20 رنگ موی عالی 2020 برای رنگ پوست‌های تیره

20 رنگ موی عالی 2020 برای رنگ پوست‌های تیره

01 مهر 1399

با وجود تعداد زیادی استاسلیت با استعداد در دنیا، به نظر می‌رسد که هر روز ترندی جدید از رنگ مو در صفحه اینستاگرام می‌بینیم. از بالیاژ خاکستری گرفته تا رنگ موی صورتی کمرنگ خاکی، تنوع رنگ‌ و تناژها بی‌انتها است! مهم نیست که در مورد چه چیزی فکر می‌کنید، ما کاملاً نگرانی شما را هنگام انتخاب کردن رنگ مویی جدید درک می‌کنیم. اگر شما برای انتخاب رنگ مویی که کاملاً مکمل پوست پر از ملاین شما باشد، به مشکل برخوردید، لازم نیست بیش از این جست و جو کنید. ما برای شما 20 رنگ مو مختلف مناسب برای پوست‌های تیره را در این گردآوری کردیم که شما را به چالش کشیده و کمک می‌کنند تا رنگ پوست خود را درخشان کنید. برای الهام گرفتن به خواندن مقاله ادامه بدهید.


بهترین رنگ‌ موها برای پوست تیره که باید همین الان آنها را امتحان کنید


مشکی پرکلاغی

همانطور که هر دختری به یک پیراهن کوتاه مشکی در کمد لباس‌هایش احتیاج دارد، همچنین آنها باید برای یک بار هم که شده رنگ مو مشکی پرکلاغی را امتحان بکند. مشکی پرکلاغی رنگ مویی کلاسیک، شیک و همیشه به روز است که در دنیا به عنوان رنگی زیبا در نظر گرفته می‌شود. مهم نیست که در چه ماهی از سال هستیم، موی مشکی همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ موی مشکی پرکلاغی

شکلاتی داغ

اگر تا به حال رنگ مو شکلاتی داغ را امتحان نکردید، پس باید خودتان را برای شگفت زده شدن آماده کنید. شاید از رنگ موی شکلاتی انتظار نداشته باشید که مانند شکلات واقعی خوش رنگ باشد اما اشتباه می‌کنید، این رنگ مو قطعاً برای پوست‌های تیره عالی خواهد بود. رنگ زمینه قهوه‌ای دلنشین و ملیح است و به روشی بی‌نقص تکمیل کننده رگه‌های قرمز درون خودش است. آماده باشید تا موهایتان الهام بخش دیگران شود.

رنگ موی شکلاتی داغ

بلوند عسلی

اگر شما علاقه شدیدی به همه چیزهای تابستانه دارید پس باید رنگ موی بلوند عسلی را انتخاب کنید. نه تنها این رنگ با پوست‌های تیره عالی به نظر می‌رسد بلکه ظاهر هایلایت آن ما را به یاد روزهای طولانی و آفتابی لب دریا با کتابی خوب و نوشدینی خنک می‌اندازد.

رنگ موی بلوند عسلی

بورگاندی

همانطور که رنگ بورگاندی جایگاه زیبای خودش را میان رنگ‌های قرمز و بنفش پیدا کرده، رنگ موهای بورگاندی نیز همین کار را در مورد پوست‌ها تیره انجام داده است. با اینکه این رنگ قطعاً ورژن بسیار ملایم رنگ قرمز است، اما در زمینه حال و هوای آتشی که ما در رنگ قرمز عاشق آن هستیم چیزی کم ندارد. بورگاندی رنگ مویی معرکه است که به طور قطع باعث می‌شود که شما همیشه احساس چشمگیر بودن داشته باشید.

رنگ موی بورگاندی

قهوه‌ای موکایی

هنگامی که نوبت به ملانین مو می‌رسد، ما می‌گوییم هر چه بیشتر، بهتر! انتخاب رنگ مو قهو‌ای موکایی که بسیار به رنگ پوست شما نزدیک است، به ظاهر شما حالتی یک رنگ می‌دهد که بسیار وسوسه کننده است.

