مدل موهای تابستانی جذاب و شیک

مدل موهای تابستانی جذاب و شیک

27 شهریور 1399

با اینکه عاشق هوای گرمیم، اما احساس سنگینی موها دور و بر گردن‌مون توی گرمای تابستون، حس خوبی نیست. خداروشکر، مدل‌ موهای غیرپریشان خیلی آسونی وجود دارند که می‌تونید اون‌ها رو ظرف پنج دقیقه یا کمتر مرتب کنید (فکر کنید: بافت‌های بامزه، دم‌اسبی‌های صاف، و گره‌های شیک باب مد). پس این تابستون قبل از این که برای قدم زدن بیرون برید، تو حیاط پشتی‌تون دراز بکشید، یا به استخر و ساحل برید (البته از بقیه 1.5 متر فاصله بگیرید) ادامه‌ی این مطلب رو بخونید، چون ما می‌خوایم چند مدل الهام‌بخش تابستونی رو به شما معرفی کنیم که کمک‌تون می‌کنند هم‌زمان هم خنک بمونید، و هم خوش‌ قیافه.

مدل موی تابستانی شماره 1: گره بالای سر

چه بخواهید با رعایت فاصله اجتماعی به ساحل برید و چه تو حیاط پشتی خونه‌تون به استخر بروید، این استایل مو برای هر کسی که قصد شیرجه زدن تو آب رو داشته باشه مناسبه. موهاتونو تمیز و مرتب و محکم بالای سرتون جمع کنید، گره بالایی فقط دو دقیقه از وقت شما رو می‌گیره و مناسب توی آب رفتنه. به راهنمایی نیاز دارید؟ این ویدیوی آموزشی رو ببینید.

گوجه‌ای بستن مو بالای سر

مدل موی تابستانی شماره 2: بافت تاج مانند

اگر یک مدل موی راحت با پیچ‌ و تاب دلبرانه می‌خواهید، این مدل مو برای شما مناسبه. قطعا نیاز به یکم زحمت داره اما برای یک سلفی تابستونی افسانه‌ای عالیه. اولش مطمین نبودیم که باید از کجای این مدل بافت شروع کنیم، اما این ویدیوی آموزشی از کایلی ملیسا کمک‌مون کرد که راحت‌تر متوجه روال کار بشیم.

 بافت موی تل مانند

مدل موی تابستانی شماره 3: بافت دم ماهی

این مدل مو، خاص بودن و راحتی یک بافت پایه‌ی مو رو همراه با لبه‌های کمی نامرتب داره. ترفند فوری: بعد از حمام، موهاتون رو از کنار به شکل دم ماهی ببافید و بذارین توی هوا خشک بشه. بدون نیاز به هیچ حرارت اضافی، وقتی موهاتون رو باز کنید می‌بینید پیچ و تاب ساحلی قشنگی به خودش گرفته. می‌خواهید یکم بیشتر به این مدل آشنا بشین؟ ویدیوی بافت موی دم ماهی هلندی از شوناگ اسکات رو ببینید.

بافت موی تیغ ماهی

بافت موی تیغ ماهی

مدل موی تابستانی شماره 4: دم اسبی صاف

مدل موی دم‌اسبی صاف، یک گزینه راحت و عملی برای کسانیه که عاشق ورزش کردن بیرون از خونه هستند. قبل از این که موهاتون رو با یک کش پلاستیکی جمع کنید، به نیمه‌ی بالایی سرتون یکم ژل بزنید –این کار باعث می‌شه موهاتون صاف بشه، دقیقا مثل همین ظاهر کلیر اشلی. اگه می‌خواهید موهاتون رو بهم بریزید (و البته موهاتون به اندازه کافی بلنده) برای باحال‌تر شدن این مدل، می‌تونید دم‌اسبی رو ببافید.

مدل موی دم اسبی

مدل موی دم اسبی

بیشتر بخوانید: آموزش بافت فرانسوی

مطالب مرتبط