت بزرگی از زندگی خود را خاکستری کنید، پس به خواندن مقاله ادامه بدهید. در ادامه رنگ موهای خاکستری مورد علاقه ما را خواهد دید که باعث می‌شود دلتان بخواهد همین الان به سالن زیبایی بروید.


بهترین رنگ موهای خاکستری 


نقره‌ای

اگر اولین بار است که این رنگ موی خنثی را امتحان می‌کنید، ما دوست داریم به شما پیشنهاد بدهیم که با رنگ مو نقره‌ای روشن شروع کنید. اگرچه، ممکن است این رنگ به نظر برای خانم مسن مناسب باشد اما بسیار تطبیق‌پذیر و جوان کننده است. هم در زمینه مراقبت و هم رنگ کردن، موهای نقره‌ای به صورت شگفت‌انگیزی به موی بلوند روشن شباهت دارند. شما حتی باید از همان شامپو بنفش نیز استفاده کنید.

رنگ موی خاکستری نقره‌ای

نقره‌ای تیره

صادقانه باید بگوییم که تعداد کمی رنگ مو هستند که ما توانستیم آنها را به اندازه خاکستری تیره خاص و متحیر کننده پیدا کنیم. برخلاف رنگ مو‌های تکراری بلوند و قهوه‌ای، این رنگ شما را خاص و منحصر به فرد می‌کند. با ته‌رنگ آبی و بنفشی که دارد، شما خودتان را در حالی پیدا می‎کنید که دلتان می‌خواهد موهایتان هر چهار فصل این رنگ را داشته باشد. در اینجا اشاره کردن به مزیت فوق‌العاده چنین رنگ موی تیره‌ای‌ لازم است: اگر موهای شما به صورت طبیعی تیره است و شما از آن دسته اشخاصی هستید که از درآمدن ریشه موهایتان هیچ ترسی ندارید، پس می‌توانید این رنگ مو را به مدت خیلی طولانی‌تری نگهدارید.

رنگ موی خاکستری نقره‌ای تیره

نقره‌ای آبی

از طرفدارن رنگ آبی هستید؟ رنگ موی نقره‌ای آبی برای شما مناسب است، مخصوصاً اگر شما شخصاً رنگ‌های پاستیلی را دوست ندارید. قسمت جالب این رنگ تنوع آن است. شما می‌توانید انتخاب کنید که رنگ موی نقره‌ای خود را با سبز آبی یا آبی واقعی ترکیب کنید یا می‌توانید از رنگ‌کار خود نیز بخواهید تا برای شما بالیاژ آبی تیره انجام دهد. همه اینها بستگی به این دارد که چقدر می‌خواهید از موهایتان مراقبت کنید یا دوست دارید رنگ موهایتان چقدر جسورانه باشد! ما خودمان طرفدار آبی کردن یک دست مو با ته‌رنگ نقره‌ای خیلی روشن هستیم. این رنگ مو بدون زیاده‌روی کردن خاص و چشمگیر است. دقیقاً این همان چیزی است که ما برای موهایمان می‌خواهیم.

رنگ موی خاکستری نقره‌ای آبی

آمبره خاکستری

اینجا روشی دیگر داریم برای آن دسته از خانم‌هایی که نمی‌توانند به خودشان زحمت هر شش هفته رفتن به سالن زیبایی را بدهند. اگر شما علاقه مند به رنگ موهای نقره‌ای هستید اما امیدوار هستید که بتوانید رنگ طبیعی یا موهای تیره قبلاً رنگ شده خود را اطراف صورتتان نگهدارید، می‌توانید آمبره خاکستری را با ریشه‌های تیره انتخاب کنید. اگر می‌خواهید رنگ مویی داشته باشید که متفاوت باشد و شما را به چالش بکشد، از استایلیست خود بخواهید که تکه‌های نقره‌ای را اطراف صورتتان دربیاورد.

رنگ موی آمبره خاکستری

هایلایت نقره‌ای

امتحان کردن یک رنگ موی جدید ترسناک نیست، مخصوصاً اگر موهایتان را هرگز رنگ نکرده باشید. خیالتان راحت باشد زیرا راه بسیار آسانی برای انجام اینکار وجود دارد. ما به شما توصیه می‌کنیم که موهای خود را آهسته به کمک روش‌های رنگ کردن تکه‌ای مو مانند هایلایت به رنگ مورد نظر خود دربیاورید. فرقی نمی‌کند که موهای طبیعی شما تیره یا روشن باشد، هایلات در حالی که موهای شما را روشن می‌کند به آن جلوه نیز می‌دهد. ما به طور خاص ظاهری که هایلایت‌های نقره‌ای به موی بلوند می‌دهند را دوست داریم زیرا هاله‌ای یخی به مو می‌دهند.

