37 مدل کوتاهی مو تا خط چانه: همیشه به روز باشید!

37 مدل کوتاهی مو تا خط چانه: همیشه به روز باشید!

10 آذر 1399

هیچ شکی نیست که امروزه در صنعت مد مو، مدل‌های بلند و البته سبک‌های پیکسی جایگاه ویژه‌ای دارند. اما گویا مدل موی کوتاه تا چانه در حال سپرده شدن به ورطه فراموشی است. ما اینجاییم تا به شما بگوییم لازم نیست برای این که در خط مقدم مد باشید، موهای خود را بلند نگه دارید و نیز برای داشتن یکی از بهترین مدل‌های جذاب و به روز، لزوما قرار نیست به مدل‌های خیلی کوتاه پیکسی پناه ببرید. چه طرفدار موهای کوتاه باشید و چه برای اولین بار قصد کوتاه‌تر کردن موهایتان را دارید، ما به شما 37 مدل موی کوتاه (تا چانه) جذاب را پیشنهاد می‌کنیم تا در مراجعه بعدی به آرایشگاه، از آن‌ها الهام بگیرید. پس در ادامه با ما باشید تا هر آنچه لازم است را در مورد موهای کوتاه (تا چانه) بدانید. 


مدل موی باب چیست؟


مدل موی باب نوعی کوتاهی پر طرفدار است که در آن نوار باریکی از مو، خط چانه (درست بالای شانه) را می‌پوشاند. این سبک مو، یکی از مدل‌هایی است که از از سال 1920 مطابق با استاندار‌های مد و زیبایی شناخته شد و هنوز هم به همان میزان جذاب و پرطرفدار است. آنچه در مجلات امروزی استایل مو مشاهده می‌کنید مصداقی است بر این اداعای ما. امروزه مدل‌های موی باب، آنقدر متنوع است که می‌توان آن را روی موی همه افراد پیاده کرد. به عنوان مثال، می‌توانید از آرایشگرتان بخواهید مدل باب بلانت را روی موی شما انجام دهد، در این مدل، طول مو در همه جای آن یکسان است یا می‌توانید از او بخواهید یک مدل باب زاویه‌دار زیبا به موی شما بدهد که ظاهری جذاب و نامتقارن دارد و البته مو را پر حجم‌تر نیز نشان می‌‌دهد. گذشته از نوع و حالت مو، مدل باب جزو زیباترین مدل‌ها می‌باشد که برای فرد نوعی ظرافت، اعتماد‌ به‌ نفس و احساس خاص بودن را به ارمغان می‌آورد.


چگونه موهای خود را تا چانه و به سبک باب کوتاه کنید؟


بدون شک این روزها هر لحظه سبک‌های جدیدی برای موی کوتاه ابداع می‌شود. به هر طرف که نگاه کنید زنانی را می‌بینید که با موی کوتاه، زیبایی خود را با اعتماد به نفس کامل بروز می‌دهند. اما چنانچه شما به دنبال یک مدل موی کوتاه کاملا به‌روز و حالت‌دار هستید به سراغ مدل‌های باب بروید و آن را با موج‌های ساحلی (موج‌های آرام و ملایم) همراه کنید تا زیبایی‌تان با تمام وجود جلوه‌گر شود. فکر نکنید چون موهای شما کوتاه است، دستتان هم برای انتخاب مدل‌های خیره کننده و جذاب بسته است. کافی است از یک اسپری حالت‌دهنده مرغوب نظیر Redken’s Triple Dry 15 Dry Texture Finishing Spray استفاده کنید. آن را روی تمام قسمت‌های موی خود اسپری نمایید، سپس موهایتان را کمی با دست به هم فشرده کنید و تمام! اگر از آن دسته خانم‌هایی می‌باشید که دنبال ظاهری جذاب با موی صاف هستند، مدل موی باب بلانت با لایه‌های صاف سوزنی یک گزینه عالی برای شما است. این مدل مو، قطعا توجه و تحسین دوستانتان را به سمت شما جلب خواهد کرد. اگه خواهان موهای کاملا صاف و نرم هستید، قطعا چاره‌ی کار در استفاده از یک اتوی تخت است. البته قبل از استفاده از اتو، اکیدا توصیه می‌کنیم از یک محافظ و عایق حرارتی مرغوب نظیر لوسیون‌های  Matrix Total Results So Long Damage Iron Tamer Heat Styling Lotion استفاده کنید. چنانچه شما نیز مثل ما، مدل‌های راحت‌تر را به مدل‌هایی که به رسیدگی بیش از حد نیاز دارند و از زمان خواب و استراحت شما می‌زنند ترجیح می‌دهید، قطعا خوشحال خواهید شد اگر بدانید امروزه محبویت و رواج این مدل‌های راحت رو به افزایش است و خبر بهتر این که در این سبک، حتی نیاز نیست بافت و حالت موهای خود را تغییر دهید، چون چه درای موهای فر و گره‌ گره باشید و چه موهایی لخت و شلاقی داشته باشید این مدل‌های راحت امروزی برای شما مناسب و چشمگیر است و با هر جنس و حالتی از مو سازگار است. خوشحال باشید! چون صبح‌ها به جای آن که لازم باشد ساعت‌ها جلوی آینه با موهای خود کلنجار بروید، می‌توانید کمی بیشتر بخوابید. هیجان انگیز نیست؟!


