30 ایده جالب رنگ مو صورتی برای سال 2022

30 ایده جالب رنگ مو صورتی برای سال 2022

15 مرداد 1401

صورتی با زنانگی و عشق همراه است و افزودن آن به موهایتان راهی عالی برای بیان احساسات خود است. موهای رنگارنگ سرگرم کننده هستند و می‌توانند جنبه بازیگوش خود را به دنیا نشان دهند و ثابت کنند که از ریسک کردن نمی‌ترسید. در صورتی، رنگ مو‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، از رنگ‌های روشن و کم‌رنگ مانند صورتی پاستلی گرفته تا رنگ‌های پر جنب و جوش و اشباع‌ شده که نیاز به توجه دارند. این کار پیدا کردن رنگ متناسب با ترجیح شما و تکمیل رنگ پوست شما را آسان می‌کند و گزینه‌ای برای همه وجود دارد. صورتی را می‌توان به موهایی با هر بافت و طولی اضافه کرد و رنگی عالی برای تقویت فر موهای شما است. اگر به دنبال اصلاح موهای خود بوده‌اید، این بهترین زمان برای انجام این کار است!


1. موهای صورتی روشن


موهای صورتی روشن

صورتی روشن یک رنگ زیبا برای نوبت بعدی شما به آرایشگاه است. صورتی با زنانگی و عشق همراه است و می‌تواند راهی عالی برای بیان دقیق افکار و احساسات شما باشد. رنگ‌کردن موهایتان با رنگ صورتی روشن یک راهی عالی برای آزمایش رنگ مو بدون انتخاب چیزی بیش از حد پررنگ است.


2. موهای صورتی پاستلی


موهای صورتی پاستلی

صورتی پاستلی یکی از زیباترین رنگ‌ها برای موهای شماست. برای اکثر افراد یک رنگ عالی است و می‌تواند برای همه بافت‌ها و مدل‌های مو سازگار شود. لطافت رنگ باعث می‌شود رنگ‌کردن آن آسان باشد و می‌توان آن را به روش‌های مختلف به موهای شما اضافه کرد. برای یک رویکرد ظریف‌تر، می‌توانید هایلایت‌های صورتی پاستلی را به موهای بلوند روشن اضافه کنید یا پررنگ کنید و کل موهای خود را با این سایه پاستلی زیبا رنگ کنید.


3. موی آمبر صورتی


موی آمبر صورتی

یکی از بهترین تکنیک‌ها برای افزودن رنگ صورتی به مو، آمبره است. موی آمبره یک تکنیک رنگ آمیزی است که به تدریج دو یا چند رنگ را با هم ترکیب می‌کند و ظاهری خیره کننده ایجاد می‌کند. سایه روشن‌تر اغلب به سمت انتهای مو متمرکز می‌شود و ریشه‌ها را تیره‌تر نگه می‌دارد. این امر باعث می‌شود که ombre نسبت به بسیاری از تکنیک‌های رنگ‌آمیزی دیگر نگهداری کمتری داشته باشد، زیرا نیازی نیست نگران رشد مجدد ریشه باشید. با صورتی، می‌توانید چندین سایه صورتی را ترکیب کنید، یا آن را به رنگ موهای طبیعی خود اضافه کنید.


4. موهای صورتی تیره


موهای صورتی تیره

صورتی تیره برای افرادی که خواهان سایه عمیق‌تری از صورتی هستند، ظاهری عالی است. بسته به رنگ پایه شما می‌توان آن را به روش‌های مختلفی از جمله کم‌لایت یا هایلایت به مو اضافه کرد. صورتی تیره بیشتر از رنگ‌های روشن‌تر به چشم می‌آید و برای آزمایش موهایتان و نشان‌دادن جنبه بازیگوش خود به دنیا ایده‌آل است.


5. موهای قهوه‌ای با هایلایت صورتی


موهای قهوه‌ای با هایلایت صورتی

موهای قهوه‌ای رنگ همه کاره است که می‌توان آن را با هایلایت‌های بلوند روشن کرد، یا می‌توانید رنگ‌های تند را برای ظاهری بازیگوش آزمایش کنید. سایه صورتی که انتخاب می‌کنید بستگی به این دارد که می‌خواهید موهایتان چقدر قابل توجه باشد. سایه‌های روشن‌تر می‌توانند راحت‌تر با هم ترکیب شوند، در نتیجه تضاد کمتری ایجاد می‌کنند و ظاهر طبیعی‌تری دارند، در حالی که صورتی‌های تیره یا پرجنب و جوش بیشتر قابل مشاهده هستند.


