چگونه ابروهای کم پشت را پرپشت کنیم؟

چگونه ابروهای کم پشت را پرپشت کنیم؟

29 تیر 1401

اگر به این فکر می‌کنید که چگونه ابروهای کم پشت را پرپشت کنید، به جای درستی آمده‌اید.

ابروهای زیبا هر زنی را جذاب می‌کند. ابرو‌ها ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند زیبایی و ظاهر یک فرد را، چه زن و چه مرد، به شدت تحت تأثیر قرار دهند. ابروها خطوط صورت فرد را مشخص می‌کنند، به خصوص تأثیر زیادی بر چشم‌ها می‌گذارند.

پرپشت کردن ابروها

امروزه برای پرپشت‌تر شدن ابروها روش‌های شیمیایی و جراحی زیادی داریم. آن‌ها به بازیابی رشد ابروهای شما کمک می‌کنند. اما این روش‌های مصنوعی بسیار گران هستند و عوارض جانبی دارند؛ پس برای هرکسی مناسب نیستند. از این رو، ما چند روش طبیعی را مورد بحث قرار داده‌ایم که می‌توانند با خیال راحت ابروهای شما را ضخیم کنند.

به این گزینه‌های طبیعی برای پرپشت کردن ابروهای کم پشت خود نگاه کنید.


1. با استفاده از وسایل آرایشی


پرپشت کردن ابروها با لوازم آرایشی

بهترین ترفند برای پرپشت شدن ابروها استفاده از مداد ابرو است. این ساده‌ترین و سریع‌ترین راه است. یک مداد ابرو مناسب با رنگ موها و ابروی خود بردارید و نواحی نازک را به آرامی رنگ کنید. با مداد قهوه‌ای تیره به ابروها فرم دهید. این امر به ابروهای کم پشت شما ظاهری حجیم می‌دهد.


2. روغن زیتون


پرپشت کردن ابروها روغن زیتون

قدیمی‌ترین و یکی از بهترین روش‌ها! روغن زیتون باعث رشد موهای ابرو می‌شود. به سادگی هر روز قبل از خواب شب‌ها روغن زیتون را روی ناحیه‌ی ابروی خود ماساژ دهید. برای بهترین نتیجه، هر روز ماساژ دهید. ماساژ روغن زیتون به طور منظم، نتایج قابل مشاهده‌ای را به شما خواهد داد.


3. روغن کرچک


پرپشت کردن ابروها روغن کرچک

اگر همیشه آرزوی ابروهای پرپشت و مشکی را داشتید، روغن کرچک را در برنامه روزانه‌ی خود قرار دهید. به سادگی روغن کرچک را در اطراف ناحیه‌ی ابرو حدود 2 تا 3 بار در روز ماساژ دهید. ریشه‌ی موهای ابرو را تغذیه می‌کند و میکروارگانیسم‌هایی که مانع رشد مو می‌شوند را از خود دور می‌کند. از آنجایی که روغن کرچک غلیظ و چسبنده است، آن را به یک پنبه بکشید و سپس به ابرو بمالید.


4. شیر کامل


پرپشت کردن ابروها شیر

شیر کامل یکی دیگر از روش‌های طبیعی برای ابروهای پرپشت است. به سادگی یک پنبه‌ی تمیز را با شیر کامل آغشته کنید و آن را روی ناحیه‌ی ابروی خود بمالید. بعد از یک ساعت آن را بشویید. استفاده‌ی منظم را ادامه دهید تا بهترین و مؤثرترین نتایج را به دست آورید.


5. روغن نارگیل


پرپشت کردن ابروها روغن نارگیل

همه ما در مورد خواص جادویی روغن نارگیل می‌دانیم. می‌توان از آن برای داشتن ابروهای پرپشت، سیاه و بلند استفاده کرد. به سادگی یک پنبه را به روغن نارگیل آغشته کنید و آن را روی ابروهای خود بمالید. آن را حدود 30 دقیقه بگذارید بماند و سپس با آب خنک بشویید. از این درمان یک بار در روز استفاده کنید.


6. ژل آلوئه ورا


پرپشت کردن ابروها ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا به طور گسترده‌ای به بهبود بافت پوست و تحریک رشد کمک می‌کند. می‌توانید ژل آلوئه ورا خام را روی ابروهای خود بمالید و صبر کنید تا کاملاً خشک شود. آن را با آب خنک بشویید. برای بهترین نتیجه می‌توانید از این درمان دو بار در روز صبح و عصر استفاده کنید.


7. دانه شنبلیله


پرپشت کردن ابروها دانه شنبلیله

۲ تا ۳ قاشق چای‌خوری دانه شنبلیله را یک شب در آب خیس کنید. صبح روز بعد آن‌ها را آسیاب کنید تا خمیری یکدست به دست آید. این خمیر را با کمک نوک انگشتان خود روی ابروهای خود بمالید. این را هنگام خواب بمالید و صبح روز بعد آن را بشویید. این درمان را روزانه حدود 2 ماه ادامه دهید.


8. پوست لیمو و روغن بادام


پرپشت کردن ابروها پوست لیمو و روغن بادام

پوست یک عدد لیمو را آسیاب کرده و با 4 قاشق چایخوری روغن بادام مخلوط کنید. این مخلوط را قبل از استفاده به مدت 10 روز نگه‌دارید. بعد از 10 روز، روغن بادام اسانس روغن لیمو را جذب می‌کند. برای نتایج مؤثر دو بار در روز از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ایجاد ابروی کرکی


9. آب پیاز


پرپشت کردن ابروها آب پیاز

آب یک پیاز کوچک را بگیرید. یک تکه پنبه را به آب آن آغشته کنید و آن را روی ابروهای خود بمالید. پیاز تند است اما به عنوان یک درمان عالی برای رشد موهای ابروی شما عمل می‌کند.


10. رژیم غذایی غنی از ویتامین


پرپشت کردن ابروها رژیم غذایی ویتامین

اگر بدن شما کمبود ویتامین‌هایی مانند ویتامین B6، روی، منیزیم، گوگرد و اسید فولیک داشته ‌باشد، رشد ابروها را با مشکل مواجه می‌کند. از میوه‌ها و سبزیجات تازه مانند هویج، نخود فرنگی، اسفناج، موز، هندوانه و گوجه فرنگی استفاده کنید. همچنین می‌توانید طبق دستور پزشک از قرص‌های مولتی ویتامین استفاده کنید.

داشتن ابروهایی زیبا رویای هر زنی است. آن‌ها ویژگی مهمی هستند که چشمان شما را زیباتر می‌کنند و زیبایی شما را افزایش می‌دهند. در حالی که برای مدتی ابروهای نازک محبوب بودند، اکنون همه خواهان ابروهای پرپشت هستند. اگر روش‌های پزشکی جذاب به نظر نمی‌رسند، می‌توانید به سراغ داروهای طبیعی بروید که ابروهای کم پشت را پرپشت می‌کنند. رنگ کردن و فرم دادن به ابروها با مداد چشم سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای انجام این کار است. می‌توانید از موادی مانند شیر نارگیل، روغن کرچک یا ژل آلوئه ورا برای تحریک رشد مو در ابروهای خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه ابرویمان را مانند یک حرفه‌ای مرتب کنیم؟

مطالب مرتبط