لاکتان را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید

لاکتان را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید

01 مهر 1399

گاهی ممکن است به نظر برسد که یک لاک ناخن خوب تنها باید ترند باشد و همین کافی است اما بعد که نگاهی به دست‌های خود می‌اندازید می‌فهمید که چیزی در عکس آن مانیکور فوق‌العاده وجود داشته که در مانیکور دست‌های شما وجود ندارد و مانند آن عکس معرکه به نظر نمی‌رسد. چرا این اتفاق می‌افتد؟ خب نکته این است که نه تنها باید هنگام انتخاب مانیکور بعدی خود رنگ لاک را در نظر داشته باشید، بلکه باید به رنگ پوست خود نیز توجه کنید. به ما اعتماد کنید، این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است.


رنگ‌های فوق‌العاده برای پوست‌های زرد


هنگامی که نوبت به رنگ لاک ناخن مناسب برای پوست‌های زرد می‌رسد، انتخاب‌ها می‌توانند کاملاً شگفت انگیز باشند اما محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. در حالی که رنگ‌های پاستیلی قطعاً برای رنگ پوست شما مناسب است اما نگران نباشد، رنگ‌های قرمز خونی و صورتی روشن نیز در لیست هستند. اما هنوز هم باید سعی کنید که تا جای ممکن از رنگ مشکی دوری کنید. یک نکته دیگر، اگر می‌خواهید بستر ناخن‌هایتان کوچکتر به نظر برسند، رنگ‌های آبی تیره همان چیزی است که شما نیاز دارید!

لاک آبی

لاک آبی روشن

لاک قرمز

لاک قرمز اکلیلی

لاک صورتی


بهترین رنگ‌های لاک ناخن برای پوست‌های سفید


لیست رنگ‌های لاک مناسب برای پوست‌ها سفید می‌تواند بسیار طولانی و بی‌انتها باشد اما باید یادتان باشد که رنگ‌های خیلی تیره برای دست‌های شما مناسب نیست البته به جز رنگ قرمز. رنگ‌های پاستیلی برای همه رنگ‌های پوست مناسب است. اگر می‌خواهید ظاهر دست‌های خود را جوان کنید، باید یکی از رنگ‌های صورتی را انتخاب کنید. مزیت رنگ‌های آبی و ارغوانی این است که خیلی رنگ‌های شادابی هستند و می‌توان به جای رنگ مشکی یک دست از آنها استفاده کرد، تنوع آنها شگفت انگیز است: ارغوانی، آلویی، آبی تیره، سبز آبی روشن، آبی نفتی و غیره.

لاک صورتی پاستیلی

لاک ارغوانی

آمبره ارغوانی ناخن

لاک قرمز

لاک صورتی کم رنگ

لاک رنگارنگ


رنگ‌های زیبای لاک ناخن برای پوست‌های متوسط


میان بهترین رنگ‌ها برای پوست‌ با تناژ زیتونی، ما می‌خواهیم به رنگ‌های نود اشاره کنیم. نکته اینجاست که رنگ بژ ظاهر دست‌های شما را کشیده‌تر می‌کند. اما اگر این رنگ باب مایل شما نیست، رنگ‌های ارغوانی نیز جز آن دسته از رنگ‌های مناسب برای رنگ پوست متوسط است. اما شما واقعاً باید از رنگ‌های طلایی دوری کنید! همچنین نباید رنگ‌های هلویی و قرمز گرم را فراموش کنید، آنها نیز کنار پوست‌های زیتونی عالی به نظر می‌رسند. از میان رنگ‌های تیره، کمی هم به رنگ‌های سبز آبی روشن و ارغوانی توجه داشته باشید.

لاک هلوبی

لاک قرمز

لاک صورتی جیغ

لاک نود با دیزاین هفت و هشت


بهترین رنگ‌های لاک برای پوست‌ها برنزه


بهترین رنگ‌های لاک برای پوست‌ها برنزه آن دسته از رنگ‌هایی هستند که ته‌رنگ گرم در خودشان دارند، حتی می‌توانید در صورت وجود تناژ گرم، رنگ‌های متالیک را هم انتخاب کنید. البته نباید رنگ‌های طلایی را انتخاب کنید، در غیر این صورت، رنگ ناخن‌هایتان با تناژ پوست شما در هم آمیخته شده و شما قطعاً آن را دوست نخواهید داشت. با این حال، هنور هم استثنای زیبایی میان رنگ‌های سرد وجود دارد، آبی روشن در تضاد با پوست برنزه شما معرکه به نظر خواهد رسید. اگر رنگ‌های تیره‌تر را ترجیح می‌دهدی، رنگ‌های مسی یا قهوه‌ای را انتخاب کنید.

لاک برنز متالیک

لاک آبی با دیزاین سنگ نزیینی

لاک صورتی جیغ

لاک نود با دیزاین سنگ تزیینی

لاک صورت با دیزاین سنگ تزیینی

دیزاین آبی روشنم


رنگ‌های لاک ناخن مطمئن برای پوست‌های تیره


رنگ‌های لاک برای پوست‌های تیره همه باید پررنگ و شاداب باشند و هیچ شکی در مورد این مسئله وجود ندارد. همه رنگ‌های تیره مانند ارغوانی، مشکی و آبی بهترین رنگ‌های لاک برای پوست‌های تیره است. اما از هیچ رنگ پاستیلی یا نارنجی روشنی نباید برای پوست‌های تیره استفاده شود، هیچوقت این نکته را فراموش نکنید!

لاک قرمز

لاک آی کبالت

لاک آبی کاربنی

بیشتر بخوانید: ترندهای بهاری و تابستانی ناخن در سال 2020

مطالب مرتبط