مدل موی مناسب برای صورت‌های گرد چیست؟


مدل باب بلند یا باب زاویه‌دار تا چانه یکی از بهترین گزینه‌ها برای صورت‌های گرد است. چانه و فک بعضی از افراد درست مثل صورت بچه فرشتگان بالدار (فرشتگان کروب)، کاملا گرد و منحنی است. البته این نوع صورت، سن فرد را کمتر از سن واقعی‌اش نشان می‌دهد اما گاهی برخی از افراد دوست دارند سن واقعی‌شان را به تصویر بکشند. به این ترتیب آنها می‌توانند از این راه ظرافت و زیبایی خود را نیز نمایش دهند. این مدل موی نامتقارن با ایجاد نوعی خطای دید در محدوده خط فک، باعث می‌شود صورت فرد به نظر کشیده‌تر آید. ضمن آن که موهای فرد را پر حجم‌تر نشان می‌دهد و همین مساله باعث تلطیف گردی صورت می‌شود.


چگونه موهایم را که بلندی‌اش تا چانه‌ام می‌رسد از روی صورتم کنار بزنم؟


تا امروز موهای بلندتان را پشت سرتان بافته‌اید و یا با یک گره دم اسبی از این که موهایتان توی صورت‌تان بیاید و کلافه‌تان کنید جلوگیری کرده‌اید، اما حالا در مورد موهایی که بلندی‌شان تا چانه می‌رسد نه راهی برای بافت مانده، نه چاره‌ای برای گره‌های دم اسبی. خوشبختانه آنقدر تنوع لوازم استایل مو زیاد است که قطعا با مشکل مواجه نخواهید شد. کافی است از یک سنجاق سر، کلیپس، تل ‌گره‌ای یا گیره مو کمک بگیرید. تمام این لوازم متنوع و زیبا، نه تنها به شما کمک می‌کند که جلوی پخش شدن مو در صورت‌ را بگیرید، بلکه می‌تواند به زیبایی موی شما اضافه کند. مثلا اگر خط فرق موی شما در وسط قرار داد، می‌توانید دو سنجاق یا گیره مو را به طور موازی و قرینه، بالای گوش خود در دو طرف خط فرق مو قرار دهید. اتفاقا این سبک بستن مو بسیار به روز و جذاب است. هم اکنون آماده هستید تا شما را با  37 ایده جذاب مدل مو (با بلندی تا چانه) آشنا کنیم؟ پس در ادامه همراه ما باشید.


