22 ایده بانمک برای طراحی ناخن‌های بلند

22 ایده بانمک برای طراحی ناخن‌های بلند

23 فروردین 1400

اگر ناخن‌هایی می‌خواهید که بسیار زنانه و اثرگذار باشند، بهتر است یکی از شکل‌های ناخن بلند را انتخاب کنید. ناخن‌های بیضی شکل، بادامی، تابوتی و ماتیکی تنها چند نمونه از گزینه‌های محبوبی هستند که می‌توانند به زیباتر و کشیده‌تر دیده شدن انگشتانتان کمک کنند؛ و وقتی که کار به طراحی و لاک زدن ناخن‌ها می‌رسد، این ناخن‌های بلند تنوع بیشتری دارند زیرا همین طول بیشتر یک فضای اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد تا در آن به طراحی پرداخته و خوش بگذرانید. فرقی ندارد که خواستار یک ظاهر متین باشید که به راحتی با استفاده از لاک‌های پاستیلی به آن می‌رسید و یا یک طرح جسورانه‌تر مانند ناخن‌های تابوتی بلند یا ناخن‌هایی با طراحی‌های گل برجسته را بپسندید، به هر حال گزینه‌های مختلف و متعددی وجود دارند که برای هر استایل و شخصیتی مناسب‌اند. مانیکور ناخن‌های شما یک روش عالی برای نشان دادن چیزهایی است که دوست دارید، بنابراین از امتحان کردن رنگ‌های مختلف و بازیگوشی نترسید! اگر به دنبال ایده‌ای برای مانیکور ترندی بعدی ناخن‌هایتان می‌گردید، ادامه مطلب را دنبال کنید!


1. ناخن‌های بادامی شکل بلند یا لاک آمبره تمشکی


آیا به دنبال یک مانیکور شیک و شسته رفته می‌گردید؟ پس این مانیکور آمبره تمشکی رنگ کاملاً مناسب شما است! احتمالاً پیش از این هم طراحی‌های آمبره ناخن را دیده‌اید، زیرا این روزها خیلی ترندی شده‌اند. برای انجام این طراحی، به دو رنگ مجزا نیاز دارید: یکی روشن‌تر و دیگری تیره‌تر که این دو رنگ با شکلی تخصصی در هم ادغام شده و محو می‌شوند. در این طراحی لاک‌های تیره‌تر و روشن‌تر آن قدر با هم اختلاف رنگی ندارند که آمبره بودن طرح خیلی چشمگیر شود، اما این امر چیزی از زیبایی و وقار طرح کم نکرده است. این طراحی ناخن شیک، یک طرح زیبا، آسان و چشم‌نواز است که برای این فصل از سال کاملاً مناسب است.


2. ناخن‌های تابوتی بلند با طراحی لوگوها


اگر عاشق برندها و لوگوهای آن‌ها هستید، یکی از بهترین روش‌ها برای نشان دادن اطلاعاتتان در مورد مد و فشن، استفاده از این لوگوها در طراحی ناخن‌هایتان است. روش‌های متعددی برای این طراحی‌ها وجود دارند؛ می‌توانید از رنگ‌های مختلف روشن استفاده کنید و یا ناخن‌هایتان را با یک ترکیب شیک و ساده از رنگ‌های مشکی و طلایی طراحی کنید. زمینه تیره و مات باعث می‌شود که لوگوهای طلایی زنده‌تر به نظر برسند و بیشتر جلوه گری کنند. اگر به دنبال یک چیز متفاوت هستید، می‌توانید از یک متخصص طراحی ناخن بخواهید که لوگوی شرکت خودتان را برایتان روی ناخن‌هایتان طراحی کند که این طراحی خودش یک ایده بازاریابی سرگرم‌کننده هم هست.