رنگ موی خاکستری با هایلایت نقره‌ای

لولایت خاکستری

آیا احساس می‌کنید که رنگ موهایتان خیلی یک دست و کسل کننده شده است؟ لازم نیست همیشه با این موها کنار بیایید. به جای آن، از رنگ‌کار خود بخواهید کمی به موهای رنگ شده شما لولایت خاکستری اضافه کند. همانطور که کانتور کردن گودی زیر گونه به صورت شما عمق می‌دهد و ظاهر زاویه فک شما را تیزتز و قوی‌تر می‌کند، لولایت نیز به ظاهر موهای شما جلوه می‌دهد. به عبارت دیگر، تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که ظاهر موهایتان را ضخیم‌تر و زیباتر کنید.

رنگ موی خاکستری با تکنیک لولایت

موی خاکستری با پایین‌های بلوند

قرار نیست که موهای خاکستری مادربزرگتان را داشته باشید. درست است که این ترند ابتدا با رنگ یک تکه نقره‌ای و خاکستری شروع شد اما ما اخیراً فهمیدیم که ترکیب خاکستری و بلوند رنگ موها را بیشتر جوان پسند می‌کند. با این ترکیب رنگ مو، به جای اینکه ظاهرتان اینگونه باشد که گویی منتظر گرفتن حقوق بازنشستگی خود هستید، به نظر خواهید رسید که هر روز در حال رفتن به جشن و مهمانی‌های مختلف هستید. توصیه حرفه‌ای: برای این رنگ مو، رنگ پلاتینه انتخاب مناسبی است، هرچه تناژ سرد بیشتر باشد، بهتر است.

رنگ موی خاکستری با پایین‌ بلوند

نقره‌ای ارغوانی

ما پیش از این ذهنمان خیلی درگیر رنگ موی ارغوانی بود پس ترکیب خاکستری و بنفش روشن یکی از بایدهای این لیست است. ما انواع ترکیب این دو رنگ را دوست داریم اما قطعاً محبوب‌ترین آن رنگ موی ارغوانی به همراه هاله نقره‌ای برای تمام مو است. اگر این ترکیب رنگ مو برای شما مناسب نیست، می‌توانید رنگ موی خاکستری به ارغوانی را با روش آمبره یا بالیاژ امتحان کنید. ما حتی به شما توصیه می‌کنیم کمی رنگ ارغوانی تیره نیز با آن ترکیب کنید تا به موهایتان بعد و جلوه بدهید.

رنگ موی نقره‌ای ارغوانی

خاکستری یاسی

این رنگ مو مانند اسمش یاسی، رنگی میان ارغوانی، صورتی و خاکستری دارد و بیشتر رنگی ملیح و زیبا است تا جسورانه و جیغ. این رنگ مو برای انوع تناژ سرد و گرم پوست مناسب است و واقعاً روی همه جنس‌های مو زیبا است. به عبارت دیگری... یاسی رنگ مویی بی‌نقص است. در حالی که این رنگ مو در بهار و تابستان بسیار دلنشین به نظر می‌رسد اما در زمستان در بهترین حالت خودش است. تضاد میان زیبایی ملیح رنگ مو ضخامت پلیورهای زمستانه، واقعاً تحسین برانگیز است.

رنگ موی خاکستری یاسی

موی خاکستری هولوگرافیک

اینجا رنگی را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم که به طور خاص برای عاشقان موی بلوند طراحی شده است. موهای هولوگرفیک که اخیراً به محبوبیت رسیده‌اند، از انواع رنگ‌های صورتی، آبی و ارغوانی برای ایجاد تاثیری سه بعدی و حیرت انگیز برای مو استفاده می‌کنند. به جای اینکه سعی کنید این روش را روی موی تماماً پلاتینیوم امتحان کنید، از رنگ‌کار خود بخواهید چند لایه موی خاکستری نیز به عنوان زمینه به موهایتان اضافه کند. سایه‌ای که با رنگ خاکستری روی مو ایجاد می‌شود، رنگ موی شما را برای محل کارتان بسیار مناسب‌تر می‌کند.

رنگ موی خاکستری هولوگرافیک

آمبره خاکستری به صورتی

ما هرگز نمی‌توانیم صحبت کردن در مورد رنگ موی صورتی را متوقف کنیم. این رنگ در حالی که بسیار خانمانه است، به روز و جدید نیز هست و رنگی غیرقابل انتظار برای مو است. تنها چیزی که از رنگ پشمک صورتی زیباتر است، رنگی صورتی است که کمی رنگ موی خاکستری را متعادل می‌کند. برای داشتن این مدل رنگ مو، حتماً از رنگ‌کار خود بخواهید به جای رنگ خاکستری تیره، موهایتان را خاکستری بژ کند.