6. موهای صورتی تند


موهای صورتی تند

صورتی تند بهترین رنگ برای جلب توجه موهای شماست. این یک رنگ روشن و اشباع شده است که بین صورتی تیره و روشن است. اغلب با زنانگی و انرژی همراه است و به شما امکان می‌دهد این ویژگی‌ها را به موهای خود هدایت کنید. این رنگ می‌تواند سخت‌تر باشد و به اندازه صورتی روشن و پاستلی جذاب نیست، اما برای بیان یک بیانیه عالی است.


7. موهای صورتی و بنفش


موهای صورتی و بنفش

موهای صورتی و بنفش برای زنی که می‌خواهد خود را در میان دیگران متمایز کند و اظهار نظر کند عالی است. روش‌های مختلفی برای رنگ کردن موهایتان وجود دارد، بسته به اینکه چقدر می‌خواهید به آن توجه کنید. می‌توانید رنگ‌های صورتی روشن و بنفش را برای یک رویکرد ظریف انتخاب کنید، یا رنگ آمبره را برای چیزی قابل‌ توجه‌تر انتخاب کنید.


8. موهای صورتی و آبی


موهای صورتی و آبی

موهای صورتی و آبی ترکیبی عالی هستند زیرا این رنگ‌ها مکمل هم هستند و در عین حال تضاد ایجاد می‌کنند. می‌توانید دو سایه پاستلی روشن را برای ظاهری ملایم را با هم ترکیب کنید یا رنگ‌های اشباع‌ شده را برای ظاهری بهتر انتخاب کنید. همچنین راه‌های مختلفی برای افزودن رنگ صورتی و آبی به مو وجود دارد، از جمله رنگ اسپلیت یا آمبر.


9. موهای مشکی و صورتی


موهای مشکی و صورتی

موهای مشکی و صورتی را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد، از روش رنگ‌های تقسیم‌ شده، که تضاد درخشانی را با موهای یک طرف صورتی و طرف دیگر مشکی ایجاد می‌کند. یا می‌توانید چیزی ظریف‌تر را انتخاب کنید، به موهای تیره رنگ‌های صورتی اضافه کنید تا عمق و بعد به آن ببخشید. رنگی که به صورت استراتژیک قرار گرفته است، مانند یک قطعه پول، می‌تواند به طرز باورنکردنی جذاب باشد، چهره را قاب کند و ویژگی‌های شما را برجسته کند.


10. موهای مشکی با هایلایت‌های صورتی


موهای مشکی با هایلایت‌های صورتی

راه‌های زیادی برای افزودن رنگ صورتی به مو وجود دارد، از جمله هایلایت؛ آن‌ها برای ایجاد عمق و بعد عالی هستند و با موهای مشکی، صورتی می‌تواند تضاد درخشانی ایجاد کند. همچنین می‌تواند موها را روشن کرده و ظاهر را درخشان کند. می‌توانید صورتی تیره را انتخاب کنید تا ظاهری ظریف‌تر ایجاد کنید یا یک رنگ روشن را انتخاب کنید تا رنگ بیشتر به چشم بیاید.


11. موهای بلوند با هایلایت صورتی


موهای بلوند با هایلایت صورتی

موهای بلوند با هایلایت‌های صورتی زیبا به نظر می‌رسند. برای داشتن ظاهری ملایم و رمانتیک، می‌توانید هایلایت‌های صورتی پاستلی را به موها اضافه کنید تا تضاد ایجاد کنید. همچنین می‌توانید آن‌ها را به سمت صورت قرار دهید تا آن را قاب کرده و ویژگی‌های خود را برجسته کنید. برای کسانی که چیزی قابل توجه‌تر می‌خواهند، رنگ‌های تیره با روشنی موهای شما تضاد دارند و به آن عمق و بعد می‌بخشند.


12. موهای قهوه‌ای تیره و صورتی


موهای قهوه‌ای تیره و صورتی

موهای قهوه‌ای تیره می‌تواند یک رنگ پایه عالی برای آزمایش رنگ صورتی باشد. موهای صورتی رسا و سرگرم کننده است و با عشق و زنانگی همراه است. شما می‌توانید آن را به روش‌های مختلف به مو اضافه کنید، از جمله هایلایت برای عمق و ابعاد موهای خود همچنین می‌توانید رنگ را به سمت نوک‌ها متمرکز کنید تا ظاهری ظریف‌تر داشته باشید که موها را روشن‌تر و ظاهر شما را درخشان می‌کند.