3. ناخن‌های تابوتی بلند با لاک پاستیلی


ناخن‌های تابوتی دراماتیک هستند و توجه زیادی را به دستان شما جلب می‌کنند. ناخن‌های تابوتی نه تنها به دلیل بلندیشان باعث کشیده‌تر به نظر رسیدن انگشتانتان می‌شود، بلکه از نظر طراحی هم قابلیت پیاده‌سازی طرح‌های مختلفی را دارند. اگر به دنبال یک طراحی ساده اما جادویی هستید، می‌توانید ناخن‌هایتان را با استفاده از لاک‌های پاستیلی مختلف طراحی کنید. بعضی از محبوب‌ترین رنگ‌های لاک پاستیلی عبارتند از سبز پسته‌ای، زرد ملایم، آبی نوزادی و صورتی آب‌نباتی. می‌توانید در اضافه کردن جزییاتی مانند انواع نگین یا رنگ‌های دیگر، خلاقیت به خرج دهید.


4. طرح‌های منحنی خطی بر روی ناخن‌های بلند تک‌رنگ


یکی از بهترین نکات در مورد ناخن‌های با لاک تک‌رنگ، تنوع طرح‌های قابل پیاده‌سازی بر روی آن‌ها است. این ناخن‌ها به راحتی با طراحی‌های مختلف هماهنگ می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را با لباس‌ها و الگوهای مختلفی همراه کنید. ایجاد طراحی‌های خطی بسیار آسان است، اما این طراحی مختصر و مفید توجه زیادی را به خود جلب کرده و چشمان زیادی را به دستانتان خیره می‌کند. اگر می‌خواهید ناخن‌هایتان را در مرکز جلب توجه قرار دهید، می‌توانید آن‌ها را با لباس‌هایی با رنگ روشن همراه کنید، مثلاً یک تیپ قرمز یا صورتی. برای مثال، برای داشتن یک ظاهر دراماتیک کامل، می‌توانید لباس‌هایتان را هم با ترکیبی از رنگ‌های سفید و مشکی انتخاب کنید.


5. ناخن‌های بلند بالرینی با طراحی میکی موس


احتمالاً میکی موس شما را به دوران کودکی‌تان برمی‌گرداند و الهام گرفتن از طرح‌های شخصیت‌های والت دیزنی شما را به خاطرات خوب قدیمی می‌برد. چه چیز بهتری برای لبخند زدن می‌خواهید؟! این یک گزینه خیلی بامزه است و روش‌های متعددی برای پیاده‌سازی آن وجود دارد. برای مثال می‌توانید یک برچسب یا یک عکس کوچک با جزییات از یکی از این شخصیت‌های کارتونی انتخاب کنید و آن را روی یکی از ناخن‌هایتان بچسبانید و برای اثرگذاری بیشتر، بقیه ناخن‌ها را ساده بگذارید و یا از طرح‌های مختلف برای ناخن‌های مختلفتان استفاده کنید.


6. ناخن‌های بادامی بلند با مانیکور فرانسوی قرمز


ناخن‌های بادامی بلند یکی از محبوب‌ترین فرم‌های ناخن در میان خانم‌ها هستند، زیرا در عین حال که بلند هستند و ظاهر دراماتیکی دارند، اما هنوز هم طبیعی به نظر می‌رسند. این فرم ناخن به شما امکان امتحان کردن رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی را می‌دهد. به جای استفاده از مانیکور فرانسوی معمولی که در آن نوک ناخن‌ها به رنگ سفید در می‌آید، پیشنهاد ما به شما آن است که بار بعدی، از یک رنگ خیره‌کننده و آتشین برای نوک ناخن‌هایتان استفاده کنید که یک طراحی جسورانه و جذاب داشته باشید. قرمز رنگی است که توجه را به خود جلب می‌کند و به شما اعتماد به نفس زیادی می‌بخشد. علاوه بر این، رنگ قرمز به شما احساس شجاعت و قدرت می‌دهد و سمبل عشق و علاقه هم هست. آیا رنگ جذاب‌تر یا ترندی‌تری سراغ دارید؟! ما که بعید می‌دانیم!


