12 مدل بافت موی شیک و جذاب به سبک تیغ ماهی

12 مدل بافت موی شیک و جذاب به سبک تیغ ماهی

21 آبان 1399

این روزها همه می‌خواهد مانند پری دریایی زیبا باشند. معمولاً پری دریایی با دم ماهی مانند چند رنگ و زیبا خود شناخته می‌شود اما ما فکر می‌کنیم که در آخر ترند پری دریایی به یک مدل مو زیبا و مناسب ختم می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما شیفته پری دریایی‌ها نشسته روی شن‌ها ساحل باشید یا آنهایی که همیشه در عمق آب شناور هستند، به نظر می‌رسد که پری دریایی‌ها همیشه برای مراقبت از موهایشان وقت می‌گذارند. موهای بلوند، قرمز و قهوه‌ای تیره آنها واقعاً لاکچری و زیبا است! به دلیل این تصویر زیبا از موهای آنها، ما می‌خواهیم به شما گیس مدل تیغ ماهی را معرفی کنیم. این مدل مو نزدیک‌ترین تجربه شما به پری دریای شدن بدون شنا کردن در عمق آب خواهد بود. اگر همیشه به دنبالی راهی برای داشتن مدل مویی ساده اما چشمگیر بودید، پس این گیس‌های تیغ ماهی با دو دسته مو را امتحان کنید.

گیس تیغ ماهی پری دریایی

ما با آسان‌ترین مدل گیس در این لیست شروع می‌کنیم. اگرچه برای برخی افراد گیس تیغ ماهی پری دریایی مانند بازی‌ها فکری سخت و پیچیده‌ای است که هنگام بازی کردن با آن از خریدنش پشیمان می‌شود اما این مدل گیس واقعاً استایلی زیبا دارد. کار خود را از پایین گردن شروع کرده، موها را به صورت مساوی به دو دسته تقسیم کنید. دسته‌ای کوچک از سمت چپ مو را گرفته و آن را روی دسته مو سمت راست بکشید. سپس همین کار را با دسته‌ای دیگر مو از سمت راست انجام دهید. آنقدر به گیس کردن ادامه دهید تا دیگر هیچ مویی باقی نماند. سپس پایین موها را با کش پلاستیکی بی‌رنگ ببندید. برای بهترین نتیجه، باید قبل از پهن کردن گیس، پایین آن را محکم ببندید.

بافت موی تیغ ماهی دم اسبی پایین بسته شده

گیس تیغ ماهی برگشته

اگر شما می‌توانید گیس تیغ ماهی را به زیبایی درست کنید، پس قطعاً می‌توانید مدل معکوس آن را نیز انجام دهید. مانند مدل قبل کار خود را شروع کرده و موهایتان را به دو دسته مساوی تقسیم کنید. به جای رد کردن دسته‌ها مو از رو، آنها را از زیر عبور دهید. با قسمت چپ مو کار خود را شروع کرده و یک دسته مو را از آنجا به سمت راست ببرید. همین کار را با بردن یک دسته مو از سمت راست به چپ تکرار کنید، فراموش نکنید که باید اینکار را از زیر مو انجام دهید. گیس را محکم نگهداشته و تمرکز خود را روی انتخاب دسته‌های کوچک مو بگذارید. اینگونه است که گیسی متفاوت از دیگران و زیبا خواهید داشت.

بافت موی تیغ ماهی مدل معکوس

گیس تیغ ماهی دم اسبی

در اینجا می‌خواهیم مدل گیسی را به شما معرفی کنیم که همه سلبریتی‌ها شیفته آن هستند. گیس تیغ ماهی دم اسبی تطبیق پذیر است، مخصوصاً اگر لایه‌ها مو شما بلند هستند و معمولاً مدل موها دیگر تمام طول روز روی موهای شما ثابت نمی‌ماند. کار خود را با شانه کردن موها از ریشه تا نوک مو شروع کرده و اطمینان حاصل کنید که هیچ گره‌ای میان موهای شما وجود ندارد. سپس مو دم اسبی بالایی پشت سر خود درست کره و آن را با کش پلاستیکی همرنگ موهایتان محکم ببندید. دم اسبی موهای خود را به دو دسته مساوی تقسیم کنید، از همان روش گیس قبلی استفاده کرده و دسته‌های مو کوچک را از میان موهای خود رد کنید. هنگامی که به آخر مو رسیدید، پایین گیس را با کش پلاستیکی محکم دیگری ببندید. هر چقدر پایین گیس شما آزادتر باشد، استایل موهای شما نیز زیباتر به نظر خواهد رسید.