13. موهای صورتی و سبز


موهای صورتی و سبز

صورتی و سبز ترکیب رنگ استاندارد شما نیستند و این چیزی است که آن را بسیار عالی می‌کند. رنگ‌ها متضاد یکدیگرند و در عین حال به طرز عجیبی مکمل هم هستند. با استفاده از مدل موهای E-Girl با رنگ تقسیم شده، رنگ را به هر طرف سر اضافه کنید. یا راهی برای ترکیب آن‌ها یا یک پایان خلاقانه پیدا کنید. سبزهای پاستلی و صورتی جایگزینی ملایم و خاموشی برای رنگ‌های پرجنب و جوش‌تر هستند.


14. موهای صورتی آدامسی


موهای صورتی آدامسی

صورتی آدامسی حبابی یک رنگ صورتی غبارآلود است که در اکثر رنگ‌های پوست به طرز باورنکردنی همه‌کاره و جذاب است. این یک روند رنگی بزرگ برای مد و اکنون مو است و راهی عالی برای نشان‌دادن جنبه بازیگوش خود به دنیا و آزمایش با موهای خود است. زمانی که کل موهای خود را رنگ می‌کنید، بهترین رنگ به نظر می‌رسد که کاملاً خود را نشان می‌دهد.


15. موهای قرمز و صورتی


موهای قرمز و صورتی

قرمز و صورتی یک ترکیب رنگ کلاسیک هستند و می‌توانید آن را با موهایتان هم امتحان کنید. رنگ‌ها متضاد و در عین حال مکمل هستند و ترکیب آن‌ها را آسان می‌کند. راه‌های مختلفی برای رنگ دادن به موهایتان وجود دارد و روشی عالی برای برجسته کردن بافت مو و جلب توجه به ویژگی‌های شما خواهد بود. همچنین می‌توانید رنگ پایه مو صورتی یا قرمز را انتخاب کنید و موهای دیگر را در اطراف صورت اضافه کنید و آن را قاب کنید.


16. موهای صورتی کوتاه


موهای صورتی کوتاه

موهای کوتاه بسیار عالی هستند زیرا نگهداری کمی می‌خواهد و بدون زحمت خنک هستند. مدل‌های موی زیادی برای انتخاب وجود دارد، از مدل‌های کلاسیک مانند پیکسی گرفته تا مدل‌های کمی بلندتر مانند باب؛ یا می‌توانید چیزی تند و خنک مانند آندرکات را انتخاب کنید. صرف‌نظر از مدلی که انتخاب می‌کنید، افزودن رنگ صورتی به مو ظاهری بازیگوش به آن می بخشد و توجه را می‌طلبد.


17. موهای صورتی و نارنجی


موهای صورتی و نارنجی

صورتی و نارنجی ترکیب رنگ‌های هیجان‌انگیزی هستند که موهای شما را جلب می‌کنند. رنگ‌ها به خوبی با هم کار می‌کنند و مکمل یکدیگر هستند و در عین حال تضاد ایجاد می‌کنند. آن‌ها می‌توانند یک راه عالی برای سرگرم شدن با موهای شما باشند، و شما می‌توانید با جنب و جوش رنگ‌ها را آزمایش کنید. رنگ‌های تیره‌تر کنتراست بیشتری ایجاد می‌کنند در حالی که رنگ‌های روشن‌تر با هم ترکیب می‌شوند.


18. موی راه راه اسکانک صورتی


موی راه راه اسکانک صورتی

راه راه اسکنک یک روند جالب است و با نوار رنگی که با بقیه موها در تضاد است مشخص می‌شود. نوار اسکنک سنتی روی رنگ پایه تیره مانند مشکی یا قهوه‌ای ایجاد می‌شود و در بلوند پلاتینی ایجاد می‌شود و تضاد ایجاد می‌کند و توجه را به چهره جلب می‌کند. این روند را می‌توان با توجه به ترجیح شما تطبیق داد، از جمله ایجاد نوار در رنگ صورتی.


19. موهای صورتی روشن


موهای صورتی روشن

سایه‌های صورتی زیادی برای انتخاب وجود دارد که به راحتی می‌توان رنگی را پیدا کرد که با سلیقه شما مطابقت داشته باشد و رنگ پوست شما را تکمیل کند. برخی از زنان رویکرد کمتر نمایشی را به رنگ ترجیح می‌دهند و رنگ‌های ملایم و کم صدا را انتخاب می‌کنند، در حالی که برخی دیگر می‌خواهند بیانیه‌ای داشته باشند و صورتی روشن راهی برای انجام این کار است. صورتی روشن برای کشیده شدن نیاز به اعتماد به نفس دارد زیرا قابل توجه و پررنگ است، اما همچنین راهی عالی برای جلب توجه به موهای شماست.