7. ناخن‌های بلند ماتیکی با طرح‌های الهام گرفته شده از تتو


تتو یک روش عالی برای به نمایش گذاشتن سمبل‌ها و طرح‌هایی است که برای شما معنی خاصی دارند. خال‌کوبی یک بیان هنری و نمادی از شخصیت شما است و همین امر در مورد نقش و نگار ناخن‌های شما هم صدق می‌کند. اگر به دنبال طرح‌های جسورانه‌ای هستید که معنی داشته باشند و اثرگذار باشند، پس ناخن‌های بلند ماتیکی با طراحی‌های الهام گرفته شده از تتو دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید. با انتخاب این گزینه، تنها محدودیت شما خلاقیتتان است، پس از امتحان کردن طرح‌های متفاوت و رنگارنگ نترسید. اژدها، شعله‌های آتش، جرقه‌ها و ترکیبی از رنگ‌های مختلف، یک ظاهر متفاوت و فوق‌العاده به ناخن‌های شما می‌دهد که بدون شک توجه همه را به دستان شما جلب می‌کند.


8. ناخن‌های بیضی بلند با رنگ‌های پاستیلی ابر و باد


ناخن‌های پاستیلی همیشه ایده خوبی هستند! این رنگ‌های ملایم و نرم بی‌اندازه زنانه‌اند و تقریباً به همه چیز می‌آیند. تکنیک ابر و باد باعث می‌شود که هر ترکیب رنگی یک درجه ارتقا پیدا کند و با ترکیب کردن رنگ‌های مختلف لاک بر روی یک ناخن، روح تازه‌ای به طراحی شما می‌بخشد. اثر بصری آن به شکلی است که انگار نقاشی بر روی بوم کشیده شده است که در آن رنگ‌ها با شکل ماهرانه‌ای با هم ترکیب می‌شوند تا یک طراحی ساده اما خیره‌کننده ایجاد کنند.


9. ناخن‌های مربعی بلند با طراحی گیلاس‌های هنری


آیا به دنبال یک طراحی شیرین و شلوغ برای ناخن‌های آکریلیک می‌گردید؟ پس نگاهی به این طراحی گیلاس‌های هنری بیندازید! طراحی‌های میوه‌ای معمولاً تداعی‌کننده یک حالت زنانه و پاک هستند. ده‌ها سال است که از این امر در طراحی‌های مد و لوازم تزییناتی زنانه استفاده می‌شود، پس تعجبی ندارد که این طرح‌ها این روزها راهشان را به طراحی‌های ناخن هم باز کرده‌اند. روش‌های مختلفی برای اجرای این طراحی‌ها وجود دارند؛ اگر می‌خواهید از برچسب استفاده کنید، انتخاب‌های بیشتری در اختیار خواهید داشت. پیشنهاد ما آن است که رنگ لاک زمینه‌تان را صورتی و رنگ طرح‌های میوه‌ای را قرمز انتخاب کنید تا یک ترکیب کلاسیک داشته باشید. به هر حال هر طرح میوه‌ای به هر رنگی را که انتخاب کنید، نتیجه کار یک طراحی خیلی بامزه و شاد خواهد بود که توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.


10. ناخن‌های گرد بلند با طرح شعله‌های آتش


کمتر طراحی ناخنی وجود دارد که به اندازه طرح‌های شعله‌های آتش جلب توجه کند. کنار هم قرار گرفتن رنگ‌های شاداب و سرزنده در این طراحی باعث می‌شود که روشن‌تر و جسورانه‌تر به نظر برسند و بنابراین، طراحی‌تان جذاب‌تر می‌شود. انتخاب طرح هنری شعله‌های آتش برای ناخن‌هایتان بسیار هیجان‌انگیز است؛ این طرح یک حالت سمبلیک هم دارد که معمولاً نشان‌دهنده علاقه‌مندی و گرما است. پس به یاد داشته باشید که مانیکور شما تنها جنبه تزییناتی ندارد، بلکه یک روش عالی برای آن است که کمی مثبت نگری به زندگی‌تان وارد کنید.