رنگ موی قهوه‌ای موکایی

کدویی

ممکن است که شما هم مانند از طعم کدو خاطره خوبی نداشته باشید اما ما به شدت به شما توصیه می‌کنیم که این رنگ کدویی خاص را (که هیچ شباهتی به طعم آن ندارد) امتحان کنید. رنگ‌های نارنجی، مسی و رگه‌هایی از قهوه‌ای گرم با یکدیگر ترکیب شده و این رنگ موی زیبا را پدید آوردند که برای رنگ پوست‌های تیره عالی است.

رنگ موی کدویی

گل همیشه بهار

ما همیشه خانم‌ها دارای پوست تیره را به امتحان کردن رنگ موهای جسورانه‌ای مانند رنگ گل همیشه بهار ترغیب می‌کنیم. استایلیست شما باید سعی کند تا رنگ مو گل همیشه بهار را مناسب با رنگ پوست شما تغییر دهد که بدان معنی است که این رنگ می‌تواند حتی از رنگ‌های پاستیلی یا نئون هم زیباتر شود.

رنگ موی گل همیشه بهار

قرمز شرابی

اگر شما از دسته خانم‌ها شیفته رنگ موی قرمز به حساب می‌آیید، پس قطعاً رنگ مو قرمز شرابی ماجراجویی بعدی شما خواهد بود. این رنگ مو تیره همه مزایایی که در مورد یک جام شراب می‌دانیم و دوست داریم را به شما می‌دهد. این رنگ: زیبا و دلنشین است و به ما احساس خوبی می‌دهد! این رنگ قرمز پررنگ همان افزایش اعتماد به نفس دلخواهتان را به شما می‌دهد.

رنگ موی قرمز شرابی

بلوطی روشن

آیا رنگ موهای گل همیشه بهار و کدویی باب میل شما نیست؟ نگران نباشید. رنگ مو بلوطی روشن برای تغییر رنگ موهای شما می‌تواند طبیعی‌تر باشد. رنگ قهوه‌ای روشن با نت‌هایی از قرمز رنگ پوست شما را زیباتر کرده و برای پاییز عالی است.

رنگ موی بلوطی روشن

قرمز دارچینی

آیا تا به حال دلتان خواسته است که روباه مکار درونی خود را به تصویر بکشید؟ در این فصل از استایلیست خود رنگ موی قرمز دارچینی را بخواهید. این رنگ روشن و زیبا است و مهم نیست که شما چه کسی هستید، این رنگ باعث ایجاد حس قدرتمندی در شما می‌شود.

رنگ موی قرمز دارچینی

ارغوانی

رنگ مو ارغوانی اثباتی برای این مسئله است که شما برای امتحان کردن اکثر رنگ‌های روشن نیازی به موهای خیلی بلند یا پوست روشن ندارید. خودتان را به چالش بکشید و این رنگ مو دلنشین را امتحان کنید. ما به شما قول می‌دهیم که به نتیجه دلخواه خود برسید.

رنگ موی ارغوانی

طاووسی

اگر تا به حال در مورد رنگ موی طاووسی نشنیدید، پس بیشتر از دیگران ورود شما را به این رنگ مو خوش آمد می‌گوییم. این ترند محبوب و فانتزی ترکیبی یک دست از رنگ‌های بنفش، آبی و سبز در میان موهای شما است. ما به طور خاص عاشق این رنگ مو برای پوست‌های تیره هستیم زیرا رنگ تیره پوست مانند بومی خالی برای درخشش این چند رنگ است.

رنگ موی طاووسی

صورتی آدامسی

مدتی است که رنگ موی صورتی ترنده شده است. هرچند رنگ مویی صورتی که زیاد مورد توجه قرار نگرفته است، رنگ موی صورتی آدامسی است. اما این رنگ زیبا و جوان پسند است که می‌تواند یادآور خوش گذرانی در زندگی و راحت‌تر زندگی کردن باشد.

رنگ موی  صورتی آدامسی

ارغوانی ملایم

همه می‌گویند که رنگ مو بلوند خیلی جالب است. هرچند رنگ مو ارغوانی ملایم باعث می‌شود تا جور دیگری فکر کنید زیرا این رنگ خیلی روشن نیست و به عنوانی رنگی خاصی از قهوه‌ای به حساب می‌آید که برای مو مشکی‌هایی عالی است که رنگ مویی با نگهداری کم می‌خواهند.