بافت موی تیغ ماهی دم اسبی

گیس تیغ ماهی نیمه بسته

برای شروع کردن این مدل مو، شما باید موهای فرق سر خود را حجم دهید. با استفاده یک شانه، موها را به صورت برعکس شانه کرده و با استفاده ار اسپری مو مطمئن شوید که پف موهای خود را تمام طول شب خواهید داشت. هنگامی که حجم مورد نظر را به موهایتان دادید، روی آن را مرتب کرده، روی موهای خود را جدا کرده و آن را مانند دم اسبی آزاد ببندید. موهای آن قسمت را به دو دسته تقسیم کرده و آنقدر موها را به مدل تیغ ماهی گیس کنید تا موها تمام شوند، پایین موها را با کشی پلاستیکی ببندید. اگر این مدل مو با اندازه کافی محکم نبود، می‌توانید قبل از شروع به گیس کردن بالای موهای خود را نیز با کش پلاستیکی ببندید.

بافت موی تیغ ماهی نیمه بسته

گیس تیغ ماهی مدل هدبند

اگر آدم جاه طلبی هستید، ما مدل گیس تیغ ماهی پیچیده‌ای را برای شما آماده کردیم که می‌توانید آن را روی موهای خود امتحان کنید. اما فراموش نکنید که قبل از درست کردن این مدل مو برای جشن یا مهمانی باید چند بار آن را جلوی آینه روی موهایتان امتحان کنید. کار خود با یک دسته مو بزرگ و بدون گره شروع کنید. دو دسته مو متوسط از نزدیک خط مو خود انتخاب کنید. کار خود را با گیس تیغ ماهی معمولی شروع کنید، دسته‌های مو را چندین بار از روی یکدیگر رد کنید. سپس شروع به اضافه کردن مو به گیس خود کنید، اینکار را باید دقیقاً مانند گیس فرانسوی انجام دهید. تا زمان رسیدن به بالا گوش به گیس کردن مو ادامه دهید.

بافت موی تیغ ماهی مدل هدبند

گیس تیغ ماهی روی فرق سر

این مدل مو ممکن است پیچیده به نظر برسد اما باید به شما بگوییم که ارزش امتحان کردن را دارد. آموزش ما را برای گیس تیغ ماهی دنبال کرده و هر گیس را تا آخر بلندی مو انجام دهید. هر کدام از آنها را با کش پلاستیکی بدون رنگ ببندید. کار خود را با گیس سمت چپ شروع کنید، آن را بپیچید و بالای سر خود گیره بزنید. سپس سراغ گیس دیگر بروید. آن را پشت گیس پیچیده و مو را جوری گیره بزنید که سر جای خود محکم شود. برای داشتن ظاهری مناسب جشن چند تار از خط موهایتان را اطراف صورت بریزید. از اضافه کردن اکستنشن مو و ربان رنگی میان موهایتان نترسید.

بافت موی تیغ ماهی روی فرق سر

گیس تیغ ماهی دو گوشی

آیا شما مدل گیس بوکسوری و دو گوش را امتحان کردید اما حالا می‌خواهید گیس تیغ ماهی دو گوش را امتحان کنید؟ کار خود را با جدا کردن یک دسته صاف مو از خط مو تا گردن شروع کنید، مو را به دو دسته مساوی تقسیم کنید. یکی از آنها را با کش بسته و شروع به گیس کردن دیگری کنید. باید در حال انجام دادن گیس به آن مو نیز اضافه کنید پس برای این مرحله آموزش گیس هدبند ما را دنبال کنید. دسته‌ها مو را از روی یکدیگر رد کنید (هرگز برای این مدل موهای را از زیر یکدیگر عبور ندهید) و تا آنجایی که می‌توانید گیس را محکم کنید. هنگامی که به گردن رسیدید، پایین گیس را بسته و سراغ دسته دیگر مو بروید. هنگامی که گیس هر دو دسته مو تمام شد، پایین آنها را بسته و هر چقدر که دوست دارید آنها را پهن کنید.