برترین و به‌روز‌ ترین مدل‌ها بر ای موهایی که بلندی‌‌شان تا چانه می‌رسد


پشت بلند

موی تماما بلند که همیشه دم اسبی بسته شده شاید دیگر خیلی امروزی نیست و حالا شما از یک طرف دلتان می‌خواهد موی بلند داشته باشید و از طرف دیگر مد روز باشید! کافی است تنها پشت موی خود را بلند نگه دارید و آنها را به صورت دم اسبی ببندید، اما جلو و کناره‌های موی خود را تا چانه کوتاه کنید. و از گیره‌های شیک برای استایل دادن به موی خود استفاده کنید.

مدل موی کوتاه دم اسبی بسته شده

موهای رو به بیرون

مدل مو‌هایی که در آن انتهای ساقه مو رو به بیرون باشد جزو به ‌روز ‌ترین ترندهاست. این مدل برای موهایی که بلندی‌شان فقط تا چانه است بسیار جذاب خواهد شد. این سبک از زمان گذشته بسیار پرطرفدار بوده، اما اگر می‌خواهید امروزی‌تر به نظر برسید می‌توانید مدل دم خرگوشی را نیز با آن ادغام کنید.

مدل موی پاپیونی - رنگ موی صورتی

سبک‌های وینتیج (قدیمی)

اگر مثل ما شیفته سبک‌های قدیمی هستید، مدل‌های وینتیج را به شما پیشنهاد می‌کنیم نظیر مدل موی حجیم و پر چین در تصویر بالا که گویا دقیقا برای موهای تا چانه تعریف شده است.

مدل موی قدیمی- مدل موی سبک وینتیج

پلاتینیوم

بدون شک وقتی می‌خواهید زیبایی موهای بلوند خود را بروز دهید، پلاتینیوم یکی از بهترین گزینه‌هاست. به این ترتیب که لایه‌های بلندتر را به رنگ خاکستری نزدیک به سفید در آورید تا موهای شما که بلندی آنها به چانه می‌رسد به بهترین شکل جلوه کند.

رنگ موی پلاتینیوم

باب فرانسوی

طرفداران زیبایی و مد مو، چشمان خود را به سمت مدل موی دختران فرانسوی دوخته‌اند. دلیل آن هم مشخص است. مدل‌های الهام گرفته از سبک‌های فرانسوی، به همان اندازه که زیبا و جذاب می‌باشند، راحت و بی درد‌سر نیز هستند. اگر به دنبال این سبک برای موهای خود که بلندی‌شان تنها تا چانه‌تان است هستید، از آرایشگر خو بخواهید مدل‌های باب فرانسوی را روی موهای شما پیاده کند.

مدل موی باب فرانسوی

نئون

به نظر می‌آید که حالا دیگر آنقدر شجاع شده باشید که دست و دلتان برای کوتاه کردن موهایتان نلرزد. پس بیایید کمی روی رنگ مو برای موهای کوتاه تا چانه مانور بدهیم. رنگ‌های نئونی جذاب، براق و کاملا چشمگیر هستند. پس اگر اهل ریسک‌پذیری در نمایش زیبایی خود هستید، این ایده را از دست ندهید. اگر رنگ موی نئونی را انتخاب کرده‌اید، حتما به دنبال یک شامپو و نرم کننده فرموله شده و مناسب نظیر Matrix Total Results Keep Me Vivid Shampoo  برای بالا بردن ماندگاری رنگ موی خود باشید.

رنگ موی نئون

رنگ موی پیدا و پنهان (پیکابو)

اگر هنوز دست‌تان برای استفاده از رنگ‌های فانتزی می‌لرزد، نگران نباشید. اصلا لازم نیست همه موهایتان را قربانی رنگ‌های فانتزی کنید. ما تکنیک رنگ موی پیدا و پنهان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آرایشگر شما رنگ فانتزی مورد علاقه‌‌تان را تنها به لایه‌های زیرین موی شما می‌زند تا این رنگ، گاهی فقط در یک چشم به زدن پیدا شود و بس!

رنگ موی قایم باشکی

غروب آفتاب

با ایجاد یک سایه رنگی آبشاری از ترکیب رنگ‌های صورتی، نارنجی و زرد که از رنگ طبیعی یک غروب دلپذیر الهام گرفته، زیبایی موی خود که بلندی‌اش تا چانه تان است را صد چندان کنید. این سبک یکی از گسترده‌‌ترین و زیبا‌‌‌ترین ترند‌های روز است.