11. ناخن‌های بادامی شکل بلند ناهماهنگ


ناخن‌های بادامی شکل بلند به شما فضای کافی می‌دهند تا هر طرحی که دوست دارید را برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید و اگر نمی‌توانید بین طرح‌های مختلف و جذاب، یکی را انتخاب کنید، نگران نباشید زیرا این روزها اجرای طرح‌های ناهماهنگ برای ناخن‌ها به شدت ترندی است. برای طرحی که انتخاب می‌کنید هیچ باید و نباید و قانون سفت و سختی وجود ندارد؛ پس نترسید و کمی ماجراجویی کنید! برای آن که ناخن‌هایتان زیادی نامتناسب نشوند، پیشنهاد می‌کنیم که طرح‌های ساده‌ای را انتخاب کنید و بر روی چند الگوی ساده با استفاده از چند رنگ محدود تمرکز کنید، مثلاً طرح‌های منحنی، خط‌دار، یا شکل‌های ساده‌ای از حیوانات.


12. ناخن‌های بادامی شکل بلند با طراحی‌های خطی


طراحی‌های خطی به مدلی از طراحی گفته می‌شود که در آن تنها با استفاده از خط‌های با پهنای مختلف، یک شکل کلی ایجاد می‌شود و در آن می‌توان از خط‌های راست یا منحنی استفاده کرد. زیبایی این طراحی‌ها در آن است که بدون آن که برای اجرای آن‌ها تلاش زیادی کنید، به لطف ابعاد متنوعشان، تأثیر بصری فوق‌العاده‌ای دارند. گزینه‌ها و روش‌های بسیار زیادی برای پیاده‌سازی طرح‌های خطی بر روی ناخن‌ها وجود دارند. بهتر آن است که فقط بر روی ترسیم خطوط تمرکز کنید تا شکل دلخواهتان را نقاشی کنید؛ بنابراین باید رنگ لاک زمینه را خنثی انتخاب کنید تا طراحی‌هایتان زنده‌تر به نظر برسند.


13. ناخن‌های تابوتی شکل بلند یا برچسب ستاره‌های طلایی


ناخن‌های تابوتی شکل ظاهر بسیار زنانه‌ای دارند و شکل مورد علاقه بسیاری از مدل‌ها و سلبریتی‌ها هستند. شاید نگه‌داری از این فرم ناخن کمی دشوار باشد و شما مجبور باشید مدام مواظب باشید که ناخن‌هایتان نشکنند، اما نتیجه کار بسیار زیبا و دراماتیک است. این فرم ناخن به شما اجازه آن را می‌دهد که طراحی‌های مختلفی را بر روی ناخن‌هایتان پیاده‌سازی کنید و در این میان، برچسب‌های طلایی ستاره‌ای یکی از طرح‌های مورد علاقه ما هستند. رنگ طلایی بسیار لوکس است، به خصوص وقتی که بر روی یک رنگ زمینه روشن یا خنثی پیاده‌سازی شود. در عین حال، این طراحی هنری برای کسانی که به رازهای کائنات علاقه‌مند هستند و به دنبال سمبل‌هایی می‌گردند که اغلب با زندگی، شانس و اقبال ارتباط دارند، بسیار مناسب است. پس اگر یک طرح معنی‌دار و زیبای هنری می‌خواهید، حتماً این طرح را امتحان کنید!


14. ناخن‌های بیضی شکل بلند با طرح‌های هنری پروانه‌ای


ناخن‌های بیضی شکل باعث می‌شوند که ناخن‌ها و انگشتانتان کشیده‌تر به نظر برسند و یکی از بهترین و محبوب‌ترین فرم‌های ناخن هستند. نگهداری از این فرم ناخن هم نسبت به فرم‌های دراماتیکی مانند ناخن‌های تابوتی شکل آسان‌تر است و راحت‌تر می‌توانید به کارهای روزمره‌تان برسید. بار بعدی که به دنبال انتخاب یک طراحی هنری برای ناخن‌هایتان می‌گردید، نگاهی به طرح‌های پروانه‌ای بیندازید. این حشره به عنوان نمادی از تغییر و زیبایی در نظر گرفته می‌شود و یکی از طرح‌های مورد علاقه خانم‌هایی به شمار می‌رود که در یک دوران گذار هستند و یا می‌خواهند طراحی ناخن‌هایشان روشن و زیبا باشد.


