با این 10 مدل بافت، موهایتان را به بهترین شکل ببندید

با این 10 مدل بافت، موهایتان را به بهترین شکل ببندید

28 آبان 1399

گیس‌ مدل موهای سنتی است که سابقه طولانی آنها در طول تاریخ به عنوان مدل مویی محبوب هم برای خانم‌ها و هم آقایان دیده می‌شود. مدل دادن موهایتان به صورت گیس راهی عالی برای کنار زدن موها از جلوی صورت و مرتب نگهداشتن آن است، گیس موهایتان هم زیبا و هم شیک نشان خواهد داد. مهم نیست که چکار می‌کنید، گیس موهای شما را بدون گره و محکم نگه می‌دارد. بعلاوه، گیس مدلی منسجم و پیچیده به موهایتان می‌دهد که در عین کاربردی و معرکه نیز هست. هنگامی که نوبت به گیس کردن مو می‌رسد، هیچ محدودیتی برای روش‌های استایل دادن به مو وجود ندارد و شما می‌توانید هر جور که می‌خواهد آنها را مدل دهید. استایل‌ها بی‌شماری از گیس وجود دارد که برای شما انتخاب‌هایی بی‌انتهایی فراهم می‌کند، مخصوصاً در آن روزهایی که داشتن مدل مویی زیبا و راحت تنها انتخاب شما به نظر می‌رسد. هنگامی که شما به مدل مو گیس فکر می‌کنید احتمالاً بیشتر چند مدل مو به ذهنتان نمی‌رسد. هرچند در واقعیت، سال‌ها نوآوری در زمینه مدل مو منجر به گسترش هزاران استایل‌های مختلفِ گیس شده است که می‌توانید آنها را اوقات فراعت خود امتحان کنید.

گیس دو گوشی

اگر می‌خواهید ظاهری زیبا و اسپرت داشته باشید، گیس دو گوشی گوجه شده در دو طرف می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. این مدل مو برای دختران ورزشکار مناسب است. مهم نیست که چکار می‌کنید یا چقدر فعالیت می‌کنید و تکان می‌خورید، مو گیسِ گوجه شده موهایتان را در تمام طول روز بسته و محکم نگه می‌دارد.

بافت دو گوشی گوجه‌ای

گیس گوجه‌ای شینیون شده

این استایل مدلی دیگر از گیس گوجه شده است. این استایل مو تغییری زیبا در مدل کلاسیک مو جمع شده پایین گردن ایجاد کرده که باعث می‌شود استایل موهایتان کمی شیک‌تر به نظر برسد. به جای اینکه مانند کسانی به نظر برسید که دیر از خواب بیدار شده و تنها به سرعت موهای خودش را گوجه کرده، با این مدل مو رسمی‌تر و مرتب‌تر به نظر خواهید رسید. شما می‌توانید این مو جمع شده با گیس را برای همه جا انجام دهید، از ملاقات‌های رسمی گرفته تا جشن‌های دوستانه.

شینیون گوجه‌ای با بافت مو

گیس نیمه جمع برای موهای بلند

خانم‌ها مو بلند به راحتی می‌توانند این مدل مو با گیس بلند را روی موهای خود انجام دهند. از آنجایی که این مدل گیس بیشتر موهای شما را آزاد و باز می‌گذارد، این استایل بیشتر برای زیبایی دادن به مو استفاده می‌شود و استایلی کاربردی برای محکم نگهداشتن موهایتان نیست. با این حال بسیار زیبا است و به شما مدل مویی پیچیده و آبشاری می‌دهد که معرکه و خاص به نظر می‌رسد.

