بهترین فرم ناخن برای سال 2023 (قسمت دوم)

بهترین فرم ناخن برای سال 2023 (قسمت دوم)

30 آبان 1401

این روزها تصمیم‌گیری مانیکور بعدی می‌تواند بسیار دشوارتر از آن چیزی باشد که در نگاه اول به نظر می‌رسد. مسئله این است که با طراحی‌های جدید و شکل‌های مختلف ناخن که هر روز ظاهر می‌شوند، گاهی اوقات نه تنها نظارت بر همه آن‌ها بلکه انتخاب بهترین مورد برای شخص شما نیز می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. نمی‌دانید شکل ناخن‌ها چیست؟ جای نگرانی نیست. ما تصمیم گرفتیم زندگی شما را بسیار آسان‌تر کنیم و همین الان به شما بینشی در مورد این موضوع بدهیم. علاوه بر این، ما به شما خواهیم گفت که کدام شکل برای شما به صورت فردی جذاب‌ترین شکل است تا هرگز نپرسید که آیا شکل مناسب شماست یا خیر! در ادامه 19 مورد از فرم ناخن و نحوه دستیابی به آن‌ها آورده شده است
چگونه تعیین کنیم که کدام شکل ناخن بهترین است؟
بنابراین، آیا هنوز در مورد بهترین شکل ناخن سردرگم هستید؟ هیچ فرم ناخن خوب یا بدی وجود ندارد، فقط آن‌هایی هستند که برای شما مناسب نیستند. همه می‌توانند ایده طراحی ناخن پیدا کنند که به دستانشان بیاید. بنابراین، برای اینکه خود را در مورد اشکال مختلف ناخن و همچنین فواید اصلی آن‌ها مطلع کنید، اجازه دهید در مورد هر یک از آن‌ها با جزئیات بیشتری صحبت کنیم.
در اینجا لیستی از اشکال اصلی ناخن برای انتخاب وجود دارد تا بازدید بعدی شما از سالن از قبل برنامه ریزی شود!

ابتدا بخوانید: بهترین فرم ناخن برای سال 2023 (قسمت اول)


10. فرم ناخن بادامی کوتاه (Almond)


ناخن

ناخن

یک تنوع کوتاه از چنین شکلی هنوز هم همان چیزی است که باید امتحان کنید. به خصوص اگر عاشق ناخن‌های کوتاه هستید. چند طرح شیک را برای همراهی با آن‌ها انتخاب کنید و از زیبایی که در شکل ناخن بادامی کوتاه خود دارید لذت ببرید. طبیعی اما همچنان پر زرق و برق.
یک ناخن بادام با اندازه متوسط اینجاست که شما را شگفت‌زده می‌کند. آنقدر شیک اما با کلاس و شیک است که هر ظاهری را که می‌پوشید کامل می‌کند. اگر وقتی صحبت از ظاهرتان به میان می‌آید خودتان را درگیر تمام جزئیات می‌دانید، این انتخاب شماست. بسیار زیبا با هر رنگی که انتخاب کنید، چنین شکلی به رنگ مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد.


11. فرم ناخن گلدونی بلند (Coffin)


ناخن

ناخن

ناخن‌های گلدونی بلند محبوب‌ترین فرم ناخن
ناخن‌های گلدونی مطمئناً یکی از محبوب‌ترین شکل‌ها در بین افراد مشهور است و جای تعجبی ندارد که چرا. اگر صاحب ناخن‌های واقعاً بلندی دارید، این شکل به شما فضایی برای خلاقیت می‌دهد. همچنین ممکن است نام آن‌ها را به عنوان ناخن‌های بالرین نیز شنیده باشید. اما آیا ناخن‌های بالرین و گلدونی یکسان هستند؟ بله در واقع، آن‌ها یکی هستند. جدای از ظاهر دراماتیک، این شکل مستلزم داشتن ناخن‌های واقعاً قوی و سالم است. در غیر این صورت، پنجه‌های شما ممکن است طول و شکل را تحمل نکنند.