رنگ موی صورتی- نارنجی و زرد

تزیین مو

وجود کلیپس‌های مو، سنجاق‌های سر و گیره مو‌های جذاب و دوست‌داشتنی و متنوع در بازار، کار شما را بسیار راحت کرده است. با یک یا چند نمونه از این لوازم آرایش مو، زیبایی موهای خود را بیشتر کنید.

گیره مو

فرق کاملا کج

گاهی یک تغییر جزئی و کوچک در استایل مو، می‌تواند تغییر بسیار بزرگ و چشمگیری در چهره شما ایجاد کند. یکی از این موارد، فرق موی کاملا کج است. اگر به موهایتان یک فرق سر کاملا کج بدهید، موهای شما پر ‌حجم‌‌تر نشان داده خواهد شد. اگر موهای صاف و یکدستی دارید که دیگر اصلا در انتخاب این گزینه شک نکنید.

فرق کج با رنگ موی بلوند

مولت مدرن

مدل موی مولت (مدل مویی است که در آن موهای جلو و اطراف سر کوتاه و موهای پشت بلند می‌باشند) ممکن است در نگاه اول به نظر قدیمی بیاید. اما باور کنید، بر خلاف آنچه که ستاره‌های راک در مدارس قدیمی می‌پسندیدند و آن را دنبال می‌کردند، آرایشگر حرفه‌ای شما می‌تواند این مدل را با بهروز‌ترین حالت روی موی شما پیاده کند. امروزه حتی تعدادی کارشناس زیبایی، در زمینه مدل موی مولت "مدرن" صاحب سبک و نظر هستند.

رنگ موی آبی

رنگ زنجبیلی

تقریبا تمام طیف‌های رنگی با سایه قرمز جزو رنگ‌های محبوب هستند و البته اگر به انتخاب ما باشد رنگ زنجبیلی را به بقیه ترجیح می‌دهیم. رنگ قرمز و نارنجی، ترکیبی است که تقریبا روی هر قد مویی (از کوتاه تا بلند) به خوبی می‌نشیند، اما برای مدل‌های باب و موهای کوتاه (تا چانه) یک گزینه فوق‌العاده است. البته اگر از رنگ‌هایی نظیر رنگ زنجبیلی استفاده می‌کنید که سایه‌ای از قرمزی دارد، باید بدانید که این رنگ‌ها به نگهداری ویژه‌تری نیاز دارند. پس حتما باید از نرم‌ کننده و شامپوی مناسب موهای رنگ شده استفاده کنید. 

رنگ موی زنجبیلی

رنگ‌های لایه لایه

وقتی صحبت از مد و زیبایی به میان می‌آید، دوست دارید دل به دریا بزنید و ایده‌های جدید را امتحان کنید؟ اگر بله، از آرایشگر خود بخواهید تا موهای شما را لایه به لایه با رنگ‌های متفاوت و تند بپوشاند. این تکنیک فوق العاده، نتیجه بسیار چشمگیری دارد. البته استفاده از رنگ‌های تند، مستلزم این است که آرایشگر ابتدا موهای شما را بلیچ (بی‌رنگ) کند. احیانا خوب می‌دانید که بلیچ کننده‌‌ها می‌توانند باعث آسیب به بافت مو شوند. البته اگر آرایشگر شما حرفه‌ای باشد و بداند چطور از محصولات زیبایی استفاده کند و چه توصیه‌هایی به شما کند که کمترین آسیب به مو برسد، آن وقت می‌توانید آرایشگاه را با خیال راحت ترک کنید. پس حتما مو‌های خود را به یک آرایشگر حرفه‌ای و کار‌بلد بسپارید.   