رنگ موی آمبره خاکستری و صورتی

خاکستری و سبز کله غازی

ایا شما از آن دسته دخترهایی هستید که هیچ علاقه‌ای به صورتی کردن موهایتان ندارید؟ هیچ مشکلی نیست. به جای اینکار، رنگی ملایم‌تر را با موهای خاکستری خود سِت کنید. به ما اعتماد کنید! رنگ موی خاکستری با سبز کله غازی رویایی است، این همان رنگ با هاله آبی است که رویایش را داشتید. از آنجایی که آبی رنگ‌های مختلفی دارد، شما برای این مدل رنگ مو فرصت دارید که ته‌رنگ و هاله آن را خودتان انتخاب کنید. ما در اینجا تصمیم گرفتیم که با سبز کله غازی تیره شروع کنیم تا هر چه بیشتر از این رنگ لذت ببریم.

رنگ موی خاکستری و سبز کله غازی

موی مشکی با بالیاژ خاکستری

پرنسس‌های زیبا، اکنون وقت درخشیدن شما رسیده است. به جای روشن کردن رنگ موی خاکستری خود، آن را با مشکی پرکلاغی ترکیب کنید تا آن ظاهر فوق‌العاده‌ای را به شما بدهید که اکثر مردم به دلیل نداشتن جسارت کافی قادر با امتحان کردن آن نیستند. ما این رنگ را برای پوست‌های روشن با تناژ سرد دوست داریم. این رنگ مو چشمگیر، تیره و به یاد ماندنی است.

رنگ موی مشکی با بالیاژ خاکستری

رنگ موی خاکستری با تکنیک بالیاژ

خاکستری بلوند

چه کسی گفته که شما تنها می‌توانید در یک زمان از یک رنگ خاکستری برای موهایتان استفاده کنید؟ ما عاشق این رنگ محو و ترکیبی هستیم، مخصوصاً برای موهای بلند.

رنگ موی خاکستری بلوند

انواع هاله‌های خاکستری

برای داشتن موی حالت داری که به روش طبیعی خاکستری شده است، یک رنگ مو خاکستری تیره را با هایلایت‌های نقره‌ای روشن‌تر امتحان کنید. تکه‌های روشن‌تر مو بسیار زیبا روی موهایتان خواهند نشست، مخصوصاً اگر اطراف صورتتان باشند. از یک روش مراقبت برای موهای با رنگ خاکستری مانند شامپو و کاندیشنر برند ردکن مدل  Redken Color Extend Graydient استفاده کنید تا شما را مطمئن کند که تکه‌های نقره‌ای موهای شما بدون قرمزی باقی خواهد ماند.

رنگ موی خاکستری

خاکستری مرواریدی

آیا چیزی چشمگیرتر از یک رنگ مو با هاله مرواریدی وجود دارد؟ ما فکر می‌کنیم که جواب این سوال منفی است. فراموش نکنید، با اینکه این رنگ مو زیباست اما برای کسانی که به میزان کافی از رنگ موهای خود نمی‌کنند، مناسب نیست. رنگ موی نقره‌ای روشن انتخابی ایده‌آل برای آن خانم‌هایی است به روتین مراقبت از موهای بلوند پلاتینه عادت کرده‌اند.

رنگ موی خاکستری مرواریدی

خاکستری سفید

اگر رنگ مو با هاله مرواریدی به اندازه کافی برای شما خاص نیست، این رنگ مو نقره‌ای خاکستری را انتخاب کنید که نزدیک به رنگ سفید است. برای تمام زمستان، این رنگ می‌تواند در میان رنگ‌ موهای فصلی چشمگیر و زیبا باشد.

رنگ موی خاکستری سفید

رنگ موی خاکستری و آبی خنثی

موی خاکستری رنگ به این معنی نیست که باید از تمام رنگ‌های دیگر خودداری کنید. آن دسته از خانم‌هایی که فکر می‌کنند به اندازه کافی جسور هستند، می‌توانند رنگی خنثی و دودی مانند این ترکیب آبی خنثی و خاکستری را امتحان کنند. فقط متعجب نشوید هنگامی که غریبه‌ها شروع به سوال پرسیدن در مورد اسم رنگ‌کار شما کردند.

رنگ موی خاکستری و آبی

رنگ موی رنگین کمانی با طیف خاکستری

اگر ترند رنگ موی رنگین کمانی را دوست دارید اما نمی‌خواهید انرژی زیادی صرف داشتن رنگ‌های نئون کنید، به جای آن می‌توانید از ترند رنگ موی رنگین کمانی با طیف خاکستری استفاده کنید که ترکیبی فوق‌العاده از رنگ‌های صورتی و آبی است.

