ست کردن پلیورهای زمستانی: یک قدم تا خوش‌پوش شدن

ست کردن پلیورهای زمستانی: یک قدم تا خوش‌پوش شدن

17 آذر 1399

زمستان یک فصل عالی است که می‌توان در آن زیبا‌ترین و به‌روزترین لباس‌ها را پوشید. اما اگر بخواهیم کمی رو‌ راست باشیم باید بگوییم انتخاب لباس برای این فصل کمی هم چالش برانگیز است. شاید در این فصل انتخاب لباس‌هایی گرم که مناسب محل کار باشد، به درد تعطیلات آخر هفته بخورد و یا زمان ملاقات با یک دوست، زیبا به نظر برسد کمی مشکل باشد. پلیور یکی از لباس‌هایی است که تا حد زیادی این مشکل شما را برطرف می‌کند. اما فراموش نکنید خیلی مهم است که پلیور خود را با چه لباسی ست می‌کنید. در این مقاله ما مجموعه‌ای از ایده‌های ست کردن لباس با پلیور را آورده‌ایم که همگی از بهترین سبک‌های خیابانی الهام گرفته شده‌اند. با ما همراه باشید تا برای این پرسش که "امسال زمستان پلیورم را با چی بپوشم؟!" بهترین پاسخ را پیدا کنید.

یک ایده اسپرت برای محل کار

پوشیدن پلیور اسپرت با طرح نواری و دانه‌های برفی برای زمستان یک ایده عالی است. برای محل کار کافی است آن را با یک شلوار مشکی شیک و رسمی ست کنید. اضافه کردن یک کیف زیبا و یک جفت کفش مشکی کلاسیک این پوشش زمستانی شما را چشم‌گیر‌تر خواهد کرد.

ست کردن پلیور اسپرت با شلوار مشکی

پوشش یک رنگ

پوشش یک رنگ (از سر تا پا) یکی از بهترین ایده‌ها برای لباس‌های فصلی است. این نوع پوشش همه جا جزو محبوب‌ترین‌هاست، از مجله‌ها و وبلاگ‌‌های مد و لباس گرفته تا استایل‌های خیابانی. کافی است یک پلیور شیک را با شلوار هم‌رنگ آن ست کنید و چه بهتر که پایین پولیور شما داخل شلوارتان قرار گیرد به طوری که کمری شلوار پیدا باشد و به این ترتیب یک ست هم رنگ بی‌نظیر و جذاب ایجاد کنید.

استایل مونوکروم بژ

پلیور یقه اسکی و دامن ماکسی

در فصل‌های سرد سال، لباس هر چه پوشیده‌تر و گرمتر، بهتر! مثلا یک پولیور یقه اسکی ساده با رنگ ملایم را در نظر بگیرید که با یک دامن ماکسی (بلند) چهار‌خانه ست شده. زیبا نیست؟! البته که هست!

ست کردن پلیور یقه اسکی با دامن بلند

بیشتر بخوانید: معرفی 23 استایل زمستانه برای روزهای سردِ سال

شلوار راه راه و پلیور صورتی

یک پلیور صورتی آبنباتی زیبا دارید، اما نمی‌دانید آن را با چه شلواری ست کنید تا زیبایی‌اش دو چندان شود. ما به شما ایده شلوار راه راه سفید و مشکی را پیشنهاد می‌کنیم. به این تصویر نگاه کنید. از آستین پیراهنی که زیر پلیور پوشیده شده ایده بگیرید. به نظرتان شیک و جذاب نیست؟

ست کردن پلیور صورتی با شلوار راه راه

کت خز و شلوار کارگو (نظامی)

شیک‌ترین ستارگان سبک خیابانی خوب می‌دانند لباس‌هایی که ظاهرا به هم ربط ندارند را چطور می‌شود با‌ هم ست کرد. در این تصویر می‌بیند که یک کت خز جذاب روی یک پلیور نرم و نازک، چطور با شلوار نظامی ست شده است، به طوری که چشم هر ببننده‌ای را خیره می‌کند و نگاه تحسین بر‌انگیز دیگران را به سمت خود بر‌می‌گرداند. کافی است از کفش‌های نقره ای یا مرواریدی استفاده کنید تا بهترین کنتراست را در پوشش خود ایجاد کنید و خود را برای شرکت در مهمانی یا یکی از برنامه‌های آخر هفته‌تان آماده کنید.