20. موهای نیمه صورتی نیمه مشکی


موهای نیمه صورتی نیمه مشکی

ترند رنگ اسپلیت یک راه عالی برای نشان‌دادن رنگ موی شماست. با تقسیم شدن مو به دو بخش رنگی، مستقیماً از وسط مشخص می‌شود. تضاد بین صورتی و مشکی توجه را می‌طلبد و بافت و مدل موهای شما را برجسته می‌کند. همچنین می‌تواند کمتر به موهای شما آسیب برساند.

بیشتر بخوانید: 50 ایده رنگ مو OMBRE برای سال 2022


21. موهای صورتی نئون


موهای صورتی نئون

نئون‌ها رنگ‌های بسیار اشباع شده‌ای هستند که نیاز به توجه دارند. آن‌ها در سایه‌های مختلفی از جمله صورتی هستند و افزودن صورتی نئون به موهای شما راهی تضمینی برای جلب توجه شماست. این رنگ غیرقابل چشم پوشی است، اما همچنین می‌تواند راهی عالی برای نشان‌دادن بافت و کوتاه‌کردن موهای شما باشد. نئون‌ها می‌توانند تعمیر و نگهداری بالایی داشته باشند و نیاز به لمس منظم داشته باشند تا از محو شدن یا کسل‌شدن آن‌ها جلوگیری شود، اما همچنین روشی فوق‌العاده برای آزمایش رنگ و به‌روزرسانی موهایتان هستند.


22. رگه‌های صورتی در مو


رگه‌های صورتی در مو

بهترین چیز در مورد موهای صورتی این است که سرگرم کننده است. همچنین فوق‌العاده همه‌کاره است و سایه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که به راحتی می‌توانید رنگی را پیدا کنید که متناسب با ترجیح شما باشد و رنگ پوست شما را تکمیل کند. همچنین راه‌های مختلفی برای افزودن رنگ صورتی به مو وجود دارد، از جمله رگه‌های صورتی درشت؛ رگه‌ها نسبت به هایلایت کمتر ظریف هستند و تضاد بیشتری را در برابر رنگ طبیعی موهای شما ایجاد می‌کنند.


23. موهای مجعد صورتی


موهای مجعد صورتی

صورتی را می‌توان به موها با هر بافت و طولی اضافه کرد و یک رنگ عالی برای تقویت فرهای شماست. به این دلیل است که این رنگ روشن و غیر طبیعی است که فوراً توجه را به موهای مجعد شما جلب می‌کند. چندین رنگ صورتی وجود دارد که بسته به ترجیح شما می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. از رنگ‌های روشن و خاموش مانند پاستل گرفته تا نئون‌های پر جنب و جوش و صورتی‌های تند.


24. موهای صورتی صاف


موهای صورتی صاف

موهای صاف بافتی زیبا دارند و می‌توانند موهای شما را براق نشان دهند. مدل‌دادن به مو می‌تواند چالش‌برانگیزتر باشد، اما برای رنگ‌آمیزی مناسب است، و رنگ‌کردن صورتی موهای شما راهی عالی برای عمق و ابعاد بیشتر است. همچنین بیانگر و سرگرم کننده است و می‌تواند راهی عالی برای جشن گرفتن زنانگی و عشق باشد.


25. موهای صورتی موج دار


موهای صورتی موج دار

موهای موج دار یکی از متنوع‌ترین بافت‌های مو است و حالت دادن و رنگ کردن آن فوق‌العاده آسان است. افزودن رنگ صورتی به مو یک راه عالی برای به روز کردن ظاهر شما است و می‌تواند توجه را به سمت امواج موی شما جلب کند. شما می‌توانید رنگ‌های مختلفی را انتخاب کنید، از جمله پاستلی که ظاهری نرم و بی صدا ایجاد می‌کند. یا رنگ‌های اشباع‌تر را برای پررنگ‌تر کردن مو انتخاب کنید.


26. چتری صورتی


چتری صورتی

چتری‌ها برای اکثر مدل‌های مو افزودنی عالی هستند و می‌توانند ظاهری جوان به شما ببخشند. چتری‌ها برای پنهان کردن پوست مشکل‌دار یا پنهان‌کردن خطوط ظریف و چین و چروک‌های پیشانی ایده‌آل هستند. سبک‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله چتری‌های صاف برای یک روکش شیک، یا چتری‌های پرده‌ای که چهره را به زیبایی قاب می‌کنند. اگر موهای چتری خود را صورتی رنگ کنید و بقیه موهایتان را رنگ طبیعی خود بگذارید، تضاد ایجاد می‌کند و توجه را به چهره جلب می‌کند.