12. فرم ناخن گلدونی کوتاه (Coffin)


ناخن

ناخن

فرم ناخن گلدونی کوتاه شگفت‌انگیز جسور اما نه خیلی زیاد
با این حال، اگر مخالف کاشت ناخن نیستید، می‌توانید به راحتی با شکل و ایده‌های زیادی که باید انجام دهید بازی کنید. درست است که فرم ناخن گلدونی نیز می‌تواند کمی کوتاه‌تر باشد. به این ترتیب، شما همچنان فضای امتحان را حفظ خواهید کرد.
مراقب این واقعیت باشید که ناخن گلدونی خیلی کوتاه ممکن است نامناسب به نظر برسند و حالت کوتاهی و چاق بودن را به انگشتان بدهند. اگر طول متوسط را ترجیح می‌دهید، فکر نکنید که چنین شکل غیر‌معمولی برای شما مناسب نیست. طرح ناخن‌ گلدونی کوتاه نیز بسیار شگفت‌انگیز هستند! آن‌ها فضایی را برای امتحان باقی می‌گذارند و در عین حال کاربردی‌تر هستند. آیا حاضرید آن‌ها را امتحان کنید؟


13. فرم ناخن خنجری بلند (Stiletto)


ناخن

ناخن

ناخن‌های خنجری بلند برای دخترانی که از امتحان نمی‌ترسند.
کسانی که به امتحان چیزهای جدید علاقه دارید، مطمئناً باید به فکر ناخن‌های خنجری باشید. نمی‌دانید ناخن‌های خنجری چیست؟ آن‌ها ناخن‌های بلندی هستند که به گونه‌ای شکل گرفته‌اند که به نوک تیز خم می‌شوند. فرم خنجری ناخن‌های بسیار تیز هستند که فضای زیادی برای کشیدن ایده‌های مختلف در زمینه هنر ناخن دارند. با این حال، تعدادی از فعالیت‌ها وجود دارد که باید آن‌ها را فراموش کنید: گذاشتن لنز، بازی با کودک و غیره. همیشه خطر آسیب زیاد وجود دارد، اما از طرف دیگر، چنین فرم ناخنی مسحورکننده و نفس‌گیر به نظر می رسد. 
کمی براق به ناخن‌های خود اضافه کنید و مانیکور خود را روشن‌تر کنید! هر دختری عاشق امتحان است، و این همان چیزی است که ناخن‌های خنجری به آن نیاز دارند. وحشیانه‌ترین ایده بگیرید و از آن لذت ببرید.


14. فرم ناخن خنجری کوتاه (Stiletto)


ناخن

ناخن

اگر می‌خواهید شکل خنجری را درست کنید، اما می‌ترسید که با طول آن کنار بیایید هنوز نگران نباشید، راهی برای خروج وجود دارد. خنجری همیشه نیازی به طولانی بودن ندارند، همیشه یک جایگزین کوتاه‌تر وجود دارد، اما باید به این واقعیت توجه داشته باشید که در هر دو حالت خیلی کوتاه نخواهند بود. خنجری کوتاه یا بلند لیستی از کارهایی وجود دارد که فرم خنجری ناخن ممکن است برای آن‌ها بسیار ناراحت‌کننده باشد، شستن ظروف ممکن است یکی از آن‌ها باشد.
ناخن‌های کوتاه در حالی که روزانه راحت‌تر هستند، هنوز هم عجیب هستند. هر طرح و ایده‌ای را که در ذهن دارید اضافه کنید و در عین حال ناخن‌های خود را کاربردی نگه دارید. تیز و جذاب آن‌ها حال و هوای خاصی را به ظاهر شما می‌بخشند.


15. فرم ناخن نوک تیز (Mountain Peak)


ناخن

ناخن

ناخن‌های نوک تیز برای خانم‌های جذاب
اگر از طرفداران پر و پا قرص سلبریتی‌ها هستید، ممکن است قبلاً متوجه شده باشید که شکل ناخن مورد علاقه آن‌ها نوک تیزاست. شاید تعجب کنید که فرق نوک تیز با خنجری بلند چیست. خوب، مسئله این است که نوک تیز بسیار کوتاه‌تر و بسیار تیزتر است. این واقعیت که این شکل بسیار تیز است باید قبل از انتخاب آن در نظر گرفته شود. شما باید مطمئن باشید که هیچ شانسی وجود ندارد که بتوانید به طور تصادفی با ناخن‌های خود به کسی آسیب برسانید.
در میان سایر اشکال ناخن، نوک تیز واقعاً برجسته است. آیا از تیز به نظر رسیدن ناخن‌هایتان لذت می‌برید؟ آیا دوست دارید هر کجا که می‌روید یک فضای پر زرق و برق داشته باشید؟ سپس در اینجا شما به سمت انتخاب بروید. در مورد امتحان کردن آن‌ها تردید نکنید. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با سلیقه شما مطابقت داشته باشند.