15. ناخن‌های بادامی شکل بلند با لاک سفید کلاسیک ساده


لاک ناخن ساده سفید یک انتخاب کلاسیک و فارغ از زمان است که برای همه فرم‌های ناخن مناسب بوده و برای افراد با پوست‌های تیره یا برنزه، بسیار جالب توجه می‌شود. از آنجایی که رنگ سفید با همه چیز همخوانی دارد و می‌توانید آن را در کنار گزینه‌های تزییناتی مختلفی به کار ببرید، یک انتخاب عالی برای رنگ لاک است. می‌توانید همه جا با لاک سفید ظاهر شوید، از یک قرار ملاقات عاشقانه گرفته تا کنار دریا. علاوه بر آن، برای پیاده‌سازی آن به هیچ ابزار و وسیله تخصصی یا برچسب و نگینی نیاز ندارید و می‌توانید آن را به سادگی و در خانه اجرا کنید؛ بنابراین اگر به دنبال یک طراحی مدرن و زنانه می‌گردید، این رنگ لاک کاملاً برایتان مناسب است.


16. الگوهای تک‌رنگ بر روی ناخن‌های بادامی شکل بلند


فرم ناخن بادامی شکل نوک منحنی و کناره‌های باریک‌تری دارد که باعث می‌شود ناخن‌ها کشیده‌تر و بلند‌تر از اندازه واقعی‌شان به نظر برسند. شما می‌توانید این فرم ناخن را با یک الگوی تک‌رنگ همراه کنید. این طراحی یک ظاهر مینیمالیستی و زنانه دارد و یک گزینه عالی برای کسی است که می‌خواهد بدون آن که خیلی تابلو باشد، با طراحی ناخن‌هایش خوش بگذراند. استفاده از الگوهای موجی باعث بلندتر به نظر رسیدن ناخن‌هایتان می‌شود که به نوعی مزیت اضافی هم به شمار می‌رود.


17. ناخن‌های تابوتی شکل بلند با خال‌های گاوی


استفاده از الگوهای الهام گرفته شده از حیوانات در طراحی‌های مد و فشن محبوبیت زیادی دارد، پس چرا آن‌ها را روی ناخن‌هایمان امتحان نکنیم؟ به طور خاص، خال‌های گاوی یک ظاهر بسیار بامزه و ساده دارند. ترکیب سفید و سیاه کلاسیک بسیار دوست‌داشتنی است و بر روی ناخن‌های تابوتی شکل عالی می‌شود. با این وجود اگر دوست داشته باشید، می‌توانید از این الگوهای جذاب و ساده را با ترکیب‌های رنگی متنوعی همراه کنید، مثلاً رنگ زمینه خنثی و خال‌های قهوه‌ای. اگر می‌خواهید ظاهر ساده ناخن‌هایتان را کمی تغییر دهید می‌توانید برای تکمیل طراحی ناخن‌هایتان از سنگ‌های تزیینی و یا اکلیل استفاده کنید.


18. ناخن‌های گرد با لاک‌های پاستلی


لاک‌های پاستلی چیز جدیدی نیستند و سال‌ها است که در میان گزینه‌های پرطرفدار قرار دارند. دلیل این امر ساده است: این لاک‌ها ظاهری زیبا و رویایی دارند و با همه چیز همخوانی دارند! برای آن که ظاهر این لاک‌ها را کمی هیجان‌انگیزتر کنید می‌توانید هر یک از ناخن‌هایتان را به رنگ متفاوتی در بیاورید تا یک ظاهر بازیگوشانه و شیک داشته باشید. فرم‌های مختلفی برای ناخن‌ها وجود دارند، اما در این میان فرم ناخن گرد که در آن کناره‌ها و نوک ناخن‌ها با یک منحنی ملایم و گرد فرم داده می‌شوند، از همه کاربردی‌تر و راحت‌تر است، زیرا ناخن‌های با فرم گرد نسبت به فرم‌های تیزتر کمتر می‌شکنند.