رنگ موی ارغوانی ملایم

غروب آفتاب

هنگامی که نوبت به تصمیم گرفتن در مورد آرایش، مو و اگر روراست باشیم زندگی می‌شود، مردد و دو دل هستید؟ نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که شما یک مورد کمتر برای نگرانی دارید. اگر نمی‌توانید برای رنگ موی بعدی خود تصمیم بگیرید، همه آنها را با یکدیگر امتحان کنید! این رنگ موی نفس‌گیر با این ترکیب از رنگ‌های غروب آفتاب در هر موقعیتی زیباست. جهت داشتن چنین رنگ موهای جسورانه‌ای، استایلست شما باید از دکلره استفاده کند. مهم است که توجه داشته باشید دکلره کردن مو همیشه باعث ایجاد آسیب به مو می‌شود، هرچند استایلیست شما می‌تواند با انجام اقدامات لازم و تخصصی شما را با موهای به ظاهر سالم‌تر از سالن آرایشگاه بیرون بفرستد.

رنگ موی غروب آفتاب

آبی تیره

همه زیبایی‌ها پوست تیره را در کنار هم جمع کنید و ملکه درونی آنها را با این رنگ مو شکوهمندانه به نمایش بگذارید. آبی تیره خواهر بزرگتر رنگ شیک آبی سلطنتی است. این رنگ مو که بیشتر در دسته رنگ موهای مشکی در نظر گرفته می‌شود، برای تمام فصل‌ها و موقعیت‌ها مناسب است.

رنگ موی آبی تیره

بروند

اگر از ما بپرسید، موی بروند یکی از عالی‌ترین‌ها رنگ‌های تطبیق‌پذیر از زمان به وجود آمدن کیک‌های شکلاتی دوست داشتنی است. ترکیب رنگ بلوند و قهوه‌ای رنگی زیبا به وجود می‌آرود که روی پوست‌های تیره محشر به نظر می‌رسد. برای خانم‌هایی که به دنبال رنگ مویی با مراقبت کم هستند، این رنگ بسیار عالی است و درخشندگی درون آنها را به نمایش می‌گذارد.

رنگ موی بروند

قرمز

با وجود رنگ‌های مختلف زیاد و رنگدانه‌های موجود در صنعت رنگ مو، ما حتی فراموش کردیم که چقدر یک موی تک رنگ می‌تواند خاص باشد. زن قدرمند درون ما با رنگ مو قرمز موافق است زیرا این یکی از آن رنگ‌های غالب است که بلافاصله توجه همه را به خودش جلب می‌کند.

رنگ موی قرمز

زرد

اگر شما از رنگی کمی متفاوت نمی‌ترسید، پس امتحان کردن رنگ مو زرد روشن باید از دسته کارهای راحت براش شما باشد. اگر می‌خواهید حال و هوایی خاص به این رنگ بدهید، از استایلیست خود بخواهید تا موهای شما را به رنگ آمبره زرد با ریشه‌های نارنجی درآورد. مهم است به این نکته توجه داشته باشید که استایلیست شما برای درآوردن چنین رنگ‌های خاصی باید از دکلره استفاده کند که باعث ایجاد آسیب به مو می‌شود. هرچند استایلیست شما می‌تواند با انجام اقدامات لازم و تخصصی شما را با موهای به ظاهر سالم‌تر از سالن آرایشگاه بیرون بفرستد.

رنگ موی زرد

مسی

با رنگ موی مسی خودتان را به چالش بکشید. این رنگ خاص از قرمز که به سمت رنگ نارنجی تمایل دارد، قطعاً ارزش امتحان کردن را خواهد داشت. اگر شما به دنبال داشتن رنگ مویی با نگهداری کم هستید، از استایلیست خود بخواهد که این رنگ مو را بیشتر به نوک موهایتان بزند تا دیگر نگران تجدید رنگ دائم رنگ مو خود نباشید.

رنگ موی مسی

بیشتر بخوانید: 12 رنگ موی قهوه‌ای با هایلایت‌ بلوند شگفت‌انگیز

مطالب مرتبط