رنگ موی لایه لایه

هایلایت پر طاووسی

پرنده طاووس با پرهای رنگی و جادویی‌اش یک الهام بخش ویژه برای ایده‌های بکر در صنعت مد و زیبایی شده است. استفاده از طرح‌های پر طاووسی امروزه بسیار باب و محبوب شده، البته شایان ذکر است که نگهداری و حفظ زیبایی این مدل‌ها، توجه ویژه‌ای را طلب می‌کند. لذا اگر می‌خواهید خیلی هم درگیر این مسئله نشوید، پیشنهاد می‌کنیم هایلایت‌های ظریفی به رنگ جواهرات را به استایل موی خود اضافه کنید تا کار برایتان راحت‌تر شود.

هایلایت طاووسی

مدل باب زاویه‌دار

ایجاد یک کوتاهی کامل، بخصوص اگر برای بار اول باشد می‌تواند بسیار دلهره‌آور به نظر آید. پس اگر می‌خواهید تا حدی به بلندی موهای خود پایبند باشید و از طرفی حس هیجان انگیز یک کوتاهی مدرن را نیز تجربه کنید، ما استایل باب زاویه‌دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مدل، موهای جلو نسبتا بلند باقی می‌مانند، اما هر چه به طرف پشت سر برویم به تدریج کوتاه‌تر می‌شوند. به این ترتیب نه مجبور شده‌اید از موهای بلند دل بکنید و نه از تجربه جدید و هیجان‌انگیز کوتاهی مو محروم مانده‌اید.   

مدل موی باب زاویه‌دار

رنگ صورتی جیغ

رنگ موی صورتی جیغ و براق چشم هر بیینده‌ای را به خود خیره می‌کند. اگر می‌خواهید یک زیبایی چشمگیر و جالب توجه داشته باشید، این ایده را امتحان کنید. رنگ‌های براق و تند روی تمامی صورت‌ها (از روشن تا تیره) به خوبی می‌نشیند و دوستانتان شما را به خاطر این حسن انتخاب تحسین خواهند کرد.

رنگ موی صورتی جیغ

شرابی

بعید می‌دانیم برای موهای فر و در هم تنیده، رنگی بهتر از شرابی بتوان یافت. اصلا گویا این دو برای هم آفریده شده‌اند. اگر موهایی فر و در هم تنیده دارید که احیانا قدری باعث ضعف اعتماد به نفس شما شده است، این ایده را دنبال کنید. موهای خود را تا چانه کوتاه کنید و یک رنگ قرمز شرابی تند به آن بزنید تا زببایی و البته میزان نفوذ و اعتماد به نفس خود را دو چندان کنید.

رنگ موی شرابی

کهکشانی

خود را محدود نکنید تا به روز بمانید. کمی آن طرف بروید، شاید به جایی فرا تر از زمین! جایی مثل کهکشان. رنگ‌های سبز و آبی با هاله‌هایی از بنفش که از کهکشان الهام گرفته شده آنقدر زیبا و محسور کننده‌‌اند که دیگر اصلا نیازی به موهای بلند ندارید. این استایل روی موهای کوتاه بسیار به روز، خیره‌کننده و جذاب است.

رنگ موی کهکشانی

موج‌های ملایم

هنوز از این که موهای خود را کوتاه کنید مطمئن نیستید، زیرا می‌ترسید از حجم موهایتان کم شود؟ اگر چنین است، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم نگران نباشید. کافی است به موهای خود در کنار چانه یک موج ملایم بدهید. مطمئن باشید در مقایسه با موهای بلند، این استایل  ضمن راحت بودن، بسیار زیبا، ظریف و جذاب است. برای ایجاد یک موج ملایم و جذاب در موهای خود می‌توانید از محصولاتی نظیر Matrix Total Results Rock It Texture Sea Salt Spray استفاده کنید، تا ظاهری مواج و پریشان و د رعین حال زیبا و ملایم به موهای خود بدهید.

مدل موی باب فر شده

چتری

امروزه استایل چتری در صنعت مد و زیبایی مو جای خود را به خوبی باز کرده است. ما هم پیشنهاد می‌کنیم این ایده داغ و جذاب را امتحان کنید. این مدل با ایجاد حاشیه در اطراف صورت شما به مو‌یی که بلندی‌اش فقط تا چانه می‌رسد ظاهری فوق‌العاده می‌دهد.