19. ناخن‌های تابوتی شکل خیلی بلند پر زرق و برق


اگر شخصیت بازیگوشی دارید و می‌خواهید ناخن‌هایی جسورانه، رنگی و غیر سنتی داشته باشید، پس ناخن‌های تابوتی شکل خیلی بلند و پر زرق و برق برای شما مناسب هستند. با این حال شاید داشتن چنین ناخن‌های محدودیت‌های زیادی به همراه داشته باشد، زیرا این ناخن‌ها هم خیلی بلند هستند و هم گوشه‌های تیزی دارند، اما بیش از حد باب مد و مورد علاقه سلبریتی‌ها هستند. طراحی این ناخن‌ها هم شاید برای یک استفاده روزمره مناسب نباشد، اما یک روش عالی برای اثرگذاری و نشان دادن شخصیتتان به شمار می‌رود. این ناخن‌ها بدون شک در مرکز جلب توجه قرار می‌گیرند، پس بهتر است بقیه ظاهرتان را ساده انتخاب کنید تا به ناخن‌هایتان اجازه خودنمایی کامل را بدهید. یا کاملاً برعکس، از رنگ‌های تند، الگوهای وحشی و آرایش پر زرق و برق استفاده کنید تا یک ظاهر خیلی باحال و غیر قابل صرف‌نظر داشته باشید.


20. ناخن‌های بیضی شکل با طراحی الهام گرفته شده از رنگین کمان


اگر می‌خواهید به زندگی و ناخن‌هایتان کمی رنگ اضافه کنید، طراحی الهام گرفته شده از رنگین کمان بر روی ناخن‌های بیضی شکل یک روش عالی برای این کار است. این طراحی که در آن رنگ‌های مختلف با یک الگوی منحنی بر روی ناخن پیاده‌سازی می‌شوند، خیلی شبیه به یک رنگین کمان واقعی است. رنگین کمان معمولاً نماد شادی، صلح و دوستی است. می‌توانید رنگ‌های مختلف را ترکیب کنید و در کنار هم قرار بدهید، رنگ‌های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی را انتخاب کنید و یا رنگ‌های سردی مانند بنفش و آبی. به هر حال همه موافق‌اند که این یک طراحی نسبتاً ساده است که در عین حال بسیار اثرگذار است و در حین پیاده‌سازی آن هم به شما خوش می‌گذرد.


21. ناخن‌های تابوتی شکل بلند عاشقانه قلبی


به جز روز ولنتاین که در آن طرح‌های قلبی را همه جا می‌بینید، شاهد آن هستیم که طرح‌های عاشقانه و رمانتیک قلبی هر ساله محبوب‌تر می‌شوند. اگر می‌خواهید با طراحی ناخن‌هایتان نشان بدهید که شخص جدیدی که وارد زندگی‌تان شده چقدر برای شما عزیز است و یا به دنبال یک مانیکور رنگی و بامزه می‌گردید، این طراحی برای شما مناسب است. در انتخاب رنگ‌های مختلف از طیف صورتی و قرمز خلاقیت به خرج دهید و هر کدام از ناخن‌هایتان را به شکل متفاوتی طراحی کنید. این رنگ‌ها توجه را به دستانتان جلب می‌کنند، پی حتماً مطمئن شوید که مرتب و هماهنگ لاک زده‌اید و ناخن‌هایتان به خوبی مانیکور شده‌اند.