استایل خیابانی با پلیور طوسی و شلوار کارگو

دامن‌هایی با طرح‌های ترسیمی و ژاکت‌های ضخیم

امروزه صنعت چاپ و نقاشی روی پارچه بسیار محبوب و پر‌طرفدار می باشد. اگر شما هم جزو طرفداران لباس‌های ضخیم و تو‌پر هستید، کافی است دامنی که روی آن نقاشی شده را با یک پلیور ضخیم تک رنگ ست کنید و مانند تصویر هر آنچه که به زیبایی این ترکیب اضافه کند را با آن همراه نمایید.  

ست کردن پلیور قرمز با دامن طرحدار

شلوار جین سفید برای فصل زمستان

تا امروز تصور می‌کردید شلوار‌های سفید فقط مناسب فصل‌های گرم سال هستند؟ البته که نه! شلوار جین سفید خود را از کمد لباس‌هایتان بیرون بیاورید و آن را با یک پلیور بوکله طوسی و کت فاستونی هم‌رنگ پلیور خود ست کنید. به همین سادگی! به همین زیبایی!

ست کردن پلیور یقه بوکله طوسی با شلوار سفید

کت و شلوار زنانه برای فصل سرد سال

این نوع پوشش را خواه تحت تاثیر هیلاری بخوانید، خواه ناشی از دنبال کردن مد، زیبایی و البته گرما؛ به هر حال لباسی است رسمی که در فصل سرد سال برای موقعیت‌های رسمی مثلمحل کار بسیار مناسب است. کت و شلوار هم‌رنگ زنانه امروزه بسیار پر طرفدار است. کافی است یک دست کت و شلوار یک رنگ بپوشید و آن را با پلیوری آجدار که رنگش متناسب با کت و شلوار‌‌تان باشد همراه کنید تا زیبایی پوشش‌تان را دو چندان کرده و با خیال راحت در محل کار خود ظاهر شوید.

ست کردن کت و شلوار با پلیور قرمز

نقره‌ای در شهر

لباس‌های با طیف رنگی نقره‌ای یخی در فصل زمستان جذابیت خاصی دارند. این نوع پوشش ظریف و زیبا مناسب هر موقعیت و مکانی می‌باشد. از مراکز خرید گرفته تا یک مهمانی شام. پلیور طوسی نقره‌ای ضخیم و دامن طوسی متالیک را با کفش و کیف متناسب ست کنید و از زیبایی و شیک بودن خود لذت ببرید.

ست کردن پلیور طوسی با دامن طوسی

دامن و پلیور

امروزه در دنیای مد، دامن پلیسه بخصوص هنگام شرکت در مهمانی‌ها، جایگاه ویژه‌ای دارد و بسیار پر طرفدار است. کافی است مانند تصویر زیر یک پلیور گرم و نرم را با دامن بلند پلیسه که البته رنگهایشان با هم متناسب است ست کنید.

ست کردن پلیور با دامن پلیسه

لباس شب با پلیور گشاد

یک پلیور گشاد، بلند و ضخیم دارید که آن را برای آخر هفته‌های سرد زمستانی‌تان کنار گذاشته‌اید. تصویر زیر الهام بخش یک ایده جذاب است؛ دامن بلند ست شده با یک پلیور راحت و گشاد، همراه با کیف و کفش متناسب که هر آنچه را برای شرکت در مهمانی یا قرار شام نیاز دارید فراهم می‌کند. 

ست کردن پلیور با لباس مجلسی

یک دست لباس زمستانی زیبا و جذاب

به دنبال لباسی هستید که هم گرم باشد و هم مناسب تمام قرار ملاقات‌هایتان؟ ایده زیر را از دست ندهید؛ پلیور کشباف گرم سفید و دامن چرم مینی! کافی است این ست زیبا ر ا با بوت‌های مشکی خود همراه کنید تا برای هر قرار ملاقاتی به نظر برازنده برسید.

ست کردن پلیور با دامن چرم

سایه‌های طوسی

لباس‌هایی با سایه رنگ خنثی می‌تواند ظرافت و زیبایی شما را کاملا به تصویر بکشد، ضمن آن که یک پوشش بی‌نظیر برای محل کار به حساب می‌آید. اگر پلیور بافت طوسی خود را با شلوار طوسی ست کنید و یک کت هم‌رنگ آن هم بر تن کنید، دیگر  برای حضور در محل کار چیزی کم ندارید.