مدل موی چتری

بالیاژ

با شنیدن واژه بالیاژ معمولا چهره‌ای با موی بلند در ذهن همه ما تداعی می‌شود. اما اشتباه نکنید! این تکنیک روی موهای کوتاه نیز فوق‌‌العاده جذاب و دوست ‌داشتنی است. تنها کافی است از آرایشگر خود بخواهید سایه‌های ظریفی از رنگ بلوند در موی شما ایجاد کند. مطمئنم عکس‌هایی که از چهره جدید خود می‌گیرید بسیار چشمگیر و به یاد ماندنی خواهد شد، به طوری که وسوسه می‌شوید آنها را به همه دوستان خود نشان دهید.

رنگ موی بلوند با تکنیک بالیاژ

باب مدرن سال ۲۰۲۰

امروزه استاندارد‌‌های زیبایی با استایل‌های ساده و راحت گره خورده‌اند. به گونه‌ای که هر چه مدل انتخابی شما طبیعی‌تر و راحت‌تر باشد، محبوب‌تر است. اگر شما هم از طرفداران این گونه مدل‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های به روز شده فلپر (پر مانند) را امتحان کنید. این مدل از ایده بال و پر پرندگاه الهام گرفته شده است. کافی است از آرایشگر خود بخواهید به مو‌های شما که بلندی‌‌اش تنها تا چانه‌تان می‌رسد ظاهری لایه لایه بدهد تا بدون نیاز به استفاده از سایر محصولات زیبایی، به چهره‌ای مدرن و جذاب برسید.

مدل موی باب

کوتاهی بلانت

استایل کوتاهی بلانت دقیقا همان چیزی است  که دورهمی‌های خانوادگی در گذشته را در ذهن ما یادآوری می‌کند. استایلی بسیار راحت و آشنا که برای موهایی به کوتاهی تا چانه فوق‌العاده چشمگیر است. این مدل از گذشته مرسوم بوده، اما درست مثل دیگر سنت‌های خانوادگی، همچنان تازگی و محبوبیت خود را حفظ کرده است.

مدل موی باب

موهای شیشه‌ای

به مدل کوتاهی مورد علاقه خود دست پیدا کرده‌اید، اما همچنان ظاهر موهای شما کدر است؟ از ترندهای موی شیشه‌ای استفاده کنید. این ایده به موی شما که حالا طبق مد روز  و با سبک باب کوتاه شده، جلا و جذابیت خاصی می‌دهد. فقط یادتان نرود برای ماندگاری براقیت و جلای موی خود از شامپو‌ها و لوسیون‌های نرم کننده و ضد وز نظیر برند Frizz Dismiss استفاده کنید.

مدل موی باب

خاکستری

خیلی از ما روزهایی را که اولین موهای خاکستری روی سرمان ظاهر شد به خاطر می‌آوریم و البته که احتمالا احساس خیلی خوبی هم نداشته‌ایم و بلافاصله از آرایشگر خود برای رنگ کردن و پنهان کردن این تارهای خاکستری وقت ملاقات گرفته‌ایم. ما یک پیشنهاد جذاب برای شما داریم. با آن روزها و آن احساس ناخوشایند خداحافظی کنید و به سمت استایل خاکستری کاملا مدرن حرکت نمایید. رنگ خاکستری برای مو‌های کوتاه فوق‌العاده جذاب و چشمگیر است. قطعا اگر از این مدل استقبال کرده و آن را امتحان کنید، برای خودتان هم این سوال پیش می‌آید که چرا من روزی از رنگ خاکستری روی موهایم بیزار بودم!

رنگ موی نقره‌ای

بیشتر بخوانید: 30 مدل موی زیبا و مد روز برای موهای تا شانه

شرابی

یک لیوان آب پرتقال شیرین و مطبوع را در نظر بگیرید. چه کسی است که از پیشنهاد این نوشیدنی گوارا استقبال نکند، فرقی هم نمی‌کند کجا باشید و چه وقت از روز باشد. در مورد رنگ موی شرابی هم داستان دقیقا به همین صورت است. این رنگ مو مناسب تمامی فصول است. ضمن آن که برای انوع مو (بلند، کوتاه، صاف، فر و ...) زیبا می‌باشد. اما برای موهای کوتاه جذابیت ویژه‌‌تری دارد. به شما اطمینان می‌دهیم با این استایل مو (کوتاه شرابی)، در هر فصلی که باشید و به هر جایی که بروید، خواهید درخشید.