رنگ موی رنگین کمانی با طیف خاکستری

خاکستری و ارغوانی کم‌رنگ

اگر ترکیب رنگ موهای بنفش و خاکستری به نظر شما مانند یک رنگ ترکیبی نیستند، اما ما بازهم نحوه‌ای که این دو رنگی پاستیلی با یکدیگر ترکیب می‌شوند را توصیه می‌کنیم. در این رنگ خاص، رنگ مو ارغوانی روشن اضافه کمی به این مو جلوه و بعد داده است.

رنگ موی خاکستری و ارغوانی

خاکستری آبی و قهوه‌ای

آیا سلیقه شما بسیار ملیح‌تر از این رنگ‌های صورتی مناسب جشن و مهمانی است؟ این ترکیب رنگ موی خنثی از قهوه‌ای شکلاتی با بالیاژ خاکستری آبی و زیبا امتحان کنید. به جای اینکه اجازه دهید رنگ موهایتان به چهره شما غالب شوند، اینگونه احساس خواهید که چهره شما هنوز هم مثل قبل است و تنها زیباتر شده است.

رنگ موی خاکستری آبی و قهوه‌ای

خاکستری و صورتی پررنگ

آیا دوست دارید که کمی حال و هوای رمانتیک و نمایشی به زندگی روزمره خود بدهید؟ پس شما عاشق این رنگ موی خاکستری روی ریشه‌های صورتی پررنگ خواهید شد. با این رنگ مو ظاهری مانند قهرمانان زن رمان‌های بربر خواهید شد.

رنگ موی خاکستری و صورتی

نقره‌ای و ذغالی

درست که دیگر تلویزیون و فیلم‌ها سیاه و سفید نیستند اما این بدان معنی نیست که زمینه نقره‌ای جذابیت خود را از دست داده است. برای انکه موهای خود را مانند بازیگر فیلم‌ها قدیمی کنید، رنگ‌ها نقره‌ای و ذغالی را برای رنگ موهای خود در نظر بگیرید. از رنگ‌کار خود بخواهید که بالیاژهای نقره‌ای روشن را روی زمینه خاکستری خیلی تیره موهایتان دربیاورد و به تماشای جادوی موهای خود بنشینید.

رنگ موی نقره‌ای و ذغالی

خاکستری و آبی براق

رنگ مو آبی برای مدتی بر دنیای رنگ مو فرمان‌روایی کرد اما این ترکیب رنگ موی خاکستری با آبی براق است که باعث می‌شود قلب عاشق زیبایی ما تندتر بزند.

رنگ موی خاکستری و آبی

خاکستری و بنفش

به عنوان یک قانون کلی، رنگ‌هایی که به خوبی با یکدیگر ترکیب می‌شوند، مورد علاقه ما هستند. این ترکیب از رنگ موی بنفش زییا و خاکستری آنقدر زیباست که ما آن را برای موهای کوتاه و پر هم خیلی دوست داریم. وقتی که چنین رنگ زیبای جسورانه‌ای دارید، دیگر داشتن موی بلند الزامی نیست.

رنگ موی خاکستری و بنفش

خاکستری و کانتورینگ مو

سبلریتی‌ها همیشه در مورد علاقه بیش از حد خود به استفاده بادقت از هایلایت و لولایت صحبت می‌کنند که صورت را کانتور می‌کند و استخوان گونه را زیباتر و صورت را ظریف‌تر می‌کند. این رنگ زیبا ثابت کرد که کانتور کردن مو می‌تواند با ترکیب همه رنگ موها انجام شود.

رنگ موی خاکستری

نقره‌ای و آبی روشن

آیا شما علاقه زیادی به رنگ موی آبی دارید؟ این علاقه به دلیل زیبایی زیاد رنگ آبی است. این ترکیب روشن از نقره‌ای و آبی این واقعیت را ثابت می‌کند و برای داشتن ظاهری فانتزی در بهار و تابستان فوق‌العاده است.

رنگ موی نقره‌ای و آبی روشن

خاکستری و فیروزه‌ای

این ترکیب خاکستری و فیروزه‌ای با ما ثابت کرد که رنگ‌های پاستیلی هم می‌توانند شاداب و سرزنده باشند. این رنگ به طور خاص برای آن دسته از جشن‌های مناسب است که برای شرکت در آنها به موی شینیون یا نیمه باز احتیاج دارید.

رنگ موی خاکستری و فیروزه‌ای

نقره‌ای و عسلی

تمام موهای بالیاژ خاکستری رنگ شامل رنگ‌های روشن مانند صورتی و سبز نمی‌شوند. ما واقعاً عاشق این ترکیب نقره‌ای عسلی هستیم که برای روز‌های گرم‌تر پیشرو بسیار مناسب است.

رنگ موی نقره‌ای و عسلی

بیشتر بخوانید: رنگ موی دائمی بهتره یا موقت؟!

مطالب مرتبط