27. موهای فر و صورتی


موهای فر و صورتی

موهای صورتی را می‌توان به تمام بافت‌های مو از جمله موهای با بافت آفریقایی اضافه کرد. این یک راه فوق‌العاده برای تقویت الگوی فر و جلب توجه موهای شما است. صورتی رنگی است که با زنانگی و عشق مرتبط است و رنگ‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که به شما امکان می‌دهد رنگی را پیدا کنید که بهترین رنگ پوست شما را تکمیل می‌کند.


28. موی تکه صورتی


موی تکه صورتی

ترند موی تکه صورتی یک راه عالی برای جلب توجه به چهره است. رنگ در جلوی صورت و در دو طرف اضافه می‌شود. این با بقیه موها در تضاد است و چون دور صورت قاب شده است، آن را برجسته می‌کند. این می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد، اما همچنین یک راه سرگرم کننده و ظریف برای آزمایش رنگ‌های پررنگ است.


29. موی پیکبو صورتی


موی پیکبو صورتی

رنگ پیکابو به رنگی اطلاق می‌شود که به لایه زیرین مو اضافه می‌شود. نسبت به سایر تکنیک‌های رنگی کمتر قابل مشاهده است و رنگ آن تنها زمانی نشان‌داده می‌شود که مو حرکت داشته باشد. این یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند موهای صورتی را امتحان کنند اما می‌خواهند ظریف‌تر باشد. شما همچنان می‌توانید رنگ را آزمایش کنید و رنگ‌های پررنگ، اشباع شده یا رنگ‌های روشن را انتخاب کنید.


30. موهای بلوند صورتی زیر


موهای بلوند صورتی زیر

موهای بلوند وقتی با صورتی ست می‌شوند زیبا به نظر می‌رسند. می‌توانید با تمرکز رنگ روی آن، رنگ صورتی را به روشی ظریف‌تر به موها اضافه کنید. این باعث می‌شود که وقتی موهایتان را می‌بندید بیشتر به چشم می‌آید و همچنین از لایه‌های بلوند بیرون می‌آید. این یک روکش زیبا ایجاد می‌کند که به مو عمق و بعد می‌بخشد.


سوالات متداول رنگ مو صورتی


چه رنگ پوستی به موهای صورتی می‌آید؟

سایه‌های مختلفی از موهای صورتی وجود دارد که به راحتی می‌توانید رنگی را پیدا کنید که رنگ پوست شما را تکمیل کند و مطابق با ترجیح شما باشد. به طور کلی، آن‌هایی که رنگ پوست روشن دارند با سایه‌های صورتی روشن مناسب هستند، در حالی که آن‌هایی که پوست تیره‌تر دارند تطبیق‌پذیری بیشتری دارند و می‌توانند رنگ‌های پرجنب و جوش را امتحان کنند.

ماندگاری رنگ صورتی در مو چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری صورتی در مو به محصولاتی که برای رنگ‌کردن آن انتخاب کرده‌اید و شادابی آن بستگی دارد. صورتی می‌تواند شش هفته قبل از محو شدن باقی‌بماند، اما برخی از رنگ‌ها فقط حدود یک هفته ماندگاری دارند. سریع محو می‌شود، اما سرعت آن به شامپوها و نرم‌کننده‌هایی که استفاده می‌کنید و دفعات شستشوی موهایتان بستگی دارد.

آیا نگهداری موهای صورتی سخت است؟

نگهداری از موهای صورتی چالش برانگیز است زیرا به سرعت محو می‌شوند. برای اینکه سرزنده به نظر برسید باید به طور منظم به سالن مراجعه کنید. همچنین اگر موهای شما به طور طبیعی تیره است یا نیاز به سفید کردن آن دارید، می‌تواند آسیب‌زا باشد.

آیا می‌توانید موهای صورتی بدون دکلره داشته باشید؟

اگر رنگ موی موقتی را انتخاب کنید، می‌توانید موهای صورتی را بدون دکلره به دست آورید. دستیابی به موهایی پر جنب و جوش و روشن بدون دکلره کردن می‌تواند چالش برانگیز باشد و برای رنگ‌های اشباع‌تر یا اگر رنگ پایه بسیار تیره دارید، ممکن است لازم باشد ابتدا موها را قبل از رنگ کردن، دکلره کنید.

بیشتر بخوانید: 40 ایده جالب رنگ مو بنفش که باید در سال 2022 امتحان کنید

مطالب مرتبط