رنگ موی شرابی

رنگ موی پری دریایی

دلتنگ استایل محبوب خود، یعنی رنگ پری دریایی شده‌اید؟ دلتنگی کافی است! ما پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم تا دوباره به این رنگ زیبا که از جادوی دریا الهام گرفته شده باز‌‌گردید. کافی است اجازه دهید طول موهای شما به چانه برسد و سپس از این استایل زیبا و آرامش‌بخش استفاده کنید. اگر به دنبال این هستید که زمان کمتری را صرف نگهداری از این مدل کنید و کارتان راحت‌تر باشد، از آرایشگر خود بخواهید قسمت‌های نزدیک به ریشه را تیره‌تر کرده و هر چه به سمت نوک ساقه می‌رود از رنگ‌های شاد‌‌تر و جذاب‌تر استفاده کند.

رنگ موی پری دریایی

بنفش

هر چه رنگ جیغ‌‌تر و جلب توجه کننده‌تر باشد، روی موی کوتاه جذاب‌تر است. رنگ بنفش تند یکی از همین گزینه‌هاست که توجه و تحسین هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌‌کند. البته برای استفاده از رنگ‌های تند و روشن نظیر این، لازم است آرایشگر شما از بلیچر (سفید کننده) استفاده کند. پس حواستان باشد که حتما یکی از محصولات حرفه‌ای مراقبت از مو نظیر  L’Oréal Professionnel Absolut Repair Gold Hydrating Masque را در لیست مراقبت‌های روزانه خود قرار دهید تا سلامت و زیبایی موی شما حفظ شود.

رنگ موی بنفش

رنگین کمان پاستیلی

نمی‌توانید در مورد این که کدام رنگ را استفاده کنید تصمیم بگیرید. چندین رنگ زیبا در نظر دارید که دوست ندارید از هیچکدام چشم بپوشید. خوب، چرا از استایل رنگین‌ کمانی بهره نمی‌گیرید؟ رنگ‌های ملایم و پاستیلی رنگین کمان بهترین ایده برای شماست. طیفی زیبا از ترتیب رنگ‌های ملیح و ملایم قرمز، نارنجی، سبز، آبی، نیلی و بنفش که به شما ظاهری خیره‌کننده، جذاب و ظریف می‌دهد.

رنگ موی رنگین کمانی

استایل پاپ با کمک کلاه

در زندگی همه ما، روزهایی هست که خیلی وقت رسیدگی و دیزاین مو‌های خود را نداریم. دقیقا در همین روز‌‌ها است که یک کلاه شیک می‌تواند به داد ما برسد. تصور کنید که صبح از خواب بلند شده‌اید، فرصت حمام کردن و سشوار کشیدن را ندارید اما می‌خواهید شیک و زیبا به نظر برسید. چیزی شبیه به کلاه، همان چیزی است که باید به دنبالش باشید. به این ترتیب هم در وقت خود صرفه‌جویی کرده‌اید و هم کاملا شیک و به روز خواهید شد.

مدل موی باب

جلو بلند

گاهی چیدن موهای بلند درست به اندازه قطع کردن یک رابطه بد اما طولانی سخت و دردناک است. از یک طرف می‌دانید که باید این کار را انجام دهید، اما از طرف دیگر یک چیزی مثل احساس تعهد بیخ گلویتان را می‌گیرد، زیرا مدت‌هاست که به پوششی از موی بلند عادت کرده‌اید، چیزی که شاید سال‌ها برای شما مثل یک پتوی امن بوده است. چنانچه دچار احساسی نظیر این شده‌اید ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. کافی است موهای پشت سر را کوتاه کنید، اما در طرفین هر چه به سمت جلوی صورت و مرکز چانه نزدیک می‌شوید موها را بلند‌تر نگه دارید. به این ترتیب دو دسته موی بلند در طرفین با یک شیب ملایم از پشت سر خواهید داشت و کسی چه می‌داند! شاید بعد از این مدل جذاب، حتی جرات کاملا کوتاه کردن مو‌های خود را نیز پیدا کنید.   