ست کردن پلیور با مانتو کشباف طوسی

طرح‌های راه راه

پلیورهای راه راه گویا اصلا برای خود زمستان بافته شده‌اند! تصویر زیر را نگاه کنید. پلیور راه راه سفید و مشکی که در کنار دامن راه راه رنگی، زیبایی‌اش خیره کننده شده است. این ست بسیار محبوب، جذاب و البته مد روز است.

ست کردن پلیور راه راه با دامن راه راه

از محل کار تا قرار شام

امروز بعد از ترک محل کار، با یکی از دوستان خود در رستوران قرار ملاقات دارید یا باید سریع در یک مهمانی حضور پیدا کنید و بعد از ترک محل کار زمان چندانی برای تعویض لباس ندارید؟ به تصویر زیر نگاه کنید؛ پلیور یقه اسکی یک رنگ، سبک و گرم که مناسب محل کار است و دامنی متناسب با آن. کافی است این لباس زیبا را با یک جفت کفش کلاسیک نیم پاشنه و یک کیف دستی چرم همراه کنید تا پوشش شما مناسب حضور در محل کار باشد. ساعت کار شما به پایان رسید؟ خسته نباشید! بوت‌های پاشنه بلند خود را بپوشید، کیف ساتچل (بدون بند) خود را در دست بگیرید و با اعتماد به نفس کامل به محل قرار یا مهمانی بروید.

استایل خیابانی پلیور با دامن

لباس صورتی برای مهمانی

نوبت مهمانی‌های زمستانی فرا رسیده است. همه ما می‌خواهیم با بهترین پوشش در مهمانی‌ها شرکت کنیم و در عین حال گرم هم بمانیم. نظرتان در مورد پلیور بافت صورتی ملایم و شلوار چرمی مشکی براق چیست؟ فوق‌العاده است! کافی است کیف و کفش مناسبی انتخاب کنید و در مهمانی بدرخشید.

ست کردن پلیور صورتی با  شلوار چرم مشکی

لباس‌های زمستانی مناسب آخر هفته

به دنبال یک دست لباس مناسب اما گرم برای تعطیلات آخر هفته هستید. یک ایده جذاب به شما پیشنهاد می‌کنیم: پلیور بافت قرمز و شلوار جین آبی پاره که به زیبایی با کمربند رنگی و نیم بوت گلدار ست شده. آخر هفته خوبی داشته باشید!

ست کردن پلیور قرمز با شلوار جین زاپ

پلیورهای خاص

گاهی یک لباس خاص می‌تواند به بقیه لباس‌های شما روح تازه‌ای بدهید. تصویر زیر را ببینید. یک پلیور سفید بافت سبک و ساده و شلوار جین آبی پاره چقدر می‌تواند به سبک‌های خیابانی نزدیک باشد. به طرح‌های جالب روی پلیور و البته سرشانه‌های بسیار جذاب و چشمگیر آن دقت کنید و ایده بگیرید.

ست کردن پلیور با شلوار زاپ

پلیور و دامن چرم مناسب آخر هفته

آخر این هفته یک مهمانی با شکوه یا یک مراسم شام ویژه در انتظار شماست، دلتان می‌خواهد پلیور بپوشید اما نمی‌دانید آن را با چه چیزی ست کنید. طبق ایده زیر، می‌توانید یک دامن مینی چرم مشکی بسیار زیبا تن کنید و با کفش و کیف مشکی، زیبایی آن را صد چندان نمایید و آخر هفته خوبی را برای خود رقم بزنید.

ست کردن پلیور شتری با دامن چرم

کت پفی و شلوار اسپرت

کارشناسان مد و لباس، کت پفی را یک ایده جذاب و مناسب برای فصل زمستان می‌دانند. آنچه در تصویر زیر می‌بینید، پلیوری خردلی است که با کت پفی مشکی و شلوار اسپرت نوار‌ دوزی ست شده و آنچه کار را تمام کرده یک جفت کفش پاشنه بلند هم‌رنگ با پلیور است.

ست کردن پلیور نارنجی با کن پفی و شلوار ورزشی

بیشتر بخوانید: 10 ترفند برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس

مطالب مرتبط