16. فرم ناخن لبه‌ای شکل (Edge-Shaped)


ناخن

ناخن

در میان تمام فرم‌های ناخن نوک تیز، لبه یک ایمن‌ترین است، زیرا فقط کاملاً تیز به نظر می‌رسد اما در واقع اینگونه نیست. هیچ ایده ای در مورد ناخن‌های لبه‌ای ندارید؟ در اینجا خلاصه‌ای کوتاه آورده شده است. شکل ناخن لبه، میانگین طلایی بین ناخن‌های مربعی و استیلتو است. لبه آزاد ناخن نه تنها مربع است، بلکه کمی زاویه هم دارد. بنابراین، نوک پشت بام را یادآوری می‌کند. با این حال، این شکلی است که فقط می‌تواند به صورت مصنوعی ایجاد شود، به این معنی که شما باید به طور منظم به یک ناخن‌کار مراجعه کنید. اگر می‌دانید که نمی‌توانید آن را بپردازید، بهتر است چیزی کاربردی‌تر و راحت‌تر را انتخاب کنید. ما عاشق ایده‌های غیر معمول هستیم. شما چطور؟ ناخن‌های لبه شکل مطمئناً شبیه دیگران نیستند. با چنین شکلی نیازی به انتخاب طرح یا رنگ برجسته نیست، شکل همه چیز را برای آن‌ها بیان می‌کند. به با لاک‌ با رنگ نود، رنگ‌های پاستلی یا هر لاک ناخن ترند دیگری فکر کنید که مطمئناً روی چنین ناخن‌هایی ظاهر متفاوتی خواهند داشت.
با این حال، اگر لبه‌های شما خیلی بلند نیستند، می‌توانید آن‌ها را به طور منظم بپوشید، حتی اگر یک موقعیت خاص بهترین زمان برای تغییر شکل است، به یک مهمانی فکر کنید.


17. فرم ناخن رژ لب (Lipstick)


ناخن

فرم ناخن رژ لب به همان اندازه که به نظر می‌رسد خارق‌العاده به نظر می‌رسد، به همین دلیل است که اگر به دنبال شکل امتحانی هستید ممکن است این چیزی باشد که دوست دارید آن را امتحان کنید. با این حال، باید آماده پذیرش این واقعیت باشید که فقط ناخن‌های اکریلیک می‌توانند این فرم ناخن را تحمل کنند و بهتر است مراقب باشید که از ناخن‌های خود برای چه استفاده می‌کنید، زیرا گذاشتن لنزهای تماسی از لیست خارج است. از جنبه روشن، این شکل ناخن برای تخت ناخن‌های باریک و انگشتان باریک عالی است.


18. فرم ناخن اسکوئلتو (Squareletto)


ناخن

شکل خارق‌العاده ناخن‌های مربع شکل برای کسانی که چیزی غیرمعمول می‌خواهند.
آیا نمی‌توانید برای ناخن‌های فوق‌العاده بلند خود بین شکل خنجری یا بالرین تصمیم بگیرید؟ اصلاً مشکلی نیست، فقط این دو را به شکلی به نام Squareletto ترکیب کنید و از نتیجه لذت ببرید. نکته این است که ترکیب هر دو سبک به نوعی باعث می‌شود که این شکل ناخن بسیار زیباتر و بسیار کمتر دراماتیک به نظر برسد.


19. فرم ناخن اردکی (Duck Nails)


ناخن

ناخن

 

به احتمال زیاد همه شما ناخن‌های اردکی داشته‌اید، اما نمی‌دانستید که به آن می‌گویند. هر بار که از حمام خارج می‌شوید، این ناخن‌ها را دارید. ناخن‌های اردکی آن دسته از ناخن‌های نرم و خم شونده‌ای هستند که پس از بیرون آمدن از آب دارید. به همین سادگی!
ناخن‌های شکل اردکی جدیدترین شکلی هستند که در حوزه صنعت ناخن ظاهر شده‌اند. این شکل شبیه یک پنکه است به طوری که ناخن‌های شما در ابتدا نازک و سپس فن‌های بالایی بیرون می‌آیند. از آنجایی که این شکل در اکثر موارد چندان کاربردی نیست، چنین مانیکور با کاشت ناخن انجام می‌شود.


کلام آخر


با انواع فرم ناخن‌های موجود، تضمین می‌شود که گزینه‌ای را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه، ترجیحات و حتی سبک زندگی شما باشد. شما می‌توانید بسته به اینکه چه چیزی برای شما مناسب‌تر است و از بین شکل‌های کوتاه و متوسط تا بلند و جسورانه ناخن را انتخاب کنید. امیدواریم راهنمای ما اطلاعات کافی در مورد این موضوع به شما داده باشد و در انتخاب شکل ناخن خود هیچ مشکلی نداشته باشید. با این حال، زمان ثابت نمی‌ماند. بنابراین، هر زمان که تصمیم گرفتید همه آن را امتحان کرده‌اید، برای یک به روز رسانی جدید برگردید!

بیشتر بخوانید: 35 ایده طراحی ناخن زمستانی