مدل موی باب

رزگلد

حتی در اوج گرمای تابستان، سبک موی شما می‌تواند تداعی کننده بهترین‌ها در این فصل محبوب باشد. این سایه زیبای بلوند ما را یاد یک لیوان شربت خنک گل سرخ در روزهای گرم و بلند تابستان می‌اندازد و البته که بسیار دلچسب و دوست داشتنی است. 

مدل موی باب با رنگ رزگلد

شیو کردن یک طرف مو

شاید این یکی از جسورانه‌‌ترین ایده‌های ما باشد. با این وجود، با اطمینان آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با شیو کردن مو در یک طرف سر، یک سطح کاملا کوتاه و تراشیده ایجاد کنید. مدلی تحت عنوان "باز" یا همان "BUZZ" که درست مثل مدل موی یک سرباز است. ضمن آن که اجازه می‌دهید طرف دیگر مو تا چانه بلند باشد. سپس می‌توانید روی این مدل تا دلتان بخواهد مانور دهید. مثلا طرف بلند را به هر سمت که می‌خواهید شانه بزنید و ظاهری شبیه یک شورشی تمام عیار پیدا کنید یا با یک رنگ پاستیلی بنفش به آن ظاهری ملایم‌تر دهید.

شیو کردن یک طرف مو با رنگ موی یاسی

فر طبیعی

فر طبیعی یکی از زیباترین حالت‌های مو می‌باشد. فرقی هم نمی‌کند که صاحب موی بلند هستید یا کوتاه. حلقه‌ها و گره‌های فر خورده در هم آنقدر جذاب است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند و این فکر را در ذهنش می‌پروراند که آبا باز هم شانس دیدن چنین حلقه‌ای مسحور کننده‌ای را دارد. اگر از این شانس برخوردار هستید که صاحب چنین مویی باشید، ما استایل کوتاهی مو تا چانه را شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم. مطمئن باشید چهره شما از آنچه بود نیز بسیار جذاب‌تر و قابل تحسین‌تر خواهد شد.

مدل موی باب فر

آمبره لیمونادی

اگر به دنبال یک سبک بسیار خاص هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کافی است از ترکیب رنگ زرد پر ‌رنگ و رنگ لیمویی استفاده کنید تا تداعی‌گر فصل زیبا و گرم تابستان باشید و در نهایت با یک بافت جذاب کار را تمام کرده، یکی از ایده‌آل‌ترین مدل‌ها را همراه داشته و خود را برای حضور در یک جمع گرم دوستانه آماده کنید.

مدل موی باب با رنگ آمبره لیمونادی

چتری کوتاه

ملکه‌ای که تاج نداشته باشد دیگر ملکه نیست؟! شاید باید دنبال اصالت حقیقی بود، تاجی که هیچوقت نمی‌شود آن را از سر برداشت! و به همین دلیل است که ما موی کوتاه تا چانه و به سبک میکرو بنگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم، درست مانند یک تاج با شکوه و فوق‌العاده زیبا.

مدل موی چتری کوتاه

هایلایت

تکنیک جذاب هایلایت به کمک کسانی آمده که به هزار و یک دلیل نمی‌خواهند کل موهای خود را آغشته به رنگ کنند. با تکنیک هایلایت، نه تنها ظاهر موی شما جذاب خواهد شد، بلکه پر‌حجم‌تر و سرزنده‌تر نیز به نظر خواهد رسید. با این استایل بدون این که موهای خود را کاملا روشن کرده باشید، می‌توانید با خیال راحت در یک جمع دوست داشتنی حضور پیدا کنید.

مدل موی باب با هایلایت بلوند

بیشتر بخوانید: هایلایت به من بیشتر میاد یا لولایت؟

مطالب مرتبط