22. ناخن‌های تابوتی شکل با طرح‌های الهام گرفته شده از صفحه شطرنج


اگر از طرفداران شطرنج هستید، پس عاشق این طرح‌های الهام گرفته شده از صفحه شطرنج خواهید شد. ناخن‌های تابوتی به خودی خود تأثیرگذار هستند، اما طراحی آن‌ها با طرح‌های سیاه و سفید شطرنجی واقعاً آن‌ها را به یک سطح بالاتر ارتقا می‌دهد. این ترکیب تک‌رنگ بسیار قوی است و می‌توانید آن را با استفاده از یک قلم لاک و یا برچسب ناخن پیاده‌سازی کنید. این طراحی با رنگ‌ها و مدل‌های زیادی همخوانی دارد، پس نیازی نیست که نگران آن باشید که باید برای بقیه تیپتان از چه چیزهایی استفاده کنید.


سوالات متدوال


ناخن‌های بلند نماد چه چیزی هستند؟

ناخن‌های بلند تداعی‌کننده حس زنانگی و ظرافت هستند. باعث می‌شوند که انگشتانتان کشیده‌تر به نظر برسند و توجه‌ها را به سوی دستانتان جلب می‌کنند. مطمئن شوید که آن‌ها را همیشه مرتب و تمیز نگه می‌دارید. طول بلند این ناخن‌ها به شما اجازه آن را می‌دهد که در طراحی‌شان خلاقیت به خرج دهید؛ می‌توانید رنگ‌های روشن و جسورانه را با طرح‌های هیجان‌انگیز ترکیب کنید تا یک ظاهر هنری، زنانه و بامزه داشته باشید. مدل‌های بلندتر ناخن نیازمند توجه و نگهداری بیشتری هستند، پس داشتن ناخن‌های بلند به نوعی نشان‌دهنده شخصیت زنی است که از خودش مراقبت می‌کند و برای زیبایی ارزش قائل است.

آیا داشتن ناخن‌های بلند بد است؟

ناخن‌های بلند عالی هستند اما دردسرهای مخصوص خود را دارند. برای تازه‌کارها، بعضی از فرم‌ها که زیادی بلند یا نوک تیز هستند، زیاد مناسب نبوده و زودتر می‌شکنند. علاوه بر آن، این شکل‌ها انجام کارهای روزمره‌ای مانند تایپ کردن با لپ‌تاپ یا بستن دکمه‌های شلوار جین را سخت‌تر می‌کنند و البته، به نگهداری خیلی بیشتری هم نیاز دارند. باید مدام مواظب باشید که ناخن‌هایتان نشکنند و در عین حال، زود به زود زیر ناخن‌هایتان را تمیز کنید.

داشتن ناخن‌های بلند چه چیزی درباره شما می‌گوید؟

ناخن‌های بلند چیزهای زیادی درباره شخصیت و سبک زندگی شما می‌گویند، به خصوص رنگ‌ها و طرح‌هایی که برای طراحی ناخن‌هایتان انتخاب می‌کنید. بعضی از افراد احساس می‌کنند که داشتن ناخن‌های بلند به معنی آن است که شخص خیلی مراقب است و خیلی به ظواهر اهمیت می‌دهد، اما این خصایص لزوماً چیز بدی نیستند. همچنین ممکن است این برداشت ایجاد شود که شخص می‌خواهد زیبا به نظر برسد و احساس زیبا بودن داشته باشد و از ناخن‌هایش برای رسیدن به این حس استفاده کرده است.

آیا ناخن‌های بلند در سال 2021 هم مد هستند؟

قطعاً در سال 2021 هم ناخن‌های بلند مد هستند، اما بعضی از مدل‌های ناخن کوتاه هم محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند.

کدام یک از فرم‌های ناخن‌های بلند ماندگاری بیشتری دارد؟

ناخن‌های کوتاه معمولاً کمتر آسیب می‌بینند و ماندگاری بیشتری دارند. فرم‌های گرد ناخن هم همین ویژگی را دارند و زیبا و کلاسیک بوده و به مراقبت کمی نیاز دارند. این فرم ناخن که در آن کناره‌ها با یک منحنی ملایم به نوک گرد ناخن می‌رسند، از فرم طبیعی ناخن‌ها پیروی می‌کند و احتمال شکستن آن کمتر است.

بیشتر بخوانید: مدل کاشت ناخن بادامی در سال 2022

مطالب مرتبط