بافت موی تیغ ماهی بوکسوری

گیس تیغ ماهی برعکس به صورت دم اسبی

اگر شما تا به اینجا توانستید مدل‌های گیس ما را دنبال کنید پس مهارت کافی در انجام گیس تیغ ماهی پیدا کردید. برای استایل نهایی، ما مدل ساده‌تری از یک گیس را به شما پیشنهاد می‌کنیم که کمی مانند مدل مو دم اسبی است. با نگاه کردن به این گیس شما فکر می‌کنید که تنها در یک مرحله انجام شده است. اما در واقعیت این مدل مو تشکیل شده از چند مو دم اسبی پنهان شده است که شما را از داشتن گیس تیغ ماهی با ظاهری مرتب مطمئن می‌کند. کار خود از فرق سر شروع کرده و با موهایتان دم اسبی‌های کوچک بالای سر درست کنید. از اینجا به بعد، باید گیس تیغ ماهی را به صورت برعکس انجام داده تا زمانی که به دسته جدید مو برسید و مرحله درست کردن مو دم اسبی را تکرار کنید. از دم اسبی دوم مو به گیس اولی اضافه کنید و کار خود را تا زمان رسیدن به کف سر ادامه دهید. اگر نتوانستید این مدل مو را دفعه اول به زیبایی درست کنید، تسلیم نشوید! تمرین کردن مهارت شما را بیشتر می‌کند، مخصوصاً هنگامی که صحبت از گیس کردن باشد.

بافت موی تیغ ماهی دم اسبی

گیس تیغ ماهی پیچ خوره

این مدل مو که حاصل ایجاد تغییر کوچک در گیس تیغ ماهی دم اسبی است، به خانم‌های با موهای خیلی بلند کمک می‌کند تا مطمئن شوند که هر سانت از موهایشان زیبا و چشمگیر شده است. تنها باید کار خود را با پیچاندن دسته‌ها مو دور از صورتتان شروع کنید، قبل از بستن دم اسبی موهای خود و تمام کردن کاری که شروع کردید، دسته مو را به حالی پیچ خورده و آزاد گیره بزنید.

بافت موی تیغ ماهی

گیس تیغ ماهی سه تایی

هنگامی که در انجام دادن گیس تیغ ماهی مهارت کافی پیدا کردید، شاید دلتان بخواهد کمی نوآوری در آن انجام دهید. نوآوری در مدل مو چیزی نیست که بخواهید از آن خجالت بکشید! مهارت خود را در گیس کردن با این مدل گیس تیغ ماهی نیمه بسته که برای بلندتر و پُرتر نشان دادن مو به اکستنشن نیاز دارد، به رخ دیگران بکشید. نکته این مدل مو این است که گیس دو طرف مو تیغ ماهی معمولی اما گیس وسط تیغ ماهی برعکس است. آیا احساس می‌کنید این مدل مو چیزی کم دارد و شما را راضی نکرده است؟ به موهای خود گل طبیعی یا اکسسوری مو اضافه کنید تا هنر خود را به دیگران نشان دهید.

بافت موی تیغ ماهی سه تایی

گیس تیغ ماهی شینیون شده

هیچ قانون نوشته شده‌ای وجود ندارد که بگوید مو گیس شده نباید مرکز توجه ظاهر شما باشد! ما طرفدار تنوع و تطبیق پذیری هستیم پس برای مدل مو بعدی با اضافه کردن گیس تیغ ماهی به شینیون یا گوجه مو مهارت خود را در انجام دادن این نوع گیس به دیگران نشان دهید. گیس تیغ ماهی به شما کمک می‌کند تا حال و هوایی بوهمین و نوآورانه به همه استایل‌های مو بدهید!

بافت موی تیغ ماهی شینیون شده

گیس تیغ ماهی دو تایی

آیا دوست ندارید که مو دور صورتتان پخش باشد؟ آیا می‌خواهید مدل موهای خود را بیش از یک روز نگهدارید؟ ما شما را درک می‌کنیم. با امتحان کردن این گیس تیغ ماهی دو طرفه که کمتر از ده دقیقه از شما وقت می‌گیرد، موهای خود را در بهترین حالت قرار دهید. بعد از باز کردن فرق وسط برای موهای خود، دو طرف مو را از نزدیک خط مو به سمت عقب گیس کرده و آنها را با گیره مویی سر جای خود محکم کنید.

بافت موی تیغ ماهی دو تایی

بیشتر بخوانید: 8 مدل بافت موی عروس، برگرفته از فیلم زن شگفت‌انگیز

مطالب مرتبط