بافت نیمه جمع برای موهای بلند

شینیون پیچیده با گیس مو

شاید فکر کنید که مدل مو گیس تنها برای روزهایی مناسب است که می‌خواهید ظاهری غیررسمی یا اسپرت داشته باشید اما این طرز تفکر اصلاً درست نیست. برخی از مدل‌های مو تنها برای مراسم‌های بسیار رسمی مناسب هستند. این شینیون پیچیده با گیس مو که عکس آن را در بالا می‌بینید نمونه‌ای عالی از مدل موی گیسی است که کاملاً برای جشن عروسی یا دیگر مراسم‌های رسمی عالی به نظر می‌رسید.

شینیون مو با بافت

شینیون رسمی با گیس

یکی از بهترین چیزها در مورد شینیون رسمی با گیس مانند این مدل مو جمع شده‌ای که عکس آن در بالا می‌بینید، این است که در عین شیک کردن شما باز هم موهایتان را محکم نگه می‌دارند. اگر حتی شما تمام طول شب را در جشن آخر هفته برقصید، یک مدل مو جمع شده با گیس موهای شما را محکم نگه داشته و ظاهر شما را در تمام طول شب معرکه و مرتب می‌کند.

شینیون با بافت تیغ ماهی

گیس فرانسوی جلوی مو

این مدل مو نیمه بسته و گیس شده واقعاً بسیار ساده است. این استایل برای آن صبح‌هایی مناسب است که می‌خواهید مدلی شیک و زیبا به موهایتان بدهید اما وقت زیادی برای انجام اینکار ندارید. تمام کاری که برای درست کردن این مدل مو نیاز دارید، انجام گیس فرانسوی برای دسته کوچکی از روی مو است. سپس انتهای آن را به صورت گوجه بهم ریخته جمع کنید و دیگر آماده رفتن هستید!

بافت فرانسوی جلوی مو

گیس دوتایی گوجه‌ای

این مدل موهای شما را تمام طول روز محکم و مرتب نگه می‌دارد. بعلاوه، انجام دادن آن واقعاً راحت است حتی اگر در مدل دادن به مو زیاد مهارت نداشته باشید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که موهای خود را از پشت به دو دسته بالا و پایین تقسیم کرده و برای دسته بالایی مو دو گیس جدا انجام دهید. سپس انتهای هر کدام از گیس‌ها را گوجه کنید و دیگر موهایتان آماده شده است.

مدل موی گوجه‌ای با بافت فرانسوی جلوی سر

گیس تیغ ماهی دور سر

این مدل مو فوق‌العاده با گیس آزاد در حالی که بیشتر موهای شما را آزاد می‌گذارد، کمی پیچیدگی نیز به آن اضافه می‌کند. بهترین قسمت این استایل ظاهر پیچیده اما سادگی انجام آن است. برای این مدل مو تنها به یک گیس تیغ ماهی ساده نیاز دارید. هرچند، برای دادن ظاهری زیباتر به استایل خود باید موهای زیر گیس اصلی را دم اسبی ببندید.

بافت تیغ ماهی برای موهای بلند

گیس پری دریایی

از آنجایی که برای انجام گیس پری دریایی باید موهایتان را فر کنید، درنتیجه این گیس به وقت بیشتری نیاز دارد. هرچند، این مدل مو برای حجم دادن به مو و محکم کردن آن با مدلی زیبا و رو به عقب بسیار عالی است. انجام گیس تیغ ماهی برای افراد تازه کار به نظر سخت می‌رسد. . تمام چیزی که نیاز دارید تنها کمی حوصله و صبوری است.

بافت موی برعکس

گیس دور سر

آیا دوست دارید ظاهری مانند پرنسس‌های قصه شاه و پریان داشته باشید؟ اگر اینطور است پس این مدل گیس برای شماست. این مدل مو شامل گیس دور سر به صورت جمع شده است که برای مراسم‌های رسمی عالی خواهد بود. برای اضافه کردن کمی جادو و زیبایی به این استایل، تنها کافیست تا کمی گل‌های کوچک با گیره مویی به آن اضافه کنید.

بافت دو سر

بیشتر بخوانید: آموزش بافت موی آبشاری: زیباترین و معرکه‌ترین مدل مو

